Ze willen toch dat je daar bent, betalen dan ook, en is geen eendetripje vanuit Groningenquote:
Gelukkig maar, begon me al zorgen te makenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg als je het met me eens bent hoor
![]()
over wie ? cuall , mij of over jezelf?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, begon me al zorgen te maken![]()
Ik hou me altijd aan mijn beloftesquote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga je echt de 24 uur volhouden want als we zo bezig blijven zijn we binnen een paar uur aan de 1000 natuurlijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee, zo is het wel goed! (vooralsnog)
Die laatste zin tik je zelf, de rest heeft hier al meerdere keren gestaan nlquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef melke het volgende:
Talpa site:
De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.
De pot bedraagt op dit moment 250.000 euro. Tijdens de Finaleshow kunnen de overgebleven vier Bewoners er nog 50.000 euro bij verdienen. De Finalisten hebben al negen Bewoners achter zich gelaten in de strijd, maar bij de ontknoping zijn ze er allemaal weer bij.
Mis het niet, deze extra lange uitzending. In een supermooie studio komt het programma tot z’n hoogtepunt. De Ontknoping zal verrassender zijn dan ooit!
De 50.000 euro opdracht is dus misschien wel alleen voor de winnaar. Lijkt me ook wel wat.
Dat is te veel werk.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dan ezels bruggetjes![]()
eerst iemand vertellen dat hij/zij de pot heeft gewonnen en direct daarna een kaartenhuisje laten bouwen, dat lijkt me wel een geslaagde volgordequote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef melke het volgende:
Talpa site:
De 50.000 euro opdracht is dus misschien wel alleen voor de winnaar. Lijkt me ook wel wat.
daar hebben we dan 2 woorden voor :quote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou me altijd aan mijn beloftes![]()
Ik wil de eer van het openen van het 1000e topic niet laten lopen, om te slapen, ik ben van een ander caliber dan die bewoners hoor![]()
Ik kan wel wat hebben, maar het is al zo laat hèquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Too much info![]()
Succes met deze gegevens![]()
Luie rat, zeker alleen knippen plakkenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dat is te veel werk.
Ik mag uitslapen, heeeeeeel langquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
En ik heb heeel veel koffie nodig dadelijk, na enkele uurtjes slaap.
In ieder gevalquote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien weet iemand wel een mooi synoniem voor 'hoe dan ook'.
Ik wil er een mok van!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik mag uitslapen, heeeeeeel lang![]()
Maar toch ben je wel zielig hoor![]()
*zet dubbele espresso voor BBM![]()
nee, uiteraard niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Luie rat, zeker alleen knippen plakken![]()
Een nederlands/surinaams/ welke nationaliteit dan ook "whatever"quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hoe dan ook, het Oude Testament zei dat als de Messias komt, hij op een ezel gezeten zal zijn. Whatever erg intelligent zien ze sowieso niet uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een nederlands/surinaams/ welke nationaliteit dan ook "whatever"
Is dat goed![]()
HDOquote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben stoned en ik moet pissen.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
HDO
Of mag dat niet![]()
Sorry, ben een beetje hyper![]()
nah geen reactie is er ook een/geenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die laatste zin tik je zelf, de rest heeft hier al meerdere keren gestaan nl
"Wat er ook gebeurt" is een betere nederlandsequote:Op donderdag 22 december 2005 04:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het Oude Testament zei dat als de Messias komt, hij op een ezel gezeten zal zijn. Whatever erg intelligent zien ze sowieso niet uit!
Die vind ik nog beter dan in ieder geval!
melkequote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
Wie is er nog nuchter hier eigenlijk?
Does Multiple Choicequote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
Is wel een beetje aan je kop te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ben stoned en ik moet pissen.
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
nuchter is toch als je wakker wordt??quote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
Is dat niet nuttig genoegquote:Op donderdag 22 december 2005 04:29 schreef Manu82 het volgende:
En zijn er mensen die morgen wel wat nuttigs gaan doen behalve drank, eten en sigarretten inslaan??
Ja, ikke en Yolandequote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
wup was ook nuchter, maar die is zonder zwaaien vertrokken volgens mij, of in de lurkstandquote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
edit dubbel post, hij riep van zolder heb ik al beantwoord.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
Welke van de twee?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is wel een beetje aan je kop te zien![]()
![]()
saaie nuchtere mensenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wup was ook nuchter, maar die is zonder zwaaien vertrokken volgens mij, of in de lurkstand![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
edit dubbel post, hij riep van zolder heb ik al beantwoord.![]()
![]()
Zuip jij es door, je bent nog veel te scherpquote:Op donderdag 22 december 2005 04:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wup was ook nuchter, maar die is zonder zwaaien vertrokken volgens mij, of in de lurkstand![]()
Ik dacht jij je vereenzelvigd had met Jimmyquote:
A: Nuchterquote:Op donderdag 22 december 2005 04:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Anders doe jij even wat je bedoelt?
Ja ik ga lekker achter mijn putertje kijken naar wat jullie alllemaal voor onzin schrijven en daar ga ik dan heel zinnig op reagerenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:29 schreef Manu82 het volgende:
En zijn er mensen die morgen wel wat nuttigs gaan doen behalve drank, eten en sigarretten inslaan??
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker achter mijn putertje kijken naar wat jullie alllemaal voor onzin schrijven en daar ga ik dan heel onzinnig op reageren![]()
Ik ga ook voor de Cquote:Op donderdag 22 december 2005 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
A: Nuchter
B: Redelijk Nuchter
C: Aangeschoten
D: Dronken
E: Stoned
F: Waush
G: Van de wereld![]()
H: Mèn![]()
![]()
![]()
![]()
Moi: C![]()
Jaaahaaaa, dat heb je net ook al gezegd. We zijn wel niet helemaal fris meer. Maar zolag weposten kunnen we nog lezenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef melke het volgende:
Kijk nu naar de filmpjes op de BB site! Innige momenten. Ga nu maar kijken, erg leuk filmpje!
heb hem gezien is wel van Pc Eend niveauquote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef melke het volgende:
Kijk nu naar de filmpjes op de BB site! Innige momenten. Ga nu maar kijken, erg leuk filmpje!
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
edit dubbel post, hij riep van zolder heb ik al beantwoord.![]()
![]()
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 22 december 2005 04:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
E
Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen landquote:
Cquote:Op donderdag 22 december 2005 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
A: Nuchter
B: Redelijk Nuchter
C: Aangeschoten
D: Dronken
E: Stoned
F: Waush
G: Van de wereld![]()
H: Mèn![]()
![]()
![]()
![]()
Moi: C![]()
Geintje, we zitten naast elkaar met allebei een eigen computer, maar af en toe willen we op de zelfde berichten het zelfde schrijven.quote:
quote:
Pas op dit weekend zien jullie elkaar weerquote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen land![]()
Kan je nog wel wat aan doen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
helaas een B
Dat wordt schrikken, alleen voor wie erger dat is de vraagquote:Op donderdag 22 december 2005 04:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Pas op dit weekend zien jullie elkaar weer![]()
Had ik al gezegd dat ik naar de filmpjes op de BB site kijk?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaahaaaa, dat heb je net ook al gezegd. We zijn wel niet helemaal fris meer. Maar zolag weposten kunnen we nog lezenIs een mooi filmpje, maar 1x melden s toch wel genoeg zeker
We zitten naast elkaar met onze eigen computerquote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
Das voorlopig nog altijd minder ver uit elkaar als levende wereld en dromen land![]()
Ja dat heb je nu al 5 keer gezegdquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik naar de filmpjes op de BB site kijk?![]()
PS. Het lezen van mij post is niet verplicht! Je kunt en mag er over heen lezen
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie het wakkerst looptquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt schrikken, alleen voor wie erger dat is de vraag![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
En nu sta jij er mooi gekleurd opquote:
Ok, ik heb het overgeslagen want je had dat al geschrevenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:45 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig tref ik je nog even danquote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben de klote op!
Welterusten Lamon & BBM & Melkequote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Wup het volgende:
weltrusten Lamon & BBM
kom even een kerel zijn, we hebben nog maar 5 topics te gaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben de klote op!
Byebye Dizzy en iedereen die ik gemist hebquote:Op donderdag 22 december 2005 04:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
slaap z8 slaperssssssss
Truste en Lamon jij ookquote:Op donderdag 22 december 2005 04:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé lieve mensen, ik ga slapen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ow. moet ik ook gaan slapen?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welterusten Lamon & BBM & Melke![]()
Watjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar toch eenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Byebye Dizzy en iedereen die ik gemist heb![]()
![]()
Manu, vindt jij nu eigenlijk ook niet diep in je hart dat Lieske (oke voor jou MIni-Me) wel gegroeid is mentaal ?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:50 schreef Manu82 het volgende:
Nemo knuffelquote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet morgen nog kerstcadeaus kopen heeft er iemand leuke ideeen voor kinderen van 4 maanden en 18 maanden? En svp niet te duur, m'n geld raakt op!
nee sorry daar kan ik je niet mee helpen, ik heb niet zoveel op met kinderen van die leeftijd.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Ik moet morgen nog kerstcadeaus kopen heeft er iemand leuke ideeen voor kinderen van 4 maanden en 18 maanden? En svp niet te duur, m'n geld raakt op!
Alles van fisher price!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Oeh, en dat vraag je aan iemand die een uur in allerlei winkels heeft rondgelopen voor een kereltje van 5quote:Op donderdag 22 december 2005 04:52 schreef Manu82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |