Ga ik doenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je toch es doen dan.... als je de rust ervoor in je kont hebt.
je bedoeld waarschijnlijk het lukt de laatste tijd niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Vroeger kon ik echt gaan zitten voor een filmdag of filmavond. 4 films achter elkaar kon ik makkelijk aan. Tegenwoordig lukt het me niet meer. Gisteren proberen AZ af te kijken maar ook daar werd ik steeds afgeleid
Ik neem anti depressiva in sinds een tijd, en ga daar mee stoppen snel. Ik voel me dus goed en krijg nog steeds anti depressiva. Misschien is dat ene zetje iets teveel van het goede.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
je bedoeld waarschijnlijk het lukt de laatste tijd niet meer.
De andere periodes komen ook wel weer hoor, kijk maar naar je verleden, sommige dingen komen gewoon weer terug.
![]()
woon je al lang in Alphen a/d rijn Bastard ?quote:
Ex Alphenaar dusquote:Op donderdag 22 december 2005 15:04 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
woon je al lang in Alphen a/d rijn Bastard ?
ik heb er ook 18 jaar rond gezworven![]()
van 1973 tot 1990
Ik slik ook al lang anti depressiva.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik neem anti depressiva in sinds een tijd, en ga daar mee stoppen snel. Ik voel me dus goed en krijg nog steeds anti depressiva. Misschien is dat ene zetje iets teveel van het goede.
Anti depressiva is sowieso onnatuurlijk en kan niet goed zijn. Dat spul fokt ook op.
In Januari gesprek met de dokter en dan kaart ik het stoppen aan. En ga ik puurder en natuurlijker door het leven.
Maar inderdaad, het verleden komt ook vaker terug. Ik was vroeger best rustig te noemen, of het online zijn heeft me onrustig gemaakt dat kan ook. Dat het tikken achter het toetsenbord zorgt voor zoveel activiteit
Dan ben ik niet de enige die het neemtquote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik slik ook al lang anti depressiva.
Als het dan goed ging stopte ik er mee, en verloor ik toch weer de balans.
nu blijf ik het voorlopig wel slikken, alleen al omdat het mijn gevoelswereld redelijk in balans houdt.
Ja nadelen heeft het wel.
De pieken zijn minder en het stomp wat af. [ vooral sexueel ]
natuurlijk kan je altijd proberen hoe het is zonder, maar wees niet te trots om om weer te beginnen als het fout gaat.
good luck![]()
Dan zal ik je wel niet kennenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ex Alphenaar dus![]()
Wat een kutdorp niet? Alles zo grijs.. hoewel tegenwoordig met dat nieuwe centrum is het opgeknapt.
Woon er met een korte tussenpoze nu een jaar of 20.
idd beter dan verwachtquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef coz het volgende:
crosspost , maar die moest ik gewoon ff delen![]()
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/_O_.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef coz het volgende:
crosspost , maar die moest ik gewoon ff delen![]()
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/_O_.JPG]afbeelding][/url]
Anders bestel je via albert.nl ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:00 schreef nokwanda het volgende:
Moet vandaag dienen als pakezel. 4 tassen op een fiets of zo.
En dan ook 6 kg kattenvoer
kwil nie
quote:
Het klinkt duurder dan dat het is hoor eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... daaaaag. Zal hier toch echt eerder aldi.nl zijn.
Euroshoppers vallen ook wel mee. (quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het klinkt duurder dan dat het is hoor eigenlijk.
Neem alleen maar het feit al dat je niet meer koopt wat je ziet staan maar echt alleen koopt wat je nodig hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:17 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb gewoon geen zin in het gesjouw. Mijn poot doet weer zeer. Kreeg er vorige week een kastdeur op. Ik dacht dat het wel weer okay was. Heb er gewoon alles mee gedaan. Maar nu begint ie aardig op te spelen.
Prima, in de laatstse fase van de zwangerschap bevordert dat de ween.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:40 schreef Mirage het volgende:
( ik denk trouwens dat het wel gezond is dat we 4 etages trappen hebben.. beetje beweging is goed toch ? )
Heel goed. Maar ik heb toch echt sterk het gevoel dat die uk echt geen 2 maanden blijft zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:40 schreef Mirage het volgende:
het feit dat de baby ingedaald is verklaard trouwens ook mijn onhandige nachten op het moment en het vreemde gevoel tussen mijn benen als ik meermaal daags 4 etages traploop.
( ik denk trouwens dat het wel gezond is dat we 4 etages trappen hebben.. beetje beweging is goed toch ? )
misschien iedereen maar laten voorspellen wanneer de baby komt ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel goed. Maar ik heb toch echt sterk het gevoel dat die uk echt geen 2 maanden blijft zitten.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:41 schreef nokwanda het volgende:
En over poot de tijd geven...... Welke tijd? wie haalt de boodschappen dan? Iemand moet de dingen doen en die persoon ben ik. Heb weinig keus.
Ben je nu 32 of 33 weken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
misschien iedereen maar laten voorspellen wanneer de baby komt ?
Ikzelf vind het best als hij iig nog 4 weekjes blijft zitten.
Daarvoor vind ik het nog enebeetje vroeg.
maar 2 weken later dan de datum hoeft niet weer.
Die poespas die er dan bij komt... opwekken etc..
Yeah, you do!!quote:
lol dit ken ik wel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:58 schreef coz het volgende:
[rant mode]
doe dus fucking helpdesk werk
kom thus ; mijn pa ; klote computer krijg al de hele avond 'dit' ( foutmelding dat pc het beeldscherm/tobo/muis van andere pc niet kan overnemen ) .. en ik heb alles al gedaan al 4 keer opnieuw opgestart .. "heb je de pc boven ook al eens opnieuw opgestart dan " ... is dat handig dan ? "aaaaaaaaargh" .. ik kijk of hij op het internet kan .. jup .. dus het progje boven is eruit geknald ; simpel ; opgelost ; slotje
loop naar boven , zeg welterusten ; mijn moeder" wil je binnenkort bij een vriendin van me even adsl aansluiten "
AAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAA
AAAAA
AAAAAAAAAA
AARRRRRRR
RRRGHH
[/rant]![]()
![]()
![]()
Ja vaag.. want echt indalen is dat ie ook verder niet meer kan bewegen, althans niet meer met zn hoofd naar boven meer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:00 schreef Mirage het volgende:
nog maar 31 weken en 4 dagen.
Vandaar dat het kindje van mij nog wel even mag blijven zitten.
voor een 3e kindje is het indalen volgens mij best vroeg.
Dat doen ze bij de volgenden toch vaak zelfs tot de dag van de bevalling zelf ?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:07 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
lol dit ken ik wel.
Ik voelde me ook een tijdje een wandelende helpdesk voor pc problemen.
Ik heb een handige oplossing hier voor gevonden;
"mijn moeder" wil je binnenkort bij een vriendin van me even adsl aansluiten "
NEE!!!
klopt, dat kan hij dus ook niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vaag.. want echt indalen is dat ie ook verder niet meer kan bewegen, althans niet meer met zn hoofd naar boven meer.
Ja ik weet niet hoe dat met de 3e gaat eigenlijk.. kom net kijken wdbquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt, dat kan hij dus ook niet meer.
hij is niet alleen gezakt, maar zit al echt "vast".
Dat is vamp.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat met de 3e gaat eigenlijk.. kom net kijken wdb
Maar je bent net begonnen met je zwangerschap, 9 weken toch? .. tis nog maar een embryo dan vlgs mij..
www.zwitsal.nl zwangerschapsmonitoor checken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:00 schreef Metro2005 het volgende:ik ben harstikke vrolijk vandaag
Vlindertjes in mijn buiken bijna kerst en net gezellig samen met collega's wat lekkere dingetjes gegeten enzo
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
www.zwitsal.nl zwangerschapsmonitoor checken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is vamp.
Ik zit op 31 weken en 4 dagen.
bijna zover dus
Oh dan ben ik in de warquote:nog maar 31 weken en 4 dagen.
Vandaar dat het kindje van mij nog wel even mag blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |