Obelixieeeeeejjjjj !! Heppiej New Year kerel !quote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke toch!! wat een avonturen idd!
Elke keer als ik een post van je zie hoop ik stiekem dat je meldt dat Poes terug is
Speciaal voor nonneke en de andere fans:
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke toch!! wat een avonturen idd!
Elke keer als ik een post van je zie hoop ik stiekem dat je meldt dat Poes terug is
Speciaal voor nonneke en de andere fans:
[afbeelding]
Helemaal overheen gezien!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:27 schreef inkie1010 het volgende:
Het nieuwe jaar begint voor Obelix en mij met een nieuw telgje, waarvan ik echt hoop dat hij lang bij ons zal zijn. Mijn vader was een computer repareren bij een collega en die fokt op kleine schaal cavia's. Daar zag hij er 1 zitten die weg mocht en die heeft hij voor me meegenomen, echt heel lief
Ik twijfel nog een beetje over hoe hij zal gaan heten, maar ik denk dat het Idefix wordt:
[afbeelding]
Obelix is ontzettend blij, hij is helemaal trots. Fix is natuurlijk nog maar een ukje en obelix voelt zich heel stoer en wijs! En leert hem alles!
Fixje snapt nog niet veel van groente, hij eet tot nog toe alleen hooi en brokjes, maar als hij goed naar Obelix kijkt komt dat ook wel goed! Zag hem al wel een aantal keer proeven
Idefix Prrrtukje Woekiewoekiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee Inkie, geen idefix!!! Prrrtukje is veel leuker!
TRUT!!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef Nonneke het volgende:
WooOooOooHooOoOoOo Net mailtje van Dolfinarium, of ik even wil bellen als ik nog geen werk heb![]()
![]()
Ik mag terug komennnnnnn
![]()
![]()
![]()
![]()
Dolfijntjes here i come
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2006 im lovin it !!![]()
![]()
![]()
Sorry zal morgen bellen dat ik niet kan komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:00 schreef erodome het volgende:
[..]
TRUT!!!!!!
Beetje bij de dolfijnen gaan rondhangen zeg, dat kan niet hoor!!!!
Nee, serieus, wat ontzettend tof!!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik schrik me telkens rot omdat Duncan af en toe meeleest op de SC en dan keihard Back off bitch begint te zingen als hij Rena's icoontje ziet. Ik wist dus niet dat dat een GnR nummer was, ondanks Slash
Hij wordt zaterdag 7 weken, het is erg vroeg idd, waren ze ook niet van plan, maar moeders heeft het helemaal gehad ermee, zodra ze die de kans bieden schiet ze naar boven, pups eten vast voedsel, blaken van gezondheid en de dierenarts heeft gezegd laat ze maar gaan, aan moeder hebben ze toch bijna niets nu, want die heeft er geen zin meer in...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leuk dat Trash al bij jullie mag komen ! Maar hij is nog geen 7 weken toch (dacht ik), heeft hij dan geen stamboom of mogen uitzonderingen op doktersadvies wel ? Het is toch heel anders bij hondjes dan bij katjes omdat honden door de baas worden opgevoed, maar ik als "kattenmens" vind die leeftijd altijd weer even slikken.
tsssss beetje lopen mopperen over de dolfijntjes en dan zelf zo'n onwijs cute hondje plaatsen !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt
[afbeelding]
Nog heeeeeeeeeel klein, maar goed, dit is Trash
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt
[afbeelding]
Nog heeeeeeeeeel klein, maar goed, dit is Trash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |