Hij mixt alles gewoon live enz. En draait ook nog wat eigen platen enz, wordt denk ik wel vetquote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon beetje al gemaakte sets draaien, easy job![]()
Dat doe ik vrijdag, maar dat is wat makkelijker..quote:Op woensdag 21 december 2005 16:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hij mixt alles gewoon live enz. En draait ook nog wat eigen platen enz, wordt denk ik wel vet
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb morgen een kerstviering waar ik niet heen ga!
Saai en ik kan niet over dat gedoe van al diw wijven die aan elkaars jurk gaan plukken en schreeuwen hoe leuk ze het wel niet vinden enzoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom gaan jullie niet?
Het is maar film kijken, lannen en wat drinken, met de gehele school.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom gaan jullie niet?
Lekker sociaalquote:Op woensdag 21 december 2005 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is maar film kijken, lannen en wat drinken, met de gehele school.
Geen zin in.
MJquote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef Messenga het volgende:
Als we toch bezig zijn..
voor vrijdag, Bovenbouw feest, nog mensen die platen hebben waarvan je zegt : DIE MOET JE DRAAIEN LUL!![]()
?
Morgen jarigquote:Op woensdag 21 december 2005 17:20 schreef Modwire het volgende:
Morgen naar london en daarna vakantie..![]()
Breezers enzoquote:Op woensdag 21 december 2005 17:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor volk er komt![]()
Muse - Micro Cuts.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:21 schreef Messenga het volgende:
Als we toch bezig zijn..
voor vrijdag, Bovenbouw feest, nog mensen die platen hebben waarvan je zegt : DIE MOET JE DRAAIEN LUL!![]()
?
Ik eindig al met Smells like teen spiritquote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Muse - Micro Cuts.![]()
Als je de tent moet sluiten.![]()
![]()
Canadian Speedcore Resistance - We Gotz Gamequote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Breezers enzo
Vooral Trance/ hardstyle en eindig sowieso met wat rock
Lees je ff inquote:Op woensdag 21 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
watsgeburt !?
Ja ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 17:43 schreef snopprinses het volgende:
grrr ik verveel me
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gek best veel weet je toch
Hoi Snopp.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:43 schreef snopprinses het volgende:
grrr ik verveel me
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:46 schreef snopprinses het volgende:
ohhh jij lijkt beetje op mn vriendje
Moet ik ook maar es doenquote:
Was bij mij ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Moet ik ook maar es doenBen al sinds begin juli niet meer geweest. De keer daarvoor was in december ofzo
![]()
Maar mn haar lijkt nu nergens meer naar eigelijk
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Was bij mij ook.maar nu is het weer leuk.
Alleen heeft mn zusje de cam kwijt gemaakt dus kan geen fototje maken.
![]()
maar jij hebt krulletjesquote:Op woensdag 21 december 2005 17:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
De foto in mn fotoboek en dan nog wat langer en maffer. Zo zit t nu
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |