Hij gaat toch wel op slot..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dank udat wist ik niet eens, ik d8 dat je daar alleen slotjes kon bespreken
Je kan hetquote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef Gizmore het volgende:

![]()
![]()

![]()

![]()
![]()
![]()

![]()

![]()
![]()

![]()
trouwens
4 gaatjesquote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef Wiwi101 het volgende:
Ben je nu al naar de tandarts geweest of moet je nog?
Tja, alleen de vulling ben ik niet over te sprekenquote:
Voor meer details zie mijn post van gisteren jaquote:
Ik moest ongeveer een maand wachten toen mijn gaatjes bekend waren voor hij ze kon vullen. Hij had toen nog net ergens een gaatje (quote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, alleen de vulling ben ik niet over te spreken
Hij kan pas 2 maart(!!!!!!!!!!!!) vullen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef Eix het volgende:
Is hier ergens trouwens een nerdje die me wat kan helpen met t fatsoenlijk aanleggen van ADSL?
Ik heb namelijk een probleem. Volgens de handleiding van KPN moet ik de aders die in punt 1a/b van het ISRA punt zitten of die van 2a/b in een stekkertje zetten, maar als ik dat doe blijven er volgens mij twee aders over die dan niet moeten worden aangesloten?Volgens mij heb ik weer een vage aansluiting hier, en een monteur is te duur.
En wie zich nu afvraagt hoe t kan dat ik nu internet heb, ik heb alles nu aangesloten vanuit de woonkamer, maar dan kunnen we de telefoon boven niet gebruiken.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1049891quote:Het ADSL signaal zit op 2 aders, doorgaans rood en blauw, maar oranje wit kan ook. Je kunt even testen op welk aderpaar je telefoon binnenkomt met behulp van een telefoonstekker, je kunt ook gewoon gelijk op rood en blauw gokken (meest waarschijnlijk).
Boehoe ze heeft me geblokkeerd en 2 auto's in de prak gereden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik had wel verwacht dat je hier ging uithuilen hoor.
"Boehoe, ijsmeis is boos op me"
Hoi Amy Astridquote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Het is gewoon Astridzo heet ik en dat ben ik niet Amy
Ik vind je maar een zielig ventje op deze manier.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Boehoe ze heeft me geblokkeerd en 2 auto's in de prak gereden.
Boehoe ja.
Dat deed je toch ookquote:Op woensdag 21 december 2005 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind je maar een zielig ventje op deze manier.
Ik heb at least een auto, nou goed. Ik zal jou ook eens uitlachen, misselijk ventje.
Jij begon.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat deed je toch ook
ik lachte je terug uit maar toen liep et uit de hand
Ik ben te lam om het uit te zoeken maar het maakt me niet echt veel uit, sorry hoor als je je beledigd voelt.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef OoAstridoO het volgende:
Het is gewoon Astridzo heet ik en dat ben ik niet Amy
Dan doe je daquote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ook, maar moet eigenlijk een PO voor Aardrijkskunde maken
Dit is saaiquote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, daar ben ik een beetje mee bezig, maar dat is pas saai
Goed zo, heb je hem niet geslagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Renesite het volgende:
"Hoi, ik loop hier altijd kranten en ik wens je een fijne kerstdagen"
"Dankje wel"
Nee, hij baalde welquote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Goed zo, heb je hem niet geslagen?
Die mensen worden gewoon betaald om veel kilo's afval rond te sjouwenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Renesite het volgende:
"Dankje wel"
Buurtkrantjesquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Die mensen worden gewoon betaald om veel kilo's afval rond te sjouwen![]()
Dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Renesite het volgende:
"Dankje wel"
Het is ook grappig om je als je een krappe brievenbus heb, dat ze moeten proppen, dat zodra er een klein stukje door is het vet hard naar binnen trekt terwijl ze staan de douwenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Ayaxola het volgende:
Wat ook leuk is:
Als zo'n jochie een keer langs komt lopen met zijn foldertjes, en je ziet hem aankomen. Als ie dan dat ding door de brievenbus loopt te proppen, heel snel de deur opentrekken en keihard schreeuwen: ''BEDANKT!!!''
Echt prachtig, het laatste mannetje schrok zich kapot
sneu.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
Check mijn tekening
Als iemand dan oversteekt en ik crash tegen hem aan, rijd ik gewoon door hoorkom gek moettie maar uitkijken/ op een voetgangerspad lopen
[afbeelding]
jij downloade net voor mijn neus iets wegquote:
Ahaquote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij downloade net voor mijn neus iets wegreneitzme dus
![]()
U2![]()
Maar mijn torrentcommentaar was eerderquote:
So? mijn ratioquote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar mijn torrentcommentaar was eerderstomme uploader.
Hoeft nietquote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet je eerst ratio onder de 1 hebben![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:26 schreef Messenga het volgende:
Wel als je iets van mij wilt.
reneitzme is de beuqer die u iets gunt van uw ratio (toch?)
Nee
ja, maar maar maarquote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Messenga het volgende:
ratio: 1.454
geupload 229.59 GB
gedownload 157.91 GB
Lalala
Wij ookquote:Op woensdag 21 december 2005 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb morgen een schoolfeest![]()
Alles zelf georganiseerd, dus hoop dat het een beetje leuk wordt
Ah, dat doet een vriend van mij allemaal, maar die betalen we ook gewoon, is ook professioneel enzquote:
Ik 2 dagen achter elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vrijdagmaar ik ga niet
![]()
saaie bende
Gewoon beetje al gemaakte sets draaien, easy jobquote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah, dat doet een vriend van mij allemaal, maar die betalen we ook gewoon, is ook professioneel enz
Hij mixt alles gewoon live enz. En draait ook nog wat eigen platen enz, wordt denk ik wel vetquote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon beetje al gemaakte sets draaien, easy job![]()
Dat doe ik vrijdag, maar dat is wat makkelijker..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij mixt alles gewoon live enz. En draait ook nog wat eigen platen enz, wordt denk ik wel vet
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb morgen een kerstviering waar ik niet heen ga!
Saai en ik kan niet over dat gedoe van al diw wijven die aan elkaars jurk gaan plukken en schreeuwen hoe leuk ze het wel niet vinden enzoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom gaan jullie niet?
Het is maar film kijken, lannen en wat drinken, met de gehele school.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom gaan jullie niet?
Lekker sociaalquote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is maar film kijken, lannen en wat drinken, met de gehele school.
Geen zin in.
MJquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef Messenga het volgende:
Als we toch bezig zijn..
voor vrijdag, Bovenbouw feest, nog mensen die platen hebben waarvan je zegt : DIE MOET JE DRAAIEN LUL!![]()
?
Morgen jarigquote:Op woensdag 21 december 2005 17:20 schreef Modwire het volgende:
Morgen naar london en daarna vakantie..![]()
Breezers enzoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor volk er komt![]()
Muse - Micro Cuts.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef Messenga het volgende:
Als we toch bezig zijn..
voor vrijdag, Bovenbouw feest, nog mensen die platen hebben waarvan je zegt : DIE MOET JE DRAAIEN LUL!![]()
?
Ik eindig al met Smells like teen spiritquote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Muse - Micro Cuts.![]()
Als je de tent moet sluiten.![]()
![]()
Canadian Speedcore Resistance - We Gotz Gamequote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Breezers enzo
Vooral Trance/ hardstyle en eindig sowieso met wat rock
Lees je ff inquote:Op woensdag 21 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
watsgeburt !?
Ja ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 17:43 schreef snopprinses het volgende:
grrr ik verveel me
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gek best veel weet je toch
Hoi Snopp.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:43 schreef snopprinses het volgende:
grrr ik verveel me
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:46 schreef snopprinses het volgende:
ohhh jij lijkt beetje op mn vriendje
Moet ik ook maar es doenquote:
Was bij mij ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Moet ik ook maar es doenBen al sinds begin juli niet meer geweest. De keer daarvoor was in december ofzo
![]()
Maar mn haar lijkt nu nergens meer naar eigelijk
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Was bij mij ook.maar nu is het weer leuk.
Alleen heeft mn zusje de cam kwijt gemaakt dus kan geen fototje maken.
![]()
maar jij hebt krulletjesquote:Op woensdag 21 december 2005 17:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
De foto in mn fotoboek en dan nog wat langer en maffer. Zo zit t nu
![]()
Hmm ja maar bovenop heb ik nu geen krullen meer omdat et helemaal uitzaktquote:Op woensdag 21 december 2005 18:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar jij hebt krulletjes
ik ga binnekort ook naar kapper, of in laagjes of alleen punten eraf
yea ken ikquote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Bij Drutti, en daar waar eerst de kartbaan lagmorgen komen de fotos want kheb nu geen zin
hahaquote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hmm ja maar bovenop heb ik nu geen krullen meer omdat et helemaal uitzakt![]()
Ik wist trouwens tot 1,5 jaar geleden niet dat ik krullen had want toen was et altijd veel korter maar nu is alles 20+cm minimaal![]()
Nee, hoezoquote:Op woensdag 21 december 2005 18:05 schreef Knoekie het volgende:
Hey Maikuul ook gebannd in KLB?
Eet zequote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef Wiwi101 het volgende:
En nu ga ik ff eten
Tot strax waarschijnlijk
Ik lekker nietquote:
Komt vast nog wel een keerquote:
Zegquote:Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Bij Drutti, en daar waar eerst de kartbaan lagmorgen komen de fotos want kheb nu geen zin
Tering duur, dat is hetquote:Op woensdag 21 december 2005 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah altijd beter dan die standard rotjes
hi.nl?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef W8ezel het volgende:
weet iemand nog een linkje voor gratis online sms?
www.gratiz.nl staat vast wel wat opquote:Op woensdag 21 december 2005 19:04 schreef W8ezel het volgende:
weet iemand nog een linkje voor gratis online sms?
daar kwam ik ook altijd, ook al heb ik geen hi, maar nu kan dat niet meer.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
Oke mensen, dit is dus waar ik de hele tijd zoet mee ben
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet relax. altijd leuk. Ik flikker alles in een tas en dan ga ik de straat op
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja wtf heb ik eraan om me geld te verzuipen, dit doe ik ieder weekend. Vuurwerk kan maar 1x in het jaar. Het is niet spectaculair wat ik heb. Maar tis wel leuk =] ik amuseer me ermee, of jullie dit doen boeit me niet. Zolang ik maar de stokjes van de pijltjes af kan breken zodat ze alle kanten opgaanquote:
Kun je je daar een hele dag mee vermaken?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja wtf heb ik eraan om me geld te verzuipen, dit doe ik ieder weekend. Vuurwerk kan maar 1x in het jaar. Het is niet spectaculair wat ik heb. Maar tis wel leuk =] ik amuseer me ermee, of jullie dit doen boeit me niet. Zolang ik maar de stokjes van de pijltjes af kan breken zodat ze alle kanten opgaan
Dit meen je niet hequote:Op woensdag 21 december 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben pas na 6 uur klaar met werken :/ dus dat is mijn dag. Om natuurlijk de mensen in mijn straat en omstreken te plezieren neem ik wat fluitpijltjes en strijkers mee als ik naar het werk fietsquote:Op woensdag 21 december 2005 19:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je je daar een hele dag mee vermaken?![]()
Of heb je nog meer![]()
heeft ie al hoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF!
Je hebt een lange post met niet zo heeeeel veeel (in vergelijking) spelfouten![]()
*pinkt traantje weg*
Joh, sierpakketje dr bij en knallen!![]()
ok, dan wordt het andersquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben pas na 6 uur klaar met werken :/ dus dat is mijn dag. Om natuurlijk de mensen in mijn straat en omstreken te plezieren neem ik wat fluitpijltjes en strijkers mee als ik naar het werk fietsdamn dat word leuk. Want jeh dat laat ik dan af van een uur of 7 ofzo tot jeh tot het op is he gek. wtf anders ?
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben pas na 6 uur klaar met werken :/ dus dat is mijn dag. Om natuurlijk de mensen in mijn straat en omstreken te plezieren neem ik wat fluitpijltjes en strijkers mee als ik naar het werk fietsdamn dat word leuk. Want jeh dat laat ik dan af van een uur of 7 ofzo tot jeh tot het op is he gek. wtf anders ?
Mah redelijkquote:Op woensdag 21 december 2005 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
Totaal koste het iets van een euro of 25
Nah ik heb gelukquote:Op woensdag 21 december 2005 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ok, dan wordt het anders![]()
Ik weet niet of ik dit jaar wel iets ga kopenMischien een mooi siervuurwerk paket
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef OoAstridoO het volgende:
vuurwerk ;N
Das een mooie deal jaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah ik heb gelukik kon 3 pakketten voor de halfe prijs krijgen
![]()
De grooste gedeelte is siervuurwerkquote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Renesite het volgende:
Ik neem sier met verder niets eigk, moet tot 4 werken,
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das een mooie deal ja
Vorig jaar had ik samen met mijn broertje 3000 rotjes, 1444 babyvuurpijltjes en 250 grondbloemen.
Mooie muurtjes mee gebouwd om 4 uur 's nachts bij de buren in de tuin![]()
in je hand houdenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Check dit had ik nog van een vriend gekregen, knallen iets harder dan een strijker
Gemaakt met brakke cam ofcourse
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal maar een beetje pijn doen hoorquote:
Dan kan ik me opleiding wel vergeten, naja niet helemaal maar het typt wat langzamer.quote:
Netjesquote:Op woensdag 21 december 2005 19:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net een kerstpakket gekregen van de Telegraaf![]()
En wat zit erin?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net een kerstpakket gekregen van de Telegraaf![]()
Zak Doritos Nacho Cheese met bijbehorende dipsausquote:
IK GOOI DIE DEUR VOOR JE NEUS DICHTquote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zak Doritos Nacho Cheese met bijbehorende dipsaus
Zak M&M's
Zak van die magnetron opblaas popcorn
Zak Haribo snoep
2 blikjes pepsi max
dvd'tje met 2 films: Dinner Rush, Grand Theft Parsons
Soort bioscoop pakketje dus
En het allerbelangrijkste: De kaartjes waarmee ik zaterdag langs de deuren ga om gelukkig nieuwjaar te zeggen (geld bedelen dus)![]()
kerstgedachte?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK GOOI DIE DEUR VOOR JE NEUS DICHT
Ik bedoel, vandaag 4 mensen bedelend aan de deur gehad...
opflikeren moeten ze
Joh, dat is bedelen kerel.quote:
hoeveel bier heb je nog nodig?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal maar zit er wel tegenaan zeg maar
Voor folderwijkjes? of ook een dagbladbezorger?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
opflikeren moeten ze
Net heeft mijn moeder dat ook bij iemand gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
opflikeren moeten ze
Dat is kerst! gezellig met een kalkoen onder de kerstboom gaan zitten, pratend over het kinderke in de voederbak.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, dat is bedelen kerel.
Als je nou dakloos was...
Wijkkrantjes, van die gratis krantjesquote:Op woensdag 21 december 2005 19:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor folderwijkjes? of ook een dagbladbezorger?![]()
Ik heb trouwens al van iemand 10 euro gekregen omdat die met de kerstdagen niet thuis zijn![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Net heeft mijn moeder dat ook bij iemand gedaan.![]()
Iritant joch waar ik al jaren mee ruzie heb komt aan de deur, moeder maakt open: 'De Maas en Mijn wenst u prettige kerstdagen.'. Jongen blijft staan, mn moeder: oh, wat leuk.
Zelfde hè.
Joch: Ey, zijn jullie verhuisd?
Moeder: Ja. En hij bleef dus als n paal staan, mn moeder had zoiets van ':?' en deed de deur dicht. Toen haar maar uitgelegd dat dat joch een extra centje wou hebben.
![]()
Moeder.![]()
![]()
neus epileer geval? iets in die richtingquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ey hoe heet zoeen ding om haren uit je neus te halen ? dat ga ik voor me vader kopen met kerst dusjeh, hoe heet dat ?
Geweldigquote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Iritant joch waar ik al jaren mee ruzie heb komt aan de deur, moeder maakt open: 'De Maas en Mijn wenst u prettige kerstdagen.'. Jongen blijft staan, mn moeder: oh, wat leuk.
Zelfde hè.
Moeder: Ja. En hij bleef dus als n paal staan, mn moeder had zoiets van '
' en deed de deur dicht. Toen haar maar uitgelegd dat dat joch een extra centje wou hebben.
![]()
Moeder.![]()
![]()
Ik vind het schooiers, al die kutzakjes vna 12 die er toch voor betaald worden om door de regen te lopen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Zelfde hè.
Moeder: Ja. En hij bleef dus als n paal staan, mn moeder had zoiets van '
' en deed de deur dicht. Toen haar maar uitgelegd dat dat joch een extra centje wou hebben.
![]()
Moeder.![]()
![]()
Dan kan ik het me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wijkkrantjes, van die gratis krantjes
Doesn't matterquote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ja sorry, kan er ook niks aan doen![]()
Dagbladen kan ik nog begrijpen dat je dan wel geeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan kan ik het me wel voorstellen ja
Ik heb hier ook 2 jaar het lokale weekblaadje bezorgt, ook 2 keer langs de deuren geweest maar het bracht altijd vrij weinig op![]()
Oktober vorig jaar ben ik er uitgeknikkerd omdat ik mijn folders altijd in de container gooide
Daar zaten ook folders tussen voor 2 krat bier halen 1 betalen bij de Edah. En daar waren verdacht veel klachten van binnengekomen uit mijn wijk
Als ze toch om half zeven stipt voor de deur staan en aanbellen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dagbladen kan ik nog begrijpen dat je dan wel geeft.
Als ik om half 7 's morgens aanbel krijg ik denk ik niet veel geldquote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Als ze toch om half zeven stipt voor de deur staan en aanbellen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ben je toch ook een lief ventje!![]()
maar ik ben blij voor je hoor![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net op mn stereo
Life is live
Okayquote:
Jij hebt echt last van topicdiarre hequote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef Maikuuul het volgende:
Hendig rustig, check die shit
Stel je dit eens voor, je bent aant rijden:
quequote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi Gek, Bier, Bibber en MSN
Edit: En nu ook Vuurtje (wat was jouw avatar ook alweer voor iets?)
Weet ikquote:
Poging tot is goed, de uitwerking een stuk minder inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Weet ikMaar is het enigste alive liedje wat ik heb
![]()
Moet toch wat om het topic leven te houden he![]()
Om wat te doen.... ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben hele dag in d estad geweest.,
Zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Wat zie ik op jouw avatar? Een vuurtje?
Op school geweest en tentamen verknaldquote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
En jongens hoe is het vandaag ?
Hoeveel topics maak jij per dag?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef Maikuuul het volgende:
Niew topic :
Mijn broer steelt mijn blikje !
Ik zeg toch, hij heeft last van topicdiarreequote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeveel topics maak jij per dag?
Gemiddeld 2 ofzo ? gewoon he gek als iets spannends gebeurtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeveel topics maak jij per dag?
Tis dat die search niet meer goed werkt, maar ik zie er van sommige dagen toch al snel een stuk of 4 a 5. Maar echt, het gaat vaak echt helemaal nergens over: das nog het ergstequote:Op woensdag 21 december 2005 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gemiddeld 2 ofzo ? gewoon he gek als iets spannends gebeurt
En dat is niet echt goed voor je mod-aspiraties ofwel soms?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
ik maakte vroeger ook veel topics..
Ik had vandaag 10 uurquote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
kom net terug van letterlijk 12 uur school...
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
van kwart voor 10 vanochtend tot net
OMGquote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
kom net terug van letterlijk 12 uur school...
Waag een poging zou ik zeggen. Zet m vast klaar enzoquote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef Modwire het volgende:
Ik heb nog nooit een topic geopent..
Ik ging vanmorgen om half 8 weg en was om 5 uur weer thuisquote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
ik vandaag kwart op 10 tot kwart op 1
Ach, ik heb al vaak genoeg gehad vorig jaar dat ik om half 8 wegging en half 7 pas weer thuis was. Leuk zo die reistijdquote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ging vanmorgen om half 8 weg en was om 5 uur weer thuis![]()
Geen wielklem/boete gehad dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag ik met wagen naar stad kom hem nergers kwijt, gewoon ergens scheef neergekwakt
Ik ken het jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, ik heb al vaak genoeg gehad vorig jaar dat ik om half 8 wegging en half 7 pas weer thuis was. Leuk zo die reistijd
Moe enzo. En toen ging je eten en naar bed: toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken het ja![]()
Helemaal leuk als je ook nog vertraging hebt na zo'n lange dag, en mijn moeder maar vragen waarom ik dan zo chagarijnig kijk als ik thuiskom![]()
Moe ben ik dan zeker jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moe enzo. En toen ging je eten en naar bed: toch?
hoi snoppquote:Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef snopprinses het volgende:
omg..ik heb de schattigste schoenen ooit gekocht toenet
Ach ja, vast iets met ProRail, kan niet anders. Je let anders ook niet op op school: ik wordt met een tquote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moe ben ik dan zeker ja![]()
En ik wordt strontziek van die vertragingen hier![]()
Zeker 4 keer per week vertraging en vorige week kwam ik 3 keer te laat door vertraging![]()
En dat op een stukje spoor van 12km, de andere 60km gaan altijd zonder problemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |