Oke ik zeg tegen niemand dat je Snaptnix heet.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Damn... ik ben ontdekt, daar gaat m'n undecover operatie![]()
Ja ik had dat ook met Roel en trouwens met Dido ook, ik vond ze in het begin nog wel leuk, maar toen ik ze wat beter leerde kennen werd ik echt onpasselijk van ze. Nu Dido weg is is Roel wel weer een beetje bijgedraaid, maar het echt leuke is erafquote:Op donderdag 22 december 2005 03:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In den beginne was ik helemaal Roelie gek, en Lieske vond ik een top wijf omdat ze de nominaties zo goed opving. Maar ja dat is in den beginne, Lieske moet haar eigen tong inslikken en Roel moet eens spiegelogies gaan denken. ja ja ik weet het hij is nuero spiegeloog maar toch moet je iets mee krijgen van die opleiding. Toen hij achter dido aanhupte en elke aflevering weer ging over Roel en Dido toen wilde ik bijna afhaken, het was te triest voor woorden. Nu kan ik Roel weer ietwat "handelen" maar gun het toch meer aan Ing, die gaat schulden aflossen en Roel gaat met Dido op vakantie. zo
Wat houdt jou zoal bezig op dit tijdstip? Ik maak een beschouwing voor Nederlands.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
*trekt BBM mee naar het Keldertje![]()
Ik hoop het wel, maar ze heeft aangegeven zich terug te trekken van BB.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Is Tanja er morgen trouwens ook bij!? Weet iemand dat?
Ja, zie Talpa websitequote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
quote:De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.
De pot bedraagt op dit moment 250.000 euro. Tijdens de Finaleshow kunnen de overgebleven vier Bewoners er nog 50.000 euro bij verdienen. De Finalisten hebben al negen Bewoners achter zich gelaten in de strijd, maar bij de ontknoping zijn ze er allemaal weer bij.
Waarom dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ze heeft aangegeven zich terug te trekken van BB.
jups ze is met de noorderzon ook weer opgedoken, ze moet aan haar contracr vodoen. morgen is ze er met joshquote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Qua spelling of BB? Of algemeen?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat houdt jou zoal bezig op dit tijdstip? Ik maak een beschouwing voor Nederlands.
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oke ik zeg tegen niemand dat je Snaptnix heet.![]()
Omdat ze erbij hoort, misschien niet actief, maar dat heeft ook weer een effect gehad op het hele verloop van BB.quote:
Graag gedaan. Ik ben nu in een goede bui, ik was even bang dat we morgen een late dienst hadden, zodat we de grande finale niet konden mee beleven, maar gelukkig zijn we morgen vrij.quote:
Nee, ik bedoelde waarom ze afstand wilde nemen van BB??quote:Op donderdag 22 december 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ze erbij hoort, misschien niet actief, maar dat heeft ook weer een effect gehad op het hele verloop van BB.
Die kleine mag nog steeds niet in beeld zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
jups ze is met de noorderzon ook weer opgedoken, ze moet aan haar contracr vodoen. morgen is ze er met josh![]()
Ik ben morgen ook vrij, hoe laat denken jullie dat de wekker gaat bij BB???quote:Op donderdag 22 december 2005 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben nu in een goede bui, ik was even bang dat we morgen een late dienst hadden, zodat we de grande finale niet konden mee beleven, maar gelukkig zijn we morgen vrij.![]()
![]()
Toch was ze aktief het meest amusant.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ze erbij hoort, misschien niet actief, maar dat heeft ook weer een effect gehad op het hele verloop van BB.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 22 december 2005 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben nu in een goede bui, ik was even bang dat we morgen een late dienst hadden, zodat we de grande finale niet konden mee beleven, maar gelukkig zijn we morgen vrij.![]()
![]()
Ehh 12:32quote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij, hoe laat denken jullie dat de wekker gaat bij BB???
even kijken danquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef melke het volgende:
Er staan trouwens wel mooie flimpjes op de BB site
Misschien voor het groene boekje of de nieuwe spelling ?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik maak een beschouwing voor Nederlands.
baby mocht een uur in beeld totaal, hebben ze nog niet opgebruikt maar die zal wel denken: heb geen zin in die dingenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die kleine mag nog steeds niet in beeld zeker![]()
Euh, algemeen ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Qua spelling of BB? Of algemeen?
Wat een bitter iemand is die Tanja zeg!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ze heeft aangegeven zich terug te trekken van BB.
Geen idee, maar Hummie zei dat ze vroeg naar bed moesten want dat ze vroeg op moesten en een zware dag zouden krijgen, maar tijdstip weet ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja zeker, het is alleen jammer dat we beide kerstdagen moeten werken, maar je moet wat voor BB over hebben he?quote:
Toch niet mooier dan die van mij he?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef melke het volgende:
Er staan trouwens wel mooie flimpjes op de BB site
Vroeg opstaan, je hebt het toch wel over dezelfde bewoners als wij hequote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, maar Hummie zei dat ze vroeg naar bed moesten want dat ze vroeg op moesten en een zware dag zouden krijgen, maar tijdstip weet ik niet![]()
7 uur 's morgens of 7 uur 's avondsquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
A, ok, misschien omdat ze daar puur zat voor de bevalling? Ze heeft aangeven dat de thuissituatie slecht was in de zin van: ik wil/kan daar niet bevallen.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde waarom ze afstand wilde nemen van BB??
ga je echt de 24 uur volhouden want als we zo bezig blijven zijn we binnen een paar uur aan de 1000 natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, maar Hummie zei dat ze vroeg naar bed moesten want dat ze vroeg op moesten en een zware dag zouden krijgen, maar tijdstip weet ik niet![]()
Ja ik denk eigenlijk dat haar aanwezigheid de bottleneck van deze BB was, echt een hele foute zet van Talpaquote:Op donderdag 22 december 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet mooier als die van jou eendjequote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch niet mooier dan die van mij he?![]()
Je moet daar tegewoordig ook inloggen trouwens
De jouwe zijn ook kei leuk! Heb je nog nieuwe gemaakt? Hoe kom je trouwens aan al die beelden?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch niet mooier dan die van mij he?![]()
Je moet daar tegewoordig ook inloggen trouwens
Ja, in jou huis misschienquote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
7 uur 's morgens of 7 uur 's avonds
ironisch idd.aangezien dat de reden was dat ze erbij wasquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
Toch was ze aktief het meest amusant.
Kutbaby ook..
nee Tanja is juist stoer, ze kwam niet had geen zin in die dingen. geen taxi dan kom ik niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Wat een bitter iemand is die Tanja zeg!
Bitter? ze is zelfs door endemol in de wereldpers afgezeken, dan zou ik ook niet graag meer meewerkenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ja Tanja had er in moeten zitten maar dan niet zwanger moeten zijn, dan was het misschien wat gewordenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Toch was ze aktief het meest amusant.
Kutbaby ook..
Volgens mij de enige verstandigequote:Op donderdag 22 december 2005 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Het hele gebeuren rondom een zwangere en een bevalling was een hele foute zet jaquote:Op donderdag 22 december 2005 04:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik denk eigenlijk dat haar aanwezigheid de bottleneck van deze BB was, echt een hele foute zet van Talpa![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vroeg opstaan, je hebt het toch wel over dezelfde bewoners als wij he![]()
Ok nu is wel vroeg genoeg, tijd voor de haan!!!!!!!!
Uhm, algemeen: Ik moet plassen, ik voel me goed en ik ben blij dat deze dag om is (heel druk gehad)quote:
Bah Cuall ik ben het vanavond heel erg met je eens.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Tanja had er in moeten zitten maar dan niet zwanger moeten zijn, dan was het misschien wat geworden
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:14 schreef Yolande het volgende:
[..]
Bah Cuall ik ben het vanavond heel erg met je eens.Want Tanja ging inderdaad haar eigen gang en trok zich heeeel weinig aan van de andere, had z leuk kunnen zijn.
Uit de hoogte bedoel jequote:Op donderdag 22 december 2005 04:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nee Tanja is juist stoer, ze kwam niet had geen zin in die dingen. geen taxi dan kom ik niet!
Stoer![]()
Ik hou het over ezels!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien voor het groene boekje of de nieuwe spelling ?
Nee, zo is het wel goed! (vooralsnog)quote:Op donderdag 22 december 2005 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, algemeen: Ik moet plassen, ik voel me goed en ik ben blij dat deze dag om is (heel druk gehad)Als je nog iets wilt weten, jij mag alles weten
![]()
Ze willen toch dat je daar bent, betalen dan ook, en is geen eendetripje vanuit Groningenquote:
Gelukkig maar, begon me al zorgen te makenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg als je het met me eens bent hoor
![]()
over wie ? cuall , mij of over jezelf?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, begon me al zorgen te maken![]()
Ik hou me altijd aan mijn beloftesquote:Op donderdag 22 december 2005 04:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga je echt de 24 uur volhouden want als we zo bezig blijven zijn we binnen een paar uur aan de 1000 natuurlijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 04:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nee, zo is het wel goed! (vooralsnog)
Die laatste zin tik je zelf, de rest heeft hier al meerdere keren gestaan nlquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef melke het volgende:
Talpa site:
De prijs die de gelukkige mee naar huis neemt is niet mis.
De pot bedraagt op dit moment 250.000 euro. Tijdens de Finaleshow kunnen de overgebleven vier Bewoners er nog 50.000 euro bij verdienen. De Finalisten hebben al negen Bewoners achter zich gelaten in de strijd, maar bij de ontknoping zijn ze er allemaal weer bij.
Mis het niet, deze extra lange uitzending. In een supermooie studio komt het programma tot z’n hoogtepunt. De Ontknoping zal verrassender zijn dan ooit!
De 50.000 euro opdracht is dus misschien wel alleen voor de winnaar. Lijkt me ook wel wat.
Dat is te veel werk.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dan ezels bruggetjes![]()
eerst iemand vertellen dat hij/zij de pot heeft gewonnen en direct daarna een kaartenhuisje laten bouwen, dat lijkt me wel een geslaagde volgordequote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef melke het volgende:
Talpa site:
De 50.000 euro opdracht is dus misschien wel alleen voor de winnaar. Lijkt me ook wel wat.
daar hebben we dan 2 woorden voor :quote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou me altijd aan mijn beloftes![]()
Ik wil de eer van het openen van het 1000e topic niet laten lopen, om te slapen, ik ben van een ander caliber dan die bewoners hoor![]()
Ik kan wel wat hebben, maar het is al zo laat hèquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Too much info![]()
Succes met deze gegevens![]()
Luie rat, zeker alleen knippen plakkenquote:Op donderdag 22 december 2005 04:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dat is te veel werk.
Ik mag uitslapen, heeeeeeel langquote:Op donderdag 22 december 2005 04:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
En ik heb heeel veel koffie nodig dadelijk, na enkele uurtjes slaap.
In ieder gevalquote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien weet iemand wel een mooi synoniem voor 'hoe dan ook'.
Ik wil er een mok van!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik mag uitslapen, heeeeeeel lang![]()
Maar toch ben je wel zielig hoor![]()
*zet dubbele espresso voor BBM![]()
nee, uiteraard niet!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Luie rat, zeker alleen knippen plakken![]()
Een nederlands/surinaams/ welke nationaliteit dan ook "whatever"quote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hoe dan ook, het Oude Testament zei dat als de Messias komt, hij op een ezel gezeten zal zijn. Whatever erg intelligent zien ze sowieso niet uit!quote:Op donderdag 22 december 2005 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een nederlands/surinaams/ welke nationaliteit dan ook "whatever"
Is dat goed![]()
HDOquote:Op donderdag 22 december 2005 04:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben stoned en ik moet pissen.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
HDO
Of mag dat niet![]()
Sorry, ben een beetje hyper![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |