Nipt, he. Nipt!quote:
en als je er dan bij bedenkt: onder het sterrenblinkenquote:
Ik had mijn muis al bij de 'edit' knop, vooral toen ik zag dat er al twee posts waren, maar blijkbaar was ik inderdaad een fractie eerderquote:
Lees eerst het verhaal en de achtergrond van Sodom nog eens... Sodomie is een term die niet van toepassing is op homoseksuelen, ook al wordt de hand nogal eens gelicht met de nauwkeurigheid.quote:
Het is je gegund hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef tech het volgende:
[..]
Ik had mijn muis al bij de 'edit' knop, vooral toen ik zag dat er al twee posts waren, maar blijkbaar was ik inderdaad een fractie eerder
Waarom neem je me serieus?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef tech het volgende:
[..]
Lees eerst het verhaal en de achtergrond van Sodom nog eens... Sodomie is een term die niet van toepassing is op homoseksuelen, ook al wordt de hand nogal eens gelicht met de nauwkeurigheid.
Dat mag kloppen als je alleen naar het verhaaltje in de bijbel kijkt.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:13 schreef tech het volgende:
[..]
Lees eerst het verhaal en de achtergrond van Sodom nog eens... Sodomie is een term die niet van toepassing is op homoseksuelen, ook al wordt de hand nogal eens gelicht met de nauwkeurigheid.
Niet dat ik jou wel serieus neemquote:Op woensdag 21 december 2005 18:17 schreef error het volgende:
[..]
Dat mag kloppen als je alleen naar het verhaaltje in de bijbel kijkt.
Maatschappelijk en historisch gezien, is sodomie wel degelijk een term die geldt voor homosuelen.
Klopt, maar dat is net zoiets als niet willen accepteren dat je 'homoseksueel' genoemd wordt.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef tech het volgende:
[..]
Niet dat ik jou wel serieus neemmaar: maatschappelijk en historisch wordt promiscuďteit en AIDS ook in één adem genoemd met homoseksualiteit. Toch wil er ik er niet aan dat dat op mij van toepassing zou zijn... Ik realiseer me dat je gelijk hebt, maar het wil er bij mij niet in, snap je?
Ja hierquote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
is het een aap?
+je! ^^quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
is het een aap?
Viespeuk, altijd maar aan vieze dingen denken jijquote:Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw. En nu gaan ze wippen op jouw bed!
Vul een emmer water.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga zo even polshoogte nemen hoor
Dat, óf ze zijn morgen getrouwd...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ze is een reli-slet, dus die vlieger gaat mooi niet op
hoe kom je toch op al die vunzigheidquote:Op woensdag 21 december 2005 18:54 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien is ze wel heel kinky en zo, jezus-kruisje in haar reet, wurgseks met een rozenkrans?
Sodomie is alles dat geen heteroseksuele seks is... dus ook bestialiteit, anale seks bij vrouwen etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:27 schreef error het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is net zoiets als niet willen accepteren dat je 'homoseksueel' genoemd wordt.
Voordat de term 'homoseksueel' gebruikt werd was de benaming voor de herenliefde in de psychologie: sodomie.
Het is een oude term, die nog steeds gebruikt wordt. Het heet(te) nou eenmaal zo.
Bron?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sodomie is alles dat geen heteroseksuele seks is... dus ook bestialiteit, anale seks bij vrouwen etc.
Tijd dat je op jezelf gaat wonen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder is al de hele dag haar stem kwijt.. wat een rust
ik al zo ~12 jaar dezelfde type winterjas (en de laatste is inmiddels ook wel 5 jaar oud oid)quote:Op woensdag 21 december 2005 19:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb al 5 jaar dezelfde winterjas
Dat klopt.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sodomie is alles dat geen heteroseksuele seks is... dus ook bestialiteit, anale seks bij vrouwen etc.
Zoals in Polen. Leuk die twee items "back-to-back" (of moet dat zonder streepjes?)quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan doodgeslagen worden..
.
Het is namelijk een intens boeiend en interessant onderwerp.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef error het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
@blub: sorry dat het even ergens over ging hoor, maar ga maar rustig verder met prietpraat
nee, chinezenneuken is leukquote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is namelijk een intens boeiend en interessant onderwerp.
Leuker dan discussieren over de inhoud van het woord 'sodomiet'.quote:
Tja, ignorance is bliss...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leuker dan discussieren over de inhoud van het woord 'sodomiet'.
wie ikke?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Semi-intellectuele mensen.
Right.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef error het volgende:
[..]
en dat van een kind dat de brugklas nog moet doen
Vanwaar je obsessie met intelligentie?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Right.
Je blijkt wel erg intelligent te zijn om me op een dergelijk punt te pakken.
[brugklas] Oh ja, je moeder is een hoer. [/brugklas]
Vanwege mijn gebrek daaraan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef error het volgende:
[..]
Vanwaar je obsessie met intelligentie?
Flauwekul, 't is gewoon je gebrek aan doorzettingsvermogen!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vanwege mijn gebrek daaraan.
dat is niet helemaal geloofwaardig, but it 'll doquote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vanwege mijn gebrek daaraan.
Ik moet eigenlijk nogsteeds kerstkaarten sturen naar een handjevol mensenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Weemz het volgende:
Ik moest vandaag kerstkaarten rondbrengen.![]()
en terecht, maar als mensen kaartjes sturen willen ze ook opeens een kaartje terugquote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef wonderer het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten.
wilde dag gehad?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond barstende koppijn toen ik thuis kwam.. en misselijk
Ibuprofen
Nou, 't was wel knetterdruk jaquote:
Ja hallo, de populatie van reli-dingesen moet wel op peil blijven he...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef Andyvie het volgende:
Die reli-dingesen die zijn nooit zo kuis als je denkt dat ze zijn hoor...ik heb er 3 op de gang hier wonen....nou......die kunnen er wat van hoor...
Hoi!quote:
Anders raakt de SGP gelijk z'n hele achterban kwijtquote:Op woensdag 21 december 2005 20:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hoi!
@SJ: o ja, dat is ook zo....en die reli-dingessen die planten zich heeeeeel vaak voor. Laatst een gezin gezien met 15 kinderen. Niet normaal.
heb ik nu ookquote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond barstende koppijn toen ik thuis kwam.. en misselijk
Ibuprofen
Ik duik ook zo m'n nest in denk ik...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb ik nu ook
misselijk van de chocolade.. en koppijn van slaapgebrek
dus een oaracetamolletje
awww is niet erg leuk nee...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, 't was wel knetterdruk ja
Aleve = duur
Ibuprofen van Kruidvat = goedkoop en werkt net zo goed
maar ik wilde gister en eergister al vroeg naar bed ( 02:00u gegaanquote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik duik ook zo m'n nest in denk ik...
denk dat het deels slaapgebrek is
Dat is toch ook vroeg? In de ochtend dan...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik wilde gister en eergister al vroeg naar bed ( 02:00u gegaan)
waar vergader jij toch telkens over.. wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef davidov het volgende:
[..]
awww is niet erg leuk nee...
Kheb een vergadering achter de rug waarin heel leuk mijn hele idee geschrapt is waardoor er nu een puinzooi komt![]()
Geen idee wat er duurder is, ikkoop het niet, gebruik het alleen![]()
jah... ,maar ik wilde om 23-0:00u alquote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is toch ook vroeg? In de ochtend dan...
Luizenleventje..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef davidov het volgende:
[..]
awww is niet erg leuk nee...
Kheb een vergadering achter de rug waarin heel leuk mijn hele idee geschrapt is waardoor er nu een puinzooi komt![]()
Geen idee wat er duurder is, ikkoop het niet, gebruik het alleen![]()
Ik lag gisteren om 10 uurquote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik wilde gister en eergister al vroeg naar bed ( 02:00u gegaan)
Zit in het bestuur van mn kleine studentenvereniging...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar vergader jij toch telkens over.. wat voor werk doe je?
Voor de rest heb ik het makkelijk jaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Luizenleventje..
Mja.. ik heb ook al zo vaak voorspeld dat zonder mijn ideeen het bedrijf in elkaar stort.. helaas bestaat het nog steeds
Ik bedank ze via mail of msn.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef davidov het volgende:
[..]
en terecht, maar als mensen kaartjes sturen willen ze ook opeens een kaartje terug
En dan heel veel goedkope kleertjes kopen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Sunjammer het volgende:
Ik niet.
Vanitas?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Vlarp?
Dan moet je vandaag wel heel erg hard van de trap zijn gevallen en op je hoofd terecht zijn gekomenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga morgen bij de H&M kijken.
Vanuit jouw domein wordt er de hele tijd aan mijn internet poorten gesnuffeld.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag wel heel erg hard van de trap zijn gevallen en op je hoofd terecht zijn gekomen
Je zegt nu dingen die niet bij je imago horen hoor![]()
Wat is dat toch dat mensen het thuis niet fijn hebben?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik het makkelijk ja
Alleen thuis is het onaangenaam
Vanaf home.vlarp.nl ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Vanuit jouw domein wordt er de hele tijd aan mijn internet poorten gesnuffeld.
Past wel bij jou.. goedkoopquote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En dan heel veel goedkope kleertjes kopen.
nee, gewoon vlarp.nlquote:
Vaag.. home.vlarp.nl is m'n PC thuis.. al het andere staat op een server in Amsterdam.. vlarp.nl dus ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
nee, gewoon vlarp.nl
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Past wel bij jou.. goedkoop![]()
![]()
Bij 'Avant internet'?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vaag.. home.vlarp.nl is m'n PC thuis.. al het andere staat op een server in Amsterdam.. vlarp.nl dus ook.
'k zal de vriend van me eens uithoren die die server heeft.. 't is overigens een bak met FreeBSD.. dus volgens mij zijn daar niet eens virusjes voor..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
nee, gewoon vlarp.nl
'k denk dat je 'n virusje op je server hebt staan...
Nope.. is alleen de registrar.. server hangt bij proservequote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Bij 'Avant internet'?
Niet veel neequote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k zal de vriend van me eens uithoren die die server heeft.. 't is overigens een bak met FreeBSD.. dus volgens mij zijn daar niet eens virusjes voor..
Heeeel lang verhaal, het is niet zo dramatisch als bij CDP...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen het thuis niet fijn hebben?
CDP heeft ook al allerlei gedoe..
het ip adres is 80.84.236.165quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nope.. is alleen de registrar.. server hangt bij proserve
Joy..quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Heeeel lang verhaal, het is niet zo dramatisch als bij CDP...
Maar er gaat bijna geen dag voorbij zonder een ruzie of discussie...
En dan bedoel ik dus dat iedereen tijdens het eten wegloopt en de deuren dichtslaan en vervolgens iemand huilend op een kamertje zit of een week niks meer zegt etc..
Jeej...
Nu ja, willekeurige poorten worden gescand, jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ok..
nah, hij's niet online op msn.. maar wat wordt er gedaan dan? Poortscanner?
Da's de server in Amsterdam ja..quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
het ip adres is 80.84.236.165
Ja die hadden we vandaag ook, alleen is het op de afdeling bij ons dus zo belachtelijk druk dat ik met m'n collega's direct na toespraakje van algemeen directeur ben vertrokken.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
Kerstborrel... *hips*
"Na ons de zondvloed."quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Stroekie het volgende:
Ja die hadden we vandaag ook, alleen is het op de afdeling bij ons dus zo belachtelijk druk dat ik met m'n collega's direct na toespraakje van algemeen directeur ben vertrokken.
We hadden wel een volle schaal met hapjes meegenomen![]()
Door in de event log van je firewall te snuffelenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef Weemz het volgende:
Hoe kan je zien dat er poorten worden gescand dan?
Helaas nu nietquote:
ID3 TagITquote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef Weemz het volgende:
Wie weet er een goed, gratis ID3-tag programma?
Ik verwerk door verzekerden ingestuurde nota's bij een zorgverzekeraar en daarnaast zit ik nu ook tijdelijk 1 dag in de week in de telefoon om vragen van verzekerden te beantwoorden.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
Andyvie, wat doe jij dan voor werk?
Nee inderdaad dit druist dus echt tegen mijn principes inquote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... wij zitten ook met een deadline 01/01/06.
We maken er maar het beste van, en hopen dat we het beter doen dat de concurrent.
Maar het niveau van dienstverlening zakt wel flink in, da's niet leuk.
Mijn vragen gaat over het algemeen over de rechtspositionele kant van gemeente ambtenaren en daarvoor heb je niet direct uitendkrachten beschikbaarquote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, daarom zijn er bij ons juist tijdelijk veel mensen extra aangenomen, speciaal voor de telefoon.
Omdat ik geen idee heb wat je net postte.quote:
mja, maar daarom is er bij ons een eerste en tweedelijn. Ikzelf werk op de 2e lijn. Juist door makkelijke vragen van moeilijke te schiften kun je al een hoop tijd besparen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn vragen gaat over het algemeen over de rechtspositionele kant van gemeente ambtenaren en daarvoor heb je niet direct uitendkrachten beschikbaar
Kost al snel 5 tot 10 jaar om die complexe wetgeving goed te kunnen toepassen
Niet dat ik dat kan hoor, want functionele vragen daar waag ik mij niet aan![]()
Die scheiding hebben we al, en de meest gestelde vragen en zo staan ook al in de FAQ lijst op internet.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
mja, maar daarom is er bij ons een eerste en tweedelijn. Ikzelf werk op de 2e lijn. Juist door makkelijke vragen van moeilijke te schiften kun je al een hoop tijd besparen.
Maar ik moet zeggen dat ik jullie situatie niet ken, dus misschien is dat bij jullie niet mogelijk.
Overigens vind ik het wel een rare houding van het management. Want je weet bij dit soort dingen gewoon dat de klant alles voor zich uitschuift tot het laatste moment.
Wij zijn dus niet de enige met een capaciteitsprobleem..quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die scheiding hebben we al, en de meest gestelde vragen en zo staan ook al in de FAQ lijst op internet.
Probleem zit hem dus vooral in de hoeveelheid vragen bij 2e lijn en dat daar juist momenteel een cappaciteitsprobleem zit
Ja hoor u kunt tot 1 maart nog gewoon van zorgverzekeraar wisselen hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
En ik moet dagelijks een aantal huisartsen gerust stellen dat ze hun geld wel krijgen volgend jaar....
Mja, dan is het gewoon kut inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die scheiding hebben we al, en de meest gestelde vragen en zo staan ook al in de FAQ lijst op internet.
Probleem zit hem dus vooral in de hoeveelheid vragen bij 2e lijn en dat daar juist momenteel een cappaciteitsprobleem zit
Join de clubquote:Op woensdag 21 december 2005 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij zijn dus niet de enige met een capaciteitsprobleem..![]()
Pa is ook al weken laat thuis, die werkt bij de Goudse. Weet alleen niet of het daarmee te maken heeft, maar zal wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
't Is een redelijk grote puinhoop bij de verzekeraars... Nog heel veel te doen.
En gelukkig voor jouw veranderd er voor jouw niets hoor en blijf je gewoon tot 18 gratis meeverzekerd met je oudersquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef TehRockstar het volgende:
Uhuh.
Jeej.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En gelukkig voor jouw veranderd er voor jouw niets hoor en blijf je gewoon tot 18 gratis meeverzekerd met je ouders![]()
truste Vlarpquote:
Even de belastingdienst bellen en vragen op welk rekeningnummer je het terug mag storten.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:09 schreef Weemz het volgende:
Dus. Op de rekening van de vereniging is zorgtoeslag binnengekomen. Dat is vast een foutje. Weet iemand hoe ik dat moet regelen?
Hoe komt het dat jij zoveel projectjes hebt lopen en ik nooit?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:07 schreef Burner82 het volgende:
me volgende project (tussendoor, omdak toch nie kan wachten) heeft al een vriendnu wordt het een wedstrijd bijna
of kom ik er bij de 1 door, of dumpt de ander zijn vriend...
ask dat wist..... me 1e project, die wilk echt, daar ben k echt helemaal compleet verliefd op, ik vraag me alleen af, of ik ooit tot hem doordring :$quote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij zoveel projectjes hebt lopen en ik nooit?
't Houdt je bezig...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:07 schreef Burner82 het volgende:
me volgende project (tussendoor, omdak toch nie kan wachten) heeft al een vriendnu wordt het een wedstrijd bijna
of kom ik er bij de 1 door, of dumpt de ander zijn vriend...
in ieder geval, van de straatquote:
nah burner, maar jij vast ook niet hoorquote:
kzit stiller, dan ik zou willen, want iedereen die ik leuk vind is of hetero, of moeilijk, of bezet....quote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef davidov het volgende:
[..]
nah burner, maar jij vast ook niet hoor![]()
ach je hebt meerdere projectjes lopenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kzit stiller, dan ik zou willen, want iedereen die ik leuk vind is of hetero, of moeilijk, of bezet....
Auge dichquote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef Burner82 het volgende:
nu nog maar 1 project, en das slapen... laterssss
Pssst! Heb jij ook een nieuw Flo-tje?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
En "Lekker 2006" is een restaurantgids, voordat jullie allerlei verdorven dingen over mij denken..
Aanvoer van meldinen gebeurd voor het grootste deel wel via email. Ze gaan vooral bellen dat ze nog steeds geen, of in hun ogen geen juist antwoord hebben gehad.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef petre86 het volgende:
vlarp, Andy, Stroekie en andere beltypjes.. zčlfs hetnet en planet hebben atm ( noem her 3 maand) capaciteitsproblemen..
en kpn staat toch wel bekend als een bedrijf dat zijn zaakjes normaal gesproken wčl voor elkaar heeft...
Mazzelbak!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Morgen heb ik een kerstdiner in een restaurant waar volgens Lekker 2006 "jonge obers in piccolo-uniform" rondlopen..
.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Pssst! Heb jij ook een nieuw Flo-tje?![]()
Ik ooK!quote:
Foto's? Dat is nog wel te doen. Mijn Grote Liefde vroeg of ik niet een hele geüniformeerde ober mee kon nemen in een doggy bag.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef error het volgende:
[..]
Mazzelbak!
Bij ons kerstdiner liepen kakkerlakken rond![]()
maak je fotows?
Tref je het beter dan ikquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Morgen heb ik een kerstdiner in een restaurant waar volgens Lekker 2006 "jonge obers in piccolo-uniform" rondlopen..
.
Neuh. Rennend met zn cape.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eentje die een fluts wegsprietst?.
Ooh... Bij ons is het in een kasteel.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tref je het beter dan ik
bij ons werd het vanmiddag gewoon geserveerd in de kantine
Nou ja geserveerd, het was nu ook nog in buffet vorm, dus we moesten het nog zelf gaan halen ook. Maar de homo jongen uit de keuken mocht dan weer wel met de kar met flessen wijn rondrijden![]()
Nu klikt het wel heel spannend en zo maar er waren dan ook meer dan 200 deelneemers aan deze lunch en een ieder kreeg maar 1 glas wijn hoor, want d'r moest 's middags gewoon gewerkt worden![]()
Ja en jullie mochten toch het menu al van te voren kiezen, want dat had je hier al gepostquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooh... Bij ons is het in een kasteel..
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en jullie mochten toch het menu al van te voren kiezen, want dat had je hier al gepost
en bij ons was het eten wat de pot schaft, kip coctail boeuff bourginon met aardappelpuree rode kool en zalm lasagne en stoofpeertje met champagnemousse![]()
Floquote:
bij die afdeling ook wel.. alleen hebben die telkens nog meer dan 10k mailtjes liggenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aanvoer van meldinen gebeurd voor het grootste deel wel via email. Ze gaan vooral bellen dat ze nog steeds geen, of in hun ogen geen juist antwoord hebben gehad.![]()
Volgens mij had je ons toen ook nog de keuze gelaten en had ik wat zwaars samen gesteld waarop Waxxer direct weer opmerkte dan ik daarvan wel in de trein in slaap zou vallenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Dat was ik al weer vergeten.
.
Ik zal morgen kijken of ik mijne een beetje in beeld kan brengen...quote:
Timmah!quote:
Ik snap het ook niet! Zo maar! Opeens! Spontaan!quote:
Iets zegt me dat je nu parels voor de zwijnen aan het gooien bent.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef Timmah het volgende:
* anime promoot *
http://video.google.com/videoplay?docid=-617017495668691576&q=Pani+Poni+dash.
Ik leef graag "on the edge"quote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nu parels voor de zwijnen aan het gooien bent..
Oi! Don't mess with Pani Poni Dash!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je nou Kyou Kara Maou aan het spammen was, okeej, maar nee, het moet weer zo'n blij schoolmeisjesiets zijn..
quote:
Jij kijkt alleen maar voor de slipjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oi! Don't mess with Pani Poni Dash!. Tis de leukste / grappigste anime die ik ken. Blije japanse schoolmeisjes zijn leuk.
.
In Pani Poni Dash zitten vooralsnog geen slipjes. In Shuffle! echter...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar voor de slipjes..
Erg goed. Heb het alleen nooit afgekeken. Ben tot 20 gekomen ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Of wat Full Metal Alchemist.
Schande. Maar jij kijkt geloof ik nooit een serie helemaal af.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Erg goed. Heb het alleen nooit afgekeken. Ben tot 20 gekomen ofzo..
Echt wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Schande. Maar jij kijkt geloof ik nooit een serie helemaal af..
Is dat dan die met die krokodil en die meisjes in van die kleine kamermeisjes-uniformpjes?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Erg goed. Heb het alleen nooit afgekeken. Ben tot 20 gekomen ofzo..
Hoe kun je.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Echt wel.. De enige series waar ik mee ben opgehouden zijn Full metal alchemist, Naruto, Tsubasa en Kyou kara maou. (Maar daar was ik met 4 afleveringen praktisch nog niet aan begonnen.) Kyou Kara Maou wil ik zeker nog gaan kijken.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat dan die met die krokodil en die meisjes in van die kleine kamermeisjes-uniformpjes?
Das "he is my master".quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat dan die met die krokodil en die meisjes in van die kleine kamermeisjes-uniformpjes?
Is het wel. Helaas.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef davidov het volgende:
enige anime die ik ooit heb gekeken is DBZ
Of is dat tegenwoordig ook al geen anime meer?
ik hoopte al op zo'n reactiequote:
truste Ang3lquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:![]()
Net Kug de deur uit gezet
Ik ga slapen
Goh. Leeft die nog?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:![]()
Net Kug de deur uit gezet
Ik ga slapen
Jah. We gingen wel bijna dood tegen de infinites, maar we zijn door het level heenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Goh. Leeft die nog?.
Ja weet ik veel. Ik weet alleen wat Timmah me laat zien.quote:
Karinquote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef keizerpinguin het volgende:
daar ben ik weer Karin bloemen was helemaal geweldig!!!
[afbeelding]
Omdat provoceren soms leuk kan zijnquote:
Laten we zeggen dat er meer is dan alleen dat. Veel meer. Ook met een lager bonbonroze incest & zelfmoord gehalte.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik weet alleen wat Timmah me laat zien..
Dat wist ik niet!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er meer is dan alleen dat. Veel meer. Ook met een lager bonbonroze incest & zelfmoord gehalte..
En bedankt. Ik kijk ook hele verantwoorde dingen hoor. Als.. ehm...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er meer is dan alleen dat. Veel meer. Ook met een lager bonbonroze incest & zelfmoord gehalte..
Ja, die laat je natuurlijk alleen maar dequote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat wist ik niet!!.
Daar heeft Timmah het nooit over!
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
En bedankt. Ik kijk ook hele verantwoorde dingen hoor. Als.. ehm.... Loveless, X, Neon Genesis Evangelion, Boogiepop Phantom, Serial Experiments Lain en een hoop van Ghibli uiteraard.
Oh Pardon.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hč, niet zo snel, nou heb je m'n [afbeelding]-smiley gemist..
Je kwebbelt alleen over van die R&P mutsjes in slipjes die lopen te krassen enzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
En bedankt. Ik kijk ook hele verantwoorde dingen hoor. Als.. ehm.... Loveless, X, Neon Genesis Evangelion, Boogiepop Phantom, Serial Experiments Lain en een hoop van Ghibli uiteraard.
En niets over twee prinsen?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kwebbelt alleen over van die R&P mutsjes in slipjes die lopen te krassen enzo..
Wel over Loveless?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En niets over twee prinsen?![]()
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En niets over twee prinsen?![]()
En je had nog wel beloofd dat er pr0n in zou zitten!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Loveless. Dat zeg ik..
En ik heb bever zelfs Haru Wo Daite Ita laten zien! Maar dat gaat dan wel weer erg ver enzo. En bijzonder slecht ook nog..
[afbeelding]
Er zat tepel-gelik in? Wat gewrijf? Naakte lichamen die over elkaar rolden? Een verkapte pijp-scene?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je had nog wel beloofd dat er pr0n in zou zitten!.
Dat was geen pr0n! Dat was alleen maar grappig.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Er zat tepel-gelik in? Wat gewrijf? Naakte lichamen die over elkaar rolden? Een verkapte pijp-scene?.
Bijzonder slecht vooral.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was geen pr0n! Dat was alleen maar grappig..
En dat grote midwinterfeest dan dat je gisteren nog wilde organiserenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef Semisane het volgende:
Morgen vrijEn maar goed ook...heb al bijna anderhalve week last van een zenuwtik in mijn ooglid....en volgens mijn moeder
komt dat door dat ik dan vermoeid ben....dus ga ik 4 dagen lang slapen.
Ik ga helemaal niks organiseren, ook nooit aangeboden trouwens....ik reageerde enkel op iemand die zei dat het gisteren feest moest zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dat grote midwinterfeest dan dat je gisteren nog wilde organiseren
wanneer moet dat dan gaan plaats vinden??
Oh ik weet het al, dat gaat Semisane op 25 feb 2006 houden, en neemt hierbij dus vrijwillig de organisatie van de 5e Fok HOMO meet voor zijn rekening![]()
Nou jammer hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks organiseren, ook nooit aangeboden trouwens....ik reageerde enkel op iemand die zei dat het gisteren feest moest zijn....tsk
![]()
Niks daarvan....al dat feesten is niet goed voor je.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou jammer hoor
daccht dat ook voor jouw elke niewe dag ook weer een feest was![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef Semisane het volgende:
ach je bent gewoon een luie hond Davidov
Mogge Wizzard
dus eigenlijk geef je hier expliciet aan dat je totaal geen leven hebt?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef davidov het volgende:
[..]nietus!
Als het leuk/belangrijk genoeg is spring ik mn bed wel uit![]()
Oeh, als je nog es een paar kaarten overhebt...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:17 schreef Ryan_R het volgende:
Mijn nichtje was blij met de vrijkaarten die ik voor haar had. Ze zat gewoon op rij 2 bij Mamma mia.
En mijn collega's zijn naar serious request, heb ze alleen nog niet gezien, en we moeten zo weer repeteren
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
dus eigenlijk geef je hier expliciet aan dat je totaal geen leven hebt?![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:33 schreef Semisane het volgende:
@Stroekie: Cool dat soort samenwerkingen kunnen erg mooi zijn.
En nu...geheel in het XS4ALL Geel...een kerstborrel op kantoor....nadeel...collega's...voordeel...kerstcadeauLAters dames
een chinees?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:38 schreef TehRockstar het volgende:
Er zit een seksie jongen die Kim heet op mijn school.
(of zou 't de nieuwe spelling zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 17:38 schreef TehRockstar het volgende:
Er zit een seksie sexy jongen die Kim heet op mijn school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |