quote:
En we gaan nog niet naar bed... nog lange nie, nog lange nie...quote:Op donderdag 22 december 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik zwaaide iemand uit hoor.... zo makkelijk kom je niet van me af hoor
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Klopt mijn huidige mannetje is BB verslaafd en doet de Josti flip tegen kassa dames. Erg negatief punt![]()
Trusten lieve Bartoliquote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga ook slapen. tot over een paar uurtjes bij de countdown tot de finale
idd, ze krijgen ons er niet onder......quote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar bed... nog lange nie, nog lange nie...![]()
Trusten Bartoliquote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
Sssssst, das de goden verzoeken, we komen er welquote:Op donderdag 22 december 2005 01:44 schreef teamlead het volgende:
zeg luitjes.. we moeten we een beetje doorlullen als we deel 1000 nog voor de finale willen hoor
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Coos het volgende:
Over 24 uur zitten wij hier nog wat na te mummelen maar dan is het echt afgelopen!!
Weer eten op tijd enzo....![]()
JIjquote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
preciesquote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar bed... nog lange nie, nog lange nie...![]()
met al dat gezwaai als er weer iemand naar bed gaat kom ik niet aan doorlullen toequote:Op donderdag 22 december 2005 01:44 schreef teamlead het volgende:
zeg luitjes.. we moeten we een beetje doorlullen als we deel 1000 nog voor de finale willen hoor
straks ben ik erweer tegen een uur of 12 als ik eens wakker wordt. Ben wat dat betreft net Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
JIj
Nee toch
Hoe moeten wij verder
Wij kunnen niet zonder jou
Alsjeblieft!
Blijf noch een negeneneenhalf uur!![]()
Tijdens de finale gaat het ongetwijfeld heel snel ja... maar ik zou het wel mooi vinden als nummer 1000 dichtgaat als de finale begintquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sssssst, das de goden verzoeken, we komen er welTijdens de Finale zowiezo, al duurt die maar 1 1/2 uur
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
Trusten lieve Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef Coos het volgende:
Kan iemand mij effe waarschuwen als die eend weer bij zijn positieven is?![]()
Later :w
laterquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef Coos het volgende:
Kan iemand mij effe waarschuwen als die eend weer bij zijn positieven is?![]()
Later :w
Rallufquote:Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij was een beetje te naïef.....
[afbeelding]
Hee het klinkt leuk maar als je er naast staat is het toch andersquote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee het klinkt leuk maar als je er naast staat is het toch anders![]()
Je moet er nog tussenzetten: zo wordt het nooit wat tussen onsquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
JIj
Nee toch
Hoe moeten wij verder
Wij kunnen niet zonder jou
Alsjeblieft!
Blijf noch een negeneneenhalf uur!dan zie je de zon
De meest coole reactie was van Sandy: "Nou jaaaaaaaaaaaaaaa zeg".quote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
Wie zou nou eigenlijk de leukste winnaar zijn qua reactie?
Ingrid zal ontdaan, verrast en vol onbegrip zijn en in huilen uitbarsten.
Joost zal ontdaan, zeker niet verrast, en vol begrip zijn, en volgens mij, net niet in janken uitbarsten.
Lieske zou alleen maar janken tot ze een ons weegt.
Eigenlijk ben ik het meest benieuwd naar Roel's reactie. Dat is de enige die ik niet echt kan bedenken.
Niet dat ik Roel wil zien winnen, maar het zou wel de meest interessante winnaar zijn, qua entertainment, denk ik.
Je drank is op? Heb je niet de goede voorbereidingen genomenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies
hoewel nu de drank op is en de bewoners slapen ik eigenlijk geen reden kan verzinnen om wakker te blijven
Dag lieffie, droom maar lekker van mooie meidenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Bartoli het volgende:
Ik ga niet slapen schat.quote:
Ik heb hier nog wel een aantal biertjes staan en een fles whiskyquote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je drank is op? Heb je niet de goede voorbereidingen genomen![]()
Maar wij zijn er nog wel, is dat reden genoeg om door te blijven lullen?![]()
Ik moet morgen ff inslaan voor de finalequote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je drank is op? Heb je niet de goede voorbereidingen genomen![]()
Maar wij zijn er nog wel, is dat reden genoeg om door te blijven lullen?![]()
Oww....quote:Op donderdag 22 december 2005 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen schat.
Ik ga proberen effe bij te lezen in andere topics.
Moet wel weten aan wie ik al mijn smsjes verstuur.![]()
Nou dat ik het hier mocht vertellen de nacht erna maakte al veel goed, kreeg de slappe lach en die duurde toch wel een half uur op zijn minstquote:Op donderdag 22 december 2005 01:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen![]()
Geef je hem toch een rotschop![]()
Ja dan kan ik eindelijk weer gaan koken, begin die friet zat te wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:45 schreef Coos het volgende:
Het gaat weer veel te snel voor mij inclusief oude topics lezen.
Ik hou hier even pauze.
Over 24 uur zitten wij hier nog wat na te mummelen maar dan is het echt afgelopen!!
Weer eten op tijd enzo....![]()
ach Hummie maakt al haar beltegoed wel op aan haar favoriete winnaarquote:Op donderdag 22 december 2005 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww....
Denk aan je beltegoed![]()
Is dit voldoende reden?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies
hoewel nu de drank op is en de bewoners slapen ik eigenlijk geen reden kan verzinnen om wakker te blijven
de chinees bezorgt bij jou niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dan kan ik eindelijk weer gaan koken, begin die friet zat te worden![]()
Perfecte timing ja, of dat zal lukkenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tijdens de finale gaat het ongetwijfeld heel snel ja... maar ik zou het wel mooi vinden als nummer 1000 dichtgaat als de finale begint
Ben jij dat zelf?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit voldoende reden?
[afbeelding]
of moet dit erbij?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit voldoende reden?
[afbeelding]
of moet dit erbij?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik moet morgen ff inslaan voor de finale
Maar dat jij er nog bent houdt me voorlopig nog wel op de been hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Pizzaboer die bezorgen wil??quote:Op donderdag 22 december 2005 01:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dan kan ik eindelijk weer gaan koken, begin die friet zat te worden![]()
Nee die is om de hoek, dus die stond ter afwisselling van het menu de andere dag op tafel.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
de chinees bezorgt bij jou niet?
Héy Tanquote:Op donderdag 22 december 2005 01:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit voldoende reden?
[afbeelding]
Hier niet iigquote:Op donderdag 22 december 2005 01:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
de chinees bezorgt bij jou niet?
big rib is ook niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 01:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee die is om de hoek, dus die stond ter afwisselling van het menu de andere dag op tafel.![]()
toch maar bij mij komen wonen dusquote:
Wat ben je hard voor jezelf!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
straks ben ik erweer tegen een uur of 12 als ik eens wakker wordt. Ben wat dat betreft net Roel![]()
Nou ik de andere vond ik ook heel mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
Kolere dit is niet bij te houden, maar er is nog nooit een filmpje zo goed ontvangen
Zal de beste dan wel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |