Snel, pak je adapter!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef super-muffin het volgende:
Ik doe ook geen fuck op stage.
En de Mac staat al uit de accu van mn Powerbook is op
Mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanmorgen wenste ik mij een denkbeeldige laptop. Nu heb ik een echte.
In bruikleen van mijn opleiding. Wel Windoos.
Heel vaag inderdaad. Ach ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef super-muffin het volgende:
Soms wel en soms niet Hugster.
Waar. duurt erg erg lang.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Remzz het volgende:
KLopt het dat het overzetten van een filpmje naar filmpje voor iPod heeel lang duurt met Quick time pro? 60 seconden duurt ongeveer 10 minuten ?
Doe deze er in elk geval onder:quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef tonks het volgende:
Ik wil een muis voor kerst, iemand een leuk ideetjuhhhh?
Goeie knoppenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe deze er in elk geval onder:
[afbeelding]
't Is geen muis, maar een mousepad, maar er zijn ook zulke muizen, kan ze alleen niet vinden...quote:
Ik bedoelde de boobsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
't Is geen muis, maar een mousepad, maar er zijn ook zulke muizen, kan ze alleen niet vinden...
Die naieviteitquote:
Ik en naief.quote:
Als jij al jouw Apple-vriendjes nou 's een mousepad cadeau deed met jouw knoppen eropquote:
Het geld groeit me niet in m'n decollete.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als jij al jouw Apple-vriendjes nou 's een mousepad cadeau deed met jouw knoppen erop![]()
Misschien wanneer ze het koud krijgt ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik en naief.Ik zou 'knoppen' alleen gebruiken voor tepels en die zitten er nu juist niet op...
Die reclame is mooi!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Remzz het volgende:
Stuiterballen reclame van sony op mijn iPod
Ken ik niet, zet eens onlinequote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Remzz het volgende:
Mijn muis is ook van microsoft die ik nu heb!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Je weet dat hij van Microsoft is?![]()
http://www.sony.co.uk/view/ShowArticle.action?section=en_GB_Products&articlesection=3&article=1128495777479&site=odw_en_GBquote:
Heartbeats van Jose gonzalezquote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef XL het volgende:
Ziet dat er op je iPod ook zo goed uit Remz? weet je ook van wie de muziek is?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet geweldig, maar goed; een Apple-smiley dus. Het is een BMP'tje, dus het staat vrijwilligers vrij er een transparant GIFje van te maken en hem eventueel te verbeteren.
Top. Weet ook al waar ik het van herkende, hij heeft ook een nummer in de serie The O.C..quote:
Ja? welke?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef XL het volgende:
[..]
Top. Weet ook al waar ik het van herkende, hij heeft ook een nummer in de serie The O.C..
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet geweldig, maar goed; een Apple-smiley dus. Het is een BMP'tje, dus het staat vrijwilligers vrij er een transparant GIFje van te maken en hem eventueel te verbeteren.
Ik heb daar wallpapers vanquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Remzz het volgende:
Crossingquote:
Linkje?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef super-muffin het volgende:
In de Prepress stond een case waar je de Mac Mini in kon zetten met het uiterlijk van een PowerMac G5
Samsung klinkt mij altijd in de oren als niet compatible met iSyncquote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt me wel wat als plaatsvervanger van mijn:
[afbeelding]
Nokia 6600
Ik dacht dat jij een vent was!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef Furious het volgende:
Goh, een telefoon waar je slechts mee belt!
Al die 'features' op mobiele telefoons zijn zo nutteloos, FM radio, woohoo, Camera, woohoo, Muziek luisteren, woohoo. Wanneer gebruik je zoiets nou?quote:
TomTom wekelijks en daarnaast is mijn GSM vrijwel altijd bluetooth verbonden met mijn iBook. Niet in de laatste plaats als remote voor Frontrow.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Al die 'features' op mobiele telefoons zijn zo nutteloos, FM radio, woohoo, Camera, woohoo, Muziek luisteren, woohoo. Wanneer gebruik je zoiets nou?
Een keer om ermee te pimpen, daarna nooit meer.
TomTom heb ik niet nodig op de fiets, en FrontRow? Nee, ik gebruik liever de muis.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef XL het volgende:
[..]
TomTom wekelijks en daarnaast is mijn GSM vrijwel altijd bluetooth verbonden met mijn iBook. Niet in de laatste plaats als remote voor Frontrow.
De hamvraag luidt; betalen ze ook?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mag van mijn ouders een iBook aanschaffen
Net nog de nieuwe cd van Jose Gonzalez met mijn telefoon aangezet. Als ik even naar keuken de muziek netjes op pauze. Als de telefoon gaat muziek op pauze... De gadget-freak moet dat gewoon hebben. Inmiddels komt Bluetooth geloof ik wel sporadisch bij Samsung voor, godzijdank. Wie weet komt het ooit nog goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:03 schreef Furious het volgende:
[..]
TomTom heb ik niet nodig op de fiets, en FrontRow? Nee, ik gebruik liever de muis.![]()
Ook zo'n Nokia baksteen, de 6670quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef tonks het volgende:
Welke heb jij ook alweer XL?
In het seizoen koop ik geen gadgets. Al heb ik wel voor 5 euro een Mac Classic gekocht deze week.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Wil je mijn Nokia 6600 adopteren?![]()
Wat een rotsmoes, je discrimineert mijn Nokia 6600 gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef XL het volgende:
[..]
In het seizoen koop ik geen gadgets. Al heb ik wel voor 5 euro een Mac Classic gekocht deze week.
Werkt zeker goed in de trein/benenwagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Mijne kan ook TomTOm (mda vario)
Daar draait toch Windows Mobile opquote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Mijne kan ook TomTOm (mda vario)
Zelfquote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Furious het volgende:
[..]
De hamvraag luidt; betalen ze ook?
Ik niet volgenmij verkopen die dingen uberhaupt slecht.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef darkleroy het volgende:
Apple zou is een Pocket Mac moeten maken.
Ik denk dat die dingen best goed zullen verkopen!
Jup, de afgelopen tijd is de verkoop gehalveerd ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik niet volgenmij verkopen die dingen uberhaupt slecht.
De newton! Hij was alleen niet pocket.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef darkleroy het volgende:
Apple zou is een Pocket Mac moeten maken.
Ik denk dat die dingen best goed zullen verkopen!
Hey bobbiequote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
De newton! Hij was alleen niet pocket.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag me al jaren af of het 'mouses' of 'mice' moet zijn bij computermuizen. De meeste online stores gebruiken 'mice'...
Beide mogen.quote:mouse
4. pl. mice or mousˇes (mousz) Computer Science. A hand-held, button-activated input device that when rolled along a flat surface directs an indicator to move correspondingly about a computer screen, allowing the operator to move the indicator freely, as to select operations or manipulate text or graphics.
Dat wist ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:56 schreef Gerard56 het volgende:
Nu moet ik er wel bij zeggen dat je "mouses" alleen mag gebruiken bij een computermuis, het levende diertje word in meervoud liever "mice" genoemd.
Aber ich dachte, daß Bobbie deutsch war?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
Bobbie knows his english!
No habla espanol!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Aber ich dachte, daß Bobbie deutsch war?![]()
Quello č realmente sconosciuto! Realmente ho creduto che fosse tedesco!quote:
Konnichiwa furious-san.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Quello č realmente sconosciuto! Realmente ho creduto che fosse tedesco!![]()
![]()
Eu não acredito que um estranho ele diz. É o Bobbie real para certo!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef Gerard56 het volgende:
Tonks, zou je alsjeblieft wat duidelijker kunnen zijn? De enige Bobbie die ik ken is een collega van afdeling energiebeheer (Derksen).
Il pense vraiment que nous n'identifions pas son modčle de ses messages et de son histoire active de matičres.quote:
Gute Nacht herr Bobbie, Geben Kees und Zita meine Liebe bitte.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef Gerard56 het volgende:
Ik denk dat ik maar even ga slapen, ik krijg het gevoel dat ik niet meer zo scherp zie.
Wat zou er moeten gebeuren dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Rock-shocker het volgende:
[afbeelding]
Gooi eens in Safari en druk op F10... Best apart
Doet in FF hetzelfde.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Rock-shocker het volgende:
Gooi eens in Safari en druk op F10... Best apart
Moire heet dat.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Bij mij komt er een soort raster in die ruis te staan. Maar goed dat kan schermspecifiek zijn. iBook G4 12" 800 MHZ Color LCD Display Profile.
Dat is denk ik ondermeer vanwege de resolutie, de bitrate en de "interactie" die op een iPod lastig gaat wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Remzz het volgende:
Is het trouwens niet raar dat een iPod geen .mov accepteerd? Dat is toch Apple's formaat?
Hmmkay. Tja ik heb er niet zo gek veel verstand van. Vond het wel grappig om te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
Is dat niet gewoon iets van moire of aliasing ofzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moir%C3%A9-patroonquote:Op donderdag 22 december 2005 10:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hmmkay. Tja ik heb er niet zo gek veel verstand van. Vond het wel grappig om te zien
Ik vind er geen zak aan, en nu heb ik koppijn gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:08 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moir%C3%A9-patroon
Een zéér interresant artikel hierover.
La apología aceptķ.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:15 schreef Gerard56 het volgende:
Koppijn? Het spijt me!
quote:The vindication accepted.
ofquote:vinˇdiˇcate Audio pronunciation of "vindicate" ( P ) Pronunciation Key (vnd-kt)
tr.v. vinˇdiˇcatˇed, vinˇdiˇcatˇing, vinˇdiˇcates
1. To clear of accusation, blame, suspicion, or doubt with supporting arguments or proof: “Our society permits people to sue for libel so that they may vindicate their reputations” (Irving R. Kaufman).
2. To provide justification or support for: vindicate one's claim.
3. To justify or prove the worth of, especially in light of later developments.
4. To defend, maintain, or insist on the recognition of (one's rights, for example).
5. To exact revenge for; avenge.
En nu houden we er over op.quote:De toegelaten rechtvaardiging.
Slimme jongen.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:37 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
[..]
of
[..]
En nu houden we er over op.
Wacht dan nog een maand en koop een Powerbook.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Slarioux het volgende:
Salaris! Stufi! Als ik nu de allerduurste MacMini koop, sta ik niet eens rood!!!11
![]()
![]()
Ja ik ga sowieso sparen, en waar ik het aan uit ga geven zie ik nog welquote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Wacht dan nog een maand en koop een Powerbook.![]()
als je de goedkoopste koopt kun je sparen en kopen!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik ga sowieso sparen, en waar ik het aan uit ga geven zie ik nog wel.
Hoe duur is de Powerbook?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Wacht dan nog een maand en koop een Powerbook.![]()
Sja, windows is nou eenmaal niet fijn met het delen van printers. Standalone netwerkprinters zijn vaak stukken beter.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef Remzz het volgende:
Naja ik kom er niet uit... het ligt aan de windows computer daar ben ik wel achter.
iTunes trouwensben achter het handige van muziek delen gekomen. Vinkje aanvinken en op alle computers thuis dezeflde muziek
Gisteren op school in kantine, had ik minmaal 5 libary's met muziek waar ik zo bij konquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
Sja, windows is nou eenmaal niet fijn met het delen van printers. Standalone netwerkprinters zijn vaak stukken beter.
En inderdaad, het delen van iTunes-muziek gaat heerlijk. Overal kun je naar je eigen muziek luisteren. En als je een beetje gul wilt zijn in je schoolnetwerk, dan raad ik je aan geen password te gebruiken. De gebruikers hebben alleen maar lees-rechten, en kunnen zo ook van jouw muziek genieten. Ze kunnen het niet downloaden (tenminste, niet via iTunes) dus het is zelfs compleet legaal. Volgensmij zit er wel een limiet van 5 gebruikers per dag aan, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.
Hier in de bieb loopt dat aantal door de 50quote:Op donderdag 22 december 2005 11:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gisteren op school in kantine, had ik minmaal 5 libary's met muziek waar ik zo bij kon, het was dan wel allemaal limewire(die word automatisch gedeeld) maar toch leuk
Bieb van de uniquote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Gerard56 het volgende:
Bibliotheek? Of bedoel je de mediatheek van je school?
Ja, of ik koop een dure Apple, of ik ga een maand of wat eerder op kamers. De twijfelsquote:Op donderdag 22 december 2005 10:53 schreef XL het volgende:
[..]
als je de goedkoopste koopt kun je sparen en kopen!
Waarom zou je de duurste mini willen eigenlijk? Het verschil is nihill.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, of ik koop een dure Apple, of ik ga een maand of wat eerder op kamers. De twijfels.
Was een voorbeeld, ik moet toch ff pimpen?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je de duurste mini willen eigenlijk? Het verschil is nihill.
Als je wilt pimpen, doe het dan goedquote:Op donderdag 22 december 2005 12:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Was een voorbeeld, ik moet toch ff pimpen?
Overigens heb ik vandaag mijn eerste bonsaikitten forward mailtje gekregen. Van een klasgenoot
. HBO niveau!
![]()
Ja eej, ik ben geen Mac expert. Daar heb ik hullie voorquote:Op donderdag 22 december 2005 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je wilt pimpen, doe het dan goed
Als je op kamers gaat heb je daarna enkele jaren lang geen geld meer voor een Applequote:Op donderdag 22 december 2005 12:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, of ik koop een dure Apple, of ik ga een maand of wat eerder op kamers. De twijfels.
Ja dat bedacht ik me laatst ook. Nu of nooit zeg maarquote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef XL het volgende:
[..]
Als je op kamers gaat heb je daarna enkele jaren lang geen geld meer voor een Apple![]()
Als het over 'wachten op intel of niet' gaat, daar heb ik een tijdje terug nog iets over geschreven hierquote:Op donderdag 22 december 2005 12:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja eej, ik ben geen Mac expert. Daar heb ik hullie voor.
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:53 schreef Slarioux het volgende:
Misschien kan gexqon me adviseren wat ik over 2 jaar het beste in huis kan halen.
Superdrive.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je de duurste mini willen eigenlijk? Het verschil is nihill.
Mijn lacie is ook zo grootquote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Absoluut, maar da's wel extern. Ergo, extra ruimte op je bureau.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef Hugster het volgende:Ik ben erg blij met mijn LaCie 250GB
lekker snel!
Dus je hebt hem besteld, gefeliciteerd! Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me laatst ook. Nu of nooit zeg maar.
Nog niet besteld, maar de twijfel wordt hardnekkigquote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef XL het volgende:
[..]
Dus je hebt hem besteld, gefeliciteerd! Je zult er geen spijt van krijgen.
Wel een Mac toetsenbordje erbij kopen hoor.
Helpt een handje:quote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nog niet besteld, maar de twijfel wordt hardnekkig.
Ik zie nog geen V&A topic in je active topics, heb je daar soms een kloon voor?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:07 schreef Slarioux het volgende:
Heb nu de helft van het geld al, als ik mijn PC weet te verkopen heb ik de rest ook.
Nee, heb eerst om me heen geīnformeerd en een vriend van me wil de boel misschien overnemen. Hij twijfelt nog, dus ik wil eerst een beslissing krijgen (ja danwel nee) voor ik de boel in V&A zetquote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie nog geen V&A topic in je active topics, heb je daar soms een kloon voor?
Vertel die klasgenoot van je bonzaikittens dat ie een virus in zijn werkgeheugen heeft en dat die alleen weggaat als hij zijn SLI-bus gaat onderklokken met buffer-underrunsquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef XL het volgende:
[..]
Helpt een handje:
Koop op afstand! Bestel hem alvast, dan heb je nog 8 dagen om je te bedenken en kun je hem zo terugsturen. Als je je niet bedenkt hoef je er ook niet op te wachten.
Ja hij zit beneden in de "open ruimte" van het gebouw. Ik had dit teruggestuurd met reply to all dus ik denk niet dat ik hem hier nog ziequote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef XL het volgende:
[..]
Vertel die klasgenoot van je bonzaikittens dat ie een virus in zijn werkgeheugen heeft en dat die alleen weggaat als hij zijn SLI-bus gaat onderklokken met buffer-underruns![]()
en dat de goedkoopste oplossing het kopen van jou systeem is.
Lijkt me geloofwaardig en het is voor het goede doel
quote:Jezus, die site is nep. Een hoax, en bestaat al zeven jaar ofzo. Wist niet dat mensen daar nog intrapten. Maar bedankt voor de emailadressen. Kan ik lekker spammen. Of gespamt worden, aangezien ik er zelf ook tussen zit. Bedankt hč!
Sander
Logitech MX1000.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
Weet iemand nog een mooie muis?
Als je spoortjes niet gescheurd zijn dan is in de verse tin zetten voldoende ja!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb net mijn iPod 2nd Gen open geprutst. En volgens mij moet je die pinnetjes die bij de mijne loszitten echt makkelijk kunnen solderen...
Het zijn de pinnetjes die de jack-connector met de printplaat verbindt btw.
Het grootste nadeel aan de MM vind ik de side buttons, die je maar als één knop kunt gebruiken en die ook nog eens op een onlogische plek zitten. In de praktijk gebruikte ik die side buttons niet, omdat ik mijn hele hand er voor moest verplaatsen.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Logitech MX1000.![]()
De Mighty Mouse vind ik te duur, voor te weinig, persoonlijk.
Spoortjes? Maar niets ziet er gescheurd uit inderdaad. Maar ik ben zelf niet zo'n techneut, Ik denk dat ik hem aan mijn oom geef, die werkt aan de TU Delft, dus die moet dat wel kunnen denk ik. Heeft al meerdere jackplug problemen voor me opgelostquote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je spoortjes niet gescheurd zijn dan is in de verse tin zetten voldoende ja!
Anders moet je met draadbruggetjes gaan werken, naar een paar cm verderop op de print.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef Tijn het volgende:
M'n zusjes Wintel laptop is oud en aan vervanging toe. Ik ga dr een iBook aansmeren
Ja. Jammer genoeg is dat het enige dat daar een oplossing voor is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nou, hebben jullie Media Player geinstalleerd ofzo ?
Ja dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef Steve-O het volgende:
Ga morgen mischien een Ipod halen maar nu vroeg ik me eigenlijk 2 dingen af ..
Kan je zonder problemen gedownloade mp3tjes en video bestanden erop zetten ?
Ik vind Windows Media Player for Mac helemaal geen naar programma eigenlijk. Het werkt best goed, zonder teveel rompslomp.quote:
bedoel je niet gerard56?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef iDex het volgende:
Geqxon dood ofzow?
Mhoa, VLC slikt tegenwoordig toch ook al vrij veel en Quicktime met Flip4mac doet het hier ook prima.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja. Jammer genoeg is dat het enige dat daar een oplossing voor is.
Ja da's waar. Maar kan je die ook zo als plug-in voor Safari installeren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mhoa, VLC slikt tegenwoordig toch ook al vrij veel en Quicktime met Flip4mac doet het hier ook prima.
video moet je vaak wel converterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:47 schreef Steve-O het volgende:
Dank u tonks .
Vaag...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef webfreak het volgende:
VLC heb ik nooit zo kunnen waarderen. Op de één of andere manier blokkeert mijn geluidskaart na een foutmelding van VLC.. En dan moet ik m'n beestje weer opnieuw opstarten
Daarom gebruik ik MPlayer
Ding is oerlelijk manquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef tonks het volgende:
waarom reageren ze nou niet op mijn logitech mm50
Praat jij maar even NIET meer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ding is oerlelijk man
Net zoals al die andere gelijksoorte stereoipod inklik dingen .
Ik denk dat je 'em voor 200 al nieuw hebt bij een prepay abbonementje (wel simlocked, me dunkt).quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef Remzz het volgende:
Is 200 euro een goede prijs voor een tweede hands SE 750i?
Nee joh!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'em voor 200 al nieuw hebt bij een prepay abbonementje (wel simlocked, me dunkt).
Verkapte-prettige-feestdagen-reply.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Furious het volgende:
Wat is nou typische Apple-gebruikers muziek?
Ik stem voor: "Weird Al" Yankovic
eh?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Furious het volgende:
Wat is nou typische Apple-gebruikers muziek?
Ik stem voor: "Weird Al" Yankovic
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef iDex het volgende:
[..]
eh?
apple jat niet en maakt het ook niet slechter
50 euro voor mijn ibook, en ook een ipod videoquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef Furious het volgende:
Wat verwachten jullie te krijgen van de kleine kerstman?
1 schone onderbroek tussen je iBook en scherm klemmen is ook handig, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef Tijn het volgende:
Ik ga op vakantie naar Mexico met de kerst en neem mee:m'n iBook
Ik neem ook nog een rugtas mee. M'n externe harddisk, camera, iPod en koptelefoon moeten immers ook meequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef Furious het volgende:
[..]
1 schone onderbroek tussen je iBook en scherm klemmen is ook handig, je weet maar nooit.
Een halfjaar abo op de MacFan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef Furious het volgende:
Wat verwachten jullie te krijgen van de kleine kerstman?
I(k Drinke nooit, zekerrr vanavond niet! ouwe!quote:
* Furious slaps XL around a bit with a large trout.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:39 schreef XL het volgende:
[..]
I(k Drinke nooit, zekerrr vanavond niet! ouwe!
Is dat nog wat? Dat ding kost los 8 euroquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een halfjaar abo op de MacFan.
Ja hoor, tis best een leuk bladquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat nog wat? Dat ding kost los 8 euro
4 miljoen euro per dagquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja hoor, tis best een leuk blad
Ik heb het ook maar gekregen, weet niet wat een abo kost.
Dan pas? Ik kan prima 'pimpen met mijn Apple' zonder Shift hoorquote:
Bij draagtassen en hoezen kun je toch een aardig aantal iPod hoesjes vinden, of zit degene die je bedoeld daar niet bij?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:56 schreef Nordic_Blue het volgende:
weet niet of dit het goede topic is, maar heb vraagje:
heb gister van mijn baas een ipod nano gekregen, maar nu heb ik met mijn domme kop niet goed gekeken in het zakje met de oortjes. Nu ben ik het witte hoesje kwijt, waar die in past. (heb net de kliko al uitgeplozen, kan niks vinden op het werk).
weet iemand of je dat specifieke hoesje ergens kunt krijgen, op de apple websites is er niks over te vinden.
nee, leek wel op een zakje voor een bankpasje ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij draagtassen en hoezen kun je toch een aardig aantal iPod hoesjes vinden, of zit degene die je bedoeld daar niet bij?
Je zou dinsdag even kunnen bellen en vragen of ze die dingen los verkopen of naleveren (vandaag zijn ze gesloten iig) of even een Apple Reseller binnenlopen en vragen of ze die dingen leveren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:12 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
nee, leek wel op een zakje voor een bankpasje ofzo
dank voor de infoquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je zou dinsdag even kunnen bellen en vragen of ze die dingen los verkopen of naleveren (vandaag zijn ze gesloten iig) of even een Apple Reseller binnenlopen en vragen of ze die dingen leveren.
Gecondoleerd...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net mijn toetsenbord schoongemaakt (Apple toetsenbord dus) en nu doet mijn Enter toets het niet meer, alleen op de numpad
Volgens mij is er wat vocht in het circuit gekomen. Op het moment dat ik de USB kabel in mijn mac prik geeft het ding continu een enter door totdat ik op een toets druk. Daarna krijg ik er nooit meer een enter uit
MAN!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef iDex het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk nog wat meer foto's..... beetje van je doos etc?
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef iDex het volgende:
heb jij eigenlijk nog wat meer foto's..... beetje van je doos etc?
Waar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee.Dat wil ik tonks niet aandoen, die lijdt al zo.
Ik laat hem ook drogen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Klinkt misschien stom, maar als ie nat is en hij doet het niet, niet meteen gaan huilen. Is het niet gewoon een kwestie van wachten tot ie droog is, en als ie het dan nog niet doet alsnog gaan huilen ?
* AudreyHepburn ziet het al helemaal voor zich: Anthraxx met de fohn in de weer.
Misschien geeft het ook nog wel een knal! Apple-vuurwerk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik laat hem ook drogen hoor. Maar ik ga niet fohnen. Het hele ding is van plastic
In principe wel. Maar als je hem daarna meteen weer aansluit kan er al kortsluiting ontstaan, en dat zou ook blijvende schade kunnen veroorzaken. Hangt er een beetje vanaf dus, of je geluk hebt of niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Klinkt misschien stom, maar als ie nat is en hij doet het niet, niet meteen gaan huilen. Is het niet gewoon een kwestie van wachten tot ie droog is, en als ie het dan nog niet doet alsnog gaan huilen ?
* AudreyHepburn ziet het al helemaal voor zich: Anthraxx met de fohn in de weer.
Is dat nu eigenlijk Prince? In je userpic?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn ouders hebben draadloos internet. Ik ga die kerst wel doorkomen, gezien het feit dat ik dit liggend in bed tik.
Jouzaaaquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn ouders hebben draadloos internet. Ik ga die kerst wel doorkomen, gezien het feit dat ik dit liggend in bed tik.
Nee, dat ben ik niet zelf.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Is dat nu eigenlijk Prince? In je userpic?![]()
Deze vraag hunkert mij al eeuwen.
Live vanuit mijn ouderlijke bedstede in Achterlijk Kutdorp !quote:
Zou ik ook wel raar vinden als jij een baardje hadquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet zelf.
Ja, dat is Prince..
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Zou ik ook wel raar vinden als jij een baardje had
Maar aan de andere kant vind ik het ook raar dat een vent oogschaduw gebruikt?quote:
<insert standaard 'hetzelfde' reply>quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef tonks het volgende:
FIJNE KERST APPLEAARSSSSSSS!
Echt kortsluiting geeft het niet. Als ik het ding opnieuw aansluit dan geeft het de enters wel door (terminal open en ik krijg allerlei nieuwe regels, tot ik iets type). Dus het werkt allemaal nog welquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In principe wel. Maar als je hem daarna meteen weer aansluit kan er al kortsluiting ontstaan, en dat zou ook blijvende schade kunnen veroorzaken. Hangt er een beetje vanaf dus, of je geluk hebt of niet.
Olee.quote:Op zondag 25 december 2005 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben net wakker
en mijn enter-toets werkt weer
quote:Op zondag 25 december 2005 09:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je niet meer kan enteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |