He, Dizzyquote:
Ja hé, dacht het alwel hoor FB ze kan gewoon niet tegen ons opquote:Op woensdag 21 december 2005 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze heeft het al opgegeven met het zootje ongeregeld zei ze eerder vandaag![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ik vind de laatste avond erg tegenvallen moet ik zeggen, had toch wel wat meer verwacht (muziekje of dat soort dingen)
BEW terugquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ik vind de laatste avond erg tegenvallen moet ik zeggen, had toch wel wat meer verwacht (muziekje of dat soort dingen)
Precies. Het enige wat ze hebben gedaan is spullen uitdelen en foto's ophangen. Daar heeft de kijker en vooral de streamer dus echt niks aanquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Hee BONG!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Hahaha, Fok users are taking over the worldquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé, dacht het alwel hoor FB ze kan gewoon niet tegen ons op![]()
![]()
Wist niet eens dat je weg was. Maar wbquote:
Hai bongiequote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Was maar een dolletje van me hoor net, maar dat begreep je denk ik welquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef I_doubt het volgende:
Hij stond zeker al klaar, popelend om gelanceerd te worden![]()
Maar natuurlijk. Morgen moeten ze wel fit zijn voor het grote feest.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai,
Ja ze moeten vroeg naar bed van Hummie![]()
Programmamakers van lik me vestjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Precies. Het enige wat ze hebben gedaan is spullen uitdelen en foto's ophangen. Daar heeft de kijker en vooral de streamer dus echt niks aan
Weg macho.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef avonne het volgende:
Komop, Lieske,
Grote schaar pakken, broek open ...
... kijken wie er stoer is
Hey Bong hoestyquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Hallo dan weerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Dizzy![]()
GMTA (pas geleerd wat het betekent en nu kan ik het gebruiken)
Reactie van Roel:quote:
Hey Supermomquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalHeb ik nog iets gemist, behalve het oefenen voor de kaartenhuis opdracht of moet ik alle (!) 5 topics SC terug lezen?
![]()
Hejquote:Op woensdag 21 december 2005 23:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Bong hoesty![]()
![]()
* ] and a hug[/me]
Niet doen, de SC is extreeeem saai.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalHeb ik nog iets gemist, behalve het oefenen voor de kaartenhuis opdracht of moet ik alle (!) 5 topics SC terug lezen?
![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej
Tijdje niet meer gezien hier, ja alles gaat heel goed moet ik zeggen
* dikke hug teruggeeft![]()
PiemelTJE bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef Arliator het volgende:
Roel heeft lopen choppen, en Lieske ruikt piemel
Ben je weer klaar voor Nick JR.quote:
He, hallo, je hebt de verkleedpartij "gemist". Outfit voor morgenavond uitzoekenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Hear Hearquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef avonne het volgende:
Nog mijn complimenten voor M-en-A voor de voortreffelijke streamverslagen
![]()
Nog niet, maar dat kan nog komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
Ik zit gewoon weer in een gesloten topic te posten...![]()
Pinbaal, heb je daar ook stats van?![]()
En ik maar popelenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Ik zie een blote cap van Joost aankomen. ik plaats hem niet.![]()
Er zijn grenzen natuurlijk jaquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Ik zie een blote cap van Joost aankomen. ik plaats hem niet.![]()
Hallo liebchen!quote:
Zit er weer helemaal klaar voorquote:
dubbel klikken en je hebt full screenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Suuz_ het volgende:
waarom zijn de streams zo klein?
Van het padje af... uit zijn pannelapquote:
Grenzen?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er zijn grenzen natuurlijk ja
Mogguh lekker niet..dus...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Roel is gewoon te gek die gaat mogguh gewoon winnen
Dat woord gebruiken ze in het huis regelmatig, weet alleen niet wie er voor het eerst mee kwam.quote:
Hoi Supermomquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
douchetquote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Joost van de aardbodem verdwenen? Misschien maar beter ook.![]()
Ok. eentje die binnen het beleid valt.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En ik maar popelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is mijn gemoedstoestand aan het dalen![]()
![]()
![]()
Maak het weer goed aub![]()
Nee... mijn beeldscherm... wat doe je?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok. eentje die binnen het beleid valt.
http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenShot091t.jpg
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Fatalspeed het volgende:
roel wint de pot
Oke thnxxxquote:Op woensdag 21 december 2005 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet doen, de SC is extreeeem saai.
Het enige wat er gebeurd is zwaaien en over niet-BB dingen praten
Roel zei net al tegen Lieske: Als je nu niet terug komt en die fles wijn op drinkt zal ik je je hele leven zien als een watje... hoelang je ook gefietst hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
Ongelooflijk! de laatste avond, en de jongste doos ligt alweer gestrekt
zal wel moe zijn zekers![]()
![]()
Waarvan in godsnaamquote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
Ongelooflijk! de laatste avond, en de jongste doos ligt alweer gestrekt
zal wel moe zijn zekers![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok. eentje die binnen het beleid valt.
[afbeelding]
Hier ook. Now and present. Alles draait.quote:
Nope redelijk saaiquote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hoiiii Lovebear![]()
[..]
Oke thnxxxHoef ik dat niet te doen, maar buiten het oefenen met de kaarten niets spannends gebeurt? En nog vroeg naar bed ook van Hummie lees ik?
![]()
En dat zal zeer extreem zijn bij Roel. De ontgoocheling.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zegt tegen Ingrid, dat je bij een verlies waarschijnlijk na een week af 2 pas teleurstelling gaat voelen, en dan pas beseft hoe dicht je erbij hebt gezeten.
Wel een zinnige opmerking, lijkt me
Ik heb ook nog wel een blote Ralph voor je verzameling.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
![]()
Die komt boven mijn bed, naast mijn
![]()
Beertje, ik had nog op je gereageerd in het vorige topic maar die was al dicht. Dat je niet denkt dat ik je niet lieeeeeffff meer vind.quote:
Ik was even naar het kleinste kamertje in huis, nou tis idd een watjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel zei net al tegen Lieske: Als je nu niet terug komt en die fles wijn op drinkt zal ik je je hele leven zien als een watje... hoelang je ook gefietst hebt
Spaar jij blote jongetjes?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een blote Ralph voor je verzameling.![]()
De piemels mogen gewoon hoor, de FA's zijn er zelf ook niet over uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een blote Ralph voor je verzameling.![]()
Dankzij beertje heb ik dequote:Op woensdag 21 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Beertje, ik had nog op je gereageerd in het vorige topic maar die was al dicht. Dat je niet denkt dat ik je niet lieeeeeffff meer vind.![]()
Zeker, ik zou ook balen.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zegt tegen Ingrid, dat je bij een verlies waarschijnlijk na een week af 2 pas teleurstelling gaat voelen, en dan pas beseft hoe dicht je erbij hebt gezeten.
Wel een zinnige opmerking, lijkt me
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
Hai cuall
Ik deed jou schimpen en toen was je zomaar weg.![]()
En ik ben te beneveld om het terug te zoeken, deze post kost me al 3 minuten.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Voor alle vrouwen die mannelijk bloot willen zien op de valreep![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankzij beertje heb ik de![]()
tik gekregen
![]()
Nou eehhh... dat niet, maar ik heb wel een hele uitgebreide verzameling caps van deze BB.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Spaar jij blote jongetjes?![]()
Dan moeten wij eens met elkaar gaan praten en dat niet alleen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankzij beertje heb ik de![]()
tik gekregen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |