gaat lastig worden ik speel vooral in orkeste niet in bands ensow..quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef spenky het volgende:
Zitten twee mannen aan de bar in een cafe een biertje te drinken. op een gegeven moment pakt een van de twee een oogbal uit zijn oogkas en gooit hem keihard naar het raam aan de andere kant van het cafe, deze kaatst weer terug en de man vangt hem. stopot hem daarna weer terug in zijn oogkas en gaat verder met het nuttigen van zijn biertje. de man naast hem kijkt hem ongeloofwaardig aan en vraagt. wat doe jij nou?!? waarop de man zegt: Ik moest even kjiken of mijn fiets er nog stond.
Zelf bedacht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:00 schreef spenky het volgende:
Zitten twee mannen aan de bar in een cafe een biertje te drinken. op een gegeven moment pakt een van de twee een oogbal uit zijn oogkas en gooit hem keihard naar het raam aan de andere kant van het cafe, deze kaatst weer terug en de man vangt hem. stopot hem daarna weer terug in zijn oogkas en gaat verder met het nuttigen van zijn biertje. de man naast hem kijkt hem ongeloofwaardig aan en vraagt. wat doe jij nou?!? waarop de man zegt: Ik moest even kjiken of mijn fiets er nog stond.
De rookmelder?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
moetsen wij laatst naspelen om te oefenen bommelding.
Best gaar moet je de melder ondervragen
goedverdoeme!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De rookmelder?
Waarom piep jij nou, he?!
dat hoeft nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem neergehoekt met mijn shotgun
Ik heb vrijdag rapport, en moet morgen CKV doormailen. (anders mss geen rapport.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef B_BOY het volgende:
eix is een mazzelpik. ik heb nog gewoon 1 dag les en dan 2 kerst-viering-shit-dage
HenkySpenkyquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef spenky het volgende:
silence
Ik ben druk aan het leren enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:53 schreef spenky het volgende:
silence
mutsquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
Damn, ik had laatst een topic geopend met mijn vuurwerk, maar ik ben hem kwijt :/
Gewoon eerder gaan lerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het leren enzo
Volgens mij kan ik me morgen na de toets direct aanmelden voor de herkansing![]()
Gaatje ontdektquote:
Stelt niks voor, ik had laatst 3 gaatjes (eerste keer, meteen driedubbel bingoquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaatje ontdekt![]()
En nu ook een blaasje in mijn mond ofzo,
Zo'n krater had ik begin dit jaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Stelt niks voor, ik had laatst 3 gaatjes (eerste keer, meteen driedubbel bingo), maar t valt best mee. Je voelt niet echt veel, tenzij je een halve krater in je tand hebt zitten.
![]()
Verdovingquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo'n krater had ik begin dit jaarDe behandeling duurde een half uur en het deed best wel pijn
![]()
Wasdaquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:49 schreef Wiwi101 het volgende:
Laatste keer was in binnen 2 min klaar. Alleen inspectie![]()
Dus mensen: Poetsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |