Dat klopt.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sodomie is alles dat geen heteroseksuele seks is... dus ook bestialiteit, anale seks bij vrouwen etc.
Zoals in Polen. Leuk die twee items "back-to-back" (of moet dat zonder streepjes?)quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan doodgeslagen worden..
.
Het is namelijk een intens boeiend en interessant onderwerp.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef error het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
@blub: sorry dat het even ergens over ging hoor, maar ga maar rustig verder met prietpraat
nee, chinezenneuken is leukquote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is namelijk een intens boeiend en interessant onderwerp.
Leuker dan discussieren over de inhoud van het woord 'sodomiet'.quote:
Tja, ignorance is bliss...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leuker dan discussieren over de inhoud van het woord 'sodomiet'.
wie ikke?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Semi-intellectuele mensen.
Right.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef error het volgende:
[..]
en dat van een kind dat de brugklas nog moet doen
Vanwaar je obsessie met intelligentie?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Right.
Je blijkt wel erg intelligent te zijn om me op een dergelijk punt te pakken.
[brugklas] Oh ja, je moeder is een hoer. [/brugklas]
Vanwege mijn gebrek daaraan.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:20 schreef error het volgende:
[..]
Vanwaar je obsessie met intelligentie?
Flauwekul, 't is gewoon je gebrek aan doorzettingsvermogen!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vanwege mijn gebrek daaraan.
dat is niet helemaal geloofwaardig, but it 'll doquote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vanwege mijn gebrek daaraan.
Ik moet eigenlijk nogsteeds kerstkaarten sturen naar een handjevol mensenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Weemz het volgende:
Ik moest vandaag kerstkaarten rondbrengen.![]()
en terecht, maar als mensen kaartjes sturen willen ze ook opeens een kaartje terugquote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef wonderer het volgende:
Ik doe niet aan kerstkaarten.
wilde dag gehad?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond barstende koppijn toen ik thuis kwam.. en misselijk
Ibuprofen
Nou, 't was wel knetterdruk jaquote:
Ja hallo, de populatie van reli-dingesen moet wel op peil blijven he...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef Andyvie het volgende:
Die reli-dingesen die zijn nooit zo kuis als je denkt dat ze zijn hoor...ik heb er 3 op de gang hier wonen....nou......die kunnen er wat van hoor...
Hoi!quote:
Anders raakt de SGP gelijk z'n hele achterban kwijtquote:Op woensdag 21 december 2005 20:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hoi!
@SJ: o ja, dat is ook zo....en die reli-dingessen die planten zich heeeeeel vaak voor. Laatst een gezin gezien met 15 kinderen. Niet normaal.
heb ik nu ookquote:Op woensdag 21 december 2005 20:34 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond barstende koppijn toen ik thuis kwam.. en misselijk
Ibuprofen
Ik duik ook zo m'n nest in denk ik...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb ik nu ook
misselijk van de chocolade.. en koppijn van slaapgebrek
dus een oaracetamolletje
awww is niet erg leuk nee...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, 't was wel knetterdruk ja
Aleve = duur
Ibuprofen van Kruidvat = goedkoop en werkt net zo goed
maar ik wilde gister en eergister al vroeg naar bed ( 02:00u gegaanquote:Op woensdag 21 december 2005 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik duik ook zo m'n nest in denk ik...
denk dat het deels slaapgebrek is
Dat is toch ook vroeg? In de ochtend dan...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik wilde gister en eergister al vroeg naar bed ( 02:00u gegaan)
waar vergader jij toch telkens over.. wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef davidov het volgende:
[..]
awww is niet erg leuk nee...
Kheb een vergadering achter de rug waarin heel leuk mijn hele idee geschrapt is waardoor er nu een puinzooi komt![]()
Geen idee wat er duurder is, ikkoop het niet, gebruik het alleen![]()
jah... ,maar ik wilde om 23-0:00u alquote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is toch ook vroeg? In de ochtend dan...
Luizenleventje..quote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef davidov het volgende:
[..]
awww is niet erg leuk nee...
Kheb een vergadering achter de rug waarin heel leuk mijn hele idee geschrapt is waardoor er nu een puinzooi komt![]()
Geen idee wat er duurder is, ikkoop het niet, gebruik het alleen![]()
Ik lag gisteren om 10 uurquote:Op woensdag 21 december 2005 20:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ik wilde gister en eergister al vroeg naar bed ( 02:00u gegaan)
Zit in het bestuur van mn kleine studentenvereniging...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar vergader jij toch telkens over.. wat voor werk doe je?
Voor de rest heb ik het makkelijk jaquote:Op woensdag 21 december 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Luizenleventje..
Mja.. ik heb ook al zo vaak voorspeld dat zonder mijn ideeen het bedrijf in elkaar stort.. helaas bestaat het nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |