Ga ik doenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je toch es doen dan.... als je de rust ervoor in je kont hebt.
je bedoeld waarschijnlijk het lukt de laatste tijd niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Vroeger kon ik echt gaan zitten voor een filmdag of filmavond. 4 films achter elkaar kon ik makkelijk aan. Tegenwoordig lukt het me niet meer. Gisteren proberen AZ af te kijken maar ook daar werd ik steeds afgeleid
Ik neem anti depressiva in sinds een tijd, en ga daar mee stoppen snel. Ik voel me dus goed en krijg nog steeds anti depressiva. Misschien is dat ene zetje iets teveel van het goede.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
je bedoeld waarschijnlijk het lukt de laatste tijd niet meer.
De andere periodes komen ook wel weer hoor, kijk maar naar je verleden, sommige dingen komen gewoon weer terug.
![]()
woon je al lang in Alphen a/d rijn Bastard ?quote:
Ex Alphenaar dusquote:Op donderdag 22 december 2005 15:04 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
woon je al lang in Alphen a/d rijn Bastard ?
ik heb er ook 18 jaar rond gezworven![]()
van 1973 tot 1990
Ik slik ook al lang anti depressiva.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik neem anti depressiva in sinds een tijd, en ga daar mee stoppen snel. Ik voel me dus goed en krijg nog steeds anti depressiva. Misschien is dat ene zetje iets teveel van het goede.
Anti depressiva is sowieso onnatuurlijk en kan niet goed zijn. Dat spul fokt ook op.
In Januari gesprek met de dokter en dan kaart ik het stoppen aan. En ga ik puurder en natuurlijker door het leven.
Maar inderdaad, het verleden komt ook vaker terug. Ik was vroeger best rustig te noemen, of het online zijn heeft me onrustig gemaakt dat kan ook. Dat het tikken achter het toetsenbord zorgt voor zoveel activiteit
Dan ben ik niet de enige die het neemtquote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik slik ook al lang anti depressiva.
Als het dan goed ging stopte ik er mee, en verloor ik toch weer de balans.
nu blijf ik het voorlopig wel slikken, alleen al omdat het mijn gevoelswereld redelijk in balans houdt.
Ja nadelen heeft het wel.
De pieken zijn minder en het stomp wat af. [ vooral sexueel ]
natuurlijk kan je altijd proberen hoe het is zonder, maar wees niet te trots om om weer te beginnen als het fout gaat.
good luck![]()
Dan zal ik je wel niet kennenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ex Alphenaar dus![]()
Wat een kutdorp niet? Alles zo grijs.. hoewel tegenwoordig met dat nieuwe centrum is het opgeknapt.
Woon er met een korte tussenpoze nu een jaar of 20.
idd beter dan verwachtquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef coz het volgende:
crosspost , maar die moest ik gewoon ff delen![]()
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/_O_.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:16 schreef coz het volgende:
crosspost , maar die moest ik gewoon ff delen![]()
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05515/_O_.JPG]afbeelding][/url]
Anders bestel je via albert.nl ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:00 schreef nokwanda het volgende:
Moet vandaag dienen als pakezel. 4 tassen op een fiets of zo.
En dan ook 6 kg kattenvoer
kwil nie
quote:
Het klinkt duurder dan dat het is hoor eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja... daaaaag. Zal hier toch echt eerder aldi.nl zijn.
Euroshoppers vallen ook wel mee. (quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het klinkt duurder dan dat het is hoor eigenlijk.
Neem alleen maar het feit al dat je niet meer koopt wat je ziet staan maar echt alleen koopt wat je nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |