Maar we zijn allemaal dronken, dus dat is geen graadmeterquote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef PC eend het volgende:
Kolere dit is niet bij te houden, maar er is nog nooit een filmpje zo goed ontvangen
Zal de beste dan wel zijn
Ho ho....ik ben net thuis.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar we zijn allemaal dronken, dus dat is geen graadmeter![]()
![]()
Spannendquote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
wat slapen ze leuk in het huis he?
Tip: Spare Rib Expressquote:Op donderdag 22 december 2005 01:56 schreef teamlead het volgende:
maar als dit topic vol is, ga ik toch echt hoor..
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
Drinken wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En thuis kun je niet drinken![]()
Zit niet echt in de buurt vrees ikquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tip: Spare Rib Expressof heb je die niet bij jou in de regio. Is super, met allerlei dingetjes en dangetjes erbij, net een kadootje
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet toch echt even langs de AAquote:Op donderdag 22 december 2005 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Drinken wel.
Maar voor dronken moet je zuipen en da's niet altijd goed.![]()
Ja ik heb naar het intervieuw zitten luisteren en toen ik zijn stem weer hoorde was ik weer helemaal omquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog GJ de Boer tot winnaar uitroepen![]()
Voor het eerst dat ik het driewerf met je eens ben.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach je..... ga maar lekker slapen.
Ik hoop dat ze werkrlijk NIEMAND laten winnen....
GJ de Boer is dat een buurtsuper van Super de Boerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze alsnog GJ de Boer tot winnaar uitroepen![]()
nee... de gall & gallquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik moet toch echt even langs de AA![]()
Owwww... GJquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb naar het intervieuw zitten luisteren en toen ik zijn stem weer hoorde was ik weer helemaal om![]()
Ik hoop echt dat hij gelijk gaat krijgen![]()
Vind Hier die spare rib dingen niet te vreten, volgende keer toch maar eentje uit Limbo laten komen dus??quote:Op donderdag 22 december 2005 02:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zit niet echt in de buurt vrees ik
Maar big Rib is ook niet verkeerd hoor
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tip: Spare Rib Expressof heb je die niet bij jou in de regio. Is super, met allerlei dingetjes en dangetjes erbij, net een kadootje
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vind Hier die spare rib dingen niet te vreten, volgende keer toch maar eentje uit Limbo laten komen dus??
Dus je ben toch Caliquote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die zit hier welquote:
Ik woon niet in een Vinexwijkquote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je ben toch Cali![]()
Joh, trek het je niet aan. Je komt echt die Vinexwijk wel een keer uit.![]()
Hebben jullie dan ook niet zo een ding met DRIE gouden bogen (Nathalie-uitspraakquote:
Rekenen ze ook bezorgkosten over een zeg maar eh ja god eh meer dan 100 km zeg maar???quote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef teamlead het volgende:
[..]Big Rib in Heerlen.... echte aanrader
![]()
en ze zijn nu al dicht.... sukkels...![]()
Geen idee, al een tijdje niet gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 02:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar hangt Kribbet eigenlijk uit met de nieuwe kar?????
Ik ga met je meequote:Op donderdag 22 december 2005 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
als je een lekker wijf bent vast nietquote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Rekenen ze ook bezorgkosten over een zeg maar eh ja god eh meer dan 100 km zeg maar???
3 gouden bogen die 24 uur open isquote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook niet zo een ding met DRIE gouden bogen (Nathalie-uitspraak) die 24 uur open is
Moehahahaha, de hypermarkt is hier gewoon 24/7 openquote:Op donderdag 22 december 2005 02:03 schreef teamlead het volgende:
[..]Big Rib in Heerlen.... echte aanrader
![]()
en ze zijn nu al dicht.... sukkels...![]()
Nee hè.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
denk niet dat het echt positief is
Hier hebben we die welquote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 gouden bogen die 24 uur open isWaar???
ik krijg honger...
Verkeerde buurt Cuall.quote:
In Engeland is The AA de ANWB zeg maar, toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
denk niet dat het echt positief is
Wie is Cali? Ik zie die naam steeds voorbij komen?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik woon niet in een Vinexwijk![]()
En ik word helemaal leip van dat Cali-gelul![]()
mag ik bij jou komen wonen dan?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
Vinketering, wat gaan jullie snel.
Is zeker de laatste nacht ofzo?
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
Maar daar wonen we niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In Engeland is The AA de ANWB zeg maar, toch?
Je komt maar hoor, jij bent altijd welkomquote:Op donderdag 22 december 2005 02:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag ik bij jou komen wonen dan?
Hoeveel heb jij al op?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef cuall het volgende:
Ik zit dat filmpje nog een keer te bekijken, dan dat stukje .......voeer degeen met zijn mateloze trots en dan het beeld van roel met de pruik van de travestieten avond![]()
Oh dat filmpje is echt klasse, ik kan er geen genoeg van krijgen![]()
..even de gna gna, die te horen is![]()
Dan moet ik dus zelf afrekenen en Niet Arliator laten betalenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je een lekker wijf bent vast niet
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
3 gouden bogen die 24 uur open isWaar???
ik krijg honger...
vertel me dan in een mailtje wie je wel ben en waarom je mij zo aan Cali moet laten denken.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ik word helemaal leip van dat Cali-gelul![]()
Ja en daarna:quote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hè.
"Ik ben Wickedangel en ik ben alcoholiste".
"Haaaaaaaaiiiiii Wickedangel"![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
Vinketering, wat gaan jullie snel.
Is zeker de laatste nacht ofzo?
Een legende, blijkbaar. En ik schijn enorm op haar te lijken. Zo erg zelfs, dat Coos het onderscheid niet kan maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie is Cali? Ik zie die naam steeds voorbij komen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je komt maar hoor, jij bent altijd welkom![]()
![]()
![]()
Ja ik geloof ook dat ik een beetje verliefd op hem was geworden, en kwam weer boven, eerst na zijn mailtje en toen ik hem weer hoorde............quote:Op donderdag 22 december 2005 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owwww... GJ![]()
Ik hield zo van hem![]()
Dan moeten we met zijn allen verhuizen naar Engeland, doen ze ook veel spannendere dingen in BB. Zal vast ook een bloemenveiling zijnquote:
Ja, maar je hebt ook gewoon de AA. Betekent Alcoholics Anonymousquote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Jij beweert dat je het niet gaat redden zonder mij, dus dan begin JIJ te mailen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
vertel me dan in een mailtje wie je wel ben en waarom je mij zo aan Cali moet laten denken.![]()
![]()
Cali is een moordwijf, echt toppiequote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie is Cali? Ik zie die naam steeds voorbij komen?
Ik ken het fenomeen: Jij bent vast die en die of een kloonquote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een legende, blijkbaar. En ik schijn enorm op haar te lijken. Zo erg zelfs, dat Coos het onderscheid niet kan maken.
Niet goed voor mijn ego![]()
Oeiiii...... dat had ik nu ook weer niet verwacht.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
dus dan begin JIJ te mailen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook dat ik een beetje verliefd op hem was geworden, en kwam weer boven, eerst na zijn mailtje en toen ik hem weer hoorde............![]()
stom hé
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat meen je niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook gewoon de AA. Betekent Alcoholics Anonymous
Jij rukt mijn quotes altijd uit hun contextquote:Op donderdag 22 december 2005 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Oeiiii...... dat had ik nu ook weer niet verwacht.![]()
als jij dan voor de afwisseling eens iets nuttigs post.....quote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom op en klets de 1000 vol....
Allema lafbekken die na gaan lezen maar geen 6 topics wakker blijven....
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan moeten we met zijn allen verhuizen naar Engeland, doen ze ook veel spannendere dingen in BB. Zal vast ook een bloemenveiling zijn![]()
lamzak, zorg je wel dat je morgenavond drank, eten en sigaretten in huis hebt???quote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik ontdek net dat ik niks meer te roken heb
Dus niet All Alcoholicsquote:Op donderdag 22 december 2005 02:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt ook gewoon de AA. Betekent Alcoholics Anonymous
Nog gelukt allemaal met je reis naar NL te regelen?quote:
wat een kwal vond ik datquote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh![]()
......Nou ben ik echt weer helemaal om
![]()
![]()
* Cuall mijmert over GJ
Geen drank, geen rookwaar......... wat heb je dan nog wel??quote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik ontdek net dat ik niks meer te roken heb
Ja, verzekering heeft reis voor ons geboekt en we mogen dus vrijdagmorgen naar huis en hoeven alleen de terugreis op oudjaarsdag te betalen en dat is maar 20 euro ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog gelukt allemaal met je reis naar NL te regelen?
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook dat ik een beetje verliefd op hem was geworden, en kwam weer boven, eerst na zijn mailtje en toen ik hem weer hoorde............![]()
[me=] Mijmert met je meequote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh![]()
......Nou ben ik echt weer helemaal om
![]()
![]()
* ]Cuall mijmert over GJ [/me]
We moeten hier bijna mensen gaan sponsoren....quote:Op donderdag 22 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen drank, geen rookwaar......... wat heb je dan nog wel??![]()
Ik ook eigenlijkquote:
verdomd weinig....quote:Op donderdag 22 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen drank, geen rookwaar......... wat heb je dan nog wel??![]()
En dat zeg JIJ? jij zit nu nick jr te kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk![]()
Zeker nu dat hij na al die tijd weer de kop op moet steken. Rot op, man, get a Life![]()
Ben ik even blij dat ik uurtje geleden nog snel wat rookwaar ben weesten halen. Je zou zonder zitten zo heel de nachtquote:Op donderdag 22 december 2005 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
verdomd weinig....dit wordt een vervelende nacht zo....
Nou daar moet je eerder trots op zijn hoor, ik heb altijd super veel lol met haar gehad en ze stond bij mij héél hoog in de ranglijst van favoriete fokkersquote:Op donderdag 22 december 2005 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een legende, blijkbaar. En ik schijn enorm op haar te lijken. Zo erg zelfs, dat Coos het onderscheid niet kan maken.
Niet goed voor mijn ego![]()
Mmmm, Stef Bos is wel lief heurquote:Op donderdag 22 december 2005 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ow ships zit stef bos te luisteren op 1 ff snel zappen dan![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik uurtje geleden nog snel wat rookwaar ben weesten halen. Je zou zonder zitten zo heel de nacht![]()
Omgekeerd is ook niet alles, hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
verdomd weinig....dit wordt een vervelende nacht zo....
Dacht het nietquote:Op donderdag 22 december 2005 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cali is voorspelbaarder, toch?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou daar moet je eerder trots op zijn hoor, ik heb altijd super veel lol met haar gehad en ze stond bij mij héél hoog in de ranglijst van favoriete fokkers![]()
Zou je er graag een aanbieden lieve teamleadquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond hem nog relatief positief over haar. Zulke gesprekken komen toch na elke relatie voor. En hij voelt nog wel iets voor haar dat zei hij ook, dus die dames moeten hun hormoontjes maar weer binnen gaan houden......
Maar ik vraag er geen geld voorquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dat zeg JIJ? jij zit nu nick jr te kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sla altijd een slof tegelijk in, stuk handiger en is een stuk goedkoper als je het uit NL laat overvliegenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik uurtje geleden nog snel wat rookwaar ben weesten halen. Je zou zonder zitten zo heel de nacht![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou je er graag een aanbieden lieve teamlead![]()
Zo beter?
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef M-en-A het volgende:
Mensjes wij gaan ons bedje weer eens even bezoeken.
Doe kalm aan zodat jullie weer fit zijn tijdens de finale.
Slaap zacht voor straks.
![]()
![]()
![]()
Ik kon er niet uit opmaken wie BB naar voren wilde schuiven, was redelijk neutraal voor mijn gevoelquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Manu82 het volgende:
Wat een kutaflevering vandaag...
ik haal normaal 1x per maand een aantal sloffen voor de hele maand.,.. Ik dacht nu alleen nog een slof te hebben......quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik sla altijd een slof tegelijk in, stuk handiger en is een stuk goedkoper als je het uit NL laat overvliegen
Slaap lekker, kanjertje(s)quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef M-en-A het volgende:
Mensjes wij gaan ons bedje weer eens even bezoeken.
Doe kalm aan zodat jullie weer fit zijn tijdens de finale.
Slaap zacht voor straks.
![]()
![]()
![]()
Op een gegeven moment was iedereen weer aan het kotsen over Roel en zei iemand dat een aantal dames het niet konden waarderen dat Roel zo over zijn ex praatte, maar daar val jij dus niet onder!!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:21 schreef SuperMOM het volgende:
Ik was even in de streamverslagen bezig maarre..... welke dames moeten welke hormoontjes binne houden???? Ik snapte Roel volledig hoor, zulke gesprekken heb je nu eenmaal na het eindigen van een relatie maar welke hormoontjes van welke dames bedoel je?
(en nu ga ik ff bijlezen)
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik haal normaal 1x per maand een aantal sloffen voor de hele maand.,.. Ik dacht nu alleen nog een slof te hebben......
Nonsens. En ik doe helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Jáá ho hé hó... ik zit hier ook alleen maar de internet contactjes van Gert online te houden!! Ga nu niet moeilijk lopen doen!!![]()
Stef blijft de hele nacht nog zingen op 1 herhalingen van netwerk, nick jr is een once in a lifetime, daar moet je bij zijn anders is het voorbij en komt het nooit meer terugquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, Stef Bos is wel lief heur![]()
Schakel maar weer terug![]()
afkicken vrees ik.... nergens meer iets open... (en naar een 24 uurs tankstation rijden is ook niet echt een optie meerquote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Had Snaptnix ook al, hoe ga jij dat nu oplossen?
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op donderdag 22 december 2005 02:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik haal normaal 1x per maand een aantal sloffen voor de hele maand.,.. Ik dacht nu alleen nog een slof te hebben......
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
hmz, nog steeds dwangmatig topics aan het vullen hier.......
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie ben jij danquote:Op donderdag 22 december 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben haar dus echt niet hè, maar dat had jij inmiddels toch wel begrepen
Wupzzzz!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van![]()
![]()
Ik vind Stef Bos ook lief, mooie liedjesquote:Op donderdag 22 december 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, Stef Bos is wel lief heur![]()
Schakel maar weer terug![]()
Ik ben Wickedangel, en ik ben alcoholistequote:Op donderdag 22 december 2005 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie ben jij dan
Of ben ik weer para
Was dat niet het OPstandje??quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
23 september..... Wie kent zijn standje nog???
[afbeelding]
halloooo Wickedangelquote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben Wickedangel, en ik ben alcoholiste![]()
Lieve doos,quote:Op donderdag 22 december 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben haar dus echt niet hè, maar dat had jij inmiddels toch wel begrepen
Hmmm dan ben ik toch weer paraquote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Stef Bos ook lief, mooie liedjes![]()
En er staan vreemde mannen met bloemen voor je langs de weg (zou wel uitkijken voor een blauwe koker met een gele dop)quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pappa, ik lijk steeds meer op jouquote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Stef Bos ook lief, mooie liedjes![]()
Ja, je hoeft niet te werken kennelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoooiiiii Wickedangelquote:Op donderdag 22 december 2005 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Lieve doos,
Dat hadden we allemaal wel begrepen. Maar bij gebrek aan reuring hap jij het lekkerst zullen we maar zeggen. Of had jij hele verhandelingen over onze overenthousiaste bewoners willen houden?
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
In tegenstelling tot wat de TT vermedlt.....
Ik ga naar bed.. zonder nicotine en alcohol hou ik dit echt niet vol....
Slaap lekker, moge je dromen gevuld zijn met drank en nicotinequote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
Breek de stiltequote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Niets is sterker dan de stilte....
Niets heeft zoveel kracht alls het zwijgen van de nacht
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En er staan vreemde mannen met bloemen voor je langs de weg (zou wel uitkijken voor een blauwe koker met een gele dop)![]()
Je bent er morgen toch ook neem ik aan?quote:
Nou gelukkig niet, moet er niet aan denken om een baard te hebbenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pappa, ik lijk steeds meer op jou![]()
Nog waar ook soms*zucht*
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
Ik ben vrij deze week.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, je hoeft niet te werken kennelijk.![]()
we moeten echt mailen kind.![]()
Maar natuurlijk ben ik er morgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je bent er morgen toch ook neem ik aan?![]()
![]()
![]()
Hij is vrijdag vrij dusse... noem maar een tijd gaat ie daar wel ff heen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En ik maar op en neer langs de Legmeerdijk![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik er morgen.
Sweet dreams![]()
Zwakquote:Op donderdag 22 december 2005 02:28 schreef teamlead het volgende:
Dank je. Nee ik vond Roel eindelijk eens een eerlijk en gevoelig gesprek (voor zijn doen danquote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was iedereen weer aan het kotsen over Roel en zei iemand dat een aantal dames het niet konden waarderen dat Roel zo over zijn ex praatte, maar daar val jij dus niet onder!!
Hahahaha. Schat, jij bent veel te leuk, wat moet ik verder met jouw ventquote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij is vrijdag vrij dusse... noem maar een tijd gaat ie daar wel ff heen hoor![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben vrij deze week.
Ben erg benieuwd of je ook zoveel praatjes hebt in je mail![]()
Zal me een lekkere nachtmerrie worden danquote:
In tegenstelling tot je andere internet contacten waarbij je moet afwachten wat het uiteindelijk is, ben ik genetisch behept met praatjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben vrij deze week.
Ben erg benieuwd of je ook zoveel praatjes hebt in je mail![]()
Mannen met baardenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet, moet er niet aan denken om een baard te hebben![]()
Het is nu de laatste nacht, dan kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:24 schreef Wup het volgende:
ben het helemaal met je eens daarom mag hij ook best een bosje blommen aan je geven. Sterker nog hij zou het harstikke leuk vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaha. Schat, jij bent veel te leuk, wat moet ik verder met jouw vent![]()
Nou ik hoorde er vooral de frustratie van Roel uit, dat hij het niet begreep, dat ze hem had laten staanquote:Op donderdag 22 december 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank je. Nee ik vond Roel eindelijk eens een eerlijk en gevoelig gesprek (voor zijn doen dan) voeren met Ingrid en heel lief dat zij het ook begreep maar ook dat zij zijn ex begreep (dus vanuit de vrouw gezien het aan Roel uitlegde)
Coolquote:Op donderdag 22 december 2005 02:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ik roep Morwen uit tot Noedelkoning
Weet precies wat het is... helemaal niks...quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je andere internet contacten waarbij je moet afwachten wat het uiteindelijk is...
Ouwehoerquote:ben ik genetisch behept met praatjes.![]()
Haha mijn vader was kapitein he, die had geen tijd om te scheren dus een baard enne de 18+ dingen wil ik niet eens weten denk ik, toch? of ? ja god? ik weet het nietquote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen met baarden![]()
Mannen met sikjes![]()
Mannen met snorren![]()
Mannen met zonder niks (), kan maar boven de 18 en een lekkere mond
![]()
Aan nick jrquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Cool![]()
Waar heb ik dat aan verdient![]()
Qua mening over BB op zich kan ik me wel volledig bij je aanluiten. Het gedeelte over het forum iets minder.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is nu de laatste nacht, dan kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.
Alhoewel een laatste reflectie over dit BB seizoen natuurlijk ook een welkome afwisseling zou zijn.
Ik vond het persoonlijk een erg matige BB
<lapt tekst>
het was flauw.
En dat was het.quote:
Groningen Chop chop chopquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje zei Lieske toen nou toen ze een keer genomineerd was "nou groningen allemaal stemmen" en dat Dido er toen heel cynisch achteraan gooide "nou Heemskerk allemaal stemmen"??? of was dat iemand anders?
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lap tekst...
[quote]
het was flauw.
Vind dat we de laatste weken toch al goed bezig zijn om de Mini-Me-fanclub wat tegenstand te biedenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Qua mening over BB op zich kan ik me wel volledig bij je aanluiten. Het gedeelte over het forum iets minder.
Waren van bijna iedereen wel voor en tegenstanders. Alleen 2 erge fanatiekelingen hadden toevallig beide Lieske als favoriet. Sja...
Neej joh die reageert ala Bart, heel "cool" en zo van "ik had het wel gedacht want ik ben de coolste, wreedze blower van BB .... of zoquote:Op donderdag 22 december 2005 01:47 schreef Lamon het volgende:
Wie zou nou eigenlijk de leukste winnaar zijn qua reactie?
Ingrid zal ontdaan, verrast en vol onbegrip zijn en in huilen uitbarsten.
Joost zal ontdaan, zeker niet verrast, en vol begrip zijn, en volgens mij, net niet in janken uitbarsten.
Lieske zou alleen maar janken tot ze een ons weegt.
Eigenlijk ben ik het meest benieuwd naar Roel's reactie. Dat is de enige die ik niet echt kan bedenken.
Niet dat ik Roel wil zien winnen, maar het zou wel de meest interessante winnaar zijn, qua entertainment, denk ik.
Leef je nog?quote:Op donderdag 22 december 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog een jointje draaien, dus niet te snel hier!!![]()
Oeh, was even niet helemaal bijdetijd hier. Mannetje, katten, maar ik vind het een eervolle titel en neem hem van harte op mequote:
Oh Lamonquote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alhoewel een laatste reflectie over dit BB seizoen natuurlijk ook een welkome afwisseling zou zijn.
Ik vond het persoonlijk een erg matige BB.
Heel inconsequent, van zowel kijker, als bewoner, als redactie.
Op het forum mocht je Nathalie en Rob vernietigen tot op het bot, maar van Lieske bleef je af.
De bewoners gingen van lui, naar ijverig, naar lui, naar ijverig.
Ze begonnen qua vals sentiment heel goed met dat eerste dinertje, maar werden later weer onpersoonlijker en schijnheiliger naar elkaar.
De redactie wilde het hard spelen dit jaar, maar zijn gaan overcompenseren, en heel lief en beschermend naar veel bewoners toe geworden.
Er was nauwelijks een climax, en het werd saaier en simpeler met de dag de laatste weken.
Ook is er veel potentie verspeeld door die onaangename manier van tussenstanden geven. Er was niet echt een favoriet of iemand die echt gehaat werd, qua stemresultaten.
Iedereen kon eruit gaan of erin blijven.
Er waren weinig opstanden of grote schokken, alle bewoners pasten zich makkelijk aan ieder nieuw dilemma aan, op de meest saaie manier mogelijk.
het was flauw.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Lamon, ik ga denk ik op het laatst nog verliefd worden, je zegt elke keer precies wat ik vind, zit jij stikum in mijn hoofd mee te lezen
![]()
Jij kan het zo goed verwoorden, goed samenvatten en een prima analyse![]()
ik geloof dat ik nu echt niet meer moet drinken, geloof dat ik nu echt gekke dingen ga schrijven
Lamon, je bent gewoon een kanjer en let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
Gaat het nog wel helemaal lekker daarquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Lamon, ik ga denk ik op het laatst nog verliefd worden, je zegt elke keer precies wat ik vind, zit jij stiekum in mijn hoofd mee te lezen
![]()
Jij kan het zo goed verwoorden, goed samenvatten en een prima analyse![]()
ik geloof dat ik nu echt niet meer moet drinken, geloof dat ik nu echt gekke dingen ga schrijven
Lamon, je bent gewoon een kanjer en let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
Nee klopt helemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 02:37 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje zei Lieske toen nou toen ze een keer genomineerd was "nou groningen allemaal stemmen" en dat Dido er toen heel cynisch achteraan gooide "nou Heemskerk allemaal stemmen"??? of was dat iemand anders?
Guusquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
Heb op dit tijdstip onze Guus maar weer eens aangezet![]()
De mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.
Dan denk ik aan brabant want daar brandt nog licht
Ik zier je toch liever 's nachts.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef cuall het volgende:
[..]
let maar niet op wat ik allemaal schrijf, overdag ben ik betrouwbaarder![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb ook een zwak voor LamonEn zijn tweelingbroer, Faith
![]()
Zow en jou ga ik nu ff nemenquote:
Als je vandaag nog een nieuwe bril en nieuw kapsel aanschaft wel dan ben je onze noedelkoning en premierquote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, was even niet helemaal bijdetijd hier. Mannetje, katten, maar ik vind het een eervolle titel en neem hem van harte op meMag ik dan ook lintjes doorknippen, flessen kapotgooien en oorlogen starten
![]()
en dan zeg ik om in de geest van deze nacht te spreken:quote:Op donderdag 22 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
Heb op dit tijdstip onze Guus maar weer eens aangezet![]()
De mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.
Dan denk ik aan brabant want daar brandt nog licht
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zow en jou ga ik nu ff nemen![]()
*neemt BBM mee naar achteren en woont hem even uit![]()
Feli man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Guusje is topquote:Op donderdag 22 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Guus![]()
Weet je wat, ik houd gewoon van iedereen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dan zeg ik om in de geest van deze nacht te spreken:
Het dondert en het bliksemt
en het regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
dat is de enige manier
Om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen
zulk een tijd komt nooit terug
idd vind het jammer dat ik niet naar zijn concert in het Philips stadion kan, maar we gaan geloof ik wel naar Bon Jovi. Ook leuk geloof ik....quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
idd vind het jammer dat ik niet naar zijn concert in het Philips stadion kan, maar we gaan geloof ik wel naar Bon Jovi. Ook leuk geloof ik....
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zow en jou ga ik nu ff nemen![]()
*neemt BBM mee naar achteren en woont hem even uit![]()
Feli man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben geloof ik iets gemeen Wickedangelquote:Op donderdag 22 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb ook een zwak voor LamonEn zijn tweelingbroer, Faith
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Stelletje slijmballen.
Doet me niks, ik ben net als Roel, ik blijf er cool onder.
(maar dan zonder die handicap tussen mijn benen natuurlijk)
Zelfde mannen hè? Ik wil best delen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 02:50 schreef cuall het volgende:
[..]
We hebben geloof ik iets gemeen Wickedangel![]()
![]()
Voor zijn face-lift was ie top.maar nuquote:Op donderdag 22 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
idd vind het jammer dat ik niet naar zijn concert in het Philips stadion kan, maar we gaan geloof ik wel naar Bon Jovi. Ook leuk geloof ik....
Dat zal lastig gaanquote:Op donderdag 22 december 2005 02:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je vandaag nog een nieuwe bril en nieuw kapsel aanschaft wel dan ben je onze noedelkoning en premier![]()
wow, Lamon.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op het forum mocht je Nathalie en Rob vernietigen tot op het bot, maar van Lieske bleef je af.
Ze begonnen qua vals sentiment heel goed met dat eerste dinertje, maar werden later weer onpersoonlijker en schijnheiliger naar elkaar.
De redactie wilde het hard spelen dit jaar, maar zijn gaan overcompenseren, en heel lief en beschermend naar veel bewoners toe geworden.
Er was nauwelijks een climax, en het werd saaier en simpeler met de dag de laatste weken.
Ook is er veel potentie verspeeld door die onaangename manier van tussenstanden geven. Er was niet echt een favoriet of iemand die echt gehaat werd, qua stemresultaten.
Er waren weinig opstanden of grote schokken, alle bewoners pasten zich makkelijk aan ieder nieuw dilemma aan, op de meest saaie manier mogelijk.
het was flauw.
Vetquote:Op donderdag 22 december 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Stelletje slijmballen.
ach ik ben nog nooit bij een stadionconcert geweest en lijkt me wel vet om in zo'n vet stadion een concert te zien!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Voor zijn face-lift was ie top.maar nu![]()
wreedquote:Op donderdag 22 december 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Stelletje slijmballen.
ik kwam even Lamon tegen:)quote:Op donderdag 22 december 2005 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er met je one-liners gebeurd, Wupz?
Je rekent jezelf nu al tot koningin. jammer hoor je geeft ze een hand...quote:Op donderdag 22 december 2005 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zal lastig gaan![]()
Reglementen ed. Maar, Leden van het BB forum, ik voorzie een gunstige toekomst. Wij dienen de broekriem nog even aan te halen. Het waren 4 zware maanden, maar er komt een BB-Vips aan waarin u al uw gedachtes weer kwijt kunt.
Leden van het Mod-team, ik dank u voor uw inzet. Moge het weer een mooi BB-jaar worden![]()
God zij met u en de gladiolen (ben ik gek op......hihi)
Zalige feestdagen![]()
Mannenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
![]()
En nu mag je me deblokkeren!![]()
Lamon, onze laatste nacht samen is best speciaal. Wij zijn het vaak eens geweest met betrekking op bepaalde zaken m.b.t BB. Wat betreft matig en inconsequent heb je misschien gelijk. Op het forum Rob (mijn favo) en Nathalie tot op het bot vernietigen ben ik het niet mee eens, het ging er soms erg grof aan toe maar gelukkig net op het randje.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
het was flauw.
die zit nog steeds z'n joint te rokenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
|s Coos inmiddels flauwgevallen![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
Over oneliners gesproken... Melke vannacht niet aanwezig?
Ik ben het er niet mee eens sukkelquote:
het leek een beetje een jehova verjaardag maar het was wel okéquote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen![]()
Neem je ze ter plekke, willen ze weer praten![]()
lekker ding, goeie verjaardag gehad?![]()
Nope tot net niet, groot gemis, zal wel bij die andere club gezeten hebben om scanman te stangen of zoquote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
Over oneliners gesproken... Melke vannacht niet aanwezig, an hadden we heel wat sneller aan de 1000 gezeten.
Nee verre van. Maar al die (on)zinnige oneliners tussendoor had ons inmiddels wel ver aan de 1000 kunnen brengenquote:Op donderdag 22 december 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Geen flauw idee. Mis je haar?![]()
Die leest niet meer zo snel op de late avondquote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef melke het volgende:
Ik vind het dus echt kut dat we morgen geen streams meer hebben
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee verre van. Maar al die (on)zinnige oneliners tussendoor had ons inmiddels wel ver aan de 1000 kunnen brengen![]()
Zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Die leest niet meer zo snel op de late avond![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens sukkel
Weet alleen nog niet waarmee![]()
Melkequote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef melke het volgende:
Als je het over de duvel hebtquote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef melke het volgende:
gefeliquote:Op donderdag 22 december 2005 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD drie uur en ik ben officieel teut![]()
Ja ik word ook een beetje depri van het ideequote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef melke het volgende:
Das mooi manquote:Op donderdag 22 december 2005 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is GVD drie uur en ik ben officieel teut![]()
streams vind ik niet eens zo erg. Die heb ik toch zelden meer aanstaan. Alleen als het leuk is.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik word ook een beetje depri van het idee![]()
Mooi, Cavemanquote:Op donderdag 22 december 2005 02:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
ik heb wel een kaartje gekregen van de directeur van de vvv maastricht in person![]()
Terwijl ik juist zwaar verliefd op je ben geworden na datquote:Op donderdag 22 december 2005 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens sukkel
Weet alleen nog niet waarmee![]()
Nee hoor, jij bent toch zeker een jaar of vijf jongerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef cuall het volgende:
[..]
denk het wel, heb er ook last van![]()
ben ook van Coos zijn leeftijd, was ik toch bijna vergeten
Ik schoot wat uit met het een en ander.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Schrijf ik zoveel oneliners dan? Dat valt wel mee vind ik zelf. Ik val in ieder geval wel op hier op het forum!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
Over oneliners gesproken... Melke vannacht niet aanwezig, an hadden we heel wat sneller aan de 1000 gezeten.
Mag ik, mag ik, mag ik *springt op en neerquote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben dus echt knap teut. Wie zal ik nu eens de liefde gaan verklaren![]()
ja, die zijn met elkaar verbonden, in die zin bedoelde ik het eigenlijk ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
streams vind ik niet eens zo erg. Die heb ik toch zelden meer aanstaan. Alleen als het leuk is.
Alleen het forum ga ik wel missen![]()
![]()
Owww je bent er nog. Goed zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik schoot wat uit met het een en ander.
Als ik deze joint op heb dan kan je me zonder dat ik het merk naast Prins Hendrik leggen![]()
maakt mij niet uit..............quote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent toch zeker een jaar of vijf jonger![]()
Ja nouquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Schrijf ik zoveel oneliners dan? Dat valt wel mee vind ik zelf. Ik val in ieder geval wel op hier op het forum!
Ja, daar zeg je zoiets!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooi, Caveman![]()
Komt goed met jou![]()
Kanjertje ben je![]()
Was me al opgevallen, dat jij rotgemakkelijk bent.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben dus echt knap teut. Wie zal ik nu eens de liefde gaan verklaren![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was me al opgevallen, dat jij rotgemakkelijk bent.
Valt idd reuze mee hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Schrijf ik zoveel oneliners dan? Dat valt wel mee vind ik zelf. Ik val in ieder geval wel op hier op het forum!
Ik ben het met veel dingen die jullie zeggen eens. Ik vind dat BB echt wel genoeg heeft geprobeerd om te mindfucken alhoewel ik wel vind dat de een meer in het nadeel is gezet dan de ander. Ik vind BB dus ook te begrijpend geweest elke keer. Maar ik denk dat het ook aan de bewoners zelf heeft gelegen. Er was geen strijd meer. Op een gegeven moment wilden mensen geheime opdrachten niet meer verpesten. Ze hadden veel beter kunnen doen dat de eerste die een geheime opdracht goed door had dat die dan het geld kreeg. Wat betreft het Mini-Me en NatteLie onderwerp kan ik toch zeggen dat Mini-Me genoeg voorstanders als tegenstanders heeft gehad die beiden onzinnige argumenten afwisselden met serieuse. NatteLie is wel helemaal afgebrand op het forum en ook op haar eigen website. Wat dat betreft zijn we misschien ver gegaan, maar dat weet je als je aan zo'n programma mee doet. Roel heeft ook zo z'n voor en tegenstanders gehad en ook genoeg gezeik over zich heen gekregen. Wat betreft Joost vind ik dat hij overal lekker doorheen gleed, maar dat hij ook maar een praatgrage idioot is die het grootste schoothondje van de eeuw is. Ingrid was nietszeggend tot Dr. Evil wegging. Kan me nog erg goed herrinneren dat ik streams zat te kijken en Chantal elke keer zat te praten en je Ingrid alleen maar ja zag knikken of zeggen. Nu komt haar sarcasme en haar serieuse kant veel meer naar buiten. Ik vind het alleen jammer dat ze nog steeds zo naar Lieske toe trekt.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lamon, onze laatste nacht samen is best speciaal. Wij zijn het vaak eens geweest met betrekking op bepaalde zaken m.b.t BB. Wat betreft matig en inconsequent heb je misschien gelijk. Op het forum Rob (mijn favo) en Nathalie tot op het bot vernietigen ben ik het niet mee eens, het ging er soms erg grof aan toe maar gelukkig net op het randje.
Hoezo van Lieske bleef je af? Ja bij de meeste users was dat misschien zo maar bij een boel niet hoorMoet toegeven dat deze bewoners jammer genoeg weinig uitdagingen a.k.a. geheime opdrachten of battles (peeep peeeeeeeep bewoners NU Battle!!!!
)
Jammer dat idd de redactie ging overcompenseren, het is te lief en te understanding geworden (snap ik ook wel hoor, wil ook niet dat de bewoners er emo onderdoor gaan(je gaat je toch hechten aan bepaalde personen) maar toch............![]()
Nou ja, wat zijn nou eigenlijk 5 jaarquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent toch zeker een jaar of vijf jonger![]()
Doen jullie allemaal toch. Ben absoluut geen uitzondering. Vertel anders maar eens een leuk verhaaltjequote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Wicked we lijken echt op elkaar, dat doe ik ook altijd als ik teveel op heb, hoog Linda gehalte
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Goh ja, nu je het zegt, jij schrijft inderdaad lappen teksten hier zeg..![]()
Ja je werd gemistquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Daar ben ik nou echt te teut voor, zo'n lap tekst.quote:
Kun jij ooit maat houden dan Coosquote:Op donderdag 22 december 2005 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik schoot wat uit met het een en ander.
Als ik deze joint op heb dan kan je me zonder dat ik het merk naast Prins Hendrik leggen![]()
Verklaar je nader..quote:Op donderdag 22 december 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wint echt iedere staar-wedstrijd die ooit gehouden zal worden.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij wint echt iedere staar-wedstrijd die ooit gehouden zal worden.
Een vehaaltje even wachten dan. Ga even boekje van de kleine erbij pakken.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:09 schreef melke het volgende:
[..]
Doen jullie allemaal toch. Ben absoluut geen uitzondering. Vertel anders maar eens een leuk verhaaltje
Jaja, maar das niet dikwijlsquote:
Wij zijn teut, maar wat is jou verklaringquote:Op donderdag 22 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Als kiespijn ja
Daar heb je weer zo'n oneliner..
Laat G*** het maar niet lezen!!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Wicked we lijken echt op elkaar, dat doe ik ook altijd als ik teveel op heb, hoog Linda gehalte
![]()
Ik vind je altijd wel lekker nuchter reageren als je word aangevallen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Als kiespijn ja
Manu kun je de volgende keer zo'n post over minstens 4 verdelen, ik raak nu echt de draad kwijt, ik doe het op de late avond beter op maximaal 3 regelige postjesquote:Op donderdag 22 december 2005 03:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben het met veel dingen die jullie zeggen eens. Ik vind dat BB echt wel genoeg heeft geprobeerd om te mindfucken alhoewel ik wel vind dat de een meer in het nadeel is gezet dan de ander. Ik vind BB dus ook te begrijpend geweest elke keer. Maar ik denk dat het ook aan de bewoners zelf heeft gelegen. Er was geen strijd meer. Op een gegeven moment wilden mensen geheime opdrachten niet meer verpesten. Ze hadden veel beter kunnen doen dat de eerste die een geheime opdracht goed door had dat die dan het geld kreeg. Wat betreft het Mini-Me en NatteLie onderwerp kan ik toch zeggen dat Mini-Me genoeg voorstanders als tegenstanders heeft gehad die beiden onzinnige argumenten afwisselden met serieuse. NatteLie is wel helemaal afgebrand op het forum en ook op haar eigen website. Wat dat betreft zijn we misschien ver gegaan, maar dat weet je als je aan zo'n programma mee doet. Roel heeft ook zo z'n voor en tegenstanders gehad en ook genoeg gezeik over zich heen gekregen. Wat betreft Joost vind ik dat hij overal lekker doorheen gleed, maar dat hij ook maar een praatgrage idioot is die het grootste schoothondje van de eeuw is. Ingrid was nietszeggend tot Dr. Evil wegging. Kan me nog erg goed herrinneren dat ik streams zat te kijken en Chantal elke keer zat te praten en je Ingrid alleen maar ja zag knikken of zeggen. Nu komt haar sarcasme en haar serieuse kant veel meer naar buiten. Ik vind het alleen jammer dat ze nog steeds zo naar Lieske toe trekt.
Concluderend kan ik zeggen dat tijdens deze BB de bewoners veelste vaak met het spel bezig waren en ik vind het feit dat ze zelfs nu nog niet bij elkaar op de kamer slapen nogal illustratief voor deze BB....
Háállóóó..........quote:
Jij hebt al je puntjes aan hem verspild, dus wat lul je nou slap.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat G*** het maar niet lezen!!
Dan moet je naar de volgende meet komen.
En dan??.....niets!!!!!!
Maar het is wel een lieve jongen Wicked en Cuall. Hij moet alleen eens van dat monogame gedoe af.![]()
Jammer dat hij er niet is om zich te verdedigen.![]()
Mwah, ik miste je wel hoor, ik vind mensen met diverse meningen leuk. O, gatver, ik ben echt Joostquote:Op donderdag 22 december 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Als kiespijn ja
Waaromquote:Op donderdag 22 december 2005 03:14 schreef Wup het volgende:
doe es liever tegen Melke
Over welke puntjes heb jij het nou weer dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij hebt al je puntjes aan hem verspild, dus wat lul je nou slap.
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat die GJ groupies maar lullen
quote:Op donderdag 22 december 2005 03:14 schreef Wup het volgende:
doe es liever tegen Melke
SERvivallenquote:Op donderdag 22 december 2005 03:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over welke puntjes heb jij het nou weer dan?
Jawel.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Kun jij ooit maat houden dan Coos![]()
Ander topicquote:Op donderdag 22 december 2005 03:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over welke puntjes heb jij het nou weer dan?
Dizzy, ik geloof dat je het helemaal helder ziet!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 03:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
BB 5 de harste ooit: Er zijn een stel mietjes ingezet samengesteld door mensen die er verstand van hebben qua leeftijden, qua uiterlijk, qua kleur en zelfs qua woonplaatsen en alles maar dan ook alles wat de programmamakers in gedachten hadden is mis gegaan. Joost moest iets met Lies krijgen, leeftijd en studenten, Rob moest het met Chantal gaan doen, leeftijd en kleur van de ex van Rob, Ralph moest het weer met Naat gaan doen, de middenmoot was meer plaats berust Menno en Linda wonen bij mekaar om de hoek, had gekund, Dido zagen ze wel met Rikkert, ook een bal, Tanja was al met jong dus ook een koppel. Ik weet niet wie die koppels heeft bedacht maar ik zou me er niet inschijven al was het het laatste bureau op de wereld om aan een vent te komen. conclusie: alles is mislukt en de saaiste mensen bleven over ja
Ja, waaromquote:
Dat je tijdens een staarwedstrijdje de laatste bent die per ongeluk in lachen uitbarst.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:11 schreef melke het volgende:
Verklaar je nader..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |