quote:Op woensdag 21 december 2005 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das een mooie deal ja
Vorig jaar had ik samen met mijn broertje 3000 rotjes, 1444 babyvuurpijltjes en 250 grondbloemen.
Mooie muurtjes mee gebouwd om 4 uur 's nachts bij de buren in de tuin![]()
in je hand houdenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Check dit had ik nog van een vriend gekregen, knallen iets harder dan een strijker
Gemaakt met brakke cam ofcourse
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal maar een beetje pijn doen hoorquote:
Dan kan ik me opleiding wel vergeten, naja niet helemaal maar het typt wat langzamer.quote:
Netjesquote:Op woensdag 21 december 2005 19:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net een kerstpakket gekregen van de Telegraaf![]()
En wat zit erin?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net een kerstpakket gekregen van de Telegraaf![]()
Zak Doritos Nacho Cheese met bijbehorende dipsausquote:
IK GOOI DIE DEUR VOOR JE NEUS DICHTquote:Op woensdag 21 december 2005 19:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zak Doritos Nacho Cheese met bijbehorende dipsaus
Zak M&M's
Zak van die magnetron opblaas popcorn
Zak Haribo snoep
2 blikjes pepsi max
dvd'tje met 2 films: Dinner Rush, Grand Theft Parsons
Soort bioscoop pakketje dus
En het allerbelangrijkste: De kaartjes waarmee ik zaterdag langs de deuren ga om gelukkig nieuwjaar te zeggen (geld bedelen dus)![]()
kerstgedachte?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK GOOI DIE DEUR VOOR JE NEUS DICHT
Ik bedoel, vandaag 4 mensen bedelend aan de deur gehad...
opflikeren moeten ze
Joh, dat is bedelen kerel.quote:
hoeveel bier heb je nog nodig?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal maar zit er wel tegenaan zeg maar
Voor folderwijkjes? of ook een dagbladbezorger?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
opflikeren moeten ze
Net heeft mijn moeder dat ook bij iemand gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
opflikeren moeten ze
Dat is kerst! gezellig met een kalkoen onder de kerstboom gaan zitten, pratend over het kinderke in de voederbak.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, dat is bedelen kerel.
Als je nou dakloos was...
Wijkkrantjes, van die gratis krantjesquote:Op woensdag 21 december 2005 19:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor folderwijkjes? of ook een dagbladbezorger?![]()
Ik heb trouwens al van iemand 10 euro gekregen omdat die met de kerstdagen niet thuis zijn![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Net heeft mijn moeder dat ook bij iemand gedaan.![]()
Iritant joch waar ik al jaren mee ruzie heb komt aan de deur, moeder maakt open: 'De Maas en Mijn wenst u prettige kerstdagen.'. Jongen blijft staan, mn moeder: oh, wat leuk.
Zelfde hè.
Joch: Ey, zijn jullie verhuisd?
Moeder: Ja. En hij bleef dus als n paal staan, mn moeder had zoiets van ':?' en deed de deur dicht. Toen haar maar uitgelegd dat dat joch een extra centje wou hebben.
![]()
Moeder.![]()
![]()
neus epileer geval? iets in die richtingquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Maikuuul het volgende:
Ey hoe heet zoeen ding om haren uit je neus te halen ? dat ga ik voor me vader kopen met kerst dusjeh, hoe heet dat ?
Geweldigquote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Iritant joch waar ik al jaren mee ruzie heb komt aan de deur, moeder maakt open: 'De Maas en Mijn wenst u prettige kerstdagen.'. Jongen blijft staan, mn moeder: oh, wat leuk.
Zelfde hè.
Moeder: Ja. En hij bleef dus als n paal staan, mn moeder had zoiets van '
' en deed de deur dicht. Toen haar maar uitgelegd dat dat joch een extra centje wou hebben.
![]()
Moeder.![]()
![]()
Ik vind het schooiers, al die kutzakjes vna 12 die er toch voor betaald worden om door de regen te lopen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Zelfde hè.
Moeder: Ja. En hij bleef dus als n paal staan, mn moeder had zoiets van '
' en deed de deur dicht. Toen haar maar uitgelegd dat dat joch een extra centje wou hebben.
![]()
Moeder.![]()
![]()
Dan kan ik het me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 21 december 2005 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wijkkrantjes, van die gratis krantjes
Doesn't matterquote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ja sorry, kan er ook niks aan doen![]()
Dagbladen kan ik nog begrijpen dat je dan wel geeft.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan kan ik het me wel voorstellen ja
Ik heb hier ook 2 jaar het lokale weekblaadje bezorgt, ook 2 keer langs de deuren geweest maar het bracht altijd vrij weinig op![]()
Oktober vorig jaar ben ik er uitgeknikkerd omdat ik mijn folders altijd in de container gooide
Daar zaten ook folders tussen voor 2 krat bier halen 1 betalen bij de Edah. En daar waren verdacht veel klachten van binnengekomen uit mijn wijk
Als ze toch om half zeven stipt voor de deur staan en aanbellen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dagbladen kan ik nog begrijpen dat je dan wel geeft.
Als ik om half 7 's morgens aanbel krijg ik denk ik niet veel geldquote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Als ze toch om half zeven stipt voor de deur staan en aanbellen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ben je toch ook een lief ventje!![]()
maar ik ben blij voor je hoor![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net op mn stereo
Life is live
Okayquote:
Jij hebt echt last van topicdiarre hequote:Op woensdag 21 december 2005 20:46 schreef Maikuuul het volgende:
Hendig rustig, check die shit
Stel je dit eens voor, je bent aant rijden:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |