bij doerak is vorig jaar chronisch nierfalen gekonstateerdquote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kiekeboe ! dEUS en ik komen hier even naar het nieuwe topic kijken:
[afbeelding]
Lady-wrb; wat is er aan de hand geweest met Doerak ?
Sorryquote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef Panthera1984 het volgende:
Hè bah NonnekeDie laaste zin, niet bepaald waar ik op zit te wachten als ik een 'vrolijk' F&F SC topic open...
Even als antwoord van iemand die gereageerd had het vorige SC topic op mijn post: Ja, ik wil wel meer/nieuwe foto's maken, maar het probleem is een beetje dat ik dus verhuisd ben, (de hele reden dat ik Pien heb) en ik geen onbeperkte toegang meer heb tot mijn moeders digitale camera. De enige camera die nu in huis is, is die in de Sony Ericson w800i van Mystikvm, maar die heeft de telefoon ook gewoon wel eens nodig.
Ik zal zien of ik hem binnenkort eens tijdelijk kan ontvreemden.
p.s. ik maak me geen zorgen over Pien met oud en nieuw, ze is al 11 jaar, ze heeft het ongetwijfeld minstens 10 keer eerder meegemaakt.
toppie hoor bluezzquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Welkom Laniboekje, leuke foto en jullie ook allemaal fijne dagen!!!
Hare majesteit heeft haar kattenluik, zie de foto's van de montage
Kattenluik
Ze is er (met hulp door het luikje omhoog te houden) al 1 keer in en uit geweest
Ja, dat doet zequote:Op zondag 25 december 2005 00:02 schreef lady-wrb het volgende:
hoi laniboekje
steekt die rat nou zijn tong uit?![]()
Bommeltjequote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef rena het volgende:
Wat is het hier rustig zeg![]()
Ik heb ook niet veel te vertellen, omdat met Bommel en zo alles super goed gaat
![]()
[afbeelding]![]()
Ik wil wel weer eens fotospam van Casper, Smekkerd, Xena, Yian, Spike, de Hepies etcSchop dit topic weer leven in
![]()
Hij word over 2 maanden al weer 1 jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Bommellllllllekkerding
Ik kan er maar niet aan wennen dat je geen pup meer bentJe bent zooo enorm groot geworden
Ik zat werkelijk zo: "quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Ja, zoiets heette het Auties
Hopelijk houdt Spike het verder rustigjes... hoe vind ie het dat ie nummer 1 van de hondjes is
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Voor Rena, van 5 minuten geleden :
[afbeelding]
Otto voor een Jack Russelquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef erodome het volgende:
otto was ook een mogelijkheid volgens de kleine(rocketpower),
Tito !quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef inkie1010 het volgende:
Hoe heet die hawaiman van rocket power nou ook weer.....
ehm ehm ehm.....Conroyquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:16 schreef inkie1010 het volgende:
hehehe Tito ja! en die pa: Raymundo ofzoEn die ene die altijd bij madtown staat met die rastacoupe?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef inkie1010 het volgende:
hihi mijn leraar duits had een hond die heette mevrouw de bruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |