Ik heb nog wel een plekje in mijn hart voor GJquote:Op woensdag 21 december 2005 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzo![]()
![]()
![]()
Dat klopt redelijk, maar ik betrek het nu op Ingrid. Ingrid is een aantal weken geleden begonnen aan een eindspurt en ik denk dat Lieske haar daarin belet....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef melke het volgende:
[..]
Haha jouw antwoorden zijn altijd anti Lieske
Oh diequote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Pa![]()
y Brard
Ow ik postte net in dat topic dat je hier moest zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben op de solotoer gegaan in [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het zou zonde zijn om zo'n geweldig pro Vindicat topic zo om zeep te helpen.
Lang leve Lieske, Lang leve Vindicat, (mijn pillen helpen niet meer()
Net als een drol op de stoep, bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aanpassen aan je omgeving? Absoluut.
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?quote:
strak planquote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Morwen het volgende:
*note to myself: Bom op Haaksbergen 23 December![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen hij net uit het huis van bewaring kwam![]()
Das Almelooooooooooquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?
Meer kan ik me niet voorstellen.
En de vliegen die erop af komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Net als een drol op de stoep, bedoel je![]()
Hou op, ik zat met tranen in m'n ogenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaEn Patty en hij huilen!!!
![]()
Nee ze viel op in Haaksbergen met haar gekke rokjes en schoentjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?
Meer kan ik me niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |