strak planquote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Morwen het volgende:
*note to myself: Bom op Haaksbergen 23 December![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen hij net uit het huis van bewaring kwam![]()
Das Almelooooooooooquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?
Meer kan ik me niet voorstellen.
En de vliegen die erop af komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Net als een drol op de stoep, bedoel je![]()
Hou op, ik zat met tranen in m'n ogenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaEn Patty en hij huilen!!!
![]()
Nee ze viel op in Haaksbergen met haar gekke rokjes en schoentjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?
Meer kan ik me niet voorstellen.
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben op de solotoer gegaan in [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het zou zonde zijn om zo'n geweldig pro Vindicat topic zo om zeep te helpen.
Lang leve Lieske, Lang leve Vindicat, (mijn pillen helpen niet meer()
Sweet dreamsquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. Morgen nog vroeg dag alvorens een dagje vrij. (en dan nog vrijdag alvorens vakantie).
![]()
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheidquote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
GJ, dat is die crimineel toch?
Slaapsequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. Morgen nog vroeg dag alvorens een dagje vrij. (en dan nog vrijdag alvorens vakantie).
![]()
Ik betaal je borgtocht!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanAls ik word opgepakt weten jullie dat ik het ben (moet ik wel eerst aan pillen komen
)
Tot ing in slaap valtquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef M-en-A het volgende:
Even tijd voor een kleine pol.
Hoe lang houdt Ingrid dat geklets van Lieske nog vol?
Om welke tijd zegt ze dat Lies haar mond moet houden![]()
Denk dat Ing denkt laat haar maar even, ik hoor anders niks danquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef M-en-A het volgende:
Even tijd voor een kleine pol.
Hoe lang houdt Ingrid dat geklets van Lieske nog vol?
Om welke tijd zegt ze dat Lies haar mond moet houden![]()
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
We kunnen ook lakens bedrukken en die onderweg naar Haaksbergen ophangen, staat hier een leuke viaduct waar we de eerste aan kunnen hangenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanAls ik word opgepakt weten jullie dat ik het ben (moet ik wel eerst aan pillen komen
)
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheid
[Lieske]It's a Dirty Job, but iemand moet het doen[/Lieske]quote:
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef M-en-A het volgende:
Ik gok er op dat Ingrid om 2.00 uur zegt: Lieske kop dicht en slapen
Of is het alleen maar hoop die ik nu uitspreek![]()
Lees en luister anders dat forum ff, hoe hummie beweert nix naars over bewoners en ex bewoners te zeggen en vervolgens GJ kleineertquote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doen
Ik snap dat wel. Zit ik ook nog regelmatig in, BB-wijs.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Zat Roel weer in een van zijn 'ik mis Dido' momenten
Nee, was een inschattingsfout van mequote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef I_doubt het volgende:
De TT klopt nog steeds niet.
Ik zie alleen maar dekbeddenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Zat Roel weer in een van zijn 'ik mis Dido' momenten
Trusten Bartoliquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef I_doubt het volgende:
De TT klopt nog steeds niet.
De mijne klopte welquote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, was een inschattingsfout van me![]()
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenIk lees het morgen mischien wel in de streamverslagen
Ik ben nu iig slapen
Als je in Groningen woont wel jaquote:
Wat kan ze toch lullequote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.![]()
Ik absoluut niet! Maar kom op joh! Dido's komen en Dido's gaan..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Zit ik ook nog regelmatig in, BB-wijs.
Ik heb alles nu doorgelezen en denk ook niet dat hij 4 jaar na dato (met een leuk huis, ik ken het! wel eens langsgereden!, riant salaris, leuke vriendin, nieuwe baan in zicht) het doet voor de aandacht maar voor gerechtigheid. Ik geloof het wel, aangezien wij allemaal het gesjoemel wel vermoeden. Elke exit zien wij zelf dat (de lijstduwer) onderaan staat en wij allemaal al roepen: oh nee joh, die 3e staat vliegt eruitquote:Op woensdag 21 december 2005 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheid
Lieske rateld maar door, ik dacht dat ze ging slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenIk lees het morgen mischien wel in de streamverslagen
Ik ben nu iig slapen
Heeft hij express gedaan zodat er minder mensen in de finale zouden stemmen en zo heeft hij Endemol ermee!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doen
quote:
Trustequote:
Dat hoopten wij ookquote:Op woensdag 21 december 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieske rateld maar door, ik dacht dat ze ging slapen![]()
Zo echt wel pffffquote:Op woensdag 21 december 2005 01:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je zou er zelf bijna stil van worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |