Ja dus, alsof ik er vandaag nog aan ga werken. En morgen hebben we geen alc uren dusjeh dan gaat het ook al niet. Kortom : we krijgen hem niet afquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het is fucking dinsdag en je hoeft het pas donderdag af te hebben, maar je denk het nu al niet af te krijgen door een "bommelding"![]()
jezus prutser
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef iamredleader het volgende:
Je bent zeker net begonnen aan een project wat het hele semester al had moeten lopen?
Hebben we 3 weken geleden gekregen. Maar het was erg druk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef iamredleader het volgende:
Je bent zeker net begonnen aan een project wat het hele semester al had moeten lopen?
aan je brommer sleutelen zekerquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben we 3 weken geleden gekregen. Maar het was erg druk.
ROC zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:13 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh moeten we een kantoor inrichten enzo. Maar we waren er mee bezig. En toen kwam opeens die gare bommelding dus iedereen moest snel de klas uit > resultaat niet kunnen opslaan.
Dusjeh toen mocht iedereen weer naar binnen. Maar die vrouw wat ons les gaf kwam maar niet, dus hebben we 3 kasten voor de deur geschoven
Leeuwenborghquote:
- Hallo, u spreekt met the_legend_killer, kan ik u helpen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
bommeldingen zijn altijd klote.
Als ik eens achter bureau zit en ik krijg een bommelding moet ik hem eerst ondervragen
Amehoela ! ik peer hem dalijk is de bom echt
Zo'n vragenlijst duurt best lang
Alsof ik dit verzinquote:
ROC = ausländer en domme boerenquote:
Nivo 2quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:13 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh moeten we een kantoor inrichten enzo. Maar we waren er mee bezig. En toen kwam opeens die gare bommelding dus iedereen moest snel de klas uit > resultaat niet kunnen opslaan.
Dusjeh toen mocht iedereen weer naar binnen. Maar die vrouw wat ons les gaf kwam maar niet, dus hebben we 3 kasten voor de deur geschoven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |