Tuurlijk, met de Live en the Afterlive moet dat zeker lukkenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, we moeten die 1000 topic toch kunnen halen he!?!?!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef I_doubt het volgende:
Ik wacht tot Josit zijn tranen gaat plengen.
Dan stap ik in de auto en dan zullen jullie op de streams plotseling een auto het BB huis zien binenrijden en een volkomen overstuur geraakte BB fan Josti zien aftuigen.
Alles voor live televisie![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
Deze maar doen?
Nee hoor, iemand moet 't toch doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
U heeft zichzelf uitgeroepen tot de centrale topicopener deze nacht?
Liefquote:
Jaha, heb al een topic reportje gestuurd, maar de modjes slapen vast.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
HIER VERDER, DEZE SLUITEN AUB [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
toch niet Frans Bauer héquote:Op woensdag 21 december 2005 01:02 schreef Morwen het volgende:
Lieske overdrijfffffff niet zo *zucht* "Ik Haaaaat Frans"![]()
Ik probeerde de verwarring wat te vergroten, dat DIT topic gesloten zou gaan worden, en we toch naar het andere topic zouden gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaha, heb al een topic reportje gestuurd, maar de modjes slapen vast.
Niks sluiten... gewoon verder gaan hierquote:Op woensdag 21 december 2005 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
HIER VERDER, DEZE SLUITEN AUB [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het is GVD al 1:04quote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:
Werken hier überhaupt modjes?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, we kunnen beter hierheen gaan: [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks sluiten... gewoon verder gaan hier
Thanksquote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Had je gelezen wat je had geschreven
ipv SuperMOM, schreef jij SuperMem, daar moest ik om lachen, leuk type foutje
Deze post helemaal gemist..... gaat zo hard hier nu
Dat is een soort van grapje van mij, omdat ik in Friesland woon noem ik SuperMom SuperMem geen typefoutje.... gewoon leuk geintje tussen ons
Moest het even hier plaatsen hoorvoor ze denken dat je mij express in de maling neemt
![]()
Morgen gaan de overbodige topics hard opslot dus no worries iig wat betreft datquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Werken hier überhaupt modjes?
Of moeten ze bij gelegenheid wakker gebeld worden?
Dan kan beter tijdelijk een vd vaste BB users een ge-upgrade userfunctie krijgen, denk ik.
Hai, Dizzyquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
FF een vraagje tussendoor, er heeft toch een Frances in BB gezeten ooit???
Weet je wat... ga jij lekker daar posten en blijven wij in deze okquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, we kunnen beter hierheen gaan: [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!![]()
Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houdenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
Joost is gek op zijn smoking... wil hem maar niet uitdoen
[afbeelding]
Nee, die was van Big Diet en nu dikke vriendjes met Patty Brardquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Van 1 of ander zangvereniging denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef Bocaj het volgende:
Wie waren eigenlijk die zangers buiten?
Een soort Peter6000 privetopic dusquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je wat... ga jij lekker daar posten en blijven wij in deze ok![]()
Zag net een post van ene Frances die GJ steunt en hoopt dat er niemand gaat smsen, dus vandaar enne nogmaals HOIquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, Dizzy![]()
Ja, staat me wel iets van bij ja.............
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houden
dan normaal![]()
![]()
Nee, ik lees nu weer effe.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan niet![]()
Misschien is het zijn ex, Caroline.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zag net een post van ene Frances die GJ steunt en hoopt dat er niemand gaat smsen, dus vandaar enne nogmaals HOI![]()
Onderbroeken ook 3 dagen jaquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houden
dan normaal![]()
![]()
is een lurkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan niet![]()
Dan zitten er flinke remsporen gok ik zoquote:
Absoluut!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ik![]()
owja, is ook wel zo, maar doelde effe ergens anders opquote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ik![]()
Is dat een loze belofte of ben je al bezig?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu over de term 'kattebel' uit een liedje van Blof
Wel een komisch gesprekje, je zou het eigenlijk uitgetikt moeten zien
Weet ikquote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
owja, is ook wel zo, maar doelde effe ergens anders op
hij houd graag dingen lang aanmet alle gevolgen van dien
![]()
Dit is voor mij niet bij te houden, maar dus wel komisch.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat een loze belofte of ben je al bezig?
Tja ze kunnen nog 50.000 euries verdienen dus zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Joost denkt dat er morgen een opdracht komt en wil daarom toch maar gaan slapen voor alle zekerheid
Dank je ik wist dat ze ergens in had gezeten maar kon het niet thuisbrengen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee, die was van Big Diet en nu dikke vriendjes met Patty Brard![]()
achter de heren hun rug kunnen ze dat welquote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Morwen het volgende:
Ik dacht dat de dames gevloerd waren? Ze zijn nog flink aan het beppen![]()
Moet ie wel bij D66 weggaan.quote:
Nee Lieske is flink aan het beppen, Ingrid heeft geen kans om te slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Morwen het volgende:
Onderling beppen bij vrouwen is net als eten en slapen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Morwen het volgende:
Omdat Joost helemaal koortsig wordt als hij niet in zijn eigen bed kan slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Waarom gaan ze trouwens niet allemaal op 1 kamer slapen?
Hij kan beter naar de PvdA gaan, daar zit er nog eentje met zo'n Ben-ik-in-beeld-hoofd: Wouter ik-schrijf-m'n-eigen-boekjes-wel Bos.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet ie wel bij D66 weggaan.
Na de "militairen naar Afghanistan" discussie kan er wel eens weinig van D66 overblijven.![]()
Geen idee Melke we kunnen het ook niet vragenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
de josti bandquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef Bocaj het volgende:
Wie waren eigenlijk die zangers buiten?
Omdat ze dan niet naar elkaar kunnen schreeuwenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Waar zag je dat staan Dizzy? Want Frances is van Big Diet en een van de beste vriendinnen van Patty Brard, die weer vriendjes is met GJ.....?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zag net een post van ene Frances die GJ steunt en hoopt dat er niemand gaat smsen, dus vandaar enne nogmaals HOI![]()
Euhm..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef Bocaj het volgende:
Jeetje wat een mongolen daar in het huis... weten niet eens wat een knijpkat of kattebel is
Dag Muertequote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga slapen, morgen rond een uur of 11 ben ik er weer, voor iedereen die gaat slapen een goede nachtrust en voor iedereen die nog moet werken een goede wacht.![]()
![]()
Slaap lekker Muerte... droom maar fijn van je nieuwe schermenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga slapen, morgen rond een uur of 11 ben ik er weer, voor iedereen die gaat slapen een goede nachtrust en voor iedereen die nog moet werken een goede wacht.![]()
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
![]()
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kan beter naar de PvdA gaan
Dat vraag ik me nu al een week af. Volgens mij omdat Mini-Me dan niet meer haar roddelbehoeftes kan bevredigen. Volgens mij zou Ingrid het best willen en Roel en Joost zowieso wel.... Ingrid moet zich niet teveel laten inpalmen door Lieske denk ik dan, dan kan ze nog met stip op 2 komen....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Wd?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.![]()
Trusten Muertequote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
![]()
Mja, die behoefte heb ik niet zo, dus vrouwen in het algemeen is misschien iets te algemeenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onderling beppen bij vrouwen is net als eten en slapen.
Puur natuur, kost geen enkele energie volgens mij.
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Paquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waar zag je dat staan Dizzy? Want Frances is van Big Diet en een van de beste vriendinnen van Patty Brard, die weer vriendjes is met GJ.....?![]()
Bren is lid van de SM partij, pas maar op ze komt je zo achterna met haar zweepquote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.![]()
Niet zo generaliserenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onderling beppen bij vrouwen is net als eten en slapen.
Puur natuur, kost geen enkele energie volgens mij.
Ben benieuwd wanneer ze de streams op zwart gooienquote:Op woensdag 21 december 2005 01:11 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd wat de opdracht gaat worden! Ben ook benieuwd of ze morgen ook nog zo'n diner krijgen! Ben ook benieuwd wat er donderdag allemaal gaat gebeuren
Geheel in de geest van dit subforum, generaliseer ik uiteraard zonder enige mate nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, die behoefte heb ik niet zo, dus vrouwen in het algemeen is misschien iets te algemeen![]()
Ik geloof het zomaar!!!quote:
Dat werd al meerdere malen eerder gevraagd hier maar ze hoorde hier (op Fok!) dat er ooit gezegd is dat ze hun eigen bedje het lekkerste vonden slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'quote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Pa![]()
y Brard
Truste slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
![]()
Ja, zo komen we wel aan die duizend topics.quote:
Haha jouw antwoorden zijn altijd anti Lieskequote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu al een week af. Volgens mij omdat Mini-Me dan niet meer haar roddelbehoeftes kan bevredigen. Volgens mij zou Ingrid het best willen en Roel en Joost zowieso wel.... Ingrid moet zich niet teveel laten inpalmen door Lieske denk ik dan, dan kan ze nog met stip op 2 komen....
Typisch mannelijk dusquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geheel in de geest van dit subforum, generaliseer ik uiteraard zonder enige mate nu.
Misschien las je het wel verkeerd... Het lijkt ook sterk op elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kan wd in een quote zomaar zijn veranderd in vvd?????
Ik weet het niet meissie....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kan wd in een quote zomaar zijn veranderd in vvd?????
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'
Drama..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze de streams op zwart gooien![]()
Toen hij net uit het huis van bewaring kwamquote:Op woensdag 21 december 2005 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzo![]()
![]()
![]()
Zodra de winnaar het pad verlaten heeft denk ikquote:
Nope ex bewoner GJ doet aangifte OIDquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'
Ik heb nog wel een plekje in mijn hart voor GJquote:Op woensdag 21 december 2005 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzo![]()
![]()
![]()
Dat klopt redelijk, maar ik betrek het nu op Ingrid. Ingrid is een aantal weken geleden begonnen aan een eindspurt en ik denk dat Lieske haar daarin belet....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef melke het volgende:
[..]
Haha jouw antwoorden zijn altijd anti Lieske
Oh diequote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Pa![]()
y Brard
Ow ik postte net in dat topic dat je hier moest zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben op de solotoer gegaan in [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het zou zonde zijn om zo'n geweldig pro Vindicat topic zo om zeep te helpen.
Lang leve Lieske, Lang leve Vindicat, (mijn pillen helpen niet meer()
Net als een drol op de stoep, bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aanpassen aan je omgeving? Absoluut.
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?quote:
strak planquote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Morwen het volgende:
*note to myself: Bom op Haaksbergen 23 December![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen hij net uit het huis van bewaring kwam![]()
Das Almelooooooooooquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?
Meer kan ik me niet voorstellen.
En de vliegen die erop af komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Net als een drol op de stoep, bedoel je![]()
Hou op, ik zat met tranen in m'n ogenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaEn Patty en hij huilen!!!
![]()
Nee ze viel op in Haaksbergen met haar gekke rokjes en schoentjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?
Meer kan ik me niet voorstellen.
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben op de solotoer gegaan in [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het zou zonde zijn om zo'n geweldig pro Vindicat topic zo om zeep te helpen.
Lang leve Lieske, Lang leve Vindicat, (mijn pillen helpen niet meer()
Sweet dreamsquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. Morgen nog vroeg dag alvorens een dagje vrij. (en dan nog vrijdag alvorens vakantie).
![]()
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheidquote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
GJ, dat is die crimineel toch?
Slaapsequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. Morgen nog vroeg dag alvorens een dagje vrij. (en dan nog vrijdag alvorens vakantie).
![]()
Ik betaal je borgtocht!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanAls ik word opgepakt weten jullie dat ik het ben (moet ik wel eerst aan pillen komen
)
Tot ing in slaap valtquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef M-en-A het volgende:
Even tijd voor een kleine pol.
Hoe lang houdt Ingrid dat geklets van Lieske nog vol?
Om welke tijd zegt ze dat Lies haar mond moet houden![]()
Denk dat Ing denkt laat haar maar even, ik hoor anders niks danquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef M-en-A het volgende:
Even tijd voor een kleine pol.
Hoe lang houdt Ingrid dat geklets van Lieske nog vol?
Om welke tijd zegt ze dat Lies haar mond moet houden![]()
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
We kunnen ook lakens bedrukken en die onderweg naar Haaksbergen ophangen, staat hier een leuke viaduct waar we de eerste aan kunnen hangenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanAls ik word opgepakt weten jullie dat ik het ben (moet ik wel eerst aan pillen komen
)
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheid
[Lieske]It's a Dirty Job, but iemand moet het doen[/Lieske]quote:
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef M-en-A het volgende:
Ik gok er op dat Ingrid om 2.00 uur zegt: Lieske kop dicht en slapen
Of is het alleen maar hoop die ik nu uitspreek![]()
Lees en luister anders dat forum ff, hoe hummie beweert nix naars over bewoners en ex bewoners te zeggen en vervolgens GJ kleineertquote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doen
Ik snap dat wel. Zit ik ook nog regelmatig in, BB-wijs.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Zat Roel weer in een van zijn 'ik mis Dido' momenten
Nee, was een inschattingsfout van mequote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef I_doubt het volgende:
De TT klopt nog steeds niet.
Ik zie alleen maar dekbeddenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Zat Roel weer in een van zijn 'ik mis Dido' momenten
Trusten Bartoliquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef I_doubt het volgende:
De TT klopt nog steeds niet.
De mijne klopte welquote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, was een inschattingsfout van me![]()
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenIk lees het morgen mischien wel in de streamverslagen
Ik ben nu iig slapen
Als je in Groningen woont wel jaquote:
Wat kan ze toch lullequote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.![]()
Ik absoluut niet! Maar kom op joh! Dido's komen en Dido's gaan..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Zit ik ook nog regelmatig in, BB-wijs.
Ik heb alles nu doorgelezen en denk ook niet dat hij 4 jaar na dato (met een leuk huis, ik ken het! wel eens langsgereden!, riant salaris, leuke vriendin, nieuwe baan in zicht) het doet voor de aandacht maar voor gerechtigheid. Ik geloof het wel, aangezien wij allemaal het gesjoemel wel vermoeden. Elke exit zien wij zelf dat (de lijstduwer) onderaan staat en wij allemaal al roepen: oh nee joh, die 3e staat vliegt eruitquote:Op woensdag 21 december 2005 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheid
Lieske rateld maar door, ik dacht dat ze ging slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenIk lees het morgen mischien wel in de streamverslagen
Ik ben nu iig slapen
Heeft hij express gedaan zodat er minder mensen in de finale zouden stemmen en zo heeft hij Endemol ermee!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doen
quote:
Trustequote:
Dat hoopten wij ookquote:Op woensdag 21 december 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieske rateld maar door, ik dacht dat ze ging slapen![]()
Zo echt wel pffffquote:Op woensdag 21 december 2005 01:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je zou er zelf bijna stil van worden![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Als je Zo met BB bezig bent blijft het vreemd dat niet iedereen het kent, zoals de josti-flip![]()
Of misschien is het een vooropgezette rel om de kijkcijfers op te krikkenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heeft hij express gedaan zodat er minder mensen in de finale zouden stemmen en zo heeft hij Endemol ermee!
Ja idd als je moeite hebt met slapen moet je naar haar luisterenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Truste![]()
lieske lult btw nog steeds heeeeeeeeeel slap![]()
Inhoudelijk heeft ze ook niet gezegd dat alles eerlijk ging, ze heeft veel gemeld maar niet of het eerlijk ging, dus ik heb best wel vertrouwen in GJ, hij wordt er niet beter van haalt nogmaals zijn naam door het slijk, en dat wist hij vantevoren dus ik geloof er wel inquote:Op woensdag 21 december 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb alles nu doorgelezen en denk ook niet dat hij 4 jaar na dato (met een leuk huis, ik ken het! wel eens langsgereden!, riant salaris, leuke vriendin, nieuwe baan in zicht) het doet voor de aandacht maar voor gerechtigheid. Ik geloof het wel, aangezien wij allemaal het gesjoemel wel vermoeden. Elke exit zien wij zelf dat (de lijstduwer) onderaan staat en wij allemaal al roepen: oh nee joh, die 3e staat vliegt eruitZoals afgelopen donderdag Roel onderaan stond (wat ongelovelijk was) en Naat 3e of zo, iedereen hier riep... ooooh Naat eruit! En zo ging het elke keer!!! Dus ik denk ook wel dat er gesjoemeld wordt en hopelijk heeft GJ er nu bewijzen van! Zou wel een giller zijn!!!
(en Hummie reageerde erg kinderachtig over: oh die GJ die stomdronken huildend in de DBK zat? Oh die GJ van de GHB? Daar heeft DIT helemaal niets mee te maken, beetje sneu van Mummie)
Ik heb vanmiddag express de O'Lays chips in een beker gekocht (hoe heet dat nou? in ieder geval geen zak) om de Jostiflip uit te proberen met die dop!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Als je Zo met BB bezig bent blijft het vreemd dat niet iedereen het kent, zoals de josti-flip![]()
Trustequote:
Een rol Pringles kopen is makkelijker lijkt mequote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag express de O'Lays chips in een beker gekocht (hoe heet dat nou? in ieder geval geen zak) om de Jostiflip uit te proberen met diep dop!![]()
![]()
Slaap lekker, streamkanjertjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
Wij vertrekken ook.... kan het niet meer aanhoren![]()
![]()
Truste iedereen![]()
![]()
Die knijp je na 3 keer al kapot, das nixquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een rol Pringles kopen is makkelijker lijkt me
Droom fijn samenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
Truste iedereen![]()
![]()
Jostiflippppp.... krakkkkquote:Op woensdag 21 december 2005 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die knijp je na 3 keer al kapot, das nix![]()
Precies! Zo denk ik er ook over!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Inhoudelijk heeft ze ook niet gezegd dat alles eerlijk ging, ze heeft veel gemeld maar niet of het eerlijk ging, dus ik heb best wel vertrouwen in GJ, hij wordt er niet beter van haalt nogmaals zijn naam door het slijk, en dat wist hij vantevoren dus ik geloof er wel in![]()
![]()
welterustenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
Truste iedereen![]()
![]()
Lekkerder ookquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb je het verhaal niet gelezen van Arliator en de kassa dame????quote:
Daar lukt het dus niet mee, heb ik geprobeerdquote:Op woensdag 21 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, vertel eensquote:Op woensdag 21 december 2005 01:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je het verhaal niet gelezen van Arliator en de kassa dame????![]()
Joost doet het toch ook met een Pringles koker?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daar lukt het dus niet mee, heb ik geprobeerd![]()
erg eigenlijk he?
Best wel eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
erg eigenlijk he?
Lays koker is van plasticquote:Op woensdag 21 december 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost doet het toch ook met een Pringles koker?
Okee... doe ik dat morgen... ga ik nu dekbed zoeken... slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nee dan pis ik weer in me broek van het lachuh. je kan het teruglezen zaterdagnacht was het
Jaaahaaaaaaaquote:Op woensdag 21 december 2005 01:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Trusten Pearliequote:Op woensdag 21 december 2005 01:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
welterustenM- en-A , en ik ga ook
dus voor nu of later slaap zacht
![]()
allemaal
en tot morgen![]()
![]()
Erin knijpen tot ie ploptquote:Op woensdag 21 december 2005 01:47 schreef Euc- het volgende:
wat doet ie dan met een koker?
DE Josti flipquote:Op woensdag 21 december 2005 01:47 schreef Euc- het volgende:
wat doet ie dan met een koker?
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... doe ik dat morgen... ga ik nu dekbed zoeken... slaap lekker
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:48 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben nu echtweg doeggggg
![]()
tot morgen !!
Nope met de O'Lays heb ik juist op geletquote:Op woensdag 21 december 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost doet het toch ook met een Pringles koker?
Echt hilarischquote:Op woensdag 21 december 2005 01:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hoe minder je er over weet, des te beter denk ik zo.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:49 schreef Euc- het volgende:
en dan springen die dingen naar boven ofzo?
Nu ben ik nieuwschierig!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe minder je er over weet, des te beter denk ik zo.
Ligt een beetje aan de hoek van de koker hehquote:Op woensdag 21 december 2005 01:49 schreef Euc- het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe minder je er over weet, des te beter denk ik zo.
Nee je doet het met een lege bus, deksel erop en dan schiet je het deksel tegen iemand aanquote:Op woensdag 21 december 2005 01:49 schreef Euc- het volgende:
Sorry ik weet hetquote:Op woensdag 21 december 2005 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.
Een elastiekje komt sowieso veel beter aan.
Eindelijk kan het geluid weer harder en het klinkt als muziek in de oortjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Net als gisteren, sluiten ze af met 'love you', en het is stil
En dan spring en dans en door je kamer van puur plezierquote:Op woensdag 21 december 2005 01:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee je doet het met een lege bus, deksel erop en dan schiet je het deksel tegen iemand aan
de voorzitster van de Josti-fanclub maakt zich eindelijk bekendquote:Op woensdag 21 december 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry ik weet hetLoop ik vanmiddag in de Dirk v/d Broek langs de chips, denk zal even wat voor mijn zoon meenemen, zie daar dus die bussen staan (!) en denk aan Joost en roep: JOSTIFLIP tegen mijn man, die moet ik hebben!!!
Triest eigenlijk
Manlief zegt nog: huh wat?
![]()
Je riep het dus niet tegen de kassa dame, dat scheelt alquote:Op woensdag 21 december 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry ik weet hetLoop ik vanmiddag in de Dirk v/d Broek langs de chips, denk zal even wat voor mijn zoon meenemen, zie daar dus die bussen staan (!) en denk aan Joost en roep: JOSTIFLIP tegen mijn man, die moet ik hebben!!!
Triest eigenlijk
Manlief zegt nog: huh wat?
![]()
En dan zet je vrolijk een aansteker tegen je reet aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan spring en dans en door je kamer van puur plezier![]()
![]()
![]()
gewoon proberen, je hebt er meerdere versies van, de josti but maar recht in het gezicht is de leukstequote:Op woensdag 21 december 2005 01:53 schreef Euc- het volgende:
komtie ook ver dan? Of valt dat wel mee? Toch eens proberen dan, gewoon in het midden knijpen ofzo?
Ooooh echt nietquote:Op woensdag 21 december 2005 01:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de voorzitster van de Josti-fanclub maakt zich eindelijk bekend
Arm meisjequote:Op woensdag 21 december 2005 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je riep het dus niet tegen de kassa dame, dat scheelt al![]()
![]()
Ach, ik vind hem wel leuk, hij mag wel winnen of Ingridquote:Op woensdag 21 december 2005 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dan zet je vrolijk een aansteker tegen je reet aan.![]()
Zelfs als relatief Joost-fan zijnde heb ik mijn grenzen.
nee, sorry niet gelezen, maar wie wil er dan voorzitter worden van zijn fanclub??quote:Op woensdag 21 december 2005 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooooh echt nietHeb je mijn vorige post niet gelezen hier?
[..]
Arm meisje![]()
Ik had het gepostquote:Op woensdag 21 december 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
Ik zoek me rot naar die post van Arliator op zaterdag over de Jostiflip tegen de cassiere maar kan het niet zo snel vinden![]()
Enne, nee Joost MAG niet winnen, dan Ingrid!!![]()
Wordt ik je penningmeester oke? of de voorzitter van de anti-Joost-fanclub, kan ook?quote:Op woensdag 21 december 2005 02:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, sorry niet gelezen, maar wie wil er dan voorzitter worden van zijn fanclub??
ik ben inmiddels al voorzitter van de anti-Lieske-fanclub
Je kunt het ook anders zien, iedereen word zo vermoeid van dat figuur. en daarom slapen ze........quote:Op woensdag 21 december 2005 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Joost heeft zeker de afgelopen weken doorkoombaar (mooi nieuw woord vaak quoten staat ie volgend jaar in de dikke van Dale) gemaakt, zonder hem ligt iedereen de hele dag te knorren
nou die taak wil ik wel ff op me nemen maar dan wil ik wel lid worden van jou club,quote:Op woensdag 21 december 2005 02:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, sorry niet gelezen, maar wie wil er dan voorzitter worden van zijn fanclub??
ik ben inmiddels al voorzitter van de anti-Lieske-fanclub
Moet ik geld naar je overmakenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wordt ik je penningmeester oke? of de voorzitter van de anti-Joost-fanclub, kan ook?
Neeheeeeequote:Op woensdag 21 december 2005 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
"You like me! You really like me!"
Nee dank je.
Dan nog liever Roel.
Nee je moet SMSen naar 1010 en beginnen met: Joost dan komt Hummie volgende keer ook weer BB doenquote:
Heb geen link gepost, weet niet hoe dat gaat, weet niet hoe dat moet, weet niet of dat kan, ben blont hequote:Op woensdag 21 december 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neeheeeee![]()
Enne, Dizzy had je de link gepost? Niet gezien??
Oh ja Lamon:![]()
Ikke nie hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Deze stilte valt altijd aan het einde van de 6, iedereen maakt topiek aan of zo![]()
Trusten SuperMemquote:Op woensdag 21 december 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
Hmmm kan het niet vinden maar vermoed dat het niet afgelopen zaterdag was dat Arliator deze chips kocht en de cassiere bedreigde, ga morgen wel verder zoekenTrusteeeee allemaal en tot morgen
![]()
![]()
Was afgelopen zaterdag ja, en ik heb het getikt toen. zoek ze morgen enne slaap z8quote:Op woensdag 21 december 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
Hmmm kan het niet vinden maar vermoed dat het niet afgelopen zaterdag was dat Arliator deze chips kocht en de cassiere bedreigde, ga morgen wel verder zoekenTrusteeeee allemaal en tot morgen
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Mooie berg hehquote:Op woensdag 21 december 2005 02:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Moet bijna wel, de streams zijn niet heel erg boeiend, de tv staat op nick Jr
Dat doet ie 50 keer per dag dus dat kan je niet missenquote:Op woensdag 21 december 2005 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk er niet na, hoop op een choppende Roel![]()
nou slaap z8 dan maarquote:Op woensdag 21 december 2005 02:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat doet ie 50 keer per dag dus dat kan je niet missen![]()
Ik ga![]()
![]()
Ik vermaak me altijd wel, hier of eldersquote:Op woensdag 21 december 2005 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Maar Morwen wat ga jij doen na BB?? vooral de mensen van de nacht gaan het zwaar krijgen lijkt mij![]()
Ik wil ook wel een monoloog houden, moet je even zeggen waarover!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 02:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
voer hier gvd een monoloog, helemaal alleen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |