Bah wat erg ymme, het is zo naar als het slecht gaat met je diertje, je staat er maar zo bij, kan niets doen echt, dat is zo verschrikkelijk allemaal...
Maar weet dat liefde een sterk medicijn is, dat je niet helemaal met lege handen staat, maar dat je hondje kan steunen, maar ik weet ook dat dat het machteloze gevoel niet wegneemt.
Verder even een update hoe het gaat met de kleine plurk, foto's zullen jullie nog even op moeten wachten, want ik kom nog niet toe aan het verkleinen en uploaden van foto's, zit vast aan de beneden comp
![]()
Het gaat meer dan goed met Trash, hij is al zo goed als zindelijk, nu al, wow ik ben trots op hem!
Het is een ontzettend bijdehant ventje, daar gaan we nog wat mee te stellen krijgen zeg, klein dominant ettertje, heerlijk.
Wunna is dolgelukkig met hem, ligt echt te wachten tot hij weer wakker wordt zodat ze met hem kan spelen, ze heeft de moederrol zonder morren op zich genomen, de kleine plurk laat het zich welgevallen en probeert zo nu en dan even te zogen bij wunna, wat wunna best vindt zolang hij haar tepels er niet vanaf probeert te kouwen
![]()
Zo liggen zo nu innig verstrengeld tegen elkaar aan, gelukkig, want dan kan ik even compen, ben hem langzaam aan het leren dat hij ook op andere plekken kan slapen als op mij
![]()
Hij pakt alles ontzettend snel op, niet dat we serieus bezig zijn met gehoorzaamheid, maar het hierkomen doet hij al erg leuk in het spel, het nee bij eten begint hij al te begrijpen, gaat hij netjes op zijn dikke kontje zitten
![]()
Aan de leiband lopen gaat ook al best heel goed, heel soms gooit hij zijn kont nog in de krib als er wat druk op de lijn komt te staan.
Ik sta alleen verbaasd over zijn uithoudingsvermogen, we moeten oppassen niet te vergeten dat hij nog echt een baby is, op de lange ronde is hij gewoon boos als ik hem niet alles laat lopen
![]()
Maar wat ben ik toch gezegend met een hond als wunna zeg, binnen een paar dagen is haar mooie volle staart tot een pierig uitgeplozen ding vergaan, de kleine plurk is verre van zacht met haar, maar ze heeft engelengeduld met hem, hij wordt gepoetst, als hij echt veelste ver gaat krijgt hij een poot op zich ofzo.
En dat terwijl die plurk vanaf minuut 1 erbovenop dook met al zijn enthousiasme...
Het is een hoop werk zo'n ukkepuk, maar ik geniet met volle teugen, kan tijden lang verwonderd kijken als hij slaapt naar die schattige kleine voetzooltjes met de vlekjes erop, hoe het bruin van de binnenkant van zijn oren iets uitloopt op de bovenkant, dat piepkleine neusje, het is zo klein allemaal en zo perfect, zo af...
Mijn zooontje is helemaal door het dolle heen met Trash, overal wordt verteld dat hij een hond heeft, zelfs bij de kassa bij de supermarkt
![]()
Toen we aan het wandelen waren en Trash bij hem op zijn voeten ging zitten na een knal in de verte riep hij uit, kijk mama ik ben ECHT zijn baasje, hij zoekt steun bij me.
De eerste dagen is mijn zoontje om de 10 minuten naar de wc gegaan toen hij naar bed moest om dan steeds toch nog even 1 kusje te komen gevn hoor, 1tje maar hoor mama
![]()
En ook mijn zoontje kan tijdenlang naar Trash staren om dan te vertellen over elk klein vlekje op hem, dat er vlekjes op zijn huidje zitten met zoveel liefde in zijn ogen, zoveel vertedering op zijn gezichtje, heerlijk allemaal!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.