Dan pas? Ik kan prima 'pimpen met mijn Apple' zonder Shift hoorquote:
Bij draagtassen en hoezen kun je toch een aardig aantal iPod hoesjes vinden, of zit degene die je bedoeld daar niet bij?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:56 schreef Nordic_Blue het volgende:
weet niet of dit het goede topic is, maar heb vraagje:
heb gister van mijn baas een ipod nano gekregen, maar nu heb ik met mijn domme kop niet goed gekeken in het zakje met de oortjes. Nu ben ik het witte hoesje kwijt, waar die in past. (heb net de kliko al uitgeplozen, kan niks vinden op het werk).
weet iemand of je dat specifieke hoesje ergens kunt krijgen, op de apple websites is er niks over te vinden.
nee, leek wel op een zakje voor een bankpasje ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij draagtassen en hoezen kun je toch een aardig aantal iPod hoesjes vinden, of zit degene die je bedoeld daar niet bij?
Je zou dinsdag even kunnen bellen en vragen of ze die dingen los verkopen of naleveren (vandaag zijn ze gesloten iig) of even een Apple Reseller binnenlopen en vragen of ze die dingen leveren.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:12 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
nee, leek wel op een zakje voor een bankpasje ofzo
dank voor de infoquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je zou dinsdag even kunnen bellen en vragen of ze die dingen los verkopen of naleveren (vandaag zijn ze gesloten iig) of even een Apple Reseller binnenlopen en vragen of ze die dingen leveren.
Gecondoleerd...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net mijn toetsenbord schoongemaakt (Apple toetsenbord dus) en nu doet mijn Enter toets het niet meer, alleen op de numpad
Volgens mij is er wat vocht in het circuit gekomen. Op het moment dat ik de USB kabel in mijn mac prik geeft het ding continu een enter door totdat ik op een toets druk. Daarna krijg ik er nooit meer een enter uit
MAN!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef iDex het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk nog wat meer foto's..... beetje van je doos etc?
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef iDex het volgende:
heb jij eigenlijk nog wat meer foto's..... beetje van je doos etc?
Waar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee.Dat wil ik tonks niet aandoen, die lijdt al zo.
Ik laat hem ook drogen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Klinkt misschien stom, maar als ie nat is en hij doet het niet, niet meteen gaan huilen. Is het niet gewoon een kwestie van wachten tot ie droog is, en als ie het dan nog niet doet alsnog gaan huilen ?
* AudreyHepburn ziet het al helemaal voor zich: Anthraxx met de fohn in de weer.
Misschien geeft het ook nog wel een knal! Apple-vuurwerk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik laat hem ook drogen hoor. Maar ik ga niet fohnen. Het hele ding is van plastic
In principe wel. Maar als je hem daarna meteen weer aansluit kan er al kortsluiting ontstaan, en dat zou ook blijvende schade kunnen veroorzaken. Hangt er een beetje vanaf dus, of je geluk hebt of niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Klinkt misschien stom, maar als ie nat is en hij doet het niet, niet meteen gaan huilen. Is het niet gewoon een kwestie van wachten tot ie droog is, en als ie het dan nog niet doet alsnog gaan huilen ?
* AudreyHepburn ziet het al helemaal voor zich: Anthraxx met de fohn in de weer.
Is dat nu eigenlijk Prince? In je userpic?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn ouders hebben draadloos internet. Ik ga die kerst wel doorkomen, gezien het feit dat ik dit liggend in bed tik.
Jouzaaaquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn ouders hebben draadloos internet. Ik ga die kerst wel doorkomen, gezien het feit dat ik dit liggend in bed tik.
Nee, dat ben ik niet zelf.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Is dat nu eigenlijk Prince? In je userpic?![]()
Deze vraag hunkert mij al eeuwen.
Live vanuit mijn ouderlijke bedstede in Achterlijk Kutdorp !quote:
Zou ik ook wel raar vinden als jij een baardje hadquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet zelf.
Ja, dat is Prince..
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Zou ik ook wel raar vinden als jij een baardje had
Maar aan de andere kant vind ik het ook raar dat een vent oogschaduw gebruikt?quote:
<insert standaard 'hetzelfde' reply>quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef tonks het volgende:
FIJNE KERST APPLEAARSSSSSSS!
Echt kortsluiting geeft het niet. Als ik het ding opnieuw aansluit dan geeft het de enters wel door (terminal open en ik krijg allerlei nieuwe regels, tot ik iets type). Dus het werkt allemaal nog welquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In principe wel. Maar als je hem daarna meteen weer aansluit kan er al kortsluiting ontstaan, en dat zou ook blijvende schade kunnen veroorzaken. Hangt er een beetje vanaf dus, of je geluk hebt of niet.
Olee.quote:Op zondag 25 december 2005 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben net wakker
en mijn enter-toets werkt weer
quote:Op zondag 25 december 2005 09:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is heel frustrerend als je niet meer kan enteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |