Zo, Trash is thuis, de eerste nacht zit er weer op, even een klein beeld scheppen van het wel en wee van een kersverse pup
![]()
Gisteravond zat ik, samen met nog maar 2 broertjes, nog lekker in de garage, me heerlijk bemoeiend met de mensen die wilde werken
![]()
Maar daar kwamen die rare luitjes weer aan me plukken en ze deden me zomaar een kriebelding om mijn nek, de afschuw!!!!!!!!!!!
De autorit was leuk, ik kon uit het raam kijken nu ik niet in een bench werd vervoerd, ik zat gezellig op de achterbank samen met een kindje en dat rare mens ero.
Bij het nieuwe huis aangekomen werd ik aangenaam verrast dat er een hond was, aangezien ik voor de duvel nog niet bang ben sprong ik gelijk bovenop haar en begon haar staart uit te pluizen.
Ze was geschokt door zoveel brutaliteit en brommelde wat, niet dat ik me daar ook maar iets van aantrek hoor, maar buiten schrok ik wel even toen ze wilde spelen, ze is wel erg groot hoor!
Toen was het alweer slapietijd, de nieuwe baasjes waren zo lief om naar beneden te verhuizen voor de nacht, ze mompelde iets over eigenbelang, vloer boven enzo, weet niet wat ze daarmee bedoelen.
Buiten plassen gaat al heel goed, alleen vannacht werd ik net te laat wakker, gelukkig lag ik op een dikke handdoek en kreeg ik weer een lekker schoon bed.
Vandaag ben ik voor het eerst meegegaan op een echte wandeling, mijn nieuwe vrouwtje was bang dat ik het niet zou redden en wilde me optillen, dacht het niet dus he, alles is zo leuk, ik zal en moet lopen!
Alleen dat riempje vind ik maar niks, dat ding jeukt me, houdt me tegen, bah, rotding is het, laat mij maar los lopen!
En Wunna heeft vandaag ook nog naar me gebrommeld, snap er niets van, lag alleen maar op een tepel te kouwen met mijn schattige zachte kiezen, dat doet echt geen pijn hoor
![]()
Al met al voel ik me al helemaal thuis hier, alleen kijken die katten zo stom als ik in dat lekker mandje dat aan de verwarming hang ga liggen, zo van heeeeee mijn plek, maar mooi niet, het is nu MIJN plek!
![]()
Nu ga ik ero even lastig vallen, want ik wil spelen, volgende keer vertel ik wel wat meer en vraag mijn baasjes om wat meer foto's te maken voor erbij!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.