abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33673150
Eroo wat een schatje...!!!!!!!!! Agosss.... Liefffffffffffffffffffffff......

Uhmmie.. wat een scheetjes van katten zijn het zeg

Nonneke van harte gefeliciteerd... een Dolfi meet

En pumpkin_ruby... In overleg met de DA hebben mijn vriend en ik besloten om Smokey een paar weken in huis te halen. Om te kijken hoe het gaat. Want we hebben eens even goed gepraat met zijn allen en de DA adviseerde juist dat het voor SMokey vooral het menselijk contact belangrijk is. Daar heeft hij meer aan en leert hij meer van dan van katten aandacht. Ook omdat katten natuurlijk al afstandelijk doen, omdat hij anders doet. Maar ook omdat het al best beesten zijn die wel redelijk teruggetrokken zijn zeg maar.
Lukt het ons niet na die paar weken, of wordt het (voornamelijk mij) te zwaar om voor Smokey te zorgen dan moeten we anders beslissen. Maar nu voelt het alsof ik alsnog alles aan het doen ben wat voor hem het best is. Want hij gaat wel vooruit, langzaam maar vooruit.
Als het voedsel namelijk iets vloeibaarder is dan de mousse dan likt hij het gewoon op uit het bakje. Is het iets vaster dan heeft hij er al wat meer moeite mee. Maar hij doet het wel...
Dus we gaan gewoon kijken hoe het gaat enzo.. Ook de DA heeft geadviseerd om niet te snel te beslissen, want straks maak je een beslissing waar je later spijt van krijgt...
Het is en blijft natuurlijk moeilijk, maar het feit dat we hem in ieder geval een paar weken thuis hebben is al leuk genoeg.. (en het gevoel dat je toch alles geprobeerd hebt..)
Enne ik wil in principe 3 katten, maar vriendlief wilt het niet....

Elke keer als ik hier iets tik dan is het gelijk een lang verhaal hihi
Maar ik word wel altijd vrolijk van dit forum
=^.^=
pi_33674093
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Trash
Welkom in F&F Uuuuuberschattig ben je, die nageltjes

Nonneke wat leukkkk!!!
pi_33674933
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt

[afbeelding]

Nog heeeeeeeeeel klein, maar goed, dit is Trash

Wat een moppie!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33677053
Ik heb ooit ergens belooft om foto's van Wiske (mijn weggelopen kat vóór ik Xena had) te posten
Hier is ze dan

Als baby (mijn 2 nu volwassen bluezzekinderen ook nog kleintjes)
Bij golfer kroelen... (toen ontdooide hij al voor katten... )
In volle glorie in mijn oude huis (let niet op het allegaartje toen nog)

pi_33677350
Miss_B fijn dat jullie smokey een paar weekjes in huis nemen!!

En jeetje ero, Trash wat een poepie

Die wiske als mini poesje wat een mooie kat wat erg dat ze is weggelopen
pi_33684550
erodome: wil je die fotoos niet plaatsen
damn.. nu wil ik ook een hondje

en ja ik doe het weer helemaal
word zo vrolijk van zulke lieve poesjes he
zou echt niet meer zonder kunnen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_33684972
Trash die wil ik ook
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_33685073
Ooooh Erodome, wat is dat een snoepje zeg... Pfff, als er zulke oogjes op mij gericht stonden zou ik het pupje ook zo meenemen...Gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:10:52 #159
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33703687
Inkie ?? Hoe gaat het met Idefixje ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33708502
Goooeed!!! Hij is gisteren voor het eerst met de trein geweest! Was helemaal niet bang maar ontzettend nieuwsgierig wilde steeds alles zien

Hij zit nu lekker te tukken met Obelix! Hij mag ook in de WC van Obelix
Heb me fototoestel alleen niet meegenomen dus kan nog geen nieuwe foto's maken! Komt van het weekend wel!
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:22:18 #161
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33709738
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef inkie1010 het volgende:
Goooeed!!! Hij is gisteren voor het eerst met de trein geweest! Was helemaal niet bang maar ontzettend nieuwsgierig wilde steeds alles zien

Heb me fototoestel alleen niet meegenomen dus kan nog geen nieuwe foto's maken! Komt van het weekend wel!
ben blij dat het goed gaat
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33714303
quote:

Je hebt een nieuw vriendje voor Obelix

De heren hadden het koud

pi_33714627
quote:
Hij mag ook in de WC van Obelix
Het is dat ik weet wat je bedoelt Obelix heeft z'n Idefixje Dat ze nog maar lang en gelukkig mogen leven saampjes.

We komen er langzamerhand ook stukje bij beetje achter in hoeverre Ernesto zijn rol als grote broer serieus neemt. We vroegen ons al een tijdje af waarom hij niet meer gelijk op zijn eten aanvalt, maar van een afstandje gaat liggen kijken, na lange observatie zijn we erachter; hij wil eerst weten of de "kleintjes" wel genoeg gegeten hebben, daarna eet hij zelf pas Van de week was iedereen al klaar met ontbijten en ging hij opeten wat over was (genoeg), toen probeerden Flynn en dEUS omstebeurt de tas te veroveren waar Mimosa op dat moment in zat, Mimosa mepte de belhamels gewoon op hun kop, je zag Ernesto stoppen met eten en de boel in de gaten houden, pas toen hij ervan overtuigd was dat ze Flynn en dEUS geen kwaad zou doen at hij weer verder. Als Mimoos de jongelui een pets uitdeelt waar hij het niet mee eens is geeft hij haar wel op haar donder (en zij begint gelijk te krijsen ), dat vinden wij dan niet leuk voor haar maar eigenlijk is het ook wel schattig dat hij zo beschermend is.

Ah Kissa wat lief ! Liggen ze normaal gesproken niet bij elkaar ?
pi_33719865
kissa: toch wel handig zo'n warme staart
jobensaskia.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:23:51 #165
48233 Auticia
warriorette
pi_33737366
Ik moet de laatste dagen zo lachen om Spike . Hij heeft soms zulke rare acties en trekjes.

Als hij zich uitrekt dan doet hij dat het liefst met zijn poten op je buik, geeuwen doet hij ook met veel bombarie .
Hij kan intussen zelf zijn poot door het tuigje halen , al duurt het nog altijd tíjden voor ik het tuigje over zijn hoofd kan schuiven, omdat hij altijd zo enthousiast is als hij mee mag. Als we dan bij de voor-of achterdeur staan dan gaat 'ie 'zingen', duurt het hem te lang dan gaat hij blaffen.

Vanmiddag wilde meneer zomaar de drukke straat oversteken, dus ik zette de stop op de uitlooplijn, hoorde ik meneer zwaar zuchten, omdat hij moest wachten .
Hij heeft natuurlijk weer flink zitten graven, er liggen naast de nieuwe weg ook bergen zand zeg maar, als hij erbovenop klimt noem ik hem "Zierikzeese Berghond" .

We waren lekker aan het kuieren, dus ik vond dat we ook het park nog wel even doorkonden, daar kwamen we een (voor ons nieuwe) hond tegen, een zwarte labrador, praatje gemaakt met het baasje, de honden lekker spelen. *Plons*. Jawel, de stinksloot.

Dus Spike is nu weer helemaal schoon en fris na een overdosis shampoo en warm water, bij het afdrogen steeds z'n koppie op mijn schoot .

Helaas geen fototoestel bij me, maar ik heb nog wel een plaatje van het vorige sloot-avontuur .

.
I bet you are flying inside.
pi_33737541
hehehe je zou spontaan denken daqt het een hele andere hond is
jobensaskia.nl
pi_33739620
Wat ziet Spike eruit
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:16:52 #168
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33741279
Iemand hier misschien ? [TK/TR] 3 PS2 Games
Tsja je moet wat
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33742505
Hehe ik heb helaas geen PS2.. als het nou Xbox, Xbox360, gamecube, gameboy advance, nintendo ds, nintendo 64 of NES was..

Spike!! ik herken hem echt niet!!
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:21:07 #170
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33743828
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:47 schreef inkie1010 het volgende:
Hehe ik heb helaas geen PS2.. als het nou Xbox, Xbox360, gamecube, gameboy advance, nintendo ds, nintendo 64 of NES was..
Wat heb ik daar nou aan ? Ga eens je verzameling compleet maken met een ps2 dan !
Heb ik nog wel leuke spelletjes voor je

Spike Ook net zo'n Gremlin alstie helemaal nat is
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33755389
inkie is verslaafd?

vind het al heel wat dat er een xbox bij mij onder de bank staat
en die staat er alleen omdat het vriendje die al had toen ie mij leerde kennen denk ik
jobensaskia.nl
pi_33755572
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:47 schreef inkie1010 het volgende:

Wanneer gaat Jewel nou eens bevallen.... k word ongeduldig!
I had a signature once. It was awful.
pi_33756568
Oe spannend, ZZ
pi_33757444

Spam Spam!!
pi_33758163
Wiske Wat een aparte kat was dat Bluezz, mooi beestje!

kissa, die foto wat lief

Spike! Ook al zo'n aansteller? Hier ook een hoor

beestjes van Ymme zijn ook , hoe heten ze?

Mijn hond gek? Hoe kom je er bij:

Hij rende achter zijn speelgoed aan (ding om spinnenwebben mee te verwijderen, kan even niet op de naam komen ) en loopt zo tegen de muur aan

Het past nog net als hij uitgestrekt in zijn mand ligt
And you know I might
pi_33758406
wat een lekker ding is het he
jobensaskia.nl
pi_33758656
Hehe ja ik ben games verslaafd

Gekke Bommel
Ymme lieve beestjes stel ze eens voor

Vandaag ga ik met Idefix en Obelix weer voor een weekje naar Eindhoven! Om tentamens te leren... das dan weer mnider maar ja moet toch gebeuren he
pi_33759124
De hond "Kovoe" Boxer van 7 jaar.
De poes "Luna" 1 jaar jong.
Het konijn "KillyBill" 1 jaar jong.

pi_33759898

1 jaartje geleden. (beide konijnen op de foto zijn helaas overleden)
pi_33759964
Nog een oudje gevonden.
pi_33763492
hm ymme.. luna lijkt best op dot zo
alleen heeft dot een witte neus met zwarte snor
jobensaskia.nl
pi_33763867
Zo, Trash is thuis, de eerste nacht zit er weer op, even een klein beeld scheppen van het wel en wee van een kersverse pup

Gisteravond zat ik, samen met nog maar 2 broertjes, nog lekker in de garage, me heerlijk bemoeiend met de mensen die wilde werken
Maar daar kwamen die rare luitjes weer aan me plukken en ze deden me zomaar een kriebelding om mijn nek, de afschuw!!!!!!!!!!!

De autorit was leuk, ik kon uit het raam kijken nu ik niet in een bench werd vervoerd, ik zat gezellig op de achterbank samen met een kindje en dat rare mens ero.

Bij het nieuwe huis aangekomen werd ik aangenaam verrast dat er een hond was, aangezien ik voor de duvel nog niet bang ben sprong ik gelijk bovenop haar en begon haar staart uit te pluizen.
Ze was geschokt door zoveel brutaliteit en brommelde wat, niet dat ik me daar ook maar iets van aantrek hoor, maar buiten schrok ik wel even toen ze wilde spelen, ze is wel erg groot hoor!

Toen was het alweer slapietijd, de nieuwe baasjes waren zo lief om naar beneden te verhuizen voor de nacht, ze mompelde iets over eigenbelang, vloer boven enzo, weet niet wat ze daarmee bedoelen.

Buiten plassen gaat al heel goed, alleen vannacht werd ik net te laat wakker, gelukkig lag ik op een dikke handdoek en kreeg ik weer een lekker schoon bed.

Vandaag ben ik voor het eerst meegegaan op een echte wandeling, mijn nieuwe vrouwtje was bang dat ik het niet zou redden en wilde me optillen, dacht het niet dus he, alles is zo leuk, ik zal en moet lopen!
Alleen dat riempje vind ik maar niks, dat ding jeukt me, houdt me tegen, bah, rotding is het, laat mij maar los lopen!

En Wunna heeft vandaag ook nog naar me gebrommeld, snap er niets van, lag alleen maar op een tepel te kouwen met mijn schattige zachte kiezen, dat doet echt geen pijn hoor

Al met al voel ik me al helemaal thuis hier, alleen kijken die katten zo stom als ik in dat lekker mandje dat aan de verwarming hang ga liggen, zo van heeeeee mijn plek, maar mooi niet, het is nu MIJN plek!

Nu ga ik ero even lastig vallen, want ik wil spelen, volgende keer vertel ik wel wat meer en vraag mijn baasjes om wat meer foto's te maken voor erbij!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33763938
fotoos!
jobensaskia.nl
pi_33766252
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef Uhmmie het volgende:
hm ymme.. luna lijkt best op dot zo
alleen heeft dot een witte neus met zwarte snor
uh wie

pi_33766680

[ Bericht 25% gewijzigd door Uhmmie op 06-01-2006 15:16:56 ]
jobensaskia.nl
pi_33766846
Trash Wat leuk dat je thuis bent

Je bent een [ vergeten aan het eind, Uhmmie
And you know I might
pi_33767044
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:11 schreef rena het volgende:
Je bent een [ vergeten aan het eind, Uhmmie
done
jobensaskia.nl
pi_33768677
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:07 schreef Uhmmie het volgende:
[afbeelding]
OH JA!!
pi_33769817
Trash, goed gedaan mannetje

Leuke foto's weer verder
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:11:39 #190
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33773339
Welkom Trash !!!!
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:17:20 #191
48233 Auticia
warriorette
pi_33773495
Trash! .
I bet you are flying inside.
pi_33775092
Luna en Dot lijken idd veel op elkaar!!!

En welkom kleine lieve Trash! Vraag maar of je baasje wat verse foto's wil maken
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:11:08 #193
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33777528
Heb net gesolliciteerd op 2 vacature's in het Dierenteam Gaan jullie beetje voor me duimen de komende tijd ?
Maandag heb ik om 12 uur afspraak voor mn 'oude baan'
Whoej ik heb er al helemaal zin in
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33777647
Ik zal voor je duimen nonneke!!!

pi_33777675
Idefixje

Nog een van Boms, ik vond m zo grappig achter het hek zitten vanmiddag, echt een waakhond, not
And you know I might
pi_33778855
Ik wil een foto van Trash in een kattenhondenhangmandje !

Ik vind Bommel net zo'n kasteelheer op die foto

Wat is Idefix voor cavia ? (hij heeft zo'n apart kapsel)

Ik kan na vandaag geen schroefje of inbussleuteltje meer zien, de nieuwe krabpaal is vandaag gearriveerd. We hadden in januari een krabpaal bij de Lidl gekocht, maar die was vorige maand ineens helemaal gammel geworden, we hebben nu een krabpaal bij Zooplus.de gekocht. Die site is echt verschrikkelijk/geweldig, naast de krabpaal (2 dozen) werden er dus nog 2 dozen spul bezorgd Wat je ook bestelt ze rekenen 5 euro verzendkosten, ik had dus ook onbeschaamd kattenbakkorrels laten opsturen, en een doos vol goedkoop hoogwaardig blikvoer en snoepjes enzo. Voor 1 euro had je een blik van 400 gram (sheba met vergelijkbare samenstelling kost 1 euro voor 80 gram) met puur zalm en tonijn zonder granen of andere rommel, de katten vinden het lekker en doen er waarschijnlijk de hele avond over om het op te krijgen.

Verder hebben we nu eindelijk een echt goede transporttas die ook als rugzak meekan op de fiets, en hij is veel handiger en uitgebreider dan ik verwacht had. De zijkant kan ook open, er zit een soort uitneembaar en uitklapbaar matrasje in, aan de binnenkant zit een bevestigingspunt voor een lijn en/of tuigje, je kan hem over je schouder doen met een band, verrijden met diezelfde band en op je rug doen met twee aparte banden. Er zaten ook nog een soort veldflesje en een flinke etensbak van hetzelfde materiaal bij.

krabpaal:
pi_33784037
Waaaa wat een gave krabpaal!!! En die bommel voor de poort echt lief
Ik zag laatst een bommelpuppie in de straat

Idefix is een borstelhaar cavia! Het haar wordt niet lang, maar blijft zo met die hanekammen en kruintjes De kleurslag heet schimmel (klinkt vies, maar dat heet nou eenmaal zo )
pi_33797404
hmm ik heb de lidl maar gewono overgeslagen
wil nog zo eentje tot het plafond.. en dat hebben ze daar toch niet
jobensaskia.nl
pi_33802240
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:14 schreef inkie1010 het volgende:
Ik zal voor je duimen nonneke!!!

[afbeelding]
Wat een mooitje Inkie
pi_33802291
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef rena het volgende:
Idefixje

Nog een van Boms, ik vond m zo grappig achter het hek zitten vanmiddag, echt een waakhond, not
[afbeelding]
Ik vind Bommel best een indrukwekkende stoeruitziende hond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')