bij doerak is vorig jaar chronisch nierfalen gekonstateerdquote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kiekeboe ! dEUS en ik komen hier even naar het nieuwe topic kijken:
[afbeelding]
Lady-wrb; wat is er aan de hand geweest met Doerak ?
Sorryquote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef Panthera1984 het volgende:
Hè bah NonnekeDie laaste zin, niet bepaald waar ik op zit te wachten als ik een 'vrolijk' F&F SC topic open...
Even als antwoord van iemand die gereageerd had het vorige SC topic op mijn post: Ja, ik wil wel meer/nieuwe foto's maken, maar het probleem is een beetje dat ik dus verhuisd ben, (de hele reden dat ik Pien heb) en ik geen onbeperkte toegang meer heb tot mijn moeders digitale camera. De enige camera die nu in huis is, is die in de Sony Ericson w800i van Mystikvm, maar die heeft de telefoon ook gewoon wel eens nodig.
Ik zal zien of ik hem binnenkort eens tijdelijk kan ontvreemden.
p.s. ik maak me geen zorgen over Pien met oud en nieuw, ze is al 11 jaar, ze heeft het ongetwijfeld minstens 10 keer eerder meegemaakt.
toppie hoor bluezzquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Welkom Laniboekje, leuke foto en jullie ook allemaal fijne dagen!!!
Hare majesteit heeft haar kattenluik, zie de foto's van de montage
Kattenluik
Ze is er (met hulp door het luikje omhoog te houden) al 1 keer in en uit geweest
Ja, dat doet zequote:Op zondag 25 december 2005 00:02 schreef lady-wrb het volgende:
hoi laniboekje
steekt die rat nou zijn tong uit?![]()
Bommeltjequote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef rena het volgende:
Wat is het hier rustig zeg![]()
Ik heb ook niet veel te vertellen, omdat met Bommel en zo alles super goed gaat
![]()
[afbeelding]![]()
Ik wil wel weer eens fotospam van Casper, Smekkerd, Xena, Yian, Spike, de Hepies etcSchop dit topic weer leven in
![]()
Hij word over 2 maanden al weer 1 jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Bommellllllllekkerding
Ik kan er maar niet aan wennen dat je geen pup meer bentJe bent zooo enorm groot geworden
Ik zat werkelijk zo: "quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Ja, zoiets heette het Auties
Hopelijk houdt Spike het verder rustigjes... hoe vind ie het dat ie nummer 1 van de hondjes is
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Voor Rena, van 5 minuten geleden :
[afbeelding]
Otto voor een Jack Russelquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef erodome het volgende:
otto was ook een mogelijkheid volgens de kleine(rocketpower),
Tito !quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef inkie1010 het volgende:
Hoe heet die hawaiman van rocket power nou ook weer.....
ehm ehm ehm.....Conroyquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:16 schreef inkie1010 het volgende:
hehehe Tito ja! en die pa: Raymundo ofzoEn die ene die altijd bij madtown staat met die rastacoupe?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef inkie1010 het volgende:
hihi mijn leraar duits had een hond die heette mevrouw de bruin
Obelixieeeeeejjjjj !! Heppiej New Year kerel !quote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke toch!! wat een avonturen idd!
Elke keer als ik een post van je zie hoop ik stiekem dat je meldt dat Poes terug is
Speciaal voor nonneke en de andere fans:
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke toch!! wat een avonturen idd!
Elke keer als ik een post van je zie hoop ik stiekem dat je meldt dat Poes terug is
Speciaal voor nonneke en de andere fans:
[afbeelding]
Helemaal overheen gezien!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:27 schreef inkie1010 het volgende:
Het nieuwe jaar begint voor Obelix en mij met een nieuw telgje, waarvan ik echt hoop dat hij lang bij ons zal zijn. Mijn vader was een computer repareren bij een collega en die fokt op kleine schaal cavia's. Daar zag hij er 1 zitten die weg mocht en die heeft hij voor me meegenomen, echt heel lief
Ik twijfel nog een beetje over hoe hij zal gaan heten, maar ik denk dat het Idefix wordt:
[afbeelding]
Obelix is ontzettend blij, hij is helemaal trots. Fix is natuurlijk nog maar een ukje en obelix voelt zich heel stoer en wijs! En leert hem alles!
Fixje snapt nog niet veel van groente, hij eet tot nog toe alleen hooi en brokjes, maar als hij goed naar Obelix kijkt komt dat ook wel goed! Zag hem al wel een aantal keer proeven
Idefix Prrrtukje Woekiewoekiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee Inkie, geen idefix!!! Prrrtukje is veel leuker!
TRUT!!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef Nonneke het volgende:
WooOooOooHooOoOoOo Net mailtje van Dolfinarium, of ik even wil bellen als ik nog geen werk heb![]()
![]()
Ik mag terug komennnnnnn
![]()
![]()
![]()
![]()
Dolfijntjes here i come
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2006 im lovin it !!![]()
![]()
![]()
Sorry zal morgen bellen dat ik niet kan komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:00 schreef erodome het volgende:
[..]
TRUT!!!!!!
Beetje bij de dolfijnen gaan rondhangen zeg, dat kan niet hoor!!!!
Nee, serieus, wat ontzettend tof!!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik schrik me telkens rot omdat Duncan af en toe meeleest op de SC en dan keihard Back off bitch begint te zingen als hij Rena's icoontje ziet. Ik wist dus niet dat dat een GnR nummer was, ondanks Slash
Hij wordt zaterdag 7 weken, het is erg vroeg idd, waren ze ook niet van plan, maar moeders heeft het helemaal gehad ermee, zodra ze die de kans bieden schiet ze naar boven, pups eten vast voedsel, blaken van gezondheid en de dierenarts heeft gezegd laat ze maar gaan, aan moeder hebben ze toch bijna niets nu, want die heeft er geen zin meer in...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leuk dat Trash al bij jullie mag komen ! Maar hij is nog geen 7 weken toch (dacht ik), heeft hij dan geen stamboom of mogen uitzonderingen op doktersadvies wel ? Het is toch heel anders bij hondjes dan bij katjes omdat honden door de baas worden opgevoed, maar ik als "kattenmens" vind die leeftijd altijd weer even slikken.
tsssss beetje lopen mopperen over de dolfijntjes en dan zelf zo'n onwijs cute hondje plaatsen !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt
[afbeelding]
Nog heeeeeeeeeel klein, maar goed, dit is Trash
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef inkie1010 het volgende:
Goooeed!!! Hij is gisteren voor het eerst met de trein geweest! Was helemaal niet bang maar ontzettend nieuwsgierig wilde steeds alles zien
Hij zit nu lekker te tukken met Obelix! Hij mag ook in de WC van Obelix
Heb me fototoestel alleen niet meegenomen dus kan nog geen nieuwe foto's maken! Komt van het weekend wel!
Je hebt een nieuw vriendje voor Obelixquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef inkie1010 het volgende:
Goooeed!!! Hij is gisteren voor het eerst met de trein geweest! Was helemaal niet bang maar ontzettend nieuwsgierig wilde steeds alles zien
Hij zit nu lekker te tukken met Obelix! Hij mag ook in de WC van Obelix
Heb me fototoestel alleen niet meegenomen dus kan nog geen nieuwe foto's maken! Komt van het weekend wel!
Het is dat ik weet wat je bedoeltquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:47 schreef inkie1010 het volgende:
Hehe ik heb helaas geen PS2.. als het nou Xbox, Xbox360, gamecube, gameboy advance, nintendo ds, nintendo 64 of NES was..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:47 schreef inkie1010 het volgende:
Hehe ik heb helaas geen PS2.. als het nou Xbox, Xbox360, gamecube, gameboy advance, nintendo ds, nintendo 64 of NES was..
uh wiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef Uhmmie het volgende:
hm ymme.. luna lijkt best op dot zo
alleen heeft dot een witte neus met zwarte snor
donequote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:11 schreef rena het volgende:
Je bent een [ vergeten aan het eind, Uhmmie
Wat een mooitje Inkiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:14 schreef inkie1010 het volgende:
Ik zal voor je duimen nonneke!!!
[afbeelding]
Ik vind Bommel best een indrukwekkende stoeruitziende hondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef rena het volgende:
Idefixje![]()
![]()
Nog een van Boms, ik vond m zo grappig achter het hek zitten vanmiddag, echt een waakhond, not
[afbeelding]
Hoi Beakerquote:Op maandag 2 januari 2006 13:06 schreef Beaker het volgende:
Bas en Jopie Spam![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor de link Bluezz!
Wat een liefiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt
[afbeelding]
Ja, kandie mooi bij Chandler en Cattara in de bak, dan groeit Chandler misschien ook een beetje door als er een ander mannetje bij zit, voor bij de andere schildpadden istie nog te kleinquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef Miss_B het volgende:
Hihi Nonneke... Als ik het zo hoor heb jij over 2 weken een geelwang schildpadje thuis zitten
Ik zelf wil nog een konijn hebben.... Maar dat gaat op dit moment niet, en vriendlief wilt het niet helaas...![]()
Zo een zat er daar ook, zielg toch helemaal alleenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:26 schreef Nonneke het volgende:
Zo een zat er daar ook, zielg toch helemaal alleen![]()
kheb vroeger ook een keer de Hema op stelten gezet, er lag een Pluche schaapje, helemaal alleen ! in het rek![]()
![]()
![]()
![]()
die moest uiteraard ook mee, heb um nog
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:27 schreef inkie1010 het volgende:
ooo dat heb ik nog steeds nonneke...![]()
Bij de albert heyn hadden ze nu nog een paar van die knuffelsneeuwmannen helemaal zielig in een dumpbaken ze waren maar 1,50 nu ... dus wie neemt er 1 mee
inkie natuurlijk
hier meestal het zelfde, alleen die sneeuwpop maar niet en vooral die met dat paarse sjaaltjequote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef inkie1010 het volgende:
Hihihi ik ben ook altijd als een kind zo blij met knuffeldiertjes. Mijn vriend neemt dan ook niet een bloemetje voor me mee, maar een schattig knuffeltje![]()
![]()
Dat weet ik. Maar je niet druk maken over je eigen hond, gaat mij zeer moeilijk af.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:50 schreef Auticia het volgende:
Honden kunnen best een behoorlijke tijd zonder eten op zich, probeer je niet te druk te maken.
Ik denk dat je het beestje gewoon zijn gang even moet laten gaan, ik denk dat het voor een hond niet echt prettig is om steeds herinnerd te worden aan eten terwijl hij daar geen zin in heeft. Zet gewoon wat voer in zijn bak neer, de medicijnen zullen vast aanslaan en dan zal hij zelf wel weer gaan eten. Misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar een hond kan echt een behoorlijke tijd zonder eten als het moet.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je niet druk maken over je eigen hond, gaat mij zeer moeilijk af.
Ik kan het niet van me afzetten, en denk er elke minuut aan.
Maar ik hoop er gewoon op, dat het allemaal goed gaat komen.![]()
Dierenwinkels, ik zie ze ook altijd bij de Welkoop liggen... soms hebben ze ze niet, dan moet je even wat verder zoeken, maar ze raken wel steeds bekender... Schrik niet van de prijs, ze kortsen 14,95 per setje en dan heb je achte hekjes en met meer dan 2 middelmaat caafs zijn 2 setjes toch ookw el 2 keer zo leuk...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:27 schreef Miss_B het volgende:
En Inkie een vraagje. Jij hebt zo'n afzetting voor je cavia's. Waar kun je zoiets kopen? Want dat zou ideaal zijn voor Smokey om hem een keer overdag uit zijn bench te houden...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Owww Rena dat is irritant idd.
Ik heb dat gehad met een hond van een vriendin, altijd als ik (of anderen) ongesteld was deed ie datHeel vervelend gedrag.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef Nonneke het volgende:
Zow ik ga de chinchilla's nog even rozenbotteltjes voeren, en dan naar bed, morgen naar Dolfi even flink vaak zeggen dat ik echt heul erg graag in het Dieren Team wil
Truste![]()
wat een leuke fotoquote:Op maandag 9 januari 2006 12:16 schreef ymme het volgende:
[afbeelding]
Onze lieve hond, is ziek.
Ik vind het zo zielig voor hem. En ik hoop maar dat het snel weer goed komt.
Ook is hier een topic over.
"help, hond eet niet meer
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een leuke foto
zittie te blokfluiten?
Het helpt inderdaad een beetje ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Jeutje ymme, ik blijf duimen hoor![]()
![]()
En het is altijd fijn om dingen van je af te schrijven.
Ligt er maar net aan hoe snugger ze zijn denkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Uhmmie het volgende:
hmm wat ik me nou afvraag.. is hoe oud een kat normaal gesproken gaat mauwen
dot is nou al bijna 5 maanden.. en het piepen word wel steeds luidruchtiger
maar mauwen is er nog niet bij
Ik moest hier enorm om lachenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef Nonneke het volgende:
Ligt er maar net aan hoe snugger ze zijn denkSylver is 3, en heeft sinds vorig jaar pas door dat ze kan blaffen en springen
Sommige zijn gewoon wat traag
![]()
Hehe, tja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Vooral Lizzie met haar hagelwitte pootjes...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe houden al die katjes de pootjes toch zo mooi schoonYian komt weinig buiten, en het is niet zo dat ik nooit dweil of zo, maar zo mooi zijn ze niet
Ja, het zijn katten he.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:53 schreef Uhmmie het volgende:
voordeel van nepvisjes is dat ze iig niet dood gaan
poezen hebben wat nieuws bedacht vannacht
gaat normaal snachts de krabpaal nogal eens op zn kant.. was het afgelopen nacht een stapel boeken die uit de kast gevallen is doordat ze er overheen aan het sprinten waren
nog ff en ik kan alles vastbinden
daarbij vinden ze jobs dure lampen die we net in mijn huis gezet hebben. ultiem leuk om in te klimmen
1 nadeel.. ze zijn van papier
dus zitten nu al heel stel gaten in de lamp
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef Uhmmie het volgende:
van het weekend werd ik wakker van het vriendje die in de woonkamer stond en zei "zeg poezen.. als jullie nou perse de post willen lezen.. kunnen jullie het daarna ook weer opbergen dan?"
Ja verschrikkelijk hequote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef lady-wrb het volgende:
hier kan ik nou zo boos om worden
Tamme zwijnen op Veluwe achtergelaten
zou hier in f&f iemand zijn die een plekje voor ze weet?
(ik zou ze best willen hebben, helaas is de tuin hier qua afmetingen niet op berekend)
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef rena het volgende:
Nonneke, is Poes trouwens al weer terecht?
Ik heb er hopelijk overheen gelezen.
Ja moet je maar net bij die winkel komen ook natuurlijk, wel vreemd idd, een kat kan nog eens een paar dagen de hort op zijn, maar een hondquote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Hier bij de supermarkt is een aanplakfoto, er is een herder gevonden in de buurt, en het hangt er al 3 dagen![]()
Dat is toch raar??? Zo'n hond mis je toch!
Ja onwijs kut, maar hou mezelf gewoon voor dat ze een ander huisje heeft gevonden, en dat de mensen goed voor dr zorgen enzo, maar ondertussenquote:
Schapen worden bronstig, maar geen idee of ze dan de hele tent bij elkaar schreeuwen, volgens mij kan dat ook nog per ras verschillenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef rena het volgende:
Mijn moeder zei dat schapen ook loops kunnen worden o.i.d.
Ik hoop dus dat het bronstgedrag isquote:Blaten bij stress
Onderzoek heeft aangetoond dat schapen blaten als ze bang of gestresst zijn. Dit hebben Amerikaanse wetenschappers bekend gemaakt. De vinding kon worden aangetoond na een diepgaand onderzoek door Teagasc, de agriculturele onderzoeksorganisatie van de Ierse overheid.
Het onderzoek werd geleid door Dr. Mark Feinstein, een expert in bioakoestiek. Hij isoleerde lammetjes van de moeder en onderzocht het geluid dat de schapen maakten. Het bleek dat ze blaatten.
Onderzoek naar de akoestiek van het blaat-geluid leerde dat er kleine timbralen in voorkwamen. De hoogte of luidheid van de blaat veranderde niet. Hieruit blijkt dat schapen met elkaar communiceren als ze bang zijn, doormiddel van een blaat waarin enkel de timbralen veranderen.
wat lief !!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Auticia het volgende:![]()
![]()
!
*ingekort*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |