Timmah!quote:
Ik snap het ook niet! Zo maar! Opeens! Spontaan!quote:
Iets zegt me dat je nu parels voor de zwijnen aan het gooien bent.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:54 schreef Timmah het volgende:
* anime promoot *
http://video.google.com/videoplay?docid=-617017495668691576&q=Pani+Poni+dash.
Ik leef graag "on the edge"quote:Op woensdag 21 december 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je nu parels voor de zwijnen aan het gooien bent..
Oi! Don't mess with Pani Poni Dash!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je nou Kyou Kara Maou aan het spammen was, okeej, maar nee, het moet weer zo'n blij schoolmeisjesiets zijn..
quote:
Jij kijkt alleen maar voor de slipjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oi! Don't mess with Pani Poni Dash!. Tis de leukste / grappigste anime die ik ken. Blije japanse schoolmeisjes zijn leuk.
.
In Pani Poni Dash zitten vooralsnog geen slipjes. In Shuffle! echter...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar voor de slipjes..
Erg goed. Heb het alleen nooit afgekeken. Ben tot 20 gekomen ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Of wat Full Metal Alchemist.
Schande. Maar jij kijkt geloof ik nooit een serie helemaal af.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Erg goed. Heb het alleen nooit afgekeken. Ben tot 20 gekomen ofzo..
Echt wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Schande. Maar jij kijkt geloof ik nooit een serie helemaal af..
Is dat dan die met die krokodil en die meisjes in van die kleine kamermeisjes-uniformpjes?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Erg goed. Heb het alleen nooit afgekeken. Ben tot 20 gekomen ofzo..
Hoe kun je.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Echt wel.. De enige series waar ik mee ben opgehouden zijn Full metal alchemist, Naruto, Tsubasa en Kyou kara maou. (Maar daar was ik met 4 afleveringen praktisch nog niet aan begonnen.) Kyou Kara Maou wil ik zeker nog gaan kijken.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat dan die met die krokodil en die meisjes in van die kleine kamermeisjes-uniformpjes?
Das "he is my master".quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat dan die met die krokodil en die meisjes in van die kleine kamermeisjes-uniformpjes?
Is het wel. Helaas.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:12 schreef davidov het volgende:
enige anime die ik ooit heb gekeken is DBZ
Of is dat tegenwoordig ook al geen anime meer?
ik hoopte al op zo'n reactiequote:
truste Ang3lquote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:![]()
Net Kug de deur uit gezet
Ik ga slapen
Goh. Leeft die nog?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:![]()
Net Kug de deur uit gezet
Ik ga slapen
Jah. We gingen wel bijna dood tegen de infinites, maar we zijn door het level heenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Goh. Leeft die nog?.
Ja weet ik veel. Ik weet alleen wat Timmah me laat zien.quote:
Karinquote:Op donderdag 22 december 2005 00:07 schreef keizerpinguin het volgende:
daar ben ik weer Karin bloemen was helemaal geweldig!!!
[afbeelding]
Omdat provoceren soms leuk kan zijnquote:
Laten we zeggen dat er meer is dan alleen dat. Veel meer. Ook met een lager bonbonroze incest & zelfmoord gehalte.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik weet alleen wat Timmah me laat zien..
Dat wist ik niet!!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er meer is dan alleen dat. Veel meer. Ook met een lager bonbonroze incest & zelfmoord gehalte..
En bedankt. Ik kijk ook hele verantwoorde dingen hoor. Als.. ehm...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er meer is dan alleen dat. Veel meer. Ook met een lager bonbonroze incest & zelfmoord gehalte..
Ja, die laat je natuurlijk alleen maar dequote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat wist ik niet!!.
Daar heeft Timmah het nooit over!
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
En bedankt. Ik kijk ook hele verantwoorde dingen hoor. Als.. ehm.... Loveless, X, Neon Genesis Evangelion, Boogiepop Phantom, Serial Experiments Lain en een hoop van Ghibli uiteraard.
Oh Pardon.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hè, niet zo snel, nou heb je m'n [afbeelding]-smiley gemist..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |