abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33802337
Nonneke, succes maandag!

Pumpkin wat een toffe krabpaal
pi_33802430
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:06 schreef Beaker het volgende:
Bas en Jopie Spam

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Bedankt voor de link Bluezz!
Hoi Beaker bedankt voor de footspam
pi_33802754
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt

[afbeelding]

Nog heeeeeeeeeel klein, maar goed, dit is Trash
Wat een liefie
pi_33802874
Trouwens Gert en Willem hebben geen ruzie meer gemaakt de laatste dagen! Geulkkig maar, anders had ik nog een kooi kunnen aanschaffen
pi_33804498
Nonneke, ik duim ook voor maandag
pi_33825376
Fritz heeft iets nieuws! Alles aflikken wat hij tegenkomt Hij heeft net alles op het bureau afgelikt inclusief mijzelf... Wat zou dat betekenen?
pi_33826099
dat hij daarvoor een potje sambal heeft leeggelikt?
I had a signature once. It was awful.
pi_33847284
Nonneke ik ga voor je duimen..!!

En weer eventjes bijgelezen... weer een paar leuke foto's gezien van de FOK!Beestjes.

Hier gaat alles rustig.. Smokey gaat ook zijn gangetje.. Het is alleen vervelend als hij weer heeft geplast op het laminaat. Ben je zo met hem aan het oefenen met de kattenbak. Gaat het vlak daarna weer mis op het laminaat. Dat is best frustrerend.
Nu loopt hij weer rond... Maar nu slokt het al heel veel energie van me op.. maar gewoon bljven afwachten en positief blijven en alles in belang van het beestje blijven denken...

Spetter is wel lekker rustig. Ligt lekker te liggen op de krabpaal. Vraagt af en toe om aandacht. De kleine boef zat vanmorgen onder de dekens, en een lol wat ze had joh.. Ze heeft alle benen van mij en van mijn vriend heerlijk lopen aflikken hihi.. Malle kat...
En net had ze haar gekke 10 minuten (de minuten verschillen ook per dag)... Zie je haar in eens rondvliegen van links naar rechts.. gaat ze je uitdagen, ben je bijna bij haar om te aaien rent ze in eens weg.
En we hebben samen ook een spelletje: Verstoppertje spelen... Ga ik achter een deur of muur staan en kijk af en toe om het hoekje naar haar. Op het moment dat ze kijkt schiet ik snel weg.. en op een gegeven moment komt ze mekkerend op me afrennen... en dan kopjes geven..
Zoooo lief...
=^.^=
  zondag 8 januari 2006 @ 22:03:54 #209
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33847315
Zucht wanneer leer ik nou eens om niet dierenwinkels e.d in te gaan vriendinnetje heeft gister ook aquarium gekocht, en wou vandaag beetje rondneuzen op de koopzondag bij een vissenkweker in de buurt, nou gelukkig doen vissen me niet zo veel, hadden ze gewoon een schildpadje zitten ! een geelwangetje, helemaal alleen in een veuls te groot aquarium voor hem alleen ( opzich zn bak was super, alleen zo zielg alleen ) Jeukende handjes natuurlijk Nouja ik moest vanaaf nog met de trein, en had natuurlijk geen bak bij me, dus met de verkoper afgesproken, dat alstie er over 2 weken dan wij weer naar daar voor de visjes voor dinnetje nog zit dan neem ik um mee
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33847567
Hihi Nonneke... Als ik het zo hoor heb jij over 2 weken een geelwang schildpadje thuis zitten

Ik zelf wil nog een konijn hebben.... Maar dat gaat op dit moment niet, en vriendlief wilt het niet helaas...
=^.^=
  zondag 8 januari 2006 @ 22:18:44 #211
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33848012
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef Miss_B het volgende:
Hihi Nonneke... Als ik het zo hoor heb jij over 2 weken een geelwang schildpadje thuis zitten

Ik zelf wil nog een konijn hebben.... Maar dat gaat op dit moment niet, en vriendlief wilt het niet helaas...
Ja, kandie mooi bij Chandler en Cattara in de bak, dan groeit Chandler misschien ook een beetje door als er een ander mannetje bij zit, voor bij de andere schildpadden istie nog te klein

Konijntjes
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33850834
Oe nonneke, ik herken het zo.. precies op die manier naja niet precies maar ongeveer, heb ik Gert en Willem uit de DW gehaald... maar ik heb er geen spijt van hoor!!! Ze hebben het heerlijk en heel wat meer ruimte en speeltjes als ze daar hadden!
pi_33850950
Schildpadjes !!!!
  zondag 8 januari 2006 @ 23:26:37 #214
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33851084
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Schildpadjes !!!!
[afbeelding]
Zo een zat er daar ook, zielg toch helemaal alleen
kheb vroeger ook een keer de Hema op stelten gezet, er lag een Pluche schaapje, helemaal alleen ! in het rek die moest uiteraard ook mee, heb um nog
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33851117
ooo dat heb ik nog steeds nonneke...
Bij de albert heyn hadden ze nu nog een paar van die knuffelsneeuwmannen helemaal zielig in een dumpbak en ze waren maar 1,50 nu ... dus wie neemt er 1 mee inkie natuurlijk
pi_33851193
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:26 schreef Nonneke het volgende:

Zo een zat er daar ook, zielg toch helemaal alleen
kheb vroeger ook een keer de Hema op stelten gezet, er lag een Pluche schaapje, helemaal alleen ! in het rek die moest uiteraard ook mee, heb um nog

Inkie
  zondag 8 januari 2006 @ 23:31:44 #217
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33851278
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:27 schreef inkie1010 het volgende:
ooo dat heb ik nog steeds nonneke...
Bij de albert heyn hadden ze nu nog een paar van die knuffelsneeuwmannen helemaal zielig in een dumpbak en ze waren maar 1,50 nu ... dus wie neemt er 1 mee inkie natuurlijk
thank god, ik dacht al dat ik de enige was met die afwijking, mega zielig die achtergelaten pluchedingen
Ohw en die Sneeuwpoppen...... mn vriendin wou er niet eens een voor me kopen voor de kerst Misschien zijn er hier nog wat te redden uit de dumpbak, morgen eens kijken

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33851495
Hihihi ik ben ook altijd als een kind zo blij met knuffeldiertjes. Mijn vriend neemt dan ook niet een bloemetje voor me mee, maar een schattig knuffeltje
  zondag 8 januari 2006 @ 23:38:15 #219
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33851546
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef inkie1010 het volgende:
Hihihi ik ben ook altijd als een kind zo blij met knuffeldiertjes. Mijn vriend neemt dan ook niet een bloemetje voor me mee, maar een schattig knuffeltje
hier meestal het zelfde, alleen die sneeuwpop maar niet en vooral die met dat paarse sjaaltje
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33851647
Aaah ik heb die met het rode sjaaltje En me neefje van 10 maanden vindt hem ook geweldig
  zondag 8 januari 2006 @ 23:40:47 #221
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33851666
Zow ik ga de chinchilla's nog even rozenbotteltjes voeren, en dan naar bed, morgen naar Dolfi even flink vaak zeggen dat ik echt heul erg graag in het Dieren Team wil

Truste
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33857788
die sneeuwpopjes zijn lief! Ik zal van de week ooke eens kijken of ze afgeprijsd zijn, ik vond ze iets te duur toen om te kopen, ik had die superlieve grote kaarsen gekocht met sneeuwpop en rendier erop
pi_33861442
laatste keer dat mijn vriendje een beertje ging kopen kwam hij thuis met een film
goeie film tho

en ik moet zggen.. dat ik het alelbei erg stoer vind

pluche is te cute tho
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_33861557

Onze lieve hond, is ziek.
Ik vind het zo zielig voor hem. En ik hoop maar dat het snel weer goed komt.
Ook is hier een topic over.
"help, hond eet niet meer
  maandag 9 januari 2006 @ 12:50:58 #225
48233 Auticia
warriorette
pi_33862453
Honden kunnen best een behoorlijke tijd zonder eten op zich, probeer je niet te druk te maken.
I bet you are flying inside.
pi_33862596
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:50 schreef Auticia het volgende:
Honden kunnen best een behoorlijke tijd zonder eten op zich, probeer je niet te druk te maken.
Dat weet ik. Maar je niet druk maken over je eigen hond, gaat mij zeer moeilijk af.
Ik kan het niet van me afzetten, en denk er elke minuut aan.
Maar ik hoop er gewoon op, dat het allemaal goed gaat komen.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:06:22 #227
48233 Auticia
warriorette
pi_33862944
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:55 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar je niet druk maken over je eigen hond, gaat mij zeer moeilijk af.
Ik kan het niet van me afzetten, en denk er elke minuut aan.
Maar ik hoop er gewoon op, dat het allemaal goed gaat komen.
Ik denk dat je het beestje gewoon zijn gang even moet laten gaan, ik denk dat het voor een hond niet echt prettig is om steeds herinnerd te worden aan eten terwijl hij daar geen zin in heeft. Zet gewoon wat voer in zijn bak neer, de medicijnen zullen vast aanslaan en dan zal hij zelf wel weer gaan eten. Misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar een hond kan echt een behoorlijke tijd zonder eten als het moet.

Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt (ik had het in het begin ook, maar Spike heeft geen honger als hij verliefd is en ook als er niets aan de hand is laat hij zijn voer soms een paar uur staan). Vergeet niet dat honden er een handje van kunnen krijgen om te manipuleren met eten.
Als je je hond bijv wat anders geeft dan zijn eigen voer (wat hij heeft laten staan), zal hij blijven proberen om dat andere lekkers voor zich te winnen.

Als ik jou was zou ik het gewoon bij kleine hoeveelheden rijst (ik weet niet of je ook het kookvocht van de rijst mag geven?) en kip houden en het gewoon afwachten. Je hond heeft het echt wel door als je je zo druk maakt en kan hier ook onrustig van worden.
pi_33893366
Zoo als het goed is nemen we volgende week Smokey voor 'proef' een paar weken in huis. Gaan we gewoon kijken hoe het gaat. Meer met ons dan met Smokey, want hij heeft het geaccepteerd dat hij zo is.
Giseren maakte hij van die schoonmaak bewegingen over zijn kop en oog. Hij vergat daarbij nog wel om zijn poot daarvoor te likken, maar de bewegingen waren er in ieder geval.

En Inkie een vraagje. Jij hebt zo'n afzetting voor je cavia's. Waar kun je zoiets kopen? Want dat zou ideaal zijn voor Smokey om hem een keer overdag uit zijn bench te houden...

Zo ik ga er weer vandoor, eventjes werken.. Iedereen een fijne dag..!
=^.^=
pi_33894210
Wat spannend, Miss_B, ik hoop dat alles goed gaat

Weet iemand hoe je een hond afleert dat hij zijn snuit in je kont duwt ? Ik weet dat het natuurlijk is voor honden, maar het is zo gruwelijk irritant, je kan je kont niet naar hem toekeren of hij doet al weer een poging
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33894351
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 07:27 schreef Miss_B het volgende:
En Inkie een vraagje. Jij hebt zo'n afzetting voor je cavia's. Waar kun je zoiets kopen? Want dat zou ideaal zijn voor Smokey om hem een keer overdag uit zijn bench te houden...
Dierenwinkels, ik zie ze ook altijd bij de Welkoop liggen... soms hebben ze ze niet, dan moet je even wat verder zoeken, maar ze raken wel steeds bekender... Schrik niet van de prijs, ze kortsen 14,95 per setje en dan heb je achte hekjes en met meer dan 2 middelmaat caafs zijn 2 setjes toch ookw el 2 keer zo leuk...
pi_33894370
Ymme beterschap met je hond!

Miss_B: Ik heb die in de dierenwinkel gekocht, ze zijn soms wat moeilijk te vinden en dan ineens liggen ze overal. De boerenbond/welkoop heeft ze ook nog al eens!
De hekjes zijn ongeveer 30cm hoog. Je hebt ze ook groter (voor konijnen), die zijn alleen niet zo vrolijk gekleurd
pi_33903361
Owww Rena dat is irritant idd.
Ik heb dat gehad met een hond van een vriendin, altijd als ik (of anderen) ongesteld was deed ie dat Heel vervelend gedrag.

B., smokey een paar weekjes thuis wat goed En wat schattig lijkt me dat proberen te wassen, met alleen de beweging
pi_33903445
Poezen zijn hier op "dieet" (gewoon wat minder brokjes) en de dames vinden me opeens een stuk liever Ik weet weer waar ik sta
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_33906505
honden vinden "ongesteld" ruiken als loops volgens mij
iig is het machtig heerlijk lekker luchtje

bijzonder vervelend
en zou niet weten hoe je het echt definitief goed kan aflern eigenlijk
jobensaskia.nl
pi_33911929
Ik wil nu naast mijn kat, ook 3 ratjes aanschaffen. Op marktplaats heb ik een kooi aangeschaft. Van onder andere ratjes.nl en ratten.nl heb ik begrepen dat je het beste bij een Rattery je ratjes kan halen ivm ziektes en broodfok. Ze kosten meestal maar 10 euro, dus om de kosten hoef ik het niet te laten.

Nou zou ik eigenlijk wel drie mannetjes willen, en dan het liefst in ieder geval 1 husky. Ik heb wat op ratten.pagina.nl zitten kijken, maar de ratteries die daarop staan, zijn in niet alle gevallen up to date. Zolang je een reservering hebt staan, stellen ze het niet op prijs om -nog- een reservering uit te hebben staan. Dus stel je voor dat ik begin februari reserveer bij een rattery, dan komen er in maart ratjes uit wat als er maar 2 levende ratjes uit komen, en dat blijken ook nog vrouwtjes te zijn, of het zijn roodoogjes, die ik liever niet wil. Als ik dan weer een reservering maak, dan kan ik wachten tot
April/Mei. Wat ik zo heb rondgekeken op internet zijn er ook nog eens niet veel ratteries die met husky nestjes maken.

Weet iemand toevallig iets van een betrouwbare rattery die mogelijk voldoet aan mijn 'eisen'?
And the druids turn to stone...
pi_33912401
Helaas weet ik niet zo veel van ratten en rattery's, als je nou cavia's ging nemen

Misschien kun je hier eens kijken?
http://www.rattenopvang.com/start.html
pi_33912525
Thanks Inkie en Zoeperzazke.. Ik ga zaterdag hier bij de dierenwinkel even kijken. Dat heet geloof ik Flora en Faunaland en ze hebben daar van alles. Zelfs in plastic doosjes levende krekels...
En het is daar groot.. De prijs maakt mij niet zoveel uit. Als het maar werkt en 30cm hoog is goed, want Smokey kan toch nog niet springen...

En Bluezz... Dat is echt een heel lief gezicht... en het werd later nog leuker toen zijn tongetje wel half uit zijn bekkie hing echt vet lief..!
=^.^=
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:16:37 #238
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_33915293
Smokey in de ren

Nou ben gister geweest, en ben iig aangenomen voor het werk wat ik afgelopen jaar gedaan heb, dus ik zit zowizo dit jaar in Dolfi Over het D-T heb ik nog niks gehoord, maar heb niet al teveel hoop, maar dat geeft niet, ben er iig weer bij komend seizoen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_33921123
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Owww Rena dat is irritant idd.
Ik heb dat gehad met een hond van een vriendin, altijd als ik (of anderen) ongesteld was deed ie dat Heel vervelend gedrag.

Hij doet het ook bij mannen en ook als er niemand ongesteld is, we zeggen heel hard "Nee" en duwen hem weg, maar hij blijft het doen. Maar goed, zo'n groot drama is het ook weer niet, maar wel heel irritant. Het is elke keer weer schrikken

Nonneke, wat gaaf dat je weer bij het Dolfinarium mag werken
And you know I might
pi_33929619
Nonneke gefeliciteerd!!
Weer komend seizoen in Dolfi
=^.^=
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 09:45:58 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33930855
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef Nonneke het volgende:
Zow ik ga de chinchilla's nog even rozenbotteltjes voeren, en dan naar bed, morgen naar Dolfi even flink vaak zeggen dat ik echt heul erg graag in het Dieren Team wil

Truste
yeah dat wordt een dolfinarium meet komend jaar
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 09:48:58 #242
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33930914
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:16 schreef ymme het volgende:
[afbeelding]
Onze lieve hond, is ziek.
Ik vind het zo zielig voor hem. En ik hoop maar dat het snel weer goed komt.
Ook is hier een topic over.
"help, hond eet niet meer
wat een leuke foto

zittie te blokfluiten?
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 09:49:48 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33930928
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Schildpadjes !!!!
[afbeelding]
ach wat lief, ze doen de polonaise
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:05:52 #244
48233 Auticia
warriorette
pi_33931176
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 09:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat een leuke foto

zittie te blokfluiten?
!

Nonneke, gefeliciteerd!
pi_33932014
Blokfluiten

Nonneke wat leuk
pi_33935894
Nonneke wat gaaf gefeliciteerd

Een filmpje van Obelix en Idefix aan de andijvie!
pi_33941294
En het gaat nog slechter met onze hond.

Voel me zo machteloos.
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 16:18:37 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_33941530
Hier, en het andere topic over de schat van een hond, krijg je zoveel leuke lieve reacites.
Niet verwacht hier hoor.

Ben blij dat ik ergens mijn verhaal kwijt kan, zonder mensen aan te moeten kijken, en onderbreken vanwege het huilen.

Schatten zijn het hier op fok! Nou ja de meeste dan.
pi_33941562
Jeutje ymme, ik blijf duimen hoor
En het is altijd fijn om dingen van je af te schrijven.
pi_33941599
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Jeutje ymme, ik blijf duimen hoor
En het is altijd fijn om dingen van je af te schrijven.
Het helpt inderdaad een beetje ja.
Maar de baksteen in mijn maag blijft er zitten.
En er gaan van allerlei rare gedachten door mijn hoofd.
pi_33973234
Bah wat erg ymme, het is zo naar als het slecht gaat met je diertje, je staat er maar zo bij, kan niets doen echt, dat is zo verschrikkelijk allemaal...
Maar weet dat liefde een sterk medicijn is, dat je niet helemaal met lege handen staat, maar dat je hondje kan steunen, maar ik weet ook dat dat het machteloze gevoel niet wegneemt.

Verder even een update hoe het gaat met de kleine plurk, foto's zullen jullie nog even op moeten wachten, want ik kom nog niet toe aan het verkleinen en uploaden van foto's, zit vast aan de beneden comp

Het gaat meer dan goed met Trash, hij is al zo goed als zindelijk, nu al, wow ik ben trots op hem!
Het is een ontzettend bijdehant ventje, daar gaan we nog wat mee te stellen krijgen zeg, klein dominant ettertje, heerlijk.

Wunna is dolgelukkig met hem, ligt echt te wachten tot hij weer wakker wordt zodat ze met hem kan spelen, ze heeft de moederrol zonder morren op zich genomen, de kleine plurk laat het zich welgevallen en probeert zo nu en dan even te zogen bij wunna, wat wunna best vindt zolang hij haar tepels er niet vanaf probeert te kouwen
Zo liggen zo nu innig verstrengeld tegen elkaar aan, gelukkig, want dan kan ik even compen, ben hem langzaam aan het leren dat hij ook op andere plekken kan slapen als op mij

Hij pakt alles ontzettend snel op, niet dat we serieus bezig zijn met gehoorzaamheid, maar het hierkomen doet hij al erg leuk in het spel, het nee bij eten begint hij al te begrijpen, gaat hij netjes op zijn dikke kontje zitten
Aan de leiband lopen gaat ook al best heel goed, heel soms gooit hij zijn kont nog in de krib als er wat druk op de lijn komt te staan.

Ik sta alleen verbaasd over zijn uithoudingsvermogen, we moeten oppassen niet te vergeten dat hij nog echt een baby is, op de lange ronde is hij gewoon boos als ik hem niet alles laat lopen

Maar wat ben ik toch gezegend met een hond als wunna zeg, binnen een paar dagen is haar mooie volle staart tot een pierig uitgeplozen ding vergaan, de kleine plurk is verre van zacht met haar, maar ze heeft engelengeduld met hem, hij wordt gepoetst, als hij echt veelste ver gaat krijgt hij een poot op zich ofzo.
En dat terwijl die plurk vanaf minuut 1 erbovenop dook met al zijn enthousiasme...

Het is een hoop werk zo'n ukkepuk, maar ik geniet met volle teugen, kan tijden lang verwonderd kijken als hij slaapt naar die schattige kleine voetzooltjes met de vlekjes erop, hoe het bruin van de binnenkant van zijn oren iets uitloopt op de bovenkant, dat piepkleine neusje, het is zo klein allemaal en zo perfect, zo af...

Mijn zooontje is helemaal door het dolle heen met Trash, overal wordt verteld dat hij een hond heeft, zelfs bij de kassa bij de supermarkt
Toen we aan het wandelen waren en Trash bij hem op zijn voeten ging zitten na een knal in de verte riep hij uit, kijk mama ik ben ECHT zijn baasje, hij zoekt steun bij me.
De eerste dagen is mijn zoontje om de 10 minuten naar de wc gegaan toen hij naar bed moest om dan steeds toch nog even 1 kusje te komen gevn hoor, 1tje maar hoor mama
En ook mijn zoontje kan tijdenlang naar Trash staren om dan te vertellen over elk klein vlekje op hem, dat er vlekjes op zijn huidje zitten met zoveel liefde in zijn ogen, zoveel vertedering op zijn gezichtje, heerlijk allemaal!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33973362
Ach wat ontzettend leuk allemaal ! lekker dat Wunna het allemaal best vindt, en dat jue zoontje zo dol op hem is
pi_33976890
Wat geweldig dat het zo goed gaat met Trash! En zo herkenbaar, en mijn lobbes is al weer bijna een jaar Geniet er maar van, het gaat snel!
And you know I might
pi_33995818
Klinkt idd heerlijk Erodome!! Wat lijkt me dat leuk zo'n pupje
pi_34020355
hmm wat ik me nou afvraag.. is hoe oud een kat normaal gesproken gaat mauwen
dot is nou al bijna 5 maanden.. en het piepen word wel steeds luidruchtiger
maar mauwen is er nog niet bij
jobensaskia.nl
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:38:57 #257
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34026301
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Uhmmie het volgende:
hmm wat ik me nou afvraag.. is hoe oud een kat normaal gesproken gaat mauwen
dot is nou al bijna 5 maanden.. en het piepen word wel steeds luidruchtiger
maar mauwen is er nog niet bij
Ligt er maar net aan hoe snugger ze zijn denk Sylver is 3, en heeft sinds vorig jaar pas door dat ze kan blaffen en springen Sommige zijn gewoon wat traag
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34034893
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef Nonneke het volgende:

Ligt er maar net aan hoe snugger ze zijn denk Sylver is 3, en heeft sinds vorig jaar pas door dat ze kan blaffen en springen Sommige zijn gewoon wat traag
Ik moest hier enorm om lachen
Qua mauwen en een blafantwoord

Wij dachten ook dat Xena van het niet mauwerige soort was.... maar dat bleek geheel ongegrond

Leuke update Ero

[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 14-01-2006 01:11:53 ]
pi_34041960
Leuk verhaaltje ero..!

En hier gaat ook alles goed.. Gisteren smokey opgehaald. En nu blijft hij een paar weken bij ons. Ik zou vandaag kijken voor een ren, maar de dierenwinkel is aan het verbouwen.... dus niets kunnen vinden en alles stond op stellingen. Best een rommeltje. Heb dus alleen het nodige gehaald. En de shampoo, ren en nagelschaartje komen nog wel.
Ben benieuwd hoe het gaat lopen...

Maar nu eerst naar het centrum om met vriendje naar de bios te gaan
=^.^=
pi_34043931
Oeh, spannend Miss_B! Ik ben erg benieuwd hoe het de komende weken zal gaan...
Last.fm Twitter
pi_34047431
pootje Xena

Obelix en Idefix met hun nieuwe hooibal met belletje

En Fritz die telkens me bureaustoel in pikt
pi_34049719
Doen ze wat met het belletje Ink??

Enneh wat Fritz doet, doet Xien ook... het liefst op de meest rare manieren op mijn burostoel gaan liggen
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:16:50 #263
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34054387
Belletjes maken geluid, en geluidjes zijn leuk !

De parkietjes zitten vanaf vandaag weer in een nieuwe kooi, de grotere kooi die ik van mn schoonmoeder had geleend moest ze terug, dus ik opzoek naar een nieuwe, thank god voor de adv. bij de Albert Heijn, daar hing gelukkig een briefje van iemand die vogelkooien te koop had staan Dus die man gelijk gebeld, afspraak gemaakt om vanmorgen te kijken. Die man had me een partij kooien in alle soorten en maten, denk wel een stuk of 30 ! Hij had nu alleen nog een parkietje en een kanarie, die zaten als vriendjes samen in een kooi, waren de laatste die ie wou, dus ik mocht de grootste meenemen voor 35 euro
Zal straks wel even een foto maken Inkie die foto van Asterix maak ik echt morgen

[ Bericht 6% gewijzigd door Nonneke op 14-01-2006 18:28:51 ]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:17:54 #264
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34054429
Trash

Smokey weer lekker eventjes thuis

Obelix & Idefix

Xena lekkere voetjes
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 18:37:46 #265
43556 miss_dynastie
pi_34055167
Hoe houden al die katjes de pootjes toch zo mooi schoon Yian komt weinig buiten, en het is niet zo dat ik nooit dweil of zo, maar zo mooi zijn ze niet
pi_34056088
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe houden al die katjes de pootjes toch zo mooi schoon Yian komt weinig buiten, en het is niet zo dat ik nooit dweil of zo, maar zo mooi zijn ze niet
Hehe, tja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Vooral Lizzie met haar hagelwitte pootjes...
Last.fm Twitter
pi_34057132
Xena is een superwasmachine voor zichzelf, mss is dat het wel
pi_34060450
Idefix, Obelixje en Frits

Xena pootje Ik was vanmiddag bij een vriendin en die heeft ook een soort lapjeskat, die is ook zo mooi getekent, zwarte oortjes en neusje, en bij de kont nog zwarte plekken en de staart was een stuk zwart, stuk wit en het puntje zwart. Ik vind lapjes zo leuk!
And you know I might
pi_34088792
Bommel spam

Spelen

Gewoon een heel lief bekkie

En alweer bijna 1 jaar! 10 Februari is het zo ver
And you know I might
pi_34089137
Aaah wat een lieve foto's Rena!! Jeetje die bommel al bijna 1
pi_34095910
Speelse bommel is leuk gefotografeerd zeg D:

Xena kreeg de buuv op bezoek. Die nogal aan het blazen was door het gaas heen, Xien bleef hooghartig zitten en vertrok geen spier

pi_34116703
ik vind het eigenlijk wel spijtig dat ik geen huisdieren heb

ik heb wel nepvisjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_34124026
voordeel van nepvisjes is dat ze iig niet dood gaan

poezen hebben wat nieuws bedacht vannacht
gaat normaal snachts de krabpaal nogal eens op zn kant.. was het afgelopen nacht een stapel boeken die uit de kast gevallen is doordat ze er overheen aan het sprinten waren
nog ff en ik kan alles vastbinden

daarbij vinden ze jobs dure lampen die we net in mijn huis gezet hebben. ultiem leuk om in te klimmen
1 nadeel.. ze zijn van papier
dus zitten nu al heel stel gaten in de lamp
jobensaskia.nl
pi_34124350
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:53 schreef Uhmmie het volgende:
voordeel van nepvisjes is dat ze iig niet dood gaan

poezen hebben wat nieuws bedacht vannacht
gaat normaal snachts de krabpaal nogal eens op zn kant.. was het afgelopen nacht een stapel boeken die uit de kast gevallen is doordat ze er overheen aan het sprinten waren
nog ff en ik kan alles vastbinden

daarbij vinden ze jobs dure lampen die we net in mijn huis gezet hebben. ultiem leuk om in te klimmen
1 nadeel.. ze zijn van papier
dus zitten nu al heel stel gaten in de lamp
Ja, het zijn katten he.
Misschien was het beter geweest geen dure lampen in de kamer neer te zetten.
Maar eerst goedkopen, en de katten het eerst afleren dat te doen.
pi_34124428
Jeetje Uhmmie
Stelletje stouterds, maar zeker met meerdere katten kan je idd alles wel vastbinden
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 16:11:38 #276
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34124675
hier kan ik nou zo boos om worden
Tamme zwijnen op Veluwe achtergelaten
zou hier in f&f iemand zijn die een plekje voor ze weet?
(ik zou ze best willen hebben, helaas is de tuin hier qua afmetingen niet op berekend)
pi_34125671
hmm ik geloof dat een tam zwijntje (laat staan meerdere) in de tuin me vast niet in dank afgenomen word door de buren.
ze zijn wel cute

en bluez... het word steeds erger dat er dingen over de vloer gaan
van het weekend werd ik wakker van het vriendje die in de woonkamer stond en zei "zeg poezen.. als jullie nou perse de post willen lezen.. kunnen jullie het daarna ook weer opbergen dan?"
jobensaskia.nl
pi_34126227
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef Uhmmie het volgende:
van het weekend werd ik wakker van het vriendje die in de woonkamer stond en zei "zeg poezen.. als jullie nou perse de post willen lezen.. kunnen jullie het daarna ook weer opbergen dan?"

Pfew... ik ben net Lizzie een half uur kwijt geweest... Albert (van Albert Heijn) had boodschappen gebracht en had de voordeur open laten staan En toen ik dus een poes kwijt! Kon haar nergens vinden (in 3 kamer appartementje) en ze kwam zelfs niet op het geluid van brokjes in blik af!

En toen was ze er opeens weer Beest moe me niet zo laten schrikken
Last.fm Twitter
  maandag 16 januari 2006 @ 18:28:38 #279
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34129256
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef lady-wrb het volgende:
hier kan ik nou zo boos om worden
Tamme zwijnen op Veluwe achtergelaten
zou hier in f&f iemand zijn die een plekje voor ze weet?
(ik zou ze best willen hebben, helaas is de tuin hier qua afmetingen niet op berekend)
Ja verschrikkelijk he zoiets doe je toch niet
Hier zouden ze helaas ook niet in de tuin kunnen, en dan hebben we natuurlijk de honden nog dus dat wordt niks, heb wel gelijk het nieuwsbericht naar mn 'oude buurvrouw' gestuurd, die is paar mnd geleden verhuist naar een klein boerderijtje, heeft ze net alle stallen vol
Maar zij zou het weer aan haar buurvrouw geven, die heeft zelf al 3 zwijntjes, misschien wil zij ze erbij, of weet ze iemand.
Hoop maar dat ze snel een huisje vinden !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34129542
Hahah post moet dood, uhmmie

Ik vind het zoo rot voor die zwijntjes, maar golfer zei dat ie er al eentje thuis had
Maar zonder gekheid, het is wel rot voor die beestjes

Hier bij de supermarkt is een aanplakfoto, er is een herder gevonden in de buurt, en het hangt er al 3 dagen
Dat is toch raar??? Zo'n hond mis je toch!
pi_34129758
Nonneke, is Poes trouwens al weer terecht?

Ik heb er hopelijk overheen gelezen.
And you know I might
  maandag 16 januari 2006 @ 18:43:12 #282
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34129789
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef rena het volgende:
Nonneke, is Poes trouwens al weer terecht?

Ik heb er hopelijk overheen gelezen.
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 16 januari 2006 @ 18:44:24 #283
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34129834
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Hier bij de supermarkt is een aanplakfoto, er is een herder gevonden in de buurt, en het hangt er al 3 dagen
Dat is toch raar??? Zo'n hond mis je toch!
Ja moet je maar net bij die winkel komen ook natuurlijk, wel vreemd idd, een kat kan nog eens een paar dagen de hort op zijn, maar een hond ik zou gek worden
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34129837
Wat ontzettend k*t.
And you know I might
  maandag 16 januari 2006 @ 18:48:52 #285
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34130027
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:44 schreef rena het volgende:
Wat ontzettend k*t.
Ja onwijs kut, maar hou mezelf gewoon voor dat ze een ander huisje heeft gevonden, en dat de mensen goed voor dr zorgen enzo, maar ondertussen Merk wel aan mezelf dat ik wel een beetje paranoide ben geworden t.o de andere katten, als ze een middagje buiten zijn wil ik ze al gaan fluiten, terwijl de 3 zusjes die we nog overhebben, nooit echt verder gaan dan de straat, en Drolletje komt zelfs amper de tuin uit Moet het nog een echt plekje geven dat mn ZwartWitte Heldin wrs nooit meer thuiskomt
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34133647
Herkenbaar, non, heel herkenbaar
pi_34139833
Beetje een gek vraagje, maar weet iemand hier iets van schapen? Onze buren hebben schapen, en een van die beesten mekkert de laatste dagen heel veel, ook 's avonds/ 's nachts. Mijn moeder zei dat schapen ook loops kunnen worden o.i.d. en dat het dus binnen een paar dagen wel weer voorbij is, is dat zo? Kan iemand me gerust stellen , want ik word ontzettend gestoord van dat rotgeluid

Nonneke Ik duim nog steeds dat ze gewoon weer terugkomt, alleen zo naar dat ze nu al zo lang weg is
And you know I might
  maandag 16 januari 2006 @ 22:41:02 #288
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34140762
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef rena het volgende:
Mijn moeder zei dat schapen ook loops kunnen worden o.i.d.
Schapen worden bronstig, maar geen idee of ze dan de hele tent bij elkaar schreeuwen, volgens mij kan dat ook nog per ras verschillen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34140898
Rena, ik vond dit :
quote:
Blaten bij stress
Onderzoek heeft aangetoond dat schapen blaten als ze bang of gestresst zijn. Dit hebben Amerikaanse wetenschappers bekend gemaakt. De vinding kon worden aangetoond na een diepgaand onderzoek door Teagasc, de agriculturele onderzoeksorganisatie van de Ierse overheid.
Het onderzoek werd geleid door Dr. Mark Feinstein, een expert in bioakoestiek. Hij isoleerde lammetjes van de moeder en onderzocht het geluid dat de schapen maakten. Het bleek dat ze blaatten.
Onderzoek naar de akoestiek van het blaat-geluid leerde dat er kleine timbralen in voorkwamen. De hoogte of luidheid van de blaat veranderde niet. Hieruit blijkt dat schapen met elkaar communiceren als ze bang zijn, doormiddel van een blaat waarin enkel de timbralen veranderen.
Ik hoop dus dat het bronstgedrag is
pi_34141123
Dan vind ik het wel zielig, maar het zijn een paar schaapjes bij elkaar en volgens mij is het er maar 1 daarvan die mekkert. Voor de rest hoor ik het beestje overigens nooit. Het is alleen de afgelopen dagen zo.

Ik lees iets over geitjes, dat zal misschien ook wel opgaan voor schapen:

"Hoe zie je dat je geitje bronstig is?

Je kan het beste merken dat ze bronstig is door het feit dat ze de andere geitjes zal bespringen, maar als er een bokje tussen zit, zullen ze elkaar opzoeken. In die tijd zal het geitje mekkeren (heel veel zelfs) en gaat ze heen en weer zwaaien met haar staartje."

Ik probeer me er maar niet meer druk om te maken, ik irriteer me soms ook te snel. Maar het is niet prettig als de schapen bijna onder je raam staan als je wil slapen.

[ Bericht 19% gewijzigd door rena op 16-01-2006 22:55:47 ]
And you know I might
  maandag 16 januari 2006 @ 23:02:34 #291
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34141808
Kan je niet aan de buren vragen wat er mis is met de schaapjes ?
loopt er geen vos ofzo in de buurt ? of iets anders wat ze op kan jagen ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34142393
Ik herinner me trouwens nog wel dat het vorig jaar ook een paar dagen mekkerde en toen gewoon weer stil was.

Het is nu overigens al weer een tijd stil, dus ik denk niet dat het iets ernstigs is, anders zouden ze allemaal wel mekkeren lijkt me. Maar goed, ik zal het de buurvrouw eens vragen als ik haar zie.
And you know I might
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:45:43 #293
48233 Auticia
warriorette
pi_34157830
!
Wat leuk!

Spike was er helemaal hyper van, (hij was zo aan het wiebelen en springen dat ik meteen weer kon stofzuigen ) dus ik ben maar op een stoel gaan staan om wat foto's te maken .
Straks maar eens een mooie lijst kopen .

pi_34157934
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Auticia het volgende:
!
*ingekort*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat lief !!!!!

Spike is echt een mooie hond hoor
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_34158935
Haha wat leuk
Spikie lekker koppie met je centenbakkie
pi_34160014
Aaaaah en hier zelfs nog meer spikeys wat een bekkie
pi_34162228
Spike Je bent zo stoer!
And you know I might
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:09:40 #298
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34167469
Spike

Sorry Inkie, Asterix heeft er geen zin in de laatste paar dagen om lief te blijven zitten voor een foto Na het maken van deze, pakte hij het stukje appel en rende naar buiten, en bleef achter de plank zitten zodat ik um niet meer kon zien Ag we blijven het proberen hahaha zie nu pas dat foto beetje uit rare hoek genomen is ofzo, net alsoffie een mega groot scheef hoofd heeft zo met een mini lichaampje
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34194855

woensdag 18 januari 2006 @ 12:59:54 #300
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34196789
Wat een lief poesje

Een van de schildpadden heeft longontsteking Dus ze zit nu (op DA advies) alleen in een babybadje, met een litertje of 10 water erin. Tsja Antibiotica hoe geef je dat aan een schildpad, ja met een plastick pipetje, maargoed mevrouw weegt ruim 1200 gram en is instaat je vinger af te bijten Nou zei de dokter dat we dan maar een grote paperclip ofzo voor dr bek moesten houden, dan zou ze daar in bijten en konden we het snel dr strotje inspuiten. Nou gister met zn 2en gewapend met een stuk ijzer en een pipetje, doet ze braaf dr bek open en konden we het er zo inspuiten stom beest
Haal dus ook de kleine schildpad nog niet op, weet niet in hoeverre het besmettelijk is, en die kleine schildpadjes zijn al zo zwak, zou zielig zijn, red ik um uit de dierenwinkel, gaatie dood aan een longontsteking
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')