quequote:Op woensdag 21 december 2005 21:09 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi Gek, Bier, Bibber en MSN
Edit: En nu ook Vuurtje (wat was jouw avatar ook alweer voor iets?)
Weet ikquote:
Poging tot is goed, de uitwerking een stuk minder inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Weet ikMaar is het enigste alive liedje wat ik heb
![]()
Moet toch wat om het topic leven te houden he![]()
Om wat te doen.... ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben hele dag in d estad geweest.,
Zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Wat zie ik op jouw avatar? Een vuurtje?
Op school geweest en tentamen verknaldquote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
En jongens hoe is het vandaag ?
Hoeveel topics maak jij per dag?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef Maikuuul het volgende:
Niew topic :
Mijn broer steelt mijn blikje !
Ik zeg toch, hij heeft last van topicdiarreequote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeveel topics maak jij per dag?
Gemiddeld 2 ofzo ? gewoon he gek als iets spannends gebeurtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoeveel topics maak jij per dag?
Tis dat die search niet meer goed werkt, maar ik zie er van sommige dagen toch al snel een stuk of 4 a 5. Maar echt, het gaat vaak echt helemaal nergens over: das nog het ergstequote:Op woensdag 21 december 2005 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gemiddeld 2 ofzo ? gewoon he gek als iets spannends gebeurt
En dat is niet echt goed voor je mod-aspiraties ofwel soms?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
ik maakte vroeger ook veel topics..
Ik had vandaag 10 uurquote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
kom net terug van letterlijk 12 uur school...
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
van kwart voor 10 vanochtend tot net
OMGquote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
kom net terug van letterlijk 12 uur school...
Waag een poging zou ik zeggen. Zet m vast klaar enzoquote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef Modwire het volgende:
Ik heb nog nooit een topic geopent..
Ik ging vanmorgen om half 8 weg en was om 5 uur weer thuisquote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
ik vandaag kwart op 10 tot kwart op 1
Ach, ik heb al vaak genoeg gehad vorig jaar dat ik om half 8 wegging en half 7 pas weer thuis was. Leuk zo die reistijdquote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ging vanmorgen om half 8 weg en was om 5 uur weer thuis![]()
Geen wielklem/boete gehad dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag ik met wagen naar stad kom hem nergers kwijt, gewoon ergens scheef neergekwakt
Ik ken het jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, ik heb al vaak genoeg gehad vorig jaar dat ik om half 8 wegging en half 7 pas weer thuis was. Leuk zo die reistijd
Moe enzo. En toen ging je eten en naar bed: toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken het ja![]()
Helemaal leuk als je ook nog vertraging hebt na zo'n lange dag, en mijn moeder maar vragen waarom ik dan zo chagarijnig kijk als ik thuiskom![]()
Moe ben ik dan zeker jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moe enzo. En toen ging je eten en naar bed: toch?
hoi snoppquote:Op woensdag 21 december 2005 22:00 schreef snopprinses het volgende:
omg..ik heb de schattigste schoenen ooit gekocht toenet
Ach ja, vast iets met ProRail, kan niet anders. Je let anders ook niet op op school: ik wordt met een tquote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moe ben ik dan zeker ja![]()
En ik wordt strontziek van die vertragingen hier![]()
Zeker 4 keer per week vertraging en vorige week kwam ik 3 keer te laat door vertraging![]()
En dat op een stukje spoor van 12km, de andere 60km gaan altijd zonder problemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |