Ik bedank ze via mail of msn.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef davidov het volgende:
[..]
en terecht, maar als mensen kaartjes sturen willen ze ook opeens een kaartje terug
En dan heel veel goedkope kleertjes kopen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef Sunjammer het volgende:
Ik niet.
Vanitas?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Vlarp?
Dan moet je vandaag wel heel erg hard van de trap zijn gevallen en op je hoofd terecht zijn gekomenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga morgen bij de H&M kijken.
Vanuit jouw domein wordt er de hele tijd aan mijn internet poorten gesnuffeld.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag wel heel erg hard van de trap zijn gevallen en op je hoofd terecht zijn gekomen
Je zegt nu dingen die niet bij je imago horen hoor![]()
Wat is dat toch dat mensen het thuis niet fijn hebben?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef davidov het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik het makkelijk ja
Alleen thuis is het onaangenaam
Vanaf home.vlarp.nl ?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Vanuit jouw domein wordt er de hele tijd aan mijn internet poorten gesnuffeld.
Past wel bij jou.. goedkoopquote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En dan heel veel goedkope kleertjes kopen.
nee, gewoon vlarp.nlquote:
Vaag.. home.vlarp.nl is m'n PC thuis.. al het andere staat op een server in Amsterdam.. vlarp.nl dus ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
nee, gewoon vlarp.nl
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Past wel bij jou.. goedkoop![]()
![]()
Bij 'Avant internet'?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vaag.. home.vlarp.nl is m'n PC thuis.. al het andere staat op een server in Amsterdam.. vlarp.nl dus ook.
'k zal de vriend van me eens uithoren die die server heeft.. 't is overigens een bak met FreeBSD.. dus volgens mij zijn daar niet eens virusjes voor..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
nee, gewoon vlarp.nl
'k denk dat je 'n virusje op je server hebt staan...
Nope.. is alleen de registrar.. server hangt bij proservequote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Bij 'Avant internet'?
Niet veel neequote:Op woensdag 21 december 2005 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k zal de vriend van me eens uithoren die die server heeft.. 't is overigens een bak met FreeBSD.. dus volgens mij zijn daar niet eens virusjes voor..
Heeeel lang verhaal, het is niet zo dramatisch als bij CDP...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen het thuis niet fijn hebben?
CDP heeft ook al allerlei gedoe..
het ip adres is 80.84.236.165quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nope.. is alleen de registrar.. server hangt bij proserve
Joy..quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Heeeel lang verhaal, het is niet zo dramatisch als bij CDP...
Maar er gaat bijna geen dag voorbij zonder een ruzie of discussie...
En dan bedoel ik dus dat iedereen tijdens het eten wegloopt en de deuren dichtslaan en vervolgens iemand huilend op een kamertje zit of een week niks meer zegt etc..
Jeej...
Nu ja, willekeurige poorten worden gescand, jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ok..
nah, hij's niet online op msn.. maar wat wordt er gedaan dan? Poortscanner?
Da's de server in Amsterdam ja..quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
het ip adres is 80.84.236.165
Ja die hadden we vandaag ook, alleen is het op de afdeling bij ons dus zo belachtelijk druk dat ik met m'n collega's direct na toespraakje van algemeen directeur ben vertrokken.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
Kerstborrel... *hips*
"Na ons de zondvloed."quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Stroekie het volgende:
Ja die hadden we vandaag ook, alleen is het op de afdeling bij ons dus zo belachtelijk druk dat ik met m'n collega's direct na toespraakje van algemeen directeur ben vertrokken.
We hadden wel een volle schaal met hapjes meegenomen![]()
Door in de event log van je firewall te snuffelenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef Weemz het volgende:
Hoe kan je zien dat er poorten worden gescand dan?
Helaas nu nietquote:
ID3 TagITquote:Op woensdag 21 december 2005 21:10 schreef Weemz het volgende:
Wie weet er een goed, gratis ID3-tag programma?
Ik verwerk door verzekerden ingestuurde nota's bij een zorgverzekeraar en daarnaast zit ik nu ook tijdelijk 1 dag in de week in de telefoon om vragen van verzekerden te beantwoorden.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
Andyvie, wat doe jij dan voor werk?
Nee inderdaad dit druist dus echt tegen mijn principes inquote:Op woensdag 21 december 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... wij zitten ook met een deadline 01/01/06.
We maken er maar het beste van, en hopen dat we het beter doen dat de concurrent.
Maar het niveau van dienstverlening zakt wel flink in, da's niet leuk.
Mijn vragen gaat over het algemeen over de rechtspositionele kant van gemeente ambtenaren en daarvoor heb je niet direct uitendkrachten beschikbaarquote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, daarom zijn er bij ons juist tijdelijk veel mensen extra aangenomen, speciaal voor de telefoon.
Omdat ik geen idee heb wat je net postte.quote:
mja, maar daarom is er bij ons een eerste en tweedelijn. Ikzelf werk op de 2e lijn. Juist door makkelijke vragen van moeilijke te schiften kun je al een hoop tijd besparen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn vragen gaat over het algemeen over de rechtspositionele kant van gemeente ambtenaren en daarvoor heb je niet direct uitendkrachten beschikbaar
Kost al snel 5 tot 10 jaar om die complexe wetgeving goed te kunnen toepassen
Niet dat ik dat kan hoor, want functionele vragen daar waag ik mij niet aan![]()
Die scheiding hebben we al, en de meest gestelde vragen en zo staan ook al in de FAQ lijst op internet.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
mja, maar daarom is er bij ons een eerste en tweedelijn. Ikzelf werk op de 2e lijn. Juist door makkelijke vragen van moeilijke te schiften kun je al een hoop tijd besparen.
Maar ik moet zeggen dat ik jullie situatie niet ken, dus misschien is dat bij jullie niet mogelijk.
Overigens vind ik het wel een rare houding van het management. Want je weet bij dit soort dingen gewoon dat de klant alles voor zich uitschuift tot het laatste moment.
Wij zijn dus niet de enige met een capaciteitsprobleem..quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die scheiding hebben we al, en de meest gestelde vragen en zo staan ook al in de FAQ lijst op internet.
Probleem zit hem dus vooral in de hoeveelheid vragen bij 2e lijn en dat daar juist momenteel een cappaciteitsprobleem zit
Ja hoor u kunt tot 1 maart nog gewoon van zorgverzekeraar wisselen hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
En ik moet dagelijks een aantal huisartsen gerust stellen dat ze hun geld wel krijgen volgend jaar....
Mja, dan is het gewoon kut inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die scheiding hebben we al, en de meest gestelde vragen en zo staan ook al in de FAQ lijst op internet.
Probleem zit hem dus vooral in de hoeveelheid vragen bij 2e lijn en dat daar juist momenteel een cappaciteitsprobleem zit
Join de clubquote:Op woensdag 21 december 2005 21:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij zijn dus niet de enige met een capaciteitsprobleem..![]()
Pa is ook al weken laat thuis, die werkt bij de Goudse. Weet alleen niet of het daarmee te maken heeft, maar zal wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
't Is een redelijk grote puinhoop bij de verzekeraars... Nog heel veel te doen.
En gelukkig voor jouw veranderd er voor jouw niets hoor en blijf je gewoon tot 18 gratis meeverzekerd met je oudersquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef TehRockstar het volgende:
Uhuh.
Jeej.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En gelukkig voor jouw veranderd er voor jouw niets hoor en blijf je gewoon tot 18 gratis meeverzekerd met je ouders![]()
truste Vlarpquote:
Even de belastingdienst bellen en vragen op welk rekeningnummer je het terug mag storten.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:09 schreef Weemz het volgende:
Dus. Op de rekening van de vereniging is zorgtoeslag binnengekomen. Dat is vast een foutje. Weet iemand hoe ik dat moet regelen?
Hoe komt het dat jij zoveel projectjes hebt lopen en ik nooit?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:07 schreef Burner82 het volgende:
me volgende project (tussendoor, omdak toch nie kan wachten) heeft al een vriendnu wordt het een wedstrijd bijna
of kom ik er bij de 1 door, of dumpt de ander zijn vriend...
ask dat wist..... me 1e project, die wilk echt, daar ben k echt helemaal compleet verliefd op, ik vraag me alleen af, of ik ooit tot hem doordring :$quote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij zoveel projectjes hebt lopen en ik nooit?
't Houdt je bezig...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:07 schreef Burner82 het volgende:
me volgende project (tussendoor, omdak toch nie kan wachten) heeft al een vriendnu wordt het een wedstrijd bijna
of kom ik er bij de 1 door, of dumpt de ander zijn vriend...
in ieder geval, van de straatquote:
nah burner, maar jij vast ook niet hoorquote:
kzit stiller, dan ik zou willen, want iedereen die ik leuk vind is of hetero, of moeilijk, of bezet....quote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef davidov het volgende:
[..]
nah burner, maar jij vast ook niet hoor![]()
ach je hebt meerdere projectjes lopenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kzit stiller, dan ik zou willen, want iedereen die ik leuk vind is of hetero, of moeilijk, of bezet....
Auge dichquote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef Burner82 het volgende:
nu nog maar 1 project, en das slapen... laterssss
Pssst! Heb jij ook een nieuw Flo-tje?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
En "Lekker 2006" is een restaurantgids, voordat jullie allerlei verdorven dingen over mij denken..
Aanvoer van meldinen gebeurd voor het grootste deel wel via email. Ze gaan vooral bellen dat ze nog steeds geen, of in hun ogen geen juist antwoord hebben gehad.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef petre86 het volgende:
vlarp, Andy, Stroekie en andere beltypjes.. zčlfs hetnet en planet hebben atm ( noem her 3 maand) capaciteitsproblemen..
en kpn staat toch wel bekend als een bedrijf dat zijn zaakjes normaal gesproken wčl voor elkaar heeft...
Mazzelbak!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Morgen heb ik een kerstdiner in een restaurant waar volgens Lekker 2006 "jonge obers in piccolo-uniform" rondlopen..
.
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Pssst! Heb jij ook een nieuw Flo-tje?![]()
Ik ooK!quote:
Foto's? Dat is nog wel te doen. Mijn Grote Liefde vroeg of ik niet een hele geüniformeerde ober mee kon nemen in een doggy bag.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef error het volgende:
[..]
Mazzelbak!
Bij ons kerstdiner liepen kakkerlakken rond![]()
maak je fotows?
Tref je het beter dan ikquote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Morgen heb ik een kerstdiner in een restaurant waar volgens Lekker 2006 "jonge obers in piccolo-uniform" rondlopen..
.
Neuh. Rennend met zn cape.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eentje die een fluts wegsprietst?.
Ooh... Bij ons is het in een kasteel.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tref je het beter dan ik
bij ons werd het vanmiddag gewoon geserveerd in de kantine
Nou ja geserveerd, het was nu ook nog in buffet vorm, dus we moesten het nog zelf gaan halen ook. Maar de homo jongen uit de keuken mocht dan weer wel met de kar met flessen wijn rondrijden![]()
Nu klikt het wel heel spannend en zo maar er waren dan ook meer dan 200 deelneemers aan deze lunch en een ieder kreeg maar 1 glas wijn hoor, want d'r moest 's middags gewoon gewerkt worden![]()
Ja en jullie mochten toch het menu al van te voren kiezen, want dat had je hier al gepostquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooh... Bij ons is het in een kasteel..
quote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en jullie mochten toch het menu al van te voren kiezen, want dat had je hier al gepost
en bij ons was het eten wat de pot schaft, kip coctail boeuff bourginon met aardappelpuree rode kool en zalm lasagne en stoofpeertje met champagnemousse![]()
Floquote:
bij die afdeling ook wel.. alleen hebben die telkens nog meer dan 10k mailtjes liggenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aanvoer van meldinen gebeurd voor het grootste deel wel via email. Ze gaan vooral bellen dat ze nog steeds geen, of in hun ogen geen juist antwoord hebben gehad.![]()
Volgens mij had je ons toen ook nog de keuze gelaten en had ik wat zwaars samen gesteld waarop Waxxer direct weer opmerkte dan ik daarvan wel in de trein in slaap zou vallenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]! Dat was ik al weer vergeten.
.
Ik zal morgen kijken of ik mijne een beetje in beeld kan brengen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |