abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33605210
Gelukkig 2006 dierenvriendjes!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 1 januari 2006 @ 17:29:40 #102
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33605291
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke toch!! wat een avonturen idd!

Elke keer als ik een post van je zie hoop ik stiekem dat je meldt dat Poes terug is

Speciaal voor nonneke en de andere fans :

[afbeelding]
Obelixieeeeeejjjjj !! Heppiej New Year kerel !

Ja ik wou dat ik dat kon melden Van de week droomde ik over dr, ze liep ergens samen met Knuffie en Kleuter (de andere 2 katten die nooit meer terug kwamen) maar gigaaaaantisch mager, was zo'n vage droom Maargoed we blijven hoop houden, weet alleen niet of het verstandig is Ben nu wel zover dat ik zoiets heb van nou bel dan in godsnaam maar met slecht nieuws, dan weet ik tenminste waar mn beestje is, dan heb ik dr "liever" in een potje op de kast, dan die onzekerheid al weken en weken
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33605438
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_33606009
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke toch!! wat een avonturen idd!

Elke keer als ik een post van je zie hoop ik stiekem dat je meldt dat Poes terug is

Speciaal voor nonneke en de andere fans :

[afbeelding]

Obelixje
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33606424
Beaker is er weer
pi_33607230
Gelukkig 2006..!!

En Nonneke leuk je verhalen en jammer dat Poes nog niet terug is..

Hier is eigenlijk ook alles wel goed gegaan. Smokey reageerde niet zo op het vuurwerk en Spetter tja.. zij was alleen thuis, maar gordijnen dicht muziekje aan en lichtje aan. Ze was ontzettend blij om ons weer te zien

En ja... Dit jaar wordt hopelijk een beter jaar voor alle diertjes Geen zieke diertjes meer, lekker iedereen heerlijk gezond...
=^.^=
pi_33609065
Welkom terug Beaker
pi_33611261
Ik heb het zo druk dat ik alleen nog maar lurk maar gelukkig zijn jullie me nog niet vergeten

Met Bas en Jopie gaat het top in hun nieuwe woonomgeving

Hallo allemaal
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33619880
Beaker!
Heb je Bas en Jopie spam voor ons?
And you know I might
pi_33620214
Het nieuwe jaar begint voor Obelix en mij met een nieuw telgje, waarvan ik echt hoop dat hij lang bij ons zal zijn. Mijn vader was een computer repareren bij een collega en die fokt op kleine schaal cavia's. Daar zag hij er 1 zitten die weg mocht en die heeft hij voor me meegenomen, echt heel lief

Ik twijfel nog een beetje over hoe hij zal gaan heten, maar ik denk dat het Idefix wordt:

Obelix is ontzettend blij, hij is helemaal trots. Fix is natuurlijk nog maar een ukje en obelix voelt zich heel stoer en wijs! En leert hem alles!
Fixje snapt nog niet veel van groente, hij eet tot nog toe alleen hooi en brokjes, maar als hij goed naar Obelix kijkt komt dat ook wel goed! Zag hem al wel een aantal keer proeven
pi_33620832
Binnenkort een Bas en Jopie spam

Die cavia's gweldige beesten zijn het toch
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33620835
Idéfixje welkom, en Inkie alle geluk van de wereld met deze nieuwe aanwinst.
Liev van je vader

Beakertje wel even een leuk updatje hoor van hoe het nu gaat etc als je ff tijd hebt he
pi_33621984
Bluezz, doel je op ons trouwen? of......Bas en Jopie?

Bas word erg oud merken we, trappen lopen gaat niet zo best meer op oudjaarsdag 12 jaar geleden hebben we hem opgehaald en moesten een groene plant meenemen als betaalmiddel
Voor de rest hebben ze het zooooo goed daar! Mijn ouders hebben nu een boerderij met een suk grond dus ze kunnen lekker buiten zijn achter de hazen aan want daar stikt het van!

Foto's plaatsen lukt nog niet kan wel foto's mailen naar iemand die ze wellicht wil plaatsen??
Bluezz, jij misschien??
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33622128
Probeer zelf even www.mijnalbum.nl
Erg makkelijk daar!

En anders Bluezz@fok.nl
pi_33622139
En dan ga ik nu afwassen en de keuken soppen
pi_33622665
Bas en Jopie Spam

Bedankt voor de link Bluezz!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_33627818
Zo, als eerste maar eens iedereen een zeer gelukkig nieuwjaar toewensen, dus bij deze mensen!!!!!!!

We zijn eruit, we hebben een naam voor de nieuwe blaag!!!!!!!!
Tekenfilm namen hebben we eruit geschopt, het is gelukt, pffffiiiiiiiiieeeeeeuuuuuuuuwwwwww, vlekkie hebben we ook in de prullenbak gekregen
Het gaat Trash worden, zo gaat het mormeltje heten!

Vandaag nieuwe bakken gekocht, halsbandje gekocht, riempje gekocht, grinnik wat klein allemaal, had er niet meer aan gedacht dat ik ook bakken moest kopen, tot ik vanmorgen de andere voerbakken tevoorschijn haalde en me bedacht dat het mormeltje er dan als hij er net is niet eens bij kan
Dus 2 hele leuke stenen bakjes gekocht(wat erg toch dat ik zomaar moest shoppen ).

Ook met het halsbandje zoeken gelachen, eerst gewoon kijken, me bedenken dat ik veeeeeeel kleinere bandjes moest hebben, uiteindelijk geslaagt, hopen dat het past straks, maar kleiner hebben ze niet

Het is wel wennen hoor, zo'n klein ding, ik heb nog nooit zo'n ukkepuk gehad, hele andere zorgen ineens, normaal maakte ik me eerder druk of de pup de katten niet teveel lastig zou vallen, nu moet ik andersom op gaan passen straks

Nou ja, het aftellen tot hij komt valt me zwaar, maar zal nog geduld moeten hebben!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33629204
Bas en Jopie Ik heb jullie gemist hier

Idefix welkom en dat het nu allemaal maar eens goed mag gaan!

Leuk erodome, ik zal er wel overheen gelezen hebben, maar wanneer komt hij? Leuk is het he, om alvast dingetjes te kopen voor het nieuwe beestje
And you know I might
pi_33629520
Aankomend weekend misschien al, ligt eraan wat de dierenarts zegt(moeders is het een beetje erg zat aan het worden als die mormeltjes, dus ze mogen misschien iets eerder weg), anders wordt het het volgende weekend.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33629597
TT aangepast, kersttitel eruit gemieterd

Goed gelukt Beaker, leuke update

Ero, Trash it is..
Ben benieuwd hoe het gaat!
  maandag 2 januari 2006 @ 17:39:08 #121
48233 Auticia
warriorette
pi_33631322
Ero, wat spannend!! !

Leuk om Bas en Jopie weer te zien .
I bet you are flying inside.
  maandag 2 januari 2006 @ 17:52:51 #122
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33631665
Inkie wat goed !!! Een Idefix !!

Alvast welkom Trash ! (super naam btw !)

en Welkom Terug Bas en Jopie !!
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 2 januari 2006 @ 18:28:31 #123
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33632790
Nog 2 fototjes van Faasje met Oud en Nieuw

Maar vandaag ging het al een stuk beter, nadat ze eerst Panda had gemolesteerd moest Sylver er even aan geloven

leuk vogels....vooral al die zaadjes/veertjes/zandjes/strontjes die ze uit de kooi mieteren

pffff moeders, nu benk wel uitgespeeld hoor

En nog een van Sylver met super wazige ogen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33634575
Ooo wat een leuke foto's wat een prachtige honden zijn het toch!!!

Idefix heeft net wortel gegeten voor het eerst Obelix deed het heel goed voor en toen ging ie echt zo een stapje weg zo van "Kleintje probeer het nou maar!"
  maandag 2 januari 2006 @ 21:44:13 #125
48233 Auticia
warriorette
pi_33639421
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:27 schreef inkie1010 het volgende:
Het nieuwe jaar begint voor Obelix en mij met een nieuw telgje, waarvan ik echt hoop dat hij lang bij ons zal zijn. Mijn vader was een computer repareren bij een collega en die fokt op kleine schaal cavia's. Daar zag hij er 1 zitten die weg mocht en die heeft hij voor me meegenomen, echt heel lief

Ik twijfel nog een beetje over hoe hij zal gaan heten, maar ik denk dat het Idefix wordt:

[afbeelding]

Obelix is ontzettend blij, hij is helemaal trots. Fix is natuurlijk nog maar een ukje en obelix voelt zich heel stoer en wijs! En leert hem alles!
Fixje snapt nog niet veel van groente, hij eet tot nog toe alleen hooi en brokjes, maar als hij goed naar Obelix kijkt komt dat ook wel goed! Zag hem al wel een aantal keer proeven
Helemaal overheen gezien!
Wat leuk ! . Heel veel succes met de nieuweling, ik hoop echt dat het een keer goed mag gaan!

Och en arme Faas, fijn dat ze weer een beetje bekomen is!
pi_33641503
Inkie!! Feli met Idefix! Ik gun je alle geluk van de wereld.. Wat een lieve pa heb je zeg

Erodome... veel succes met de kleine Weer een excuus om leuke dingetjes te kopen hihi..

Wat heb je toch een mooie honden Nonneke Echt lief..

En hier gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje.. Ben nog steeds verkouden en de anitbiotica kuur werkt volgens mij niet zo.. wordt er alleen maar zieker van. Maar vandaag weer gewerkt en dat ging goed.. Dus het nieuwe jaar is begonnen..
Ik ben verder benieuwd wat het nieuwe jaar ons gaat brengen. Het moment komt steeds dichterbij dat we toch moeten gaan beslissen hoe we verder gaan met Smokey. Ik denk toch meer (hoe moeilijk ik het ook vind) dat hij beter af is in een huis met meer dieren en waar hij continu prikkels krijgt. En dat is eigenlijk veel meer bij de fokster. Zij weet het nog niet, want ik heb nog een adres waar hij eventueel naar toe kan.
Het is en blijft een moeilijke beslissing. Je hebt toch alles gegeven voor het beestje er altijd geweest voor hem toen het nodig was. Om dan tot de conclusie te komen dat we niet voor hem verder kunnen zorgen... Dat is toch wel moeilijk. Maar het is een goede beslissing voor Smokey en dat is wat telt. Niet mijn gevoel wat zegt: Ik wil hem houden, want dat is gewoon egoistisch en niet goed voor Smokey.
Dan liever een goed huis waar hij genoeg prikkels van krijgt, waar hij wel (iets) beter van wordt dan op deze manier door te gaan..
Ben wel al stiekem aan het kijken voor 'nieuwe' kittens van het ras Ragdoll of Maine Coon.. Maar dan voel ik me ook gelijk schuldig tegenover Smokey...

Hopelijk wordt 2006 wel een goed jaar... voor iedereen (alles positief blijven zien)
=^.^=
pi_33647192
B, je moet idd doen wat het beste is voor smokey, hoezeer je dat ook aan je hart gaat, het lijkt me een hele klus zo'n beslissing, sterkte ermee

Nonneke, wat een leuke fotoos, faasjietje ziet er patent uit

Ons mormelig mutske ligt languit op de bank, diep in slaap.... roep ik heel zachtjes
xieieieieientje... *snurkt verder*
xienaaaaaaa... *snurkt verder*
poeoeoeoeopie * op de IE wordt ze wakker, gaapt, rekt zich uit, gaat zitten en kijkt vol verwachting waarom ik haar roep*
pi_33651457
Ik werd vanacht wakker van een enorm piepconcert! Dus ik kijk bij de cavia's, die zaten rustig te pitten, maar gert en willem waren aan het vechten en roldebolde odoor de kooi! Met gevaar voor eigen vinger heb ik ze nu maar apart gezet.. Het kan ook bij roborovski's af en toe fout gaan, maar ja ik baal wel, durf ze nu niet meer bij elkaar te zetten dan maken ze elkaar af!!! Echt gek voorheen hebben ze nooit gevochten..
pi_33651541
Nee Inkie, geen idefix!!! Prrrtukje is veel leuker!
I had a signature once. It was awful.
pi_33660070
vorige week was ik ziek.. en toen heb ik voor het eerst dot en abby betrap op samen slapen!

eerst even wassen

en daarna lief kroelen en slapen

wel fotoos van de telefoon.. maar good enough
en als het goed is.. heb ik straks mn camera weer terug \o/
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_33660226
inkie, wat een schatje!

Fixje wil je asjeblieft blijven leven..zelfs ik word er wanhopig van, laat staan hoe dat is voor inkie!
En je zal het zo leuk hebben bij haar en Obelix!
pi_33663050
Miss_b, dat is inderdaad een enorm moeilijke beslissing Ik wens je ook veel sterkte

Uhmmie, wat een lieve foto's

Bommel is weer lekker bezig, ik kwam terug van het wandelen en het hek stond nog open en net op dat moment kwam er een hond voorbij. En Bommel wilde daar ZO graag naar toe, dus hij begint keihard te trekken en net op dat moment stap ik op een bevroren stuk grond waar het dus spekglad is en hij trekt me zo keihard onderuit Voor de 2e keer Hij is opzich niet sterk, maar ik had nieuwe schoenen aan en het was glad
And you know I might
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:53:16 #133
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33666328
WooOooOooHooOoOoOo Net mailtje van Dolfinarium, of ik even wil bellen als ik nog geen werk heb Ik mag terug komennnnnnn Dolfijntjes here i come

2006 im lovin it !!
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33669149
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee Inkie, geen idefix!!! Prrrtukje is veel leuker!
Idefix Prrrtukje Woekiewoekie

En nonneke wat GAAAAAAAAF!!!!!
Oei Rena niet hard gevallen??
En uhmmie de poezels
pi_33670088
gaaf nonneke!!
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_33670198
Ik schrik me telkens rot omdat Duncan af en toe meeleest op de SC en dan keihard Back off bitch begint te zingen als hij Rena's icoontje ziet. Ik wist dus niet dat dat een GnR nummer was, ondanks Slash

Dolfijn 2006 Nonneke ( ) ! Dolfi meet lijkt me weleens leuk omdat ik er nog nooit geweest ben, maar helaas zou het wel een hele wereldreis zijn vanuit hier. (net als voor Auticia denk ik).

Hoe zwaar zijn Dot en Abby nou Uhmm, dat Dot al zo groot is ? En is ze nu je fulltime poezel ?

Klinkt echt superschattig van Obelix en zijn nieuwe protegé. En Gert en Willem moeten gewoon lief tegen elkaar doen, want Roborovski's zijn lief

MissB: Ik hoop van harte dat Smokey bij je kan komen wonen binnenkort en dat je anders nog een leuke kat krijgt om van te genieten ! Ik snap maar al te goed dat je daar naar verlangt hoor, dat is helemaal niet gek. Je hebt gewacht op Smokey en toen gebeurde dat ongeluk al zo snel, je hebt vast nog wel iets in te halen, ook al voelt het heel vreemd om jezelf dat toe te staan. Zie het maar als eventuele toevoeging ipv vervanging, als Smokey niets was overkomen had je er misschien ook wel een kat bijgewild.
pi_33670378
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef Nonneke het volgende:
WooOooOooHooOoOoOo Net mailtje van Dolfinarium, of ik even wil bellen als ik nog geen werk heb Ik mag terug komennnnnnn Dolfijntjes here i come

2006 im lovin it !!
TRUT!!!!!!
Beetje bij de dolfijnen gaan rondhangen zeg, dat kan niet hoor!!!!

Nee, serieus, wat ontzettend tof!!!

Net een leuk telefoontje gehad, of we donderdagavond Trash op willen komen halen al, ja natuurlijk willen we dat!!!!!!!!!!
Vanaf donderdag avond heb ik een ukkepuk in huis, wat spannend allemaal weer, ben net een klein kind nu, zo blij
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:08:30 #138
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33670656
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:00 schreef erodome het volgende:

[..]

TRUT!!!!!!
Beetje bij de dolfijnen gaan rondhangen zeg, dat kan niet hoor!!!!

Nee, serieus, wat ontzettend tof!!!
Sorry zal morgen bellen dat ik niet kan komen
Heb er zo'n zin in !!!! Morgen ook nog maar eens de dolfijntjes op gooien aan de foon idd
Hoop dak dit jaar weer zo'n foto sessie krijg

Spannend hoor bijna je kleine ding in huis !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33670764
Leuk dat Trash al bij jullie mag komen ! Maar hij is nog geen 7 weken toch (dacht ik), heeft hij dan geen stamboom of mogen uitzonderingen op doktersadvies wel ? Het is toch heel anders bij hondjes dan bij katjes omdat honden door de baas worden opgevoed, maar ik als "kattenmens" vind die leeftijd altijd weer even slikken.
pi_33670767
Erodome wat gaaf!!!! Foto's he van Trash
pi_33670820
Oo update over Gert en Willem, ze slapen weer tegen elkaar aan..... maffe beesten.... ze hadden elkaar overigens ook geen pijn gedaan (zag geen wondjes of wat dan ook), misschien was het niet meer dan een normaal vechtpartijtje, maar midden in de nacht lijkt het altijd erger...
pi_33670974
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik schrik me telkens rot omdat Duncan af en toe meeleest op de SC en dan keihard Back off bitch begint te zingen als hij Rena's icoontje ziet. Ik wist dus niet dat dat een GnR nummer was, ondanks Slash
Goede muziek

Nonneke, wat gaaf dat je terug mag komen

En dat Trash donderdag al komt

En dat Gert & Willem weer vrienden zijn
Het gaat zowaar een keer goed hier
And you know I might
pi_33671013
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leuk dat Trash al bij jullie mag komen ! Maar hij is nog geen 7 weken toch (dacht ik), heeft hij dan geen stamboom of mogen uitzonderingen op doktersadvies wel ? Het is toch heel anders bij hondjes dan bij katjes omdat honden door de baas worden opgevoed, maar ik als "kattenmens" vind die leeftijd altijd weer even slikken.
Hij wordt zaterdag 7 weken, het is erg vroeg idd, waren ze ook niet van plan, maar moeders heeft het helemaal gehad ermee, zodra ze die de kans bieden schiet ze naar boven, pups eten vast voedsel, blaken van gezondheid en de dierenarts heeft gezegd laat ze maar gaan, aan moeder hebben ze toch bijna niets nu, want die heeft er geen zin meer in...
Ik vind het niet erg in deze, want ik heb nog een muts thuislopen die overstroomd van moedergevoelens, dus die ukkepuk kan zijn hart ophalen bij haar

Officieel is het 7 weken wettelijk, uitzonderingen mogen op papier niet gemaakt worden, maar in de praktijk wordt dat wel gedaan...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:22:05 #144
48233 Auticia
warriorette
pi_33671132
Uhmmie, wat heb je lieve poezen . Ben je weer helemaal opgeknapt?
Fijn dat Gert en Willem weer vriendjes zijn, wat een schrik zo midden in de nacht!
Miss-B; .

Ero! Erg he, die spanning, pfoeh ik kan me nog goed heugen dat ik ook zo aan het stuiteren was toen we naar het asiel zouden gaan. Verschil is wel dat ik het de dag zelf hoorde, maar aangekomen in het asiel bleek Spike in een gastgezin te zitten en dat andere mensen een optie op hem hadden. Toen nog een paar dagen thuis zitten nagelbijten, wachtend op een verlossend telefoontje.

Heb je al een foto van het kleine monstertje?

Nonneke! Gefeliciteerd . Ontzettend leuk dat je er weer mag komen werken. Ik ben, net als pumpkin_ruby ook nog nooit geweest, het is nogal een reis vanaf hier . Maar ik wil er zeker nog een keertje heen.
pi_33671339
Ik heb 1 foto, maar die is bere groot, te groot voor hier, zal eens naast me kijken of er wat liefs voor me gedaan kan worden
pi_33671465
JAAAAAA gelukt

Nog heeeeeeeeeel klein, maar goed, dit is Trash
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 20:36:25 #147
43556 miss_dynastie
pi_33671593
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Veel te lief
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:40:20 #148
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33671755
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt

[afbeelding]

tsssss beetje lopen mopperen over de dolfijntjes en dan zelf zo'n onwijs cute hondje plaatsen !
Je moest je schamen ! Denk eens aan onze harten !
wat een lief Trashje
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:42:00 #149
48233 Auticia
warriorette
pi_33671826
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt

[afbeelding]

! Wat een poppetje!!
pi_33671839
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')