Je kwebbelt alleen over van die R&P mutsjes in slipjes die lopen te krassen enzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
En bedankt. Ik kijk ook hele verantwoorde dingen hoor. Als.. ehm.... Loveless, X, Neon Genesis Evangelion, Boogiepop Phantom, Serial Experiments Lain en een hoop van Ghibli uiteraard.
En niets over twee prinsen?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kwebbelt alleen over van die R&P mutsjes in slipjes die lopen te krassen enzo..
Wel over Loveless?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En niets over twee prinsen?![]()
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En niets over twee prinsen?![]()
En je had nog wel beloofd dat er pr0n in zou zitten!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:34 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Loveless. Dat zeg ik..
En ik heb bever zelfs Haru Wo Daite Ita laten zien! Maar dat gaat dan wel weer erg ver enzo. En bijzonder slecht ook nog..
[afbeelding]
Er zat tepel-gelik in? Wat gewrijf? Naakte lichamen die over elkaar rolden? Een verkapte pijp-scene?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En je had nog wel beloofd dat er pr0n in zou zitten!.
Dat was geen pr0n! Dat was alleen maar grappig.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Er zat tepel-gelik in? Wat gewrijf? Naakte lichamen die over elkaar rolden? Een verkapte pijp-scene?.
Bijzonder slecht vooral.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was geen pr0n! Dat was alleen maar grappig..
En dat grote midwinterfeest dan dat je gisteren nog wilde organiserenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:19 schreef Semisane het volgende:
Morgen vrijEn maar goed ook...heb al bijna anderhalve week last van een zenuwtik in mijn ooglid....en volgens mijn moeder
komt dat door dat ik dan vermoeid ben....dus ga ik 4 dagen lang slapen.
Ik ga helemaal niks organiseren, ook nooit aangeboden trouwens....ik reageerde enkel op iemand die zei dat het gisteren feest moest zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dat grote midwinterfeest dan dat je gisteren nog wilde organiseren
wanneer moet dat dan gaan plaats vinden??
Oh ik weet het al, dat gaat Semisane op 25 feb 2006 houden, en neemt hierbij dus vrijwillig de organisatie van de 5e Fok HOMO meet voor zijn rekening![]()
Nou jammer hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks organiseren, ook nooit aangeboden trouwens....ik reageerde enkel op iemand die zei dat het gisteren feest moest zijn....tsk
![]()
Niks daarvan....al dat feesten is niet goed voor je.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou jammer hoor
daccht dat ook voor jouw elke niewe dag ook weer een feest was![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef Semisane het volgende:
ach je bent gewoon een luie hond Davidov
Mogge Wizzard
dus eigenlijk geef je hier expliciet aan dat je totaal geen leven hebt?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:41 schreef davidov het volgende:
[..]nietus!
Als het leuk/belangrijk genoeg is spring ik mn bed wel uit![]()
Oeh, als je nog es een paar kaarten overhebt...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:17 schreef Ryan_R het volgende:
Mijn nichtje was blij met de vrijkaarten die ik voor haar had. Ze zat gewoon op rij 2 bij Mamma mia.
En mijn collega's zijn naar serious request, heb ze alleen nog niet gezien, en we moeten zo weer repeteren
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
dus eigenlijk geef je hier expliciet aan dat je totaal geen leven hebt?![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:33 schreef Semisane het volgende:
@Stroekie: Cool dat soort samenwerkingen kunnen erg mooi zijn.
En nu...geheel in het XS4ALL Geel...een kerstborrel op kantoor....nadeel...collega's...voordeel...kerstcadeauLAters dames
een chinees?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:38 schreef TehRockstar het volgende:
Er zit een seksie jongen die Kim heet op mijn school.
(of zou 't de nieuwe spelling zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 17:38 schreef TehRockstar het volgende:
Er zit een seksie sexy jongen die Kim heet op mijn school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |