Boefje!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef Mirage het volgende:
ik heb het weer geflikt...
doorposten na een slotje.....
Góedquote:Op woensdag 21 december 2005 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Boefje!doe je nou altijd he
hoest verders met mir en de baby?
Dat was ik natuurlijk. Zag met mijn suffe kop niet dat EW was ingelogd. Bovendien staat die echt niet de hele dag te vlechten. En het eten maken....quote:Op woensdag 21 december 2005 20:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Ben half dood. Dagje gevlochten. daarna gelijk de keuken in om wat te eten te fixen. Zit nu eindelijk voor het eerst sinds het ontbijt met een bak koffie op mijn gat.
neem ik een poffertjes mee!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:20 schreef draculettetje het volgende:
nog even voor vampje: Ik ging heus wel m'n best doen om oplossingen voor je te bedenken hoor.....
en daarna toen je ze weer had mocht ik wel lachen en heb dat toen niet gedaan!
maar vliegen is op het moment nog niet zo'n goed plan, heb van meneer de fysio te horen gekregen dat ik niet te veel mag oefenen wel heb je ooit!![]()
En pannekoeken..... Die lust ik ook wel.... poffertjes mag ook hoor![]()
tss wou je net aangeven wegens kinderslavendrijverdingesquote:Op woensdag 21 december 2005 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was ik natuurlijk. Zag met mijn suffe kop niet dat EW was ingelogd. Bovendien staat die echt niet de hele dag te vlechten. En het eten maken....![]()
Zou willen dat ie wat meer hielp met het vlechten. Hij is niet snel maar wel netjes en strak. (:P ik ben razendsnel en strak) Zou me al snel een uur staan schelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tss wou je net aangeven wegens kinderslavendrijverdinges![]()
![]()
Met thijmsiroop voor je keel en druppeltje lauwe slaolie in je oorquote:Op donderdag 22 december 2005 07:19 schreef Metro2005 het volgende:
Moogge!
Mijn keelpijn is nog niet over
nu heb ik ook oorpijn
Maarja, in het weekend maar eens uitzieken
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 22 december 2005 07:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met thijmsiroop voor je keel en druppeltje lauwe slaolie in je oor
Goeiemorgen allemaal
mogge Metroquote:Op donderdag 22 december 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge barra
Was vanmorgen weer eens te laatbrug open, file door een auto met pech etc etc.
Tuurlijk was je te laatquote:Op donderdag 22 december 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge barra
Was vanmorgen weer eens te laatbrug open, file door een auto met pech etc etc.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk was je te laat![]()
Als je gewoon eerst gedouched had voor je je aankleedde had je je niet nog een keer hoeven omkleden en was je op tijd geweest en de brug al lang over geweest voor ie open ging.
En dat je nu ziek bent........voortaan gewoon ALTIJD droge kleren aantrekken nadat je het eesrte stel hebt nat gedouched, en dus niet meer met die natte kleren naar je werk gaan.
What's new?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
nokje heeft gelijk
vanmiddag om 15:00 klaar dan kerstborrel en dan morgen snowboarden in zoetemeer!!!!!!
dat dusquote:
Het was slechts een retorische vraag. Leer nou es luisteren als ik schrijf.quote:
Ben je wel vrij met de kerstdagen?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:08 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Hier zit het er voor vandaag ook weer op
Ging dat samen met een leuke kerstbonus?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff kerst borrel is verplaatst naar 16:00
dus nog 4 uurtjesnet complimenten van mijn baas gehad dat ik het zo goed doe en zo verantwoordelijk ben
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ging dat samen met een leuke kerstbonus?
Hier draait iedereen stilaan door van de drukte ...quote:Op donderdag 22 december 2005 12:13 schreef coz het volgende:
ik word een beetje simpel van dat werk slaap werk ritme![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hier draait iedereen stilaan door van de drukte ...
Wie nog maar een kerstdeuntje durft fluiten, riskeert klop ... ,
![]()
Yup.... Dat valt in het weekend toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je wel vrij met de kerstdagen?
zo & maquote:Op donderdag 22 december 2005 12:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup.... Dat valt in het weekend toch?
vampje vergeet altijd wanneer t kerst is....
Dan neem ik voor t gemak maar aan dat ik de maandag ook gewoon vrij ben!quote:
Hoe vind je m?quote:
nou je antwoord staat in je eigen postquote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik verveel me een beetje
True romance heb ik hier ook liggen. Alleen nog niet gekeken
Film kijken inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou je antwoord staat in je eigen post
A History Of Violence [gisteren gekeken]quote:Op donderdag 22 december 2005 14:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Film kijken inderdaadMaar ik zit op hete kolen en heb het geduld niet. 's avonds laat kan ik pas lekker relaxen op de bank. Een vreemde tik van mezelf.
Maar ik hou me aanbevolen die film toch te kijkenGewoon over de onrust heenzetten als het ware
Ondertussen blijf ik ff hier hangen, kijken of ik ergens nog wat tegenkom.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 22 december 2005 14:40 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
A History Of Violence [gisteren gekeken]
een aanrader! heeft overigens niets met truth te maken![]()
Moet je toch es doen dan.... als je de rust ervoor in je kont hebt.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik verveel me een beetje
True romance heb ik hier ook liggen. Alleen nog niet gekeken
Ga ik doenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je toch es doen dan.... als je de rust ervoor in je kont hebt.
je bedoeld waarschijnlijk het lukt de laatste tijd niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Vroeger kon ik echt gaan zitten voor een filmdag of filmavond. 4 films achter elkaar kon ik makkelijk aan. Tegenwoordig lukt het me niet meer. Gisteren proberen AZ af te kijken maar ook daar werd ik steeds afgeleid
Ik neem anti depressiva in sinds een tijd, en ga daar mee stoppen snel. Ik voel me dus goed en krijg nog steeds anti depressiva. Misschien is dat ene zetje iets teveel van het goede.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
je bedoeld waarschijnlijk het lukt de laatste tijd niet meer.
De andere periodes komen ook wel weer hoor, kijk maar naar je verleden, sommige dingen komen gewoon weer terug.
![]()
woon je al lang in Alphen a/d rijn Bastard ?quote:
Ex Alphenaar dusquote:Op donderdag 22 december 2005 15:04 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
woon je al lang in Alphen a/d rijn Bastard ?
ik heb er ook 18 jaar rond gezworven![]()
van 1973 tot 1990
Ik slik ook al lang anti depressiva.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik neem anti depressiva in sinds een tijd, en ga daar mee stoppen snel. Ik voel me dus goed en krijg nog steeds anti depressiva. Misschien is dat ene zetje iets teveel van het goede.
Anti depressiva is sowieso onnatuurlijk en kan niet goed zijn. Dat spul fokt ook op.
In Januari gesprek met de dokter en dan kaart ik het stoppen aan. En ga ik puurder en natuurlijker door het leven.
Maar inderdaad, het verleden komt ook vaker terug. Ik was vroeger best rustig te noemen, of het online zijn heeft me onrustig gemaakt dat kan ook. Dat het tikken achter het toetsenbord zorgt voor zoveel activiteit
Dan ben ik niet de enige die het neemtquote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik slik ook al lang anti depressiva.
Als het dan goed ging stopte ik er mee, en verloor ik toch weer de balans.
nu blijf ik het voorlopig wel slikken, alleen al omdat het mijn gevoelswereld redelijk in balans houdt.
Ja nadelen heeft het wel.
De pieken zijn minder en het stomp wat af. [ vooral sexueel ]
natuurlijk kan je altijd proberen hoe het is zonder, maar wees niet te trots om om weer te beginnen als het fout gaat.
good luck![]()
Dan zal ik je wel niet kennenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ex Alphenaar dus![]()
Wat een kutdorp niet? Alles zo grijs.. hoewel tegenwoordig met dat nieuwe centrum is het opgeknapt.
Woon er met een korte tussenpoze nu een jaar of 20.
idd beter dan verwachtquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef coz het volgende:
crosspost , maar die moest ik gewoon ff delen![]()
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/_O_.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef coz het volgende:
crosspost , maar die moest ik gewoon ff delen![]()
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/_O_.JPG]afbeelding][/url]
Anders bestel je via albert.nl ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:00 schreef nokwanda het volgende:
Moet vandaag dienen als pakezel. 4 tassen op een fiets of zo.
En dan ook 6 kg kattenvoer
kwil nie
quote:
Het klinkt duurder dan dat het is hoor eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... daaaaag. Zal hier toch echt eerder aldi.nl zijn.
Euroshoppers vallen ook wel mee. (quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het klinkt duurder dan dat het is hoor eigenlijk.
Neem alleen maar het feit al dat je niet meer koopt wat je ziet staan maar echt alleen koopt wat je nodig hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:17 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in het gesjouw. Mijn poot doet weer zeer. Kreeg er vorige week een kastdeur op. Ik dacht dat het wel weer okay was. Heb er gewoon alles mee gedaan. Maar nu begint ie aardig op te spelen.
Prima, in de laatstse fase van de zwangerschap bevordert dat de ween.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:40 schreef Mirage het volgende:
( ik denk trouwens dat het wel gezond is dat we 4 etages trappen hebben.. beetje beweging is goed toch ? )
Heel goed. Maar ik heb toch echt sterk het gevoel dat die uk echt geen 2 maanden blijft zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:40 schreef Mirage het volgende:
het feit dat de baby ingedaald is verklaard trouwens ook mijn onhandige nachten op het moment en het vreemde gevoel tussen mijn benen als ik meermaal daags 4 etages traploop.
( ik denk trouwens dat het wel gezond is dat we 4 etages trappen hebben.. beetje beweging is goed toch ? )
misschien iedereen maar laten voorspellen wanneer de baby komt ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel goed. Maar ik heb toch echt sterk het gevoel dat die uk echt geen 2 maanden blijft zitten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:41 schreef nokwanda het volgende:
En over poot de tijd geven...... Welke tijd? wie haalt de boodschappen dan? Iemand moet de dingen doen en die persoon ben ik. Heb weinig keus.
Ben je nu 32 of 33 weken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
misschien iedereen maar laten voorspellen wanneer de baby komt ?
Ikzelf vind het best als hij iig nog 4 weekjes blijft zitten.
Daarvoor vind ik het nog enebeetje vroeg.
maar 2 weken later dan de datum hoeft niet weer.
Die poespas die er dan bij komt... opwekken etc..
Yeah, you do!!quote:
lol dit ken ik wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:58 schreef coz het volgende:
[rant mode]
doe dus fucking helpdesk werk
kom thus ; mijn pa ; klote computer krijg al de hele avond 'dit' ( foutmelding dat pc het beeldscherm/tobo/muis van andere pc niet kan overnemen ) .. en ik heb alles al gedaan al 4 keer opnieuw opgestart .. "heb je de pc boven ook al eens opnieuw opgestart dan " ... is dat handig dan ? "aaaaaaaaargh" .. ik kijk of hij op het internet kan .. jup .. dus het progje boven is eruit geknald ; simpel ; opgelost ; slotje
loop naar boven , zeg welterusten ; mijn moeder" wil je binnenkort bij een vriendin van me even adsl aansluiten "
AAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAA
AAAAA
AAAAAAAAAA
AARRRRRRR
RRRGHH
[/rant]![]()
![]()
![]()
Ja vaag.. want echt indalen is dat ie ook verder niet meer kan bewegen, althans niet meer met zn hoofd naar boven meer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Mirage het volgende:
nog maar 31 weken en 4 dagen.
Vandaar dat het kindje van mij nog wel even mag blijven zitten.
voor een 3e kindje is het indalen volgens mij best vroeg.
Dat doen ze bij de volgenden toch vaak zelfs tot de dag van de bevalling zelf ?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:07 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
lol dit ken ik wel.
Ik voelde me ook een tijdje een wandelende helpdesk voor pc problemen.
Ik heb een handige oplossing hier voor gevonden;
"mijn moeder" wil je binnenkort bij een vriendin van me even adsl aansluiten "
NEE!!!
klopt, dat kan hij dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vaag.. want echt indalen is dat ie ook verder niet meer kan bewegen, althans niet meer met zn hoofd naar boven meer.
Ja ik weet niet hoe dat met de 3e gaat eigenlijk.. kom net kijken wdbquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt, dat kan hij dus ook niet meer.
hij is niet alleen gezakt, maar zit al echt "vast".
Dat is vamp.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat met de 3e gaat eigenlijk.. kom net kijken wdb
Maar je bent net begonnen met je zwangerschap, 9 weken toch? .. tis nog maar een embryo dan vlgs mij..
www.zwitsal.nl zwangerschapsmonitoor checken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:00 schreef Metro2005 het volgende:ik ben harstikke vrolijk vandaag
Vlindertjes in mijn buiken bijna kerst en net gezellig samen met collega's wat lekkere dingetjes gegeten enzo
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
www.zwitsal.nl zwangerschapsmonitoor checken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is vamp.
Ik zit op 31 weken en 4 dagen.
bijna zover dus
Oh dan ben ik in de warquote:nog maar 31 weken en 4 dagen.
Vandaar dat het kindje van mij nog wel even mag blijven zitten.
Hey koffieleut,hoe is tie??quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Welke opleiding ga je doen Mirage?
Ik zit weer lekker aan de koffie
Heyquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:47 schreef Mirage het volgende:
ow nokwanda !
I've made up my mind.
Ik ga de opleiding doen.
Het is alleen even dubben wanneer ik begin.
september is zo ver weg en februari net wanneer ik zou moeten bevallen... (op zich best te doen hoor, maar toch kort dag )
Het lijkt alweer veel langer geleden dat je hier was. Daarom raak ik in de war.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is vamp.
Ik zit op 31 weken en 4 dagen.
bijna zover dus
De vlos?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef vamperotica het volgende:
oe Nok... Ik herken het.... probeerde ook altijd voor minstens een week boodschappen en twee kids mee te nemen op de fiets..... ben ook zo ontzettend blij met mn wrakje!!!
Ew met zn fiets mee scheelt al de helft.... Krijgt je voetje toch een beeeeetje rust
mirage.... Ik was woensdag bij de vlos...
115/65
Jippie....gehoord... En de vlos kon horen dat het een lekkere druktemaker was! Dat hadden we de vorige keer bij de echo ook al gezien... Heb nu al medelijden met mn ribbetjes en ingewanden strakkies!
Nu heeft ie goed de ruimte... baarmoeder ligt 2 weekjes voor Ik ben dus 14 weken en t huisje van beeb is groot genoeg voor 16 weken...
Dat het misschien goed is die 4 etages, wil nog niet zeggen dat het prettig is!
Welke opleiding ga je doen?
Vrienden kunnen heel belangrijk zijn. Alleen al het feit dat ze er zijn alsquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Denk wel dat ik eens wat vaker met vrienden om moet gaan, misschien dat dan die dromen dan weg gaan. Maar dat omgaan met vrienden komt nog wel, eergisteren nog een mailtje gekregen dat ze het druk hebben met van alles. Wie heeft het niet druk tegenwoordig?
Thanks for the interest
Hoe is het met jou?
Ziet er interessant uitquote:
Dat is ook netjes !!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef vamperotica het volgende:
oe Nok... Ik herken het.... probeerde ook altijd voor minstens een week boodschappen en twee kids mee te nemen op de fiets..... ben ook zo ontzettend blij met mn wrakje!!!
Ew met zn fiets mee scheelt al de helft.... Krijgt je voetje toch een beeeeetje rust
mirage.... Ik was woensdag bij de vlos...
115/65
quote:Jippie....gehoord... En de vlos kon horen dat het een lekkere druktemaker was! Dat hadden we de vorige keer bij de echo ook al gezien... Heb nu al medelijden met mn ribbetjes en ingewanden strakkies!
Nee, prettig is het niet.quote:Nu heeft ie goed de ruimte... baarmoeder ligt 2 weekjes voor Ik ben dus 14 weken en t huisje van beeb is groot genoeg voor 16 weken...
Dat het misschien goed is die 4 etages, wil nog niet zeggen dat het prettig is!
Vrienden zijn inderdaad belangrijk, het idee hebben dat er mensen zijn waar je op kunt terugvallen is belangrijk. Bij mij is het zo dat ik ze vroeger iedere dag zag, en door die uitval in ziekte zie ik ze minder hoewel zij elkaar ook minder zien onderling. Dus ik moet nog steeds wennen dat ik ze minder vaak zie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:31 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Vrienden kunnen heel belangrijk zijn. Alleen al het feit dat ze er zijn als
het echt nodig is of als het je echt slecht gaat is een geruststelling.
Ik ben nog nietzo lang wakker.Ben een echt nachtmens.
Als kind wilde ik al nooit naar bed en lag altijd stiekem onder de dekens
radio te luisteren of met een zaklamp een boek te lezen. Het schijnt wetenschappelijk
aangetoond te zijn dat de reden voor mensen om s'nachts te leven een defect gen is.![]()
Mijn levensstijl (2 dagen p/w werken= 20 uur) nodigt ook uit om s'nachts te leven.
Ik sta wel eens een keer om 08.00u op Coolsingel en zie dan allemaal slaperige,
gestresste en ongeinteresseerde mensen voorbijlopen. Nah, dan mis ik helemaal
niets door elke dag uit te slapen.
Ik voel me nagenoeg altijd prima en heb door het goede gevoel (relatieve vrijheid) ook
innerlijke rust.![]()
Maar lieve Dromenvanger.. dat is het mooie van jong zijn !quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit
Zou ook wat voor mij kunnen zijn, ik zeg kunnen zijn want wat voor mij echt iets is weet ik dus niet.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar lieve Dromenvanger.. dat is het mooie van jong zijn !
De nadruk wordt ontzettend gelegd op kíezen kíezen en dan in het gareel de lijntjes volgen zoals anderen die uitgestippeld hebben.
Mijn interesses zijn ook breed en waarom zou je dan niet van alles wat doen zolang het kan ?
Ik heb zelfs makelaardij tussendoor gedaan (thuisopleiding).... héél iets anders dan de rest en niet iets waarin ik werkzaam wil zijn uiteindelijk.
Ik was net als een junk op zoek naar een zak zoute chips..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:
Tis een interessante opleiding. Vind het knap om met 3 kleine kinderen de discipline op te kunnen brengen.
Maar eh....hey dames..... jullie zitten daar lekker dik te wezen. Ik heb net 5 broodjes op en zit nu aan koffie en een zak spekjes voor mijn neus. Zit mezelf volledig vol te proppen. Maar der komt verdomme geen kilo bij.![]()
Ik heb nog wel een zak chips voor je staan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik was net als een junk op zoek naar een zak zoute chips..
Niet gevonden. Ik heb wel ijs in de vriezer, maar wil juist iets hartigs/zouts.
ffe wachten tot mijn vent zo thuis is en dan lekker in mijn uppie de supermarkt door
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
Vinnik trouwens niet zo gek dat je zin hebt in hartigheden. Ik vind je bloeddruk vrij laag.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
moet je die eens opnemen als ik níet zwanger ben ...
zowel bloeddruk als lichaamstemp zijn immer aan de lage kant
living dead...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind je er niet op lijken, maar ben je dan eigenlijk een overwinterende kikker?
ik wel nuquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
moet je die eens opnemen als ik níet zwanger ben ...
zowel bloeddruk als lichaamstemp zijn immer aan de lage kant
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen btw
En?? Hoe was de kerstborrel?
Don't it always seem to go, that you don't know what you've got till it's gone.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
leuk
daarna nog met vrienden wezen stappen
gister van 21:00 tot 00:00 wezen boarden in snow world.grrrr af en toe heb ik echt een schijthekel aan mijn ouders! vooral mijn vader. zodra ik 3 min thuis zit beginnen ze gelijk te huilen van heb je dit al gedaan je moet zus doen je zou dat nog doen. en zodra ik niet dezelfde prioriteiten als me vader stel ben ik gelijk onvolwassen bezig!
GVD laat me nou eindelijk eens mij eigen leven hebben![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Een goede avond
Iedereen een prettige kerstavond
Lovin'itquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb de cadeaus binnen
Heb net voor kerstman gespeeld, iedereen de cadeaus gegeven. Mijn moeder doet dat normaal gesproken maar is veel te snel. Dus heb ik iedereen rustig laten uitpakken en vervolgens iedereen op rij het cadeau gegeven.
Om 2000 kaas fondue en nu een paar biertjes.
Leuk die dagen toch wel
Heb net iemand een analyse gegeven hier op fok!, waar ik me vaker aan stoor dus. Of het verstandig is dat is een tweede misschien. Maar ik kon het niet laten om die betreffende persoon ff te vertellen wat ik van hem vind.
Vandaag toen ik met de hond aan het lopen was, toen was ik me al dieper aan het ergeren aan Xebrozius, niet dat fok! mijn hele leven bepaald maar ik zag toevallig weer een topic voorbij komen waar hij voorbij kwam en dan ga je vanzelf verder denken. Dat neppe gedrag hing me de kont uit. Dat overdreven uit de hoek willen komen de hele tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lovin'it![]()
Allen vond ik de vergelijking hondedrol beter dan die met onkruid. Ook een brandnetel is erg gezond als je er thee van trekt. Onkruid bestaat niet.
Jij ook.quote:Op zondag 25 december 2005 09:40 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal! Fijne kerstdagen!
JAha vamp komt weer eens richting apeldoorn en deze keer met kids!!!!!quote:Op zondag 25 december 2005 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook.
Iedereen trouwens.
Ga je nog iets extra leuks doen vandaag?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:52 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage !!!!!! Check this: Vrouw steekt mobieltje in keelgat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hé mijn oudste zit ook in Apeldoorn op het moment.quote:Op zondag 25 december 2005 11:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
JAha vamp komt weer eens richting apeldoorn en deze keer met kids!!!!!![]()
Jullie nog plannen
eglantier??? Daar woon ik op het moment ook dicht bij in de buurt en 1 maart krijgen we de sleutel voor het huisje in de dreven!!!!quote:Op zondag 25 december 2005 11:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
hé mijn oudste zit ook in Apeldoorn op het moment.
Ergens in de buurt van de ...dreven en dat winkelcentrum met een g erin (Gazant, Galand.. ik ben even de naam kwijt)
quote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eglantier??? Daar woon ik op het moment ook dicht bij in de buurt en 1 maart krijgen we de sleutel voor het huisje in de dreven!!!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
Mirage, was jij vroeger kleuterjuf?
Ik heb idd de PABO gedaan, en heb zowel eventjes voor kleutergroepen als een groep 8 gestaan.quote:Op zondag 25 december 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:---> [afbeelding]
---> [afbeelding]
[..]
Wat leuk !quote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Svensational het volgende:
Ja sorry hoor! Maar ik doe nu PABO en loop stage in de kleuterklas, vandaar dat ik het me afvroeg
.
tuurlijjk. Ik ben nu 36 en voel me nog steeds een kind. Dat veranderd niets.quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
ik hoop dat dat jong genoeg is om nog niet over "vroeger" te hoeven spreken![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
ik hoop dat dat jong genoeg is om nog niet over "vroeger" te hoeven spreken![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik bleef er bijna in
Oversight, kwam aangerend "wat is er, wat is er ? Huil je of lach je ? "
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
quote:Op zondag 25 december 2005 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had me juf in groep 8 kunnen zijn
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
1. ow juf wat doet u nu![]()
2.ja ik weet het ik ben stout geweest
3.idd ik denk ook dat prive les goed gaat werken
quote:
Misschien wel om je te laten bijdragen aan iets beters dan hoe het nu allemaal is. Om je niet af te wenden maar mee na te denken over hoe het anders kan?quote:Op zondag 25 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
Bah, net een stuk van de film The haunting zitten kijken. Geen film voor 's avonds in 5.1 geuild als je in je eentje bentdie film is echt fucking eng
![]()
Ik zit trouwens net eens het nieuws te lezen op de Frontpage en ik dacht bij mezelf: is de wereld eigenlijk wel echt, is er werkelijk zoveel ellende op de wereld? Waarom maak ik het nooit mee?
Waarom lijkt mijn eigen kleine wereldje altijd de dans te ontspringen aan natuurrampen, moorden ed?
Wat is de meerwaarde van het nieuws lezen aan je leven eigenlijk. Je word er hoogstens depressief van, is dat dan de bedoeling? Is het bedoeld om te laten zien dat je het zo slecht nog niet hebt, onder het mom het kan altijd erger?
Zomaar een gedachtenkronkeltje hoor
the haunting is leuk idd.. heb hem hier op DVDquote:Op zondag 25 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
Bah, net een stuk van de film The haunting zitten kijken. Geen film voor 's avonds in 5.1 geuild als je in je eentje bentdie film is echt fucking eng
![]()
Ik zit trouwens net eens het nieuws te lezen op de Frontpage en ik dacht bij mezelf: is de wereld eigenlijk wel echt, is er werkelijk zoveel ellende op de wereld? Waarom maak ik het nooit mee?
Waarom lijkt mijn eigen kleine wereldje altijd de dans te ontspringen aan natuurrampen, moorden ed?
Wat is de meerwaarde van het nieuws lezen aan je leven eigenlijk. Je word er hoogstens depressief van, is dat dan de bedoeling? Is het bedoeld om te laten zien dat je het zo slecht nog niet hebt, onder het mom het kan altijd erger?
Zomaar een gedachtenkronkeltje hoor
quote:Op maandag 26 december 2005 12:18 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik doe vandaag net alsof er geen kerst is.
Kerst
Mijn wasmachine staat net aan.
Ik ben andere was aan het opvouwen.
en ik als het aan mij ligt tieft ik nu meteen de kerstboom er nog uit.
Hier ook een vreemde kerst achter de rug, Kerstavond 1 zieke op bed, 1 ste kerstdag nummer 2 ziek op bed maar nummer 1 weer redelijk op de benen, tweede kerstdag nummer 3 ziek op bed (nou ja bank) maar wel de hele nacht van wc naar emmer naar bed gelopen (dus zoessie volgens mij zag je het gewoon aankomen), maar nummer 1 en 2 weer beide redelijk op de been!quote:Op maandag 26 december 2005 12:18 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik doe vandaag net alsof er geen kerst is.
Kerst
quote:Op maandag 26 december 2005 12:34 schreef Mirage het volgende:
dat is ook niet leuk...
alhoewel ik liever mijn ingewanden eruit zou kotsen dan dat ik mij voel zoals ik mij dit weekend voel.
(maar dat is dan weer persoonlijk en omdat het eenmaal is zoals het is.. als ik boven eneemmer hing dacht ik misschien wel weer anders.. )
Heb je dus wel dubbel werk aan gehad, twee taarten maken en er maar 1 opkunnen eten, GRRRRRRRRquote:Op zondag 25 december 2005 19:24 schreef nokwanda het volgende:
@Dacuslettetje![]()
Je vroeg wat wij zouden gaan doen vandaag.
Nou .... mijn paps kwam met zjin vrouw. Zij brachten het eten mee en ik zorgde voor de appeltaart en de zuip. Had gisteravond een appeltaart gebakken. Helaas was die jammerlijk mislukt
Ander merk meel of zo. Iets teveel boter in het deeg. Over te heet waardoor de bovenkant zwart, maar de binnenkand rauw was.![]()
![]()
Nou ja... had gelukkig genoeg in huis voor twee stuks. Heb vanmiddag een andere gebakken. Die is prima gelukt.![]()
Paps en vrouwlief zijn net weg. En ik weer aan de fok dus.
ach... ja....mwoah.quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Heb je dus wel dubbel werk aan gehad, twee taarten maken en er maar 1 opkunnen eten, GRRRRRRRR
Voor de rest was het wel gezellig?
Weet je wat?quote:Op maandag 26 december 2005 12:59 schreef draculettetje het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRR en meer weet ik er niet van te zeggen .... einde kerstgedachte!![]()
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...quote:Op maandag 26 december 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je wat?
Ik ga mijn bad laten vollopen, gooi er een lekkere olie in. Daarna ga ik mezelf optutten zodat ik er iig niet uitzie zoals ik me voel. Gister ook gedaan en dat hielp een beetje.
Je hebt van die dagen................quote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef nokwanda het volgende:daar trof ik een verse kattedrol aan en stootte ik wederom mijn vinger waarmee ik gister tussen de deur zat........Echt.......tragie-komedie hiero
![]()
Doe maar suc7 of 8 of zo.
dat komt omdat je een vrouw bentquote:Op maandag 26 december 2005 13:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...
"tegen de tijd dat ik uit bad /onder de douche vandaan kom en ik weer aangekleed/opgetut ben dan is de dag voorbij.
That's the whole idea.quote:Op maandag 26 december 2005 13:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...
"tegen de tijd dat ik uit bad /onder de douche vandaan kom en ik weer aangekleed/opgetut ben dan is de dag voorbij.
Wij vrouwen KUNNEN dat ook in 15 minuten. Maar op dagen als deze WILLEN we dat niet.quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat komt omdat je een vrouw bentwij mannen kunnen dat in 15 minuten
als je wil ontspannen en je stress en tranen weg wil spoelen dan ben je niein 15 minuten klaar.quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar dan denk ik.. dan ben ik schoon en waarvoor ???quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
That's the whole idea.![]()
DE oplossing dus. Hoewel een beetje zoutzuur in het badwater misschien ook wel een oplossing zou zijn.
speak for yourselfquote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
looks like someone needs a footmassagequote:Op maandag 26 december 2005 13:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja maar dan denk ik.. dan ben ik schoon en waarvoor ???
Dan ga ik liever meteen in bed liggen met mijn hoofd onder de dekens in de hoop dat het maar snel morgen is.
Maar dat kan ook niet want dan gebeurd er helemaal niets en ben ik morgen ook niet in mijn hum.
misschien toch goed dat Semmetje niet op zolder heeft geslapen....quote:Op maandag 26 december 2005 12:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hier ook een vreemde kerst achter de rug, Kerstavond 1 zieke op bed, 1 ste kerstdag nummer 2 ziek op bed maar nummer 1 weer redelijk op de benen, tweede kerstdag nummer 3 ziek op bed (nou ja bank) maar wel de hele nacht van wc naar emmer naar bed gelopen (dus zoessie volgens mij zag je het gewoon aankomen), maar nummer 1 en 2 weer beide redelijk op de been!
Daarvoor ook een hele vervelende entiteit weggehaald, maar op 1 of andere manier wou die niet.
Ging van nummer 1 naar 2 naar 3 toen naar zolder en weer terug naar 1. uiteindelijk wel gelukt!
Maar gelukkig mij niet lastig gevallen!
ach ja hadden we wat moeten schuiven...... had best gekund.......quote:Op maandag 26 december 2005 18:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
misschien toch goed dat Semmetje niet op zolder heeft geslapen....
quote:
Daarvoor ook een hele vervelende entiteit weggehaald, maar op 1 of andere manier wou die niet.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja hadden we wat moeten schuiven...... had best gekund.......
maar volgende week slapen we samen in hetzelfde huisje!![]()
of semmetje ook ziek?
hij is nu toch wegquote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daarvoor ook een hele vervelende entiteit weggehaald, maar op 1 of andere manier wou die niet.
Ging van nummer 1 naar 2 naar 3 toen naar zolder en weer terug naar 1. uiteindelijk wel gelukt!
Maar gelukkig mij niet lastig gevallen!
quote:Op maandag 26 december 2005 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat hij de logica van zijn vader en de looks van zijn moeder heeft
Ow.... Dan had t nie zoveel uitgemaakt neequote:Op maandag 26 december 2005 20:52 schreef draculettetje het volgende:
was al, diezelfde avond (geloof vrijdag)
Moet ik denken aan Urquhart Castle aan Loch Nessquote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef Urquhart het volgende:
Met een nieuwe username
Omdat hij de combinatie van ThomasBerge + wachtwoord niet meer pakte
Daar moet je aan denkenquote:Op maandag 26 december 2005 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik denken aan Urquhart Castle aan Loch Ness![]()
Wel es geweest?quote:Op maandag 26 december 2005 22:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar moet je aan denken
Het was het eerste wat in me opkwam bij het bedenken van een nieuwe username.
Vooral ooit doen!!quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel altijd al interesse gehad in Loch Ness en de legende daarom heen.
ik ga waarschijnlijk eind jan. begin feb. met mn vriendinnetjequote:Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vooral ooit doen!!
Heb het met EW samen 3,5 jaar geleden gedaan. 2 weken Highlands. Wil altijd nog een keer terug.
Ja, beter dan Thomas bergequote:Op maandag 26 december 2005 22:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het ook wel in het Tru-sfeertje passen
quote:Op maandag 26 december 2005 22:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk eind jan. begin feb. met mn vriendinnetje
nope nog niet ... nog niet eens geboekt e.d.quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool... Al een beetje een route uitgezet?
Vierenquote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope nog niet ... nog niet eens geboekt e.d.
vandaag een half jaar verkering![]()
graag.... deze relatie is alles behalve perfectquote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vieren![]()
Heb nog wel wat tips voor je als je ze wilt.
Maar wel morgen. Nu ga ik![]()
dat hoort zo.quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
graag.... deze relatie is alles behalve perfect
quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat hoort zo.
perfecte relaties bestaan niet..
die zijn fake !
zeg jij dat of zegt zij dat ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de relatie hoeft ook niet perfect te zijn... maar hij is echt ver van perfect... ietsjes perfecter zou wel mogen anders kan ik vertellen dat we het jaar niet halen
quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef coz het volgende:
mirage , je signature .. wat doe je ??
quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
zeg jij dat of zegt zij dat ?
Als zij dat zegt zou ik een zwangerschaps test voor d'r kopen.
![]()
you are not the only onequote:Op dinsdag 27 december 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge, ik zit alweer op mijn werk vandaag![]()
Helaas... ik ben op het moment niet de juiste persoon om daar tips over te geven.quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
graag.... deze relatie is alles behalve perfect
je bedoelt met een andere vrouw afreizen naar een ver land om daar weken achter elkaar heerlijke stomenede passievolle tedere harde veel sex te hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helaas... ik ben op het moment niet de juiste persoon om daar tips over te geven.![]()
Reistips wel![]()
Euhhh... neu... dat bedoelde ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bedoelt met een andere vrouw afreizen naar een ver land om daar weken achter elkaar heerlijke stomenede passievolle tedere harde veel sex te hebben?
Ja, da's waar. Nou ja... moet je het maar met de mijne doen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euhhh... neu... dat bedoelde ik eigenlijk niet.![]()
Kan beter maar niet hopeloos. En denk je dat het beter gaat worden na verloop van tijd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow...
ach t kan beter... maar t is niet hopeloos![]()
He lekker, jij houdt vast wel van sterke koffiequote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Nou ja... moet je het maar met de mijne doen.![]()
i hope soquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan beter maar niet hopeloos. En denk je dat het beter gaat worden na verloop van tijd?
wrom dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
senseo dark roast. En als zelfgezet sterk en zoet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker, jij houdt vast wel van sterke koffie
Ik wil een vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom dan?
ik wil een openhaard
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
En dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
Voor de openhaard en op een vloerkleed zekerquote:
In de auto die op het vloerkleed staat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor de openhaard en op een vloerkleed zeker
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heeft mijn man dat waarschijnlijk voorzien.quote:
maak ene proefrit en kom niet terug !quote:Ik wil een nieuwe auto.
wat zijn wij mannen af en toe sluw hequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan heeft mijn man dat waarschijnlijk voorzien.
Ik zal wel weer gepraat hebben in mijn slaap.
Want mijn pasjes zijn nergens te vinden !!
die heerlijke chaoot van mij heeft ze "per ongeluk" in zijn zak gestopt en mee genomen naar zijn werk..
![]()
[..]
maak ene proefrit en kom niet terug !![]()
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook... ik had een vloerkleed. Meer dan een. Maar George heet ze allemaal ondergezeken. Die heeft een voorliefde voor piesen op vloerkleden en pantoffels.
![]()
daar mag je niet om lachen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar mag je niet om lachen.
Zulke dingen zijn heel frustrerend![]()
hij heeft vast wel een dure hobby... verkoop de tv/auto/modelspoortreintjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik ben mijn opstandigheid/flauwheid weer kwijt voor vandaag.
Nu maar eens kjiken of ik sluwer dan mijn wederhelfft kan zijn en ergens anders geld vandaag kan toveren![]()
Heeft hij alsnog een kleed op de vloer liggen als hij thuis komt.
Toveren?? Hoor ik het woord toveren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik ben mijn opstandigheid/flauwheid weer kwijt voor vandaag.
Nu maar eens kjiken of ik sluwer dan mijn wederhelfft kan zijn en ergens anders geld vandaag kan toveren![]()
Heeft hij alsnog een kleed op de vloer liggen als hij thuis komt.
leuk is dat he!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:Krijg net een foontje van een ouwe vriend van wie ik al jaaaaaren niks gehoord had.
Hij belde om te vertellen dat zn vrouw hem heeft verlaten en het zijn huis heeft moeten verkopen.quote:
Leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:Krijg net een foontje van een ouwe vriend van wie ik al jaaaaaren niks gehoord had.
Nee hoor.... het gaat juist heel erg goed met hem. Heeft ook es een vaste vriendin waarmee hij uiterst tevreden is voor de verandering. Heb ik van hem ook nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij belde om te vertellen dat zn vrouw hem heeft verlaten en het zijn huis heeft moeten verkopen.
Dat kan het ook hebben ingehouden
Okquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor.... het gaat juist heel erg goed met hem. Heeft ook es een vaste vriendin waarmee hij uiterst tevreden is voor de verandering. Heb ik van hem ook nooit van gehoord.![]()
Zo, die had ook een goeie kerst achter de rug dan!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ik moest net bij mijn werkgever komen in zijn kantoor![]()
ik dacht echt van shit wat heb ik nou weer gedaan![]()
Krijg ik gewoon salarisverhoging
Goody...Nieuw huis komt eraan. Nou nog die vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goody...Nieuw huis komt eraan. Nou nog die vriendin![]()
als iemand een blikje aantrekkelijke, vrijgezellige en gewillige vrouwen kan opentrekken hou ik me ook aanbevolenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alles ok?quote:Op woensdag 28 december 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
ik moest 20 min wachten voor er iemand met een sleutel van het pand was ...quote:Op woensdag 28 december 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ongeveer hetzelfde.. er zijn mensen maar die zeggen niks..
jubsquote:Op woensdag 28 december 2005 08:55 schreef Bastard het volgende:
Dat is last.. wat doe je voor werk dan (ICT?)
Sales.. die stressquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sales.. die stress
Ik doe 1e en 2e lijn support om dingen die zijn verkocht
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
Soms is het meer een cursus windows inderdaad
komt dat?quote:
beterschap!quote:
Bedanktquote:Op woensdag 28 december 2005 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beterschap!veel sauna-en en sporten
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal![]()
Waarom zijn al onze klanten nou niet op vakantiehet is gewoon druk vandaag
En ik moet volgend jaar ook andere taken gaan doen waar ik me een beetje op wou voorbereiden, maar dat komt er gewoon niet van
"mijn printer doet het niet..... en ow.. kunnen jullie die stekker er niet af knippen die hier los over de vloer hangt ? Ik struikel er iedere keer over"quote:Op woensdag 28 december 2005 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gedaan... dat volk belt me ook nog wel eens pfff ik haat al die n00b vragen.. zinnige vragen oke maar af en toe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |