Hey Bong hoestyquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ik vind de laatste avond erg tegenvallen moet ik zeggen, had toch wel wat meer verwacht (muziekje of dat soort dingen)
Hallo dan weerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Dizzy![]()
GMTA (pas geleerd wat het betekent en nu kan ik het gebruiken)
Reactie van Roel:quote:
Hey Supermomquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalHeb ik nog iets gemist, behalve het oefenen voor de kaartenhuis opdracht of moet ik alle (!) 5 topics SC terug lezen?
![]()
Hejquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Bong hoesty![]()
![]()
* ] and a hug[/me]
Niet doen, de SC is extreeeem saai.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalHeb ik nog iets gemist, behalve het oefenen voor de kaartenhuis opdracht of moet ik alle (!) 5 topics SC terug lezen?
![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej
Tijdje niet meer gezien hier, ja alles gaat heel goed moet ik zeggen
* dikke hug teruggeeft![]()
PiemelTJE bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef Arliator het volgende:
Roel heeft lopen choppen, en Lieske ruikt piemel
Ben je weer klaar voor Nick JR.quote:
He, hallo, je hebt de verkleedpartij "gemist". Outfit voor morgenavond uitzoekenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |