Lijkt wel een Michel Houellebecq-rijmpje...quote:Op donderdag 22 december 2005 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zij tocht roch al.....
Ik ben al rond
En de rest boeit me stront...
[afbeelding]

Zodat je dan van meerdere hoeken kan meeglurenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:34 schreef teamlead het volgende:
totaal off-topic... maar geef de wijn maar de schuld:
waarom zou je een webcamgirl willen met 2 webcams

Moet je bij de buren gaan kijken. Daar is zij vaak. Ik kan er niet goed tegen als het "ergens over" moet gaan. Dus ik post daar alleen als ik een aanval van Gilles de la Tourette heb. Maar........WhippedAngel ik vertrouw je voor geen metâh!!quote:

Ik heb ervan genoten. Maar je kunt de grootst mogelijke bagger over mij uitstorten in het donker op een groot doek, dus dat scheelt.quote:

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zodat je dan van meerdere hoeken kan meegluren![]()

Misschien dat jij hem dan kunt ontlasten door die clip te maken??quote:Op donderdag 22 december 2005 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet gelijk teveel last op die jongen zijn schouders leggen hè!!![]()

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef sleepy1958 het volgende:
Ook in de gesprekken met Dido (en Roel heeft er een paar met haar gehad) is zijn
ex vaak besproken. Net zoals Dido het nog regelmatig heeft over Marcel.
Exen gaan na een relatie vaak een heel eigen leven leiden. Heb er zelf een paar en
ontkom er niet aan dat ik regelmatig aan ze terugdenk.
Roel geeft duidelijk aan dat de relatie over is en hij nu vol voor Dido gaat.
Gesprek was rustig, duidelijk en openhartig. Precies zoals ik Roel heb leren kennen.
Voor mij de held van BB (met Dido samen).

Bah, het z-woordquote:Op donderdag 22 december 2005 01:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey.. de huiszeug
sorry peter6000, het was sterker dan mezelf...

Als ik ga winnen dan moet jij voor straf meeposten in BB-VIPSquote:Op donderdag 22 december 2005 01:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we zullen zien (ja ik gok idd op Roel)![]()

ach.. het had ook het c-woord kunnen zijnquote:

relatief positief over haarquote:Op donderdag 22 december 2005 01:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond hem nog relatief positief over haar. Zulke gesprekken komen toch na elke relatie voor. En hij voelt nog wel iets voor haar dat zei hij ook, dus die dames moeten hun hormoontjes maar weer binnen gaan houden......

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was weer gezellig... slaap lekker voor iedereen straks

Trustequote:Op donderdag 22 december 2005 01:30 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
ja hoor ik ook, maar ga nu wel pitten..

Klopt mijn huidige mannetje is BB verslaafd en doet de Josti flip tegen kassa dames. Erg negatief puntquote:Op donderdag 22 december 2005 01:35 schreef Manu82 het volgende:
Ja, ik vind alles leuk en aardig. Maar iedereen die gedumpt is door zijn ex zal niet altijd positief over haar kunnen praten en hij heeft dat meestal wel gedaan. Dat hij nu in een serieus gesprek met Ing gewoon ook wat negatieve aspecten verteld vind ik alleen maar goed. Ik denk dat iedereen ook wel iets negatiefs kan zeggen over zijn/haar huidige vriend(in)/man(vrouw)....

Ja, er valt zoveel geloofwaardigers te maken van een film met een reusachtige aap in de hoofdrolquote:Op donderdag 22 december 2005 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb ervan genoten. Maar je kunt de grootst mogelijke bagger over mij uitstorten in het donker op een groot doek, dus dat scheelt.
Alleen een beetje LANG. De eerste anderhalf uur vond ik helemaal top, toen zakte ie een beetje in, en toen het laatste half uur, totaal ongeloofwaardig, gewéldig. En prachtig gefilmd!!!!!!

Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar........WhippedAngel ik vertrouw je voor geen metâh!!![]()

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, er valt zoveel geloofwaardigers te maken van een film met een reusachtige aap in de hoofdrol![]()

slaap zequote:Op donderdag 22 december 2005 01:39 schreef DaMook het volgende:
Nou ik stop maar eens met de BB SCtot morgen (straks) allemaal
![]()

Zullen nog wel eens zien. Kans is best groot dat ik dan meepostquote:Op donderdag 22 december 2005 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ik ga winnen dan moet jij voor straf meeposten in BB-VIPS![]()
nee dat bespaar ik je dat je in een voetbaltopic moet posten. Zal er nog eens overnadenkenquote:En als jij wint? aub niet in een voetbaltopic ofzo![]()
![]()
![]()

Slaap lekker FB, goed werk manquote:Op donderdag 22 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:

Jij bent er bij de 1000e natuurlijk wel bij , met je grote bek.....quote:

Ik ben al blij dat ik de "aan" knop vindt.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien dat jij hem dan kunt ontlasten door die clip te maken??![]()

Truste hequote:Op donderdag 22 december 2005 01:39 schreef DaMook het volgende:
![]()

quote:Op donderdag 22 december 2005 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent er bij de 1000e natuurlijk wel bij , met je grote bek.....
Maar nu weglopen.... BAH!!!!

9 decimeter is ook een heleboelquote:Op donderdag 22 december 2005 01:36 schreef Coos het volgende:
................... Maar........WhippedAngel ik vertrouw je voor geen metâh!!![]()

Ik vond het vrouwtje dus compleet verkeerd gecast. Maar Jack Black vond ik weer helemaal top.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, er valt zoveel geloofwaardigers te maken van een film met een reusachtige aap in de hoofdrol![]()

Oehquote:Op donderdag 22 december 2005 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee dat bespaar ik je dat je in een voetbaltopic moet posten. Zal er nog eens overnadenken![]()

Jij ook lekker slapenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:39 schreef DaMook het volgende:
![]()

Met jou spreek ik zo op irc nog welquote:Op donderdag 22 december 2005 01:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Truste heenne kieken straks he
![]()

FB, jongen slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:

Slaap lekker FBquote:Op donderdag 22 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:

Nee, is dat ook met die aap?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het vrouwtje dus compleet verkeerd gecast. Maar Jack Black vond ik weer helemaal top.
Heb je toevallig Master & Commander gezien een jaar of twee geleden?

FB het ga je goedquote:Op donderdag 22 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |