Ja ik ga lekker achter mijn putertje kijken naar wat jullie alllemaal voor onzin schrijven en daar ga ik dan heel zinnig op reagerenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:29 schreef Manu82 het volgende:
En zijn er mensen die morgen wel wat nuttigs gaan doen behalve drank, eten en sigarretten inslaan??

quote:Op donderdag 22 december 2005 04:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker achter mijn putertje kijken naar wat jullie alllemaal voor onzin schrijven en daar ga ik dan heel onzinnig op reageren![]()

Ik ga ook voor de Cquote:Op donderdag 22 december 2005 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
A: Nuchter
B: Redelijk Nuchter
C: Aangeschoten
D: Dronken
E: Stoned
F: Waush
G: Van de wereld![]()
H: Mèn![]()
![]()
![]()
![]()
Moi: C![]()

Jaaahaaaa, dat heb je net ook al gezegd. We zijn wel niet helemaal fris meer. Maar zolag weposten kunnen we nog lezenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef melke het volgende:
Kijk nu naar de filmpjes op de BB site! Innige momenten. Ga nu maar kijken, erg leuk filmpje!

heb hem gezien is wel van Pc Eend niveauquote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef melke het volgende:
Kijk nu naar de filmpjes op de BB site! Innige momenten. Ga nu maar kijken, erg leuk filmpje!

quote:Op donderdag 22 december 2005 04:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
edit dubbel post, hij riep van zolder heb ik al beantwoord.![]()
![]()

Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 22 december 2005 04:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
E

Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen landquote:

Cquote:Op donderdag 22 december 2005 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
A: Nuchter
B: Redelijk Nuchter
C: Aangeschoten
D: Dronken
E: Stoned
F: Waush
G: Van de wereld![]()
H: Mèn![]()
![]()
![]()
![]()
Moi: C![]()

Geintje, we zitten naast elkaar met allebei een eigen computer, maar af en toe willen we op de zelfde berichten het zelfde schrijven.quote:

quote:

Pas op dit weekend zien jullie elkaar weerquote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen land![]()

Kan je nog wel wat aan doen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
helaas een B

Dat wordt schrikken, alleen voor wie erger dat is de vraagquote:Op donderdag 22 december 2005 04:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Pas op dit weekend zien jullie elkaar weer![]()

Had ik al gezegd dat ik naar de filmpjes op de BB site kijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaahaaaa, dat heb je net ook al gezegd. We zijn wel niet helemaal fris meer. Maar zolag weposten kunnen we nog lezenIs een mooi filmpje, maar 1x melden s toch wel genoeg zeker

We zitten naast elkaar met onze eigen computerquote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen land![]()

Ja dat heb je nu al 5 keer gezegdquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik naar de filmpjes op de BB site kijk?![]()
PS. Het lezen van mij post is niet verplicht! Je kunt en mag er over heen lezen

quote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]

Wie het wakkerst looptquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt schrikken, alleen voor wie erger dat is de vraag![]()

quote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]

En nu sta jij er mooi gekleurd opquote:

Ok, ik heb het overgeslagen want je had dat al geschrevenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]

Gelukkig tref ik je nog even danquote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben de klote op!

Welterusten Lamon & BBM & Melkequote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Wup het volgende:
weltrusten Lamon & BBM

kom even een kerel zijn, we hebben nog maar 5 topics te gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben de klote op!

Byebye Dizzy en iedereen die ik gemist hebquote:Op donderdag 22 december 2005 04:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
slaap z8 slaperssssssss

Truste en Lamon jij ookquote:Op donderdag 22 december 2005 04:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé lieve mensen, ik ga slapen!!![]()
![]()
![]()
![]()

Ow. moet ik ook gaan slapen?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welterusten Lamon & BBM & Melke![]()

Watjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar toch eenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Byebye Dizzy en iedereen die ik gemist heb![]()
![]()

Manu, vindt jij nu eigenlijk ook niet diep in je hart dat Lieske (oke voor jou MIni-Me) wel gegroeid is mentaal ?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:50 schreef Manu82 het volgende:

Nemo knuffelquote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet morgen nog kerstcadeaus kopen heeft er iemand leuke ideeen voor kinderen van 4 maanden en 18 maanden? En svp niet te duur, m'n geld raakt op!

nee sorry daar kan ik je niet mee helpen, ik heb niet zoveel op met kinderen van die leeftijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet morgen nog kerstcadeaus kopen heeft er iemand leuke ideeen voor kinderen van 4 maanden en 18 maanden? En svp niet te duur, m'n geld raakt op!

Alles van fisher price!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:

Oeh, en dat vraag je aan iemand die een uur in allerlei winkels heeft rondgelopen voor een kereltje van 5quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |