Daar ga ik me nu ook even een grote beker van halenquote:
Nu alweer aan het fokken.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar ga ik me nu ook even een grote beker van halen![]()
Ik ben net op school en heb over een half uur tentamen![]()
Anders zit ik een half uur niks te doenquote:
Hehe, leren jij.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Anders zit ik een half uur niks te doen![]()
Voor tentamens ga ik altijd een half uur eerder weg voor het geval er vertraging is![]()
Heeft beker groene thee gehaald, rooibos was op![]()
Heb ik in de bus al gedaan en gisterenavondquote:
Dit komt me bekend voor.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb ik in de bus al gedaan en gisterenavond![]()
Op het laatste moment leren heeft toch geen zin![]()
Succes~!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens naar het tentamen lokaal toe![]()
Dat eerstequote:Op woensdag 21 december 2005 09:45 schreef Wiwi101 het volgende:
4 gaatjes?
Komt dus wel goedquote:Op woensdag 21 december 2005 09:56 schreef snopprinses het volgende:
brr..ik ben zenuwachtig voor mn toets terwijl ik er helemaal niet voor kan zakken of slagen >_<
Oh dat, stelt niks voor hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:08 schreef snopprinses het volgende:
deeltoets 2
de toets voor de TTT
Tis om te wennen hoe het is met een examinator naast je ipv je rijinstructeur, om minder zenuwen te krijgen met je echte examen enzo.
Ik had al zo'n gevoel.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Volgens mij ging mijn tentamen niet zo goed![]()
Sorry maikulll, maar dat is een baggertopic.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:36 schreef Maikuuul het volgende:
Check me nieuwe topic
Check die nieuwe stijltje
Ik verveelde mequote:Op woensdag 21 december 2005 11:41 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Sorry maikulll, maar dat is een baggertopic.
Nogal jaquote:Op woensdag 21 december 2005 11:41 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Sorry maikulll, maar dat is een baggertopic.
Dat ging ik toch al omdat ik zo lelijk benquote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gizmore gek. Boh jong mijn topic niet respecteren ?
Voor straf stuur ik je met een burqa op straat
Probeer m dat maar eens aan zn 'verstand' te brengenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef Intrepidity het volgende:
Wanneer stop je eens met die zinloze kuttopics openen
krijg een leven ofzo!
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
Vakaaaans!
Morgen nog en dan vakantie.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Nog 1 dat tot 20 over 12 vanaf half 11
[FB] Inso Rocks, Jogy nog steeds gemistquote:Op woensdag 21 december 2005 12:46 schreef Maikuuul het volgende:
Renesite kan je de TT ff veranderen naar : Pimp my monitor gek ?
Check die nieuwe stijltje
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[FB] Inso Rocks, Jogy nog steeds gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |