Heartbeats van Jose gonzalezquote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef XL het volgende:
Ziet dat er op je iPod ook zo goed uit Remz? weet je ook van wie de muziek is?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet geweldig, maar goed; een Apple-smiley dus. Het is een BMP'tje, dus het staat vrijwilligers vrij er een transparant GIFje van te maken en hem eventueel te verbeteren.
Top. Weet ook al waar ik het van herkende, hij heeft ook een nummer in de serie The O.C..quote:
Ja? welke?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef XL het volgende:
[..]
Top. Weet ook al waar ik het van herkende, hij heeft ook een nummer in de serie The O.C..
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet geweldig, maar goed; een Apple-smiley dus. Het is een BMP'tje, dus het staat vrijwilligers vrij er een transparant GIFje van te maken en hem eventueel te verbeteren.
Ik heb daar wallpapers vanquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Remzz het volgende:
Stuiterballen reclame van sony op mijn iPod
Crossingquote:
Linkje?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef super-muffin het volgende:
In de Prepress stond een case waar je de Mac Mini in kon zetten met het uiterlijk van een PowerMac G5
Samsung klinkt mij altijd in de oren als niet compatible met iSyncquote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt me wel wat als plaatsvervanger van mijn:
[afbeelding]
Nokia 6600
Ik dacht dat jij een vent was!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef Furious het volgende:
Goh, een telefoon waar je slechts mee belt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |