Mocht ik net ook echt Inter fan zijn met Inter shirtjes , sjaals en vlag.quote:
Hmm, misschien moet je dan eerst leren wat er kan gebeuren met iemand die dat heeft..quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:12 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben analfabeet.
Dat zou nu kunnen zeggen, maar dan spot ik echt ergens mee. Je begrijpt wel wat ik bedoel als ik epilepsieicoontje zeg, en daar bedoel ik verder nix mee...![]()
Schaam je!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mocht ik net ook echt Inter fan zijn met Inter shirtjes , sjaals en vlag.
Daarnaast maken wij meer kans dan jullie tegen Inter
Morgen examen ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef snopprinses het volgende:
wie wil zometeen voor me rijles doen en morgen rijtoets?
PSV heeft ze vorig jaar ook kunnen temmen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Schaam je!
Daarnaast is Olympique vrijwel onverslaanbaar op dit moment.
Ze zijn er niet op achteruit gegaan, PSV wel..quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV heeft ze vorig jaar ook kunnen temmen.
Zouden ze ook zo goed zijn geweest
wat is er aant handje?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:18 schreef Renesite het volgende:
kut msn.
Toch lukt het ze.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze zijn er niet op achteruit gegaan, PSV wel..
Joh doe nie zo moelijk. Dit soort dingen zie ik je nooi tegen die mensen die het steeds over kankerkachel hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je dan eerst leren wat er kan gebeuren met iemand die dat heeft..
bij mij niet hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
msn is down
Ik welquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef snopprinses het volgende:
wie wil zometeen voor me rijles doen en morgen rijtoets?
dan ben ik een uur eerder uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:10 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik mag morgen van 8:15 tot 17:15 naar school![]()
als je het hebt lul je andersquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Joh doe nie zo moelijk. Dit soort dingen zie ik je nooi tegen die mensen die het steeds over kankerkachel hebben.
Tis gewoon een naam voor die knippericoontjes, als je t zo wil![]()
ohja.. ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat ik wel slaag
Ken het nog goed de theorie
Dat is echt makkelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:37 schreef spenky het volgende:
[..]
ohja.. ?
mag je hier dan rechtsafslaan?!?!?!![]()
![]()
Tuurlijk, dan mag je alleen zelf cynische grappen maken, maar als anderen iets zeggenquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet nu eigenlijk een tentamen leren maar ik lag te slapen![]()
goedeavond trouwens
Je woont ver wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:41 schreef spenky het volgende:
[..]
nou maar antwoord geven doe je niet
Jaa slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet nu eigenlijk een tentamen leren maar ik lag te slapen![]()
goedeavond trouwens
ALs ik morgen een voldoende wil halen moet ik nu even wakker blijvenquote:
Nu slapen en vroeg opstaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ALs ik morgen een voldoende wil halen moet ik nu even wakker blijven![]()
Ik moet morgen vroeg om 7:15 met de bus weg, daarvoor moet ik een uur krantenbezorgen. Ik sta op om 5:45quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nu slapen en vroeg opstaanHeb je een goed kortetermijngeheugen?
![]()
In dat geval ben je te laat begonnen met lerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg om 7:15 met de bus weg, daarvoor moet ik een uur krantenbezorgen. Ik sta op om 5:45Nog vroeger om te gaan leren heb ik geen zin in
![]()
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:51 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
In dat geval ben je te laat begonnen met leren![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie tekst he?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:51 schreef spenky het volgende:
Je hebt bier.......
En je hebt Grolsch.........
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:52 schreef Wiwi101 het volgende:
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
?
stuurs was van je stuffquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef B_BOY het volgende:
ik gamuziek maken lat0rz....
Je wordt eigelijk inderdaad best wel genegeerd hierzo (klaagde je gister ook al overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |