bedoel je niet gerard56?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef iDex het volgende:
Geqxon dood ofzow?
Mhoa, VLC slikt tegenwoordig toch ook al vrij veel en Quicktime met Flip4mac doet het hier ook prima.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja. Jammer genoeg is dat het enige dat daar een oplossing voor is.
Ja da's waar. Maar kan je die ook zo als plug-in voor Safari installeren?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mhoa, VLC slikt tegenwoordig toch ook al vrij veel en Quicktime met Flip4mac doet het hier ook prima.
video moet je vaak wel converterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:47 schreef Steve-O het volgende:
Dank u tonks .
Vaag...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef webfreak het volgende:
VLC heb ik nooit zo kunnen waarderen. Op de één of andere manier blokkeert mijn geluidskaart na een foutmelding van VLC.. En dan moet ik m'n beestje weer opnieuw opstarten
Daarom gebruik ik MPlayer
Ding is oerlelijk manquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef tonks het volgende:
waarom reageren ze nou niet op mijn logitech mm50
Praat jij maar even NIET meer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ding is oerlelijk man
Net zoals al die andere gelijksoorte stereoipod inklik dingen .
Ik denk dat je 'em voor 200 al nieuw hebt bij een prepay abbonementje (wel simlocked, me dunkt).quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef Remzz het volgende:
Is 200 euro een goede prijs voor een tweede hands SE 750i?
Nee joh!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'em voor 200 al nieuw hebt bij een prepay abbonementje (wel simlocked, me dunkt).
Verkapte-prettige-feestdagen-reply.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Furious het volgende:
Wat is nou typische Apple-gebruikers muziek?
Ik stem voor: "Weird Al" Yankovic
eh?quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:49 schreef Furious het volgende:
Wat is nou typische Apple-gebruikers muziek?
Ik stem voor: "Weird Al" Yankovic
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef iDex het volgende:
[..]
eh?
apple jat niet en maakt het ook niet slechter
50 euro voor mijn ibook, en ook een ipod videoquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef Furious het volgende:
Wat verwachten jullie te krijgen van de kleine kerstman?
1 schone onderbroek tussen je iBook en scherm klemmen is ook handig, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef Tijn het volgende:
Ik ga op vakantie naar Mexico met de kerst en neem mee:m'n iBook
Ik neem ook nog een rugtas mee. M'n externe harddisk, camera, iPod en koptelefoon moeten immers ook meequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef Furious het volgende:
[..]
1 schone onderbroek tussen je iBook en scherm klemmen is ook handig, je weet maar nooit.
Een halfjaar abo op de MacFan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef Furious het volgende:
Wat verwachten jullie te krijgen van de kleine kerstman?
I(k Drinke nooit, zekerrr vanavond niet! ouwe!quote:
* Furious slaps XL around a bit with a large trout.quote:Op zaterdag 24 december 2005 03:39 schreef XL het volgende:
[..]
I(k Drinke nooit, zekerrr vanavond niet! ouwe!
Is dat nog wat? Dat ding kost los 8 euroquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een halfjaar abo op de MacFan.
Ja hoor, tis best een leuk bladquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat nog wat? Dat ding kost los 8 euro
4 miljoen euro per dagquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ja hoor, tis best een leuk blad
Ik heb het ook maar gekregen, weet niet wat een abo kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |