Hoi Beakerquote:Op maandag 2 januari 2006 13:06 schreef Beaker het volgende:
Bas en Jopie Spam![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor de link Bluezz!
Wat een liefiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
JAAAAAA gelukt
[afbeelding]
Nog heeeeeeeeeel klein, maar goed, dit is Trash
Ja, kandie mooi bij Chandler en Cattara in de bak, dan groeit Chandler misschien ook een beetje door als er een ander mannetje bij zit, voor bij de andere schildpadden istie nog te kleinquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef Miss_B het volgende:
Hihi Nonneke... Als ik het zo hoor heb jij over 2 weken een geelwang schildpadje thuis zitten
Ik zelf wil nog een konijn hebben.... Maar dat gaat op dit moment niet, en vriendlief wilt het niet helaas...![]()
Zo een zat er daar ook, zielg toch helemaal alleenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:26 schreef Nonneke het volgende:
Zo een zat er daar ook, zielg toch helemaal alleen![]()
kheb vroeger ook een keer de Hema op stelten gezet, er lag een Pluche schaapje, helemaal alleen ! in het rek![]()
![]()
![]()
![]()
die moest uiteraard ook mee, heb um nog
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:27 schreef inkie1010 het volgende:
ooo dat heb ik nog steeds nonneke...![]()
Bij de albert heyn hadden ze nu nog een paar van die knuffelsneeuwmannen helemaal zielig in een dumpbaken ze waren maar 1,50 nu ... dus wie neemt er 1 mee
inkie natuurlijk
hier meestal het zelfde, alleen die sneeuwpop maar niet en vooral die met dat paarse sjaaltjequote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef inkie1010 het volgende:
Hihihi ik ben ook altijd als een kind zo blij met knuffeldiertjes. Mijn vriend neemt dan ook niet een bloemetje voor me mee, maar een schattig knuffeltje![]()
![]()
Dat weet ik. Maar je niet druk maken over je eigen hond, gaat mij zeer moeilijk af.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:50 schreef Auticia het volgende:
Honden kunnen best een behoorlijke tijd zonder eten op zich, probeer je niet te druk te maken.
Ik denk dat je het beestje gewoon zijn gang even moet laten gaan, ik denk dat het voor een hond niet echt prettig is om steeds herinnerd te worden aan eten terwijl hij daar geen zin in heeft. Zet gewoon wat voer in zijn bak neer, de medicijnen zullen vast aanslaan en dan zal hij zelf wel weer gaan eten. Misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar een hond kan echt een behoorlijke tijd zonder eten als het moet.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je niet druk maken over je eigen hond, gaat mij zeer moeilijk af.
Ik kan het niet van me afzetten, en denk er elke minuut aan.
Maar ik hoop er gewoon op, dat het allemaal goed gaat komen.![]()
Dierenwinkels, ik zie ze ook altijd bij de Welkoop liggen... soms hebben ze ze niet, dan moet je even wat verder zoeken, maar ze raken wel steeds bekender... Schrik niet van de prijs, ze kortsen 14,95 per setje en dan heb je achte hekjes en met meer dan 2 middelmaat caafs zijn 2 setjes toch ookw el 2 keer zo leuk...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:27 schreef Miss_B het volgende:
En Inkie een vraagje. Jij hebt zo'n afzetting voor je cavia's. Waar kun je zoiets kopen? Want dat zou ideaal zijn voor Smokey om hem een keer overdag uit zijn bench te houden...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Owww Rena dat is irritant idd.
Ik heb dat gehad met een hond van een vriendin, altijd als ik (of anderen) ongesteld was deed ie datHeel vervelend gedrag.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef Nonneke het volgende:
Zow ik ga de chinchilla's nog even rozenbotteltjes voeren, en dan naar bed, morgen naar Dolfi even flink vaak zeggen dat ik echt heul erg graag in het Dieren Team wil
Truste![]()
wat een leuke fotoquote:Op maandag 9 januari 2006 12:16 schreef ymme het volgende:
[afbeelding]
Onze lieve hond, is ziek.
Ik vind het zo zielig voor hem. En ik hoop maar dat het snel weer goed komt.
Ook is hier een topic over.
"help, hond eet niet meer
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een leuke foto
zittie te blokfluiten?
Het helpt inderdaad een beetje ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Jeutje ymme, ik blijf duimen hoor![]()
![]()
En het is altijd fijn om dingen van je af te schrijven.
Ligt er maar net aan hoe snugger ze zijn denkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Uhmmie het volgende:
hmm wat ik me nou afvraag.. is hoe oud een kat normaal gesproken gaat mauwen
dot is nou al bijna 5 maanden.. en het piepen word wel steeds luidruchtiger
maar mauwen is er nog niet bij
Ik moest hier enorm om lachenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef Nonneke het volgende:
Ligt er maar net aan hoe snugger ze zijn denkSylver is 3, en heeft sinds vorig jaar pas door dat ze kan blaffen en springen
Sommige zijn gewoon wat traag
![]()
Hehe, tja, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Vooral Lizzie met haar hagelwitte pootjes...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe houden al die katjes de pootjes toch zo mooi schoonYian komt weinig buiten, en het is niet zo dat ik nooit dweil of zo, maar zo mooi zijn ze niet
Ja, het zijn katten he.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:53 schreef Uhmmie het volgende:
voordeel van nepvisjes is dat ze iig niet dood gaan
poezen hebben wat nieuws bedacht vannacht
gaat normaal snachts de krabpaal nogal eens op zn kant.. was het afgelopen nacht een stapel boeken die uit de kast gevallen is doordat ze er overheen aan het sprinten waren
nog ff en ik kan alles vastbinden
daarbij vinden ze jobs dure lampen die we net in mijn huis gezet hebben. ultiem leuk om in te klimmen
1 nadeel.. ze zijn van papier
dus zitten nu al heel stel gaten in de lamp
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef Uhmmie het volgende:
van het weekend werd ik wakker van het vriendje die in de woonkamer stond en zei "zeg poezen.. als jullie nou perse de post willen lezen.. kunnen jullie het daarna ook weer opbergen dan?"
Ja verschrikkelijk hequote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef lady-wrb het volgende:
hier kan ik nou zo boos om worden
Tamme zwijnen op Veluwe achtergelaten
zou hier in f&f iemand zijn die een plekje voor ze weet?
(ik zou ze best willen hebben, helaas is de tuin hier qua afmetingen niet op berekend)
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef rena het volgende:
Nonneke, is Poes trouwens al weer terecht?
Ik heb er hopelijk overheen gelezen.
Ja moet je maar net bij die winkel komen ook natuurlijk, wel vreemd idd, een kat kan nog eens een paar dagen de hort op zijn, maar een hondquote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Hier bij de supermarkt is een aanplakfoto, er is een herder gevonden in de buurt, en het hangt er al 3 dagen![]()
Dat is toch raar??? Zo'n hond mis je toch!
Ja onwijs kut, maar hou mezelf gewoon voor dat ze een ander huisje heeft gevonden, en dat de mensen goed voor dr zorgen enzo, maar ondertussenquote:
Schapen worden bronstig, maar geen idee of ze dan de hele tent bij elkaar schreeuwen, volgens mij kan dat ook nog per ras verschillenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef rena het volgende:
Mijn moeder zei dat schapen ook loops kunnen worden o.i.d.
Ik hoop dus dat het bronstgedrag isquote:Blaten bij stress
Onderzoek heeft aangetoond dat schapen blaten als ze bang of gestresst zijn. Dit hebben Amerikaanse wetenschappers bekend gemaakt. De vinding kon worden aangetoond na een diepgaand onderzoek door Teagasc, de agriculturele onderzoeksorganisatie van de Ierse overheid.
Het onderzoek werd geleid door Dr. Mark Feinstein, een expert in bioakoestiek. Hij isoleerde lammetjes van de moeder en onderzocht het geluid dat de schapen maakten. Het bleek dat ze blaatten.
Onderzoek naar de akoestiek van het blaat-geluid leerde dat er kleine timbralen in voorkwamen. De hoogte of luidheid van de blaat veranderde niet. Hieruit blijkt dat schapen met elkaar communiceren als ze bang zijn, doormiddel van een blaat waarin enkel de timbralen veranderen.
wat lief !!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Auticia het volgende:![]()
![]()
!
*ingekort*
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |