He, Dizzyquote:
Ja hé, dacht het alwel hoor FB ze kan gewoon niet tegen ons opquote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze heeft het al opgegeven met het zootje ongeregeld zei ze eerder vandaag![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ik vind de laatste avond erg tegenvallen moet ik zeggen, had toch wel wat meer verwacht (muziekje of dat soort dingen)
BEW terugquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ik vind de laatste avond erg tegenvallen moet ik zeggen, had toch wel wat meer verwacht (muziekje of dat soort dingen)
Precies. Het enige wat ze hebben gedaan is spullen uitdelen en foto's ophangen. Daar heeft de kijker en vooral de streamer dus echt niks aanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Hee BONG!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Hahaha, Fok users are taking over the worldquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé, dacht het alwel hoor FB ze kan gewoon niet tegen ons op![]()
![]()
Wist niet eens dat je weg was. Maar wbquote:
Hai bongiequote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Was maar een dolletje van me hoor net, maar dat begreep je denk ik welquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef I_doubt het volgende:
Hij stond zeker al klaar, popelend om gelanceerd te worden![]()
Maar natuurlijk. Morgen moeten ze wel fit zijn voor het grote feest.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai,
Ja ze moeten vroeg naar bed van Hummie![]()
Programmamakers van lik me vestjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Precies. Het enige wat ze hebben gedaan is spullen uitdelen en foto's ophangen. Daar heeft de kijker en vooral de streamer dus echt niks aan
Weg macho.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef avonne het volgende:
Komop, Lieske,
Grote schaar pakken, broek open ...
... kijken wie er stoer is
Hey Bong hoestyquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Hallo dan weerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Dizzy![]()
GMTA (pas geleerd wat het betekent en nu kan ik het gebruiken)
Reactie van Roel:quote:
Hey Supermomquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalHeb ik nog iets gemist, behalve het oefenen voor de kaartenhuis opdracht of moet ik alle (!) 5 topics SC terug lezen?
![]()
Hejquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Bong hoesty![]()
![]()
* ] and a hug[/me]
Niet doen, de SC is extreeeem saai.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalHeb ik nog iets gemist, behalve het oefenen voor de kaartenhuis opdracht of moet ik alle (!) 5 topics SC terug lezen?
![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej
Tijdje niet meer gezien hier, ja alles gaat heel goed moet ik zeggen
* dikke hug teruggeeft![]()
PiemelTJE bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef Arliator het volgende:
Roel heeft lopen choppen, en Lieske ruikt piemel
Ben je weer klaar voor Nick JR.quote:
He, hallo, je hebt de verkleedpartij "gemist". Outfit voor morgenavond uitzoekenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Hear Hearquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef avonne het volgende:
Nog mijn complimenten voor M-en-A voor de voortreffelijke streamverslagen
![]()
Nog niet, maar dat kan nog komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
Ik zit gewoon weer in een gesloten topic te posten...![]()
Pinbaal, heb je daar ook stats van?![]()
En ik maar popelenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Ik zie een blote cap van Joost aankomen. ik plaats hem niet.![]()
Er zijn grenzen natuurlijk jaquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Ik zie een blote cap van Joost aankomen. ik plaats hem niet.![]()
Hallo liebchen!quote:
Zit er weer helemaal klaar voorquote:
dubbel klikken en je hebt full screenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Suuz_ het volgende:
waarom zijn de streams zo klein?
Van het padje af... uit zijn pannelapquote:
Grenzen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk ja
Mogguh lekker niet..dus...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel is gewoon te gek die gaat mogguh gewoon winnen
Dat woord gebruiken ze in het huis regelmatig, weet alleen niet wie er voor het eerst mee kwam.quote:
Hoi Supermomquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
douchetquote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Joost van de aardbodem verdwenen? Misschien maar beter ook.![]()
Ok. eentje die binnen het beleid valt.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En ik maar popelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is mijn gemoedstoestand aan het dalen![]()
![]()
![]()
Maak het weer goed aub![]()
Nee... mijn beeldscherm... wat doe je?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok. eentje die binnen het beleid valt.
http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenShot091t.jpg
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Fatalspeed het volgende:
roel wint de pot
Oke thnxxxquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet doen, de SC is extreeeem saai.
Het enige wat er gebeurd is zwaaien en over niet-BB dingen praten
Roel zei net al tegen Lieske: Als je nu niet terug komt en die fles wijn op drinkt zal ik je je hele leven zien als een watje... hoelang je ook gefietst hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
Ongelooflijk! de laatste avond, en de jongste doos ligt alweer gestrekt
zal wel moe zijn zekers![]()
![]()
Waarvan in godsnaamquote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
Ongelooflijk! de laatste avond, en de jongste doos ligt alweer gestrekt
zal wel moe zijn zekers![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok. eentje die binnen het beleid valt.
[afbeelding]
Hier ook. Now and present. Alles draait.quote:
Nope redelijk saaiquote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hoiiii Lovebear![]()
[..]
Oke thnxxxHoef ik dat niet te doen, maar buiten het oefenen met de kaarten niets spannends gebeurt? En nog vroeg naar bed ook van Hummie lees ik?
![]()
En dat zal zeer extreem zijn bij Roel. De ontgoocheling.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zegt tegen Ingrid, dat je bij een verlies waarschijnlijk na een week af 2 pas teleurstelling gaat voelen, en dan pas beseft hoe dicht je erbij hebt gezeten.
Wel een zinnige opmerking, lijkt me
Ik heb ook nog wel een blote Ralph voor je verzameling.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
![]()
Die komt boven mijn bed, naast mijn
![]()
Beertje, ik had nog op je gereageerd in het vorige topic maar die was al dicht. Dat je niet denkt dat ik je niet lieeeeeffff meer vind.quote:
Ik was even naar het kleinste kamertje in huis, nou tis idd een watjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel zei net al tegen Lieske: Als je nu niet terug komt en die fles wijn op drinkt zal ik je je hele leven zien als een watje... hoelang je ook gefietst hebt
Spaar jij blote jongetjes?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een blote Ralph voor je verzameling.![]()
De piemels mogen gewoon hoor, de FA's zijn er zelf ook niet over uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een blote Ralph voor je verzameling.![]()
Dankzij beertje heb ik dequote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beertje, ik had nog op je gereageerd in het vorige topic maar die was al dicht. Dat je niet denkt dat ik je niet lieeeeeffff meer vind.![]()
Zeker, ik zou ook balen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zegt tegen Ingrid, dat je bij een verlies waarschijnlijk na een week af 2 pas teleurstelling gaat voelen, en dan pas beseft hoe dicht je erbij hebt gezeten.
Wel een zinnige opmerking, lijkt me
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
Hai cuall
Ik deed jou schimpen en toen was je zomaar weg.![]()
En ik ben te beneveld om het terug te zoeken, deze post kost me al 3 minuten.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Voor alle vrouwen die mannelijk bloot willen zien op de valreep![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankzij beertje heb ik de![]()
tik gekregen
![]()
Nou eehhh... dat niet, maar ik heb wel een hele uitgebreide verzameling caps van deze BB.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Spaar jij blote jongetjes?![]()
Dan moeten wij eens met elkaar gaan praten en dat niet alleen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
tik gekregen
![]()
Oh ja joh??quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zit er weer helemaal klaar voorEnne Josti flip werkt ook met pringles bus alleen maar een keer of 3. vandaag getest
![]()
Nee hoor zat ook door te tikken toen die dicht wasquote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beertje, ik had nog op je gereageerd in het vorige topic maar die was al dicht. Dat je niet denkt dat ik je niet lieeeeeffff meer vind.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef CartWOman het volgende:
Alleen de expliciete naad naaT is forbidden.![]()
Onder invloed van euhm......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van het padje af... uit zijn pannelap
Heerlijk tochquote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
tik gekregen
![]()
Moet die andere bus nog leeg eten voor die test maar als ik de bewoners hoor eten heb ik zelf ineens geen trek meer, heel raarquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja joh??Bij mij lukte het niet
![]()
Tnxquote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die love beaver heb ik groot respect voor.![]()
Graag gedaan he?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
En bedankt Arliator, nu kan ik niet meer slapen....
(Oh ja, weet jij nog in welk topic je precies had gepost met je jostiflip met de cassiere?? ik had bijna hetzefde met mijn man midden in de Dirk vd Broek)
Ja he? Zit ik me op te verheugen, de laatste avond in het huis!!!quote:
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
Roel ziet zichzelf niet winnen... daar kan hij zich niks bij voorstellen...
Dat vond ik nu ook al ja... jammer dat dit de laatste avond isquote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Vergis ik me nu, maar Roel en Ingrid praten beter samen als Roel en Dido ooit gedaan hebben.![]()
Je vergis je niquote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Vergis ik me nu, maar Roel en Ingrid praten beter samen als Roel en Dido ooit gedaan hebben.![]()
Echt meis, ik moet (en kan) het nu nog even aan je kwijt: ik weet nog heel goed dat je hier als newbie binnenkwam... zonder hoofdletters, punten en komma's. Ik dacht: ow jee, die gaat het moeilijk krijgen met die bijdehandte figuren hier.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor zat ook door te tikken toen die dicht was![]()
Zal wel aan mn drankje liggen
Vind je ook lieeeffffffff![]()
![]()
nee ik bedoel de streams zijn kleiner dan normaal bij mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dubbel klikken en je hebt full screen
Ja, leuke gozer nu.quote:
quote:
Jep hadden we het van de week over en moest weer zo vreselijk lachen totdat ik zelf "de bussen" zag staan en er 1 grijp en hem op mijn man richt en zeg: Jostiflip!!!! .....huh..? wat doe jij nou midden in de Dirk vd Broek?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Graag gedaan he?![]()
Hahahaa, ik hoorde al zoiets!!![]()
In dit -> [BB SC] 965 We babbelen nog even verder topic staat het, het begint gelijk op pagina 1.
Met dank aan m'n vrouwtje, die had het al voor me opgezocht![]()
rechtermuisknop, zoom, en dan op 100% zetten mssquote:Op woensdag 21 december 2005 23:48 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee ik bedoel de streams zijn kleiner dan normaal bij mij.
dat ie groter word als je dubbelklikt snap ik {ben ook vanaf het begin verslaafd}
maar ze zijn kleiner als normaal ik vroeg me af of iemand dit ook had
Dido is wat dat betreft op tijd eruit gegaan.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De piemels mogen gewoon hoor, de FA's zijn er zelf ook niet over uit.
Alleen de expliciete naad is forbidden.![]()
na morgen zijn ze weer samen. Dido was er mss wel op tijd uit om Roel zien bij te draaien. Maar vind niet dat BB erop vooruit is gegaan sinds Died weg isquote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido is wat dat betreft op tijd eruit gegaan.
Precies!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido is wat dat betreft op tijd eruit gegaan.
Ik zie het voor me!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep hadden we het van de week over en moest weer zo vreselijk lachen totdat ik zelf "de bussen" zag staan en er 1 grijp en hem op mijn man richt en zeg: Jostiflip!!!! .....huh..? wat doe jij nou midden in de Dirk vd Broek?hahahaha Je had er bij moeten zijn denk ik
(nu ik het hem heb uitgelegd snapt hij het en verplicht de live meekijken verheugt hij zich zelfs op de Finale!
)
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep hadden we het van de week over en moest weer zo vreselijk lachen totdat ik zelf "de bussen" zag staan en er 1 grijp en hem op mijn man richt en zeg: Jostiflip!!!! .....huh..? wat doe jij nou midden in de Dirk vd Broek?hahahaha Je had er bij moeten zijn denk ik
(nu ik het hem heb uitgelegd snapt hij het en verplicht de live meekijken verheugt hij zich zelfs op de Finale!
)
vanmiddag stonden Lies en Josti nog op 4quote:Op woensdag 21 december 2005 23:51 schreef I_doubt het volgende:
Leuke theorie van Roel
Hoe mensen stemmen
Jongens met relaties verliezen meisjesstemmen
Roel stond bij mij op nr 4 en daar blijft hij gewoon staan
Thnxxx Muerte die was ik al kwijtquote:
Je kijkt de herhaling nuquote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef odie22 het volgende:
Ingrid had dat bloesje gisteren ook al aan.
Das wel heel lief van je CWquote:Op woensdag 21 december 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt meis, ik moet (en kan) ....etccccccc
Dit moest echt even.
Alfabetischquote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vanmiddag stonden Lies en Josti nog op 4![]()
wat is je top 6 dan inclusief de muis en de baviaan![]()
Ja dat zat ik ook al te denken , die streams zijn niet livequote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kijkt de herhaling nuDe winnaar is al bekend
Helemaal mee eens. Dido had ik ook liever erin gehad omdat ze levendig was, positief en negatief. Dat heb ik gemist na haar vertrek.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
na morgen zijn ze weer samen. Dido was er mss wel op tijd uit om Roel zien bij te draaien. Maar vind niet dat BB erop vooruit is gegaan sinds Died weg is
Zit een vertraging in van ruim 30 seconden ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja dat zat ik ook al te denken , die streams zijn niet live
Is dit de man waar Lolita Lieske altijd zo prat over gaat in Groningen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Thnxxx Muerte die was ik al kwijt![]()
Ongelovelijk dat ding, kan bijna niet echt zijnMaar oke, dan moet hij nog groeien dus zal niet veel groter worden
![]()
Je vergist je niet, leuk gesprek zo samen, jammer voor Roel dat hij Dido tegenkwam in het huis, zo heeft hij zijn glazen ingegooid (voor mij) maar je weet niet wat de sms-ers gaan doen he?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef yellowfirst het volgende:
Bij mij wel 2 minuten , maar ik zit de hh te kijken op tvquote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zit een vertraging in van ruim 30 seconden ja.
Op die manier... ik maakte een grapje dat je naar de herhaling van de streams keekquote:Op woensdag 21 december 2005 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
Bij mij wel 2 minuten , maar ik zit de hh te kijken op tv
Nope, is een van de ex bewoners van het BB5 huis en tevens de ex van Nathalie.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit de man waar Lolita Lieske altijd zo prat over gaat in Groningen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kijkt de herhaling nuDe winnaar is al bekend
En ik heb zelf de baviaan geïntroduceerd als reactie op Josti's frustratie bij het kaartenhuis bouwenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Baviaan
Ingrid
Joost
Lies
Muis
Roel
zoiets I_doubt![]()
Zijn eigen brandweerslangquote:Op woensdag 21 december 2005 23:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nope, is een van de ex bewoners van het BB5 huis en tevens de ex van Nathalie.
Nee regulier weer half gemist , door mee-etersquote:Op woensdag 21 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op die manier... ik maakte een grapje dat je naar de herhaling van de streams keek
alleen dat kleffe gedoe ontbreek nogquote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Pijlemans het volgende:
Ing wil wel eens mee naar een Party van Roel.
Kijk, tussen die twee zie ik nou eens echt iets goeds onstaan.![]()
Best wel een leuk stel zo saampjesquote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Pijlemans het volgende:
Tssssquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk niet dat alleen je man raar stond te kijken hahahaahah![]()
Dus op de valreep kijkt je man ook naar BB?
Dus bij BB6 hebben we ook een superPAP?![]()
Leroy vanuit een undermousepositiequote:Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn voorspelling dat Leroy BB vanuit een underdogpositie gaat winnen, zal wel niet meer uitkomen.
Maar ja, ik zat er wel dicht bij
Passie zou kunnen maar klef, nee dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen dat kleffe gedoe ontbreek nog![]()
Dat is toch Menno?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nope, is een van de ex bewoners van het BB5 huis en tevens de ex van Nathalie.
Hahaha dan wordt meneer Pearl boos natuurlijkquote:
Lieverd heb t hier echt naar mn zin gehad, en veel bijgeleerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt meis, ik moet (en kan) het nu nog even aan je kwijt: ik weet nog heel goed dat je hier als newbie binnenkwam... zonder hoofdletters, punten en komma's. Ik dacht: ow jee, die gaat het moeilijk krijgen met die bijdehandte figuren hier.
Dat leek ook die kant op te gaan, want je kreeg wat kritiek te verduren.
Maar je bleef gewoon je lieve zelf, en dat is hét bewijs geweest dat je daarmee respect afdwingt, plus dat je op jouw manier van je af ging bijten en het niet opgaf.
Dat je je best ging doen qua interpunctie heeft ook wel geholpen, natuurlijk.
Dit moest echt even.
quote:
zoietsquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef cuall het volgende:
Zit Roel nou weer te zeurren over zijn ex???
Welke meneer Pearlquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha dan wordt meneer Pearl boos natuurlijk
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Op een bepaalde manier passen Roel en Ingrid wel bij elkaar
Allebei uitgaanstypes, en eea meegemaakt
Kijk, zo zie ik het nou ook. Beiden wel partypeople, en wel iets meegemaakt, ik vind die 2 beter bij elkaar passen dan Died en Roel.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Pijlemans het volgende:
Ik gun je wel die 1000ste topic maar dat wil niet zeggen dat je Roel mag afkraken hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef cuall het volgende:
Zit Roel nou weer te zeurren over zijn ex???
Dus ik maak nog wel een beetje kans dusquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is ze net gaan slapen. Zonder te zwaaien.![]()
Nee dat is Joost die daar zit.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Menno zit in het bad tussen Dido en Lin in
Ah ok Dankquote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Menno zit in het bad tussen Dido en Lin in
Inderdaad, hij wet waar hij in het leven staat, dat hij slim is, dat hij het op een rijtje heeft, dat weet dat hij het ..........quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
Hij is wel heel tevreden met zichzelf![]()
Ze zeiden net al... het maakt nu niks meer uit. Nominaties zijn weg en dit wordt waarschijnlijk toch niet uitgezonden denkt Roel.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Kinga het volgende:
Oe Ingrid vertelt Roel eens de waarheid, en wat hij liever niet wil horen..
Dat meende ik me dus ook te herinnerenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat is Joost die daar zit.
Menno was echt wel degene die eruit stapte om z'n zwembroek te gaan pakken![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik gun je wel die 1000ste topic maar dat wil niet zeggen dat je Roel mag afkraken hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
Wel een goed en leuk gesprek tussen Ingrid en Roel.....hij heeft zijn ex nog niet achter zich gelaten blijkt wel en Ingrid heeft ook wel zoiets meegemaakt dus die 2 snappen elkaar in tegenstelling tot Dido die alleen over Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik Ik en mijn mijn mijn mijn mijn mijn mijn mijn ex relaties kan praten
Op uhm .......quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ik maak nog wel een beetje kans dus![]()
![]()
Een grandioos idee:quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ik maak nog wel een beetje kans dus![]()
![]()
Hier ben ik even stil van.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd heb t hier echt naar mn zin gehad, en veel bijgeleerd.
Heb ook veel lieve mensen leren kennen waaronder ook jij.
Die me af en toe ook op t goede spoor zette.
En me flink aan t lachen hebben gemaakt.
Zit hier ontroerd achter mn beeldscherm
Vind t echt lief van je![]()
![]()
Je bent niet alleen gezellie en lief in de SC en daarbuiten
Maar je bent ook een top Mod![]()
Moest t ook even kwijt
Klopt ookquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat meende ik me dus ook te herinneren![]()
Krijgen wij ook een Bakkie?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Een grandioos idee:
Ga ik even zetten
Jep heb het ook live gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat is Joost die daar zit.
Menno was echt wel degene die eruit stapte om z'n zwembroek te gaan pakken![]()
Ja hoor Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef robster16 het volgende:
Roel vind dat ie zijn gevoel altijd goed kan uiten en verwoorden...
Zou het dan tóch hebben geholpen?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Dat zwaaien was eigenlijk op zijn leukst toen het verboden was![]()
Dat gaan we zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier ben ik even stil van.![]()
Dankjewel beertje..
We gaan er nog een leuke laatste periode van maken.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ik ga gewoon zeggen wat ik wil, heb ik alle topics gedaan en blijf ik doen.
Roel kan het niet hebben dat hij een blauwtje heeft gelopen, en kan NIET tegen kritiek![]()
Mooooi... dan kom ik nog ff gezellig bij je langsquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Op uhm .......hahahahaha
ja hoor is zo gezet
![]()
![]()
![]()
M'n nachtrust *poef* zo het raam uit...quote:
..een beetjequote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Inderdaad, hij wet waar hij in het leven staat, dat hij slim is, dat hij het op een rijtje heeft, dat weet dat hij het ..........
Beetje overkill aan zelf inschatting.
hai teamleadquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
Dit mag ingelijst worden. Hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef odie22 het volgende:
Ik luister wel een poosje naar Lieske , is stuk interessanter
Hai teamlead!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
Hoi hoiquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
Liever niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op verzoek van Ingrid komt hij toch weer erbij zitten![]()
Is goedquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooooi... dan kom ik nog ff gezellig bij je langs![]()
Natuurlijk ik zet wel een pot.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Krijgen wij ook een Bakkie?![]()
teamleadquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
heeft die wel behalve voor zijn exquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef robster16 het volgende:
Roel schuift in relaties alles af op anderen. Naar mijn mening heeft hij gewoon een compleet gebrek aan voelsprieten...
Koffiequote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Natuurlijk ik zet wel een pot.
En daar komen ze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er nog meer nodig is, dan zet ik wel verse![]()
Hoi hoi teamleadquote:Op donderdag 22 december 2005 00:11 schreef teamlead het volgende:
mogen we alweer zwaaien?
navond samen!
Op één of andere manier doet diequote:
nu stel je me teleur hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead![]()
![]()
![]()
M'n favo Limbo is er ook weer![]()
![]()
![]()
hij heeft helemaal geen hoog EQ, mocht hij willen, was hij vast veel leukerquote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Joost heeft ook een hoog EQ.
Hij voelt zomaar aan dat zijn verhaaltjes vanavond niet handig zijn
MMMMMM lekkerrrrrrquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Natuurlijk ik zet wel een pot.
En daar komen ze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er nog meer nodig is, dan zet ik wel verse![]()
quote:
Het zij zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef Muerte het volgende:
Roel: onzeker voelen, mijn vriendin zich onzeker voelen bij mij, nou dat ka echt niet Ing.
Arrogante zak!![]()
Dat idee heb ik ook... Hij wil niet veranderen (hij laat zich zijn rave-party's niet afpakken) maar er is ook nog iets als rekening houden met.... geven/nemen...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef robster16 het volgende:
Roel schuift in relaties alles af op anderen. Naar mijn mening heeft hij gewoon een compleet gebrek aan voelsprieten...
Dan zitten we hier nog wel, maar is alles over...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal.... ontroerend zo'n ontvangst
Raar idee dat we hier morgen om deze tijd niet meer zullen zitten hoor![]()
Tuurlijk zitten we hier wel... forum blijft nog ff open en dan is hier de BB after partyquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef teamlead het volgende:hallo allemaal.... ontroerend zo'n ontvangst
Raar idee dat we hier morgen om deze tijd niet meer zullen zitten hoor![]()
psssssssssst, ik bedoelde het ironischquote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
hij heeft helemaal geen hoog EQ, mocht hij willen, was hij vast veel leuker
quote:
Ja hij heeft weinig emphatisch vermogen, al vindtquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef robster16 het volgende:
hij draait wel een keer bijquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... Hij wil niet veranderen (hij laat zich zijn rave-party's niet afpakken) maar er is ook nog iets als rekening houden met.... geven/nemen...
Ja hé, ben af en toe gewoon een klein duiveltjequote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op één of andere manier doet dieme toch twijvelen
![]()
![]()
Hai Wickedangel,quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
jah, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn als er niemand is om je aan te ergerenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten we hier wel... forum blijft nog ff open en dan is hier de BB after party![]()
Maar weet Roel dat òòk?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... Hij wil niet veranderen (hij laat zich zijn rave-party's niet afpakken) maar er is ook nog iets als rekening houden met.... geven/nemen...
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprietenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Zou joost nog komen met de jostiflip vanavond ?
Zeker niet, die is chagerijnigquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Voelsprieten odie, voelsprieten...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef odie22 het volgende:
Daar kunnen APK en/of LS zo verandering in brengen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
jah, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn als er niemand is om je aan te ergerenop de streams dan....
Gamma!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprieten
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
psssssssssst, ik bedoelde het ironisch![]()
Ik heb de wijn al op.quote:
Moeten ze nu naar 178 dagen , de aller aller aller laatste avond serieus gaan lopen ouwehoeren ???????quote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk niet dat daar het juiste moment voor is nu... voelsprieten
Inderdaad, fokking alcohol...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
BEW![]()
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |