Ja hierquote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
is het een aap?
+je! ^^quote:Op woensdag 21 december 2005 18:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
is het een aap?
Viespeuk, altijd maar aan vieze dingen denken jijquote:Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw. En nu gaan ze wippen op jouw bed!
Vul een emmer water.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga zo even polshoogte nemen hoor
Dat, óf ze zijn morgen getrouwd...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ze is een reli-slet, dus die vlieger gaat mooi niet op
hoe kom je toch op al die vunzigheidquote:Op woensdag 21 december 2005 18:54 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien is ze wel heel kinky en zo, jezus-kruisje in haar reet, wurgseks met een rozenkrans?
Sodomie is alles dat geen heteroseksuele seks is... dus ook bestialiteit, anale seks bij vrouwen etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:27 schreef error het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is net zoiets als niet willen accepteren dat je 'homoseksueel' genoemd wordt.
Voordat de term 'homoseksueel' gebruikt werd was de benaming voor de herenliefde in de psychologie: sodomie.
Het is een oude term, die nog steeds gebruikt wordt. Het heet(te) nou eenmaal zo.
Bron?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sodomie is alles dat geen heteroseksuele seks is... dus ook bestialiteit, anale seks bij vrouwen etc.
Tijd dat je op jezelf gaat wonen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder is al de hele dag haar stem kwijt.. wat een rust
ik al zo ~12 jaar dezelfde type winterjas (en de laatste is inmiddels ook wel 5 jaar oud oid)quote:Op woensdag 21 december 2005 19:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb al 5 jaar dezelfde winterjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |