TomTom wekelijks en daarnaast is mijn GSM vrijwel altijd bluetooth verbonden met mijn iBook. Niet in de laatste plaats als remote voor Frontrow.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Al die 'features' op mobiele telefoons zijn zo nutteloos, FM radio, woohoo, Camera, woohoo, Muziek luisteren, woohoo. Wanneer gebruik je zoiets nou?
Een keer om ermee te pimpen, daarna nooit meer.
TomTom heb ik niet nodig op de fiets, en FrontRow? Nee, ik gebruik liever de muis.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef XL het volgende:
[..]
TomTom wekelijks en daarnaast is mijn GSM vrijwel altijd bluetooth verbonden met mijn iBook. Niet in de laatste plaats als remote voor Frontrow.
De hamvraag luidt; betalen ze ook?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mag van mijn ouders een iBook aanschaffen
Net nog de nieuwe cd van Jose Gonzalez met mijn telefoon aangezet. Als ik even naar keuken de muziek netjes op pauze. Als de telefoon gaat muziek op pauze... De gadget-freak moet dat gewoon hebben. Inmiddels komt Bluetooth geloof ik wel sporadisch bij Samsung voor, godzijdank. Wie weet komt het ooit nog goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:03 schreef Furious het volgende:
[..]
TomTom heb ik niet nodig op de fiets, en FrontRow? Nee, ik gebruik liever de muis.![]()
Ook zo'n Nokia baksteen, de 6670quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef tonks het volgende:
Welke heb jij ook alweer XL?
In het seizoen koop ik geen gadgets. Al heb ik wel voor 5 euro een Mac Classic gekocht deze week.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Wil je mijn Nokia 6600 adopteren?![]()
Wat een rotsmoes, je discrimineert mijn Nokia 6600 gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef XL het volgende:
[..]
In het seizoen koop ik geen gadgets. Al heb ik wel voor 5 euro een Mac Classic gekocht deze week.
Werkt zeker goed in de trein/benenwagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Mijne kan ook TomTOm (mda vario)
Daar draait toch Windows Mobile opquote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Mijne kan ook TomTOm (mda vario)
Zelfquote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Furious het volgende:
[..]
De hamvraag luidt; betalen ze ook?
Ik niet volgenmij verkopen die dingen uberhaupt slecht.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef darkleroy het volgende:
Apple zou is een Pocket Mac moeten maken.
Ik denk dat die dingen best goed zullen verkopen!
Jup, de afgelopen tijd is de verkoop gehalveerd ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik niet volgenmij verkopen die dingen uberhaupt slecht.
De newton! Hij was alleen niet pocket.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef darkleroy het volgende:
Apple zou is een Pocket Mac moeten maken.
Ik denk dat die dingen best goed zullen verkopen!
Hey bobbiequote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
De newton! Hij was alleen niet pocket.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag me al jaren af of het 'mouses' of 'mice' moet zijn bij computermuizen. De meeste online stores gebruiken 'mice'...
Beide mogen.quote:mouse
4. pl. mice or mous·es (mousz) Computer Science. A hand-held, button-activated input device that when rolled along a flat surface directs an indicator to move correspondingly about a computer screen, allowing the operator to move the indicator freely, as to select operations or manipulate text or graphics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |