Snel, pak je adapter!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:33 schreef super-muffin het volgende:
Ik doe ook geen fuck op stage.
En de Mac staat al uit de accu van mn Powerbook is op
Mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanmorgen wenste ik mij een denkbeeldige laptop. Nu heb ik een echte.
In bruikleen van mijn opleiding. Wel Windoos.
Heel vaag inderdaad. Ach ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef super-muffin het volgende:
Soms wel en soms niet Hugster.
Waar. duurt erg erg lang.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:38 schreef Remzz het volgende:
KLopt het dat het overzetten van een filpmje naar filmpje voor iPod heeel lang duurt met Quick time pro? 60 seconden duurt ongeveer 10 minuten ?
Doe deze er in elk geval onder:quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef tonks het volgende:
Ik wil een muis voor kerst, iemand een leuk ideetjuhhhh?
Goeie knoppenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doe deze er in elk geval onder:
[afbeelding]
't Is geen muis, maar een mousepad, maar er zijn ook zulke muizen, kan ze alleen niet vinden...quote:
Ik bedoelde de boobsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
't Is geen muis, maar een mousepad, maar er zijn ook zulke muizen, kan ze alleen niet vinden...
Die naieviteitquote:
Ik en naief.quote:
Als jij al jouw Apple-vriendjes nou 's een mousepad cadeau deed met jouw knoppen eropquote:
Het geld groeit me niet in m'n decollete.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als jij al jouw Apple-vriendjes nou 's een mousepad cadeau deed met jouw knoppen erop![]()
Misschien wanneer ze het koud krijgt ?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik en naief.Ik zou 'knoppen' alleen gebruiken voor tepels en die zitten er nu juist niet op...
Die reclame is mooi!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Remzz het volgende:
Stuiterballen reclame van sony op mijn iPod
Ken ik niet, zet eens onlinequote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Remzz het volgende:
Mijn muis is ook van microsoft die ik nu heb!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Je weet dat hij van Microsoft is?![]()
http://www.sony.co.uk/view/ShowArticle.action?section=en_GB_Products&articlesection=3&article=1128495777479&site=odw_en_GBquote:
Heartbeats van Jose gonzalezquote:Op woensdag 21 december 2005 20:16 schreef XL het volgende:
Ziet dat er op je iPod ook zo goed uit Remz? weet je ook van wie de muziek is?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet geweldig, maar goed; een Apple-smiley dus. Het is een BMP'tje, dus het staat vrijwilligers vrij er een transparant GIFje van te maken en hem eventueel te verbeteren.
Top. Weet ook al waar ik het van herkende, hij heeft ook een nummer in de serie The O.C..quote:
Ja? welke?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef XL het volgende:
[..]
Top. Weet ook al waar ik het van herkende, hij heeft ook een nummer in de serie The O.C..
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:17 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Hij is niet geweldig, maar goed; een Apple-smiley dus. Het is een BMP'tje, dus het staat vrijwilligers vrij er een transparant GIFje van te maken en hem eventueel te verbeteren.
Ik heb daar wallpapers vanquote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Remzz het volgende:
Crossingquote:
Linkje?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef super-muffin het volgende:
In de Prepress stond een case waar je de Mac Mini in kon zetten met het uiterlijk van een PowerMac G5
Samsung klinkt mij altijd in de oren als niet compatible met iSyncquote:Op woensdag 21 december 2005 20:48 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt me wel wat als plaatsvervanger van mijn:
[afbeelding]
Nokia 6600
Ik dacht dat jij een vent was!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:54 schreef Furious het volgende:
Goh, een telefoon waar je slechts mee belt!
Al die 'features' op mobiele telefoons zijn zo nutteloos, FM radio, woohoo, Camera, woohoo, Muziek luisteren, woohoo. Wanneer gebruik je zoiets nou?quote:
TomTom wekelijks en daarnaast is mijn GSM vrijwel altijd bluetooth verbonden met mijn iBook. Niet in de laatste plaats als remote voor Frontrow.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Al die 'features' op mobiele telefoons zijn zo nutteloos, FM radio, woohoo, Camera, woohoo, Muziek luisteren, woohoo. Wanneer gebruik je zoiets nou?
Een keer om ermee te pimpen, daarna nooit meer.
TomTom heb ik niet nodig op de fiets, en FrontRow? Nee, ik gebruik liever de muis.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef XL het volgende:
[..]
TomTom wekelijks en daarnaast is mijn GSM vrijwel altijd bluetooth verbonden met mijn iBook. Niet in de laatste plaats als remote voor Frontrow.
De hamvraag luidt; betalen ze ook?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mag van mijn ouders een iBook aanschaffen
Net nog de nieuwe cd van Jose Gonzalez met mijn telefoon aangezet. Als ik even naar keuken de muziek netjes op pauze. Als de telefoon gaat muziek op pauze... De gadget-freak moet dat gewoon hebben. Inmiddels komt Bluetooth geloof ik wel sporadisch bij Samsung voor, godzijdank. Wie weet komt het ooit nog goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:03 schreef Furious het volgende:
[..]
TomTom heb ik niet nodig op de fiets, en FrontRow? Nee, ik gebruik liever de muis.![]()
Ook zo'n Nokia baksteen, de 6670quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef tonks het volgende:
Welke heb jij ook alweer XL?
In het seizoen koop ik geen gadgets. Al heb ik wel voor 5 euro een Mac Classic gekocht deze week.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Wil je mijn Nokia 6600 adopteren?![]()
Wat een rotsmoes, je discrimineert mijn Nokia 6600 gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef XL het volgende:
[..]
In het seizoen koop ik geen gadgets. Al heb ik wel voor 5 euro een Mac Classic gekocht deze week.
Werkt zeker goed in de trein/benenwagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Mijne kan ook TomTOm (mda vario)
Daar draait toch Windows Mobile opquote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef tonks het volgende:
Mijne kan ook TomTOm (mda vario)
Zelfquote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Furious het volgende:
[..]
De hamvraag luidt; betalen ze ook?
Ik niet volgenmij verkopen die dingen uberhaupt slecht.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef darkleroy het volgende:
Apple zou is een Pocket Mac moeten maken.
Ik denk dat die dingen best goed zullen verkopen!
Jup, de afgelopen tijd is de verkoop gehalveerd ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik niet volgenmij verkopen die dingen uberhaupt slecht.
De newton! Hij was alleen niet pocket.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:23 schreef darkleroy het volgende:
Apple zou is een Pocket Mac moeten maken.
Ik denk dat die dingen best goed zullen verkopen!
Hey bobbiequote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
De newton! Hij was alleen niet pocket.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag me al jaren af of het 'mouses' of 'mice' moet zijn bij computermuizen. De meeste online stores gebruiken 'mice'...
Beide mogen.quote:mouse
4. pl. mice or mous·es (mousz) Computer Science. A hand-held, button-activated input device that when rolled along a flat surface directs an indicator to move correspondingly about a computer screen, allowing the operator to move the indicator freely, as to select operations or manipulate text or graphics.
Dat wist ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:56 schreef Gerard56 het volgende:
Nu moet ik er wel bij zeggen dat je "mouses" alleen mag gebruiken bij een computermuis, het levende diertje word in meervoud liever "mice" genoemd.
Aber ich dachte, daß Bobbie deutsch war?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
Bobbie knows his english!
No habla espanol!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Aber ich dachte, daß Bobbie deutsch war?![]()
Quello è realmente sconosciuto! Realmente ho creduto che fosse tedesco!quote:
Konnichiwa furious-san.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Quello è realmente sconosciuto! Realmente ho creduto che fosse tedesco!![]()
![]()
Eu não acredito que um estranho ele diz. É o Bobbie real para certo!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef Gerard56 het volgende:
Tonks, zou je alsjeblieft wat duidelijker kunnen zijn? De enige Bobbie die ik ken is een collega van afdeling energiebeheer (Derksen).
Il pense vraiment que nous n'identifions pas son modèle de ses messages et de son histoire active de matières.quote:
Gute Nacht herr Bobbie, Geben Kees und Zita meine Liebe bitte.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef Gerard56 het volgende:
Ik denk dat ik maar even ga slapen, ik krijg het gevoel dat ik niet meer zo scherp zie.
Wat zou er moeten gebeuren dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Rock-shocker het volgende:
[afbeelding]
Gooi eens in Safari en druk op F10... Best apart
Doet in FF hetzelfde.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:40 schreef Rock-shocker het volgende:
Gooi eens in Safari en druk op F10... Best apart
Moire heet dat.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Bij mij komt er een soort raster in die ruis te staan. Maar goed dat kan schermspecifiek zijn. iBook G4 12" 800 MHZ Color LCD Display Profile.
Dat is denk ik ondermeer vanwege de resolutie, de bitrate en de "interactie" die op een iPod lastig gaat wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Remzz het volgende:
Is het trouwens niet raar dat een iPod geen .mov accepteerd? Dat is toch Apple's formaat?
Hmmkay. Tja ik heb er niet zo gek veel verstand van. Vond het wel grappig om te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 02:09 schreef Tijn het volgende:
Is dat niet gewoon iets van moire of aliasing ofzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moir%C3%A9-patroonquote:Op donderdag 22 december 2005 10:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hmmkay. Tja ik heb er niet zo gek veel verstand van. Vond het wel grappig om te zien
Ik vind er geen zak aan, en nu heb ik koppijn gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:08 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moir%C3%A9-patroon
Een zéér interresant artikel hierover.
La apología aceptó.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:15 schreef Gerard56 het volgende:
Koppijn? Het spijt me!
quote:The vindication accepted.
ofquote:vin·di·cate Audio pronunciation of "vindicate" ( P ) Pronunciation Key (vnd-kt)
tr.v. vin·di·cat·ed, vin·di·cat·ing, vin·di·cates
1. To clear of accusation, blame, suspicion, or doubt with supporting arguments or proof: “Our society permits people to sue for libel so that they may vindicate their reputations” (Irving R. Kaufman).
2. To provide justification or support for: vindicate one's claim.
3. To justify or prove the worth of, especially in light of later developments.
4. To defend, maintain, or insist on the recognition of (one's rights, for example).
5. To exact revenge for; avenge.
En nu houden we er over op.quote:De toegelaten rechtvaardiging.
Slimme jongen.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:37 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
[..]
of
[..]
En nu houden we er over op.
Wacht dan nog een maand en koop een Powerbook.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:42 schreef Slarioux het volgende:
Salaris! Stufi! Als ik nu de allerduurste MacMini koop, sta ik niet eens rood!!!11
![]()
![]()
Ja ik ga sowieso sparen, en waar ik het aan uit ga geven zie ik nog welquote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Wacht dan nog een maand en koop een Powerbook.![]()
als je de goedkoopste koopt kun je sparen en kopen!quote:Op donderdag 22 december 2005 10:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik ga sowieso sparen, en waar ik het aan uit ga geven zie ik nog wel.
Hoe duur is de Powerbook?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Wacht dan nog een maand en koop een Powerbook.![]()
Sja, windows is nou eenmaal niet fijn met het delen van printers. Standalone netwerkprinters zijn vaak stukken beter.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef Remzz het volgende:
Naja ik kom er niet uit... het ligt aan de windows computer daar ben ik wel achter.
iTunes trouwensben achter het handige van muziek delen gekomen. Vinkje aanvinken en op alle computers thuis dezeflde muziek
Gisteren op school in kantine, had ik minmaal 5 libary's met muziek waar ik zo bij konquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef Gerard56 het volgende:
[..]
Sja, windows is nou eenmaal niet fijn met het delen van printers. Standalone netwerkprinters zijn vaak stukken beter.
En inderdaad, het delen van iTunes-muziek gaat heerlijk. Overal kun je naar je eigen muziek luisteren. En als je een beetje gul wilt zijn in je schoolnetwerk, dan raad ik je aan geen password te gebruiken. De gebruikers hebben alleen maar lees-rechten, en kunnen zo ook van jouw muziek genieten. Ze kunnen het niet downloaden (tenminste, niet via iTunes) dus het is zelfs compleet legaal. Volgensmij zit er wel een limiet van 5 gebruikers per dag aan, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |