Welterustenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga slapen, morgen rond een uur of 11 ben ik er weer, voor iedereen die gaat slapen een goede nachtrust en voor iedereen die nog moet werken een goede wacht.![]()
![]()
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kan beter naar de PvdA gaan
Dat vraag ik me nu al een week af. Volgens mij omdat Mini-Me dan niet meer haar roddelbehoeftes kan bevredigen. Volgens mij zou Ingrid het best willen en Roel en Joost zowieso wel.... Ingrid moet zich niet teveel laten inpalmen door Lieske denk ik dan, dan kan ze nog met stip op 2 komen....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Waarom gaan ze trouwens niet allemaal op 1 kamer slapen?
Wd?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.![]()
Trusten Muertequote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga slapen, morgen rond een uur of 11 ben ik er weer, voor iedereen die gaat slapen een goede nachtrust en voor iedereen die nog moet werken een goede wacht.![]()
![]()
Mja, die behoefte heb ik niet zo, dus vrouwen in het algemeen is misschien iets te algemeenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onderling beppen bij vrouwen is net als eten en slapen.
Puur natuur, kost geen enkele energie volgens mij.
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Paquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waar zag je dat staan Dizzy? Want Frances is van Big Diet en een van de beste vriendinnen van Patty Brard, die weer vriendjes is met GJ.....?![]()
Bren is lid van de SM partij, pas maar op ze komt je zo achterna met haar zweepquote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.![]()
Niet zo generaliserenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onderling beppen bij vrouwen is net als eten en slapen.
Puur natuur, kost geen enkele energie volgens mij.
Ben benieuwd wanneer ze de streams op zwart gooienquote:Op woensdag 21 december 2005 01:11 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd wat de opdracht gaat worden! Ben ook benieuwd of ze morgen ook nog zo'n diner krijgen! Ben ook benieuwd wat er donderdag allemaal gaat gebeuren
Geheel in de geest van dit subforum, generaliseer ik uiteraard zonder enige mate nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, die behoefte heb ik niet zo, dus vrouwen in het algemeen is misschien iets te algemeen![]()
Ik geloof het zomaar!!!quote:
Dat werd al meerdere malen eerder gevraagd hier maar ze hoorde hier (op Fok!) dat er ooit gezegd is dat ze hun eigen bedje het lekkerste vonden slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Waarom gaan ze trouwens niet allemaal op 1 kamer slapen?
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'quote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Pa![]()
y Brard
Truste slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
![]()
Ja, zo komen we wel aan die duizend topics.quote:
Haha jouw antwoorden zijn altijd anti Lieskequote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu al een week af. Volgens mij omdat Mini-Me dan niet meer haar roddelbehoeftes kan bevredigen. Volgens mij zou Ingrid het best willen en Roel en Joost zowieso wel.... Ingrid moet zich niet teveel laten inpalmen door Lieske denk ik dan, dan kan ze nog met stip op 2 komen....
Typisch mannelijk dusquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geheel in de geest van dit subforum, generaliseer ik uiteraard zonder enige mate nu.
Misschien las je het wel verkeerd... Het lijkt ook sterk op elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kan wd in een quote zomaar zijn veranderd in vvd?????
Ik weet het niet meissie....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kan wd in een quote zomaar zijn veranderd in vvd?????
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'
Drama..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze de streams op zwart gooien![]()
Toen hij net uit het huis van bewaring kwamquote:Op woensdag 21 december 2005 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzo![]()
![]()
![]()
Zodra de winnaar het pad verlaten heeft denk ikquote:
Nope ex bewoner GJ doet aangifte OIDquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'
Ik heb nog wel een plekje in mijn hart voor GJquote:Op woensdag 21 december 2005 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzo![]()
![]()
![]()
Dat klopt redelijk, maar ik betrek het nu op Ingrid. Ingrid is een aantal weken geleden begonnen aan een eindspurt en ik denk dat Lieske haar daarin belet....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef melke het volgende:
[..]
Haha jouw antwoorden zijn altijd anti Lieske
Oh diequote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Pa![]()
y Brard
Ow ik postte net in dat topic dat je hier moest zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben op de solotoer gegaan in [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het zou zonde zijn om zo'n geweldig pro Vindicat topic zo om zeep te helpen.
Lang leve Lieske, Lang leve Vindicat, (mijn pillen helpen niet meer()
Net als een drol op de stoep, bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aanpassen aan je omgeving? Absoluut.
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?quote:
strak planquote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Morwen het volgende:
*note to myself: Bom op Haaksbergen 23 December![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toen hij net uit het huis van bewaring kwam![]()
Das Almelooooooooooquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?
Meer kan ik me niet voorstellen.
En de vliegen die erop af komen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Net als een drol op de stoep, bedoel je![]()
Hou op, ik zat met tranen in m'n ogenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaEn Patty en hij huilen!!!
![]()
Nee ze viel op in Haaksbergen met haar gekke rokjes en schoentjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?
Meer kan ik me niet voorstellen.
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben op de solotoer gegaan in [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het zou zonde zijn om zo'n geweldig pro Vindicat topic zo om zeep te helpen.
Lang leve Lieske, Lang leve Vindicat, (mijn pillen helpen niet meer()
Sweet dreamsquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. Morgen nog vroeg dag alvorens een dagje vrij. (en dan nog vrijdag alvorens vakantie).
![]()
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheidquote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
GJ, dat is die crimineel toch?
Slaapsequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. Morgen nog vroeg dag alvorens een dagje vrij. (en dan nog vrijdag alvorens vakantie).
![]()
Ik betaal je borgtocht!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanAls ik word opgepakt weten jullie dat ik het ben (moet ik wel eerst aan pillen komen
)
Tot ing in slaap valtquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef M-en-A het volgende:
Even tijd voor een kleine pol.
Hoe lang houdt Ingrid dat geklets van Lieske nog vol?
Om welke tijd zegt ze dat Lies haar mond moet houden![]()
Denk dat Ing denkt laat haar maar even, ik hoor anders niks danquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef M-en-A het volgende:
Even tijd voor een kleine pol.
Hoe lang houdt Ingrid dat geklets van Lieske nog vol?
Om welke tijd zegt ze dat Lies haar mond moet houden![]()
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
We kunnen ook lakens bedrukken en die onderweg naar Haaksbergen ophangen, staat hier een leuke viaduct waar we de eerste aan kunnen hangenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook pillen slikken en donderdag vlieg ik naar het BB huis en ga daar staan met 20 levensgrote naakte caps van mini-me staanAls ik word opgepakt weten jullie dat ik het ben (moet ik wel eerst aan pillen komen
)
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheid
[Lieske]It's a Dirty Job, but iemand moet het doen[/Lieske]quote:
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef M-en-A het volgende:
Ik gok er op dat Ingrid om 2.00 uur zegt: Lieske kop dicht en slapen
Of is het alleen maar hoop die ik nu uitspreek![]()
Lees en luister anders dat forum ff, hoe hummie beweert nix naars over bewoners en ex bewoners te zeggen en vervolgens GJ kleineertquote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doen
Ik snap dat wel. Zit ik ook nog regelmatig in, BB-wijs.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Zat Roel weer in een van zijn 'ik mis Dido' momenten
Nee, was een inschattingsfout van mequote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef I_doubt het volgende:
De TT klopt nog steeds niet.
Ik zie alleen maar dekbeddenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
Zat Roel weer in een van zijn 'ik mis Dido' momenten
Trusten Bartoliquote:Op woensdag 21 december 2005 01:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
strak plan![]()
![]()
![]()
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:31 schreef I_doubt het volgende:
De TT klopt nog steeds niet.
De mijne klopte welquote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, was een inschattingsfout van me![]()
Trustequote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenIk lees het morgen mischien wel in de streamverslagen
Ik ben nu iig slapen
Als je in Groningen woont wel jaquote:
Wat kan ze toch lullequote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.![]()
Ik absoluut niet! Maar kom op joh! Dido's komen en Dido's gaan..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Zit ik ook nog regelmatig in, BB-wijs.
Ik heb alles nu doorgelezen en denk ook niet dat hij 4 jaar na dato (met een leuk huis, ik ken het! wel eens langsgereden!, riant salaris, leuke vriendin, nieuwe baan in zicht) het doet voor de aandacht maar voor gerechtigheid. Ik geloof het wel, aangezien wij allemaal het gesjoemel wel vermoeden. Elke exit zien wij zelf dat (de lijstduwer) onderaan staat en wij allemaal al roepen: oh nee joh, die 3e staat vliegt eruitquote:Op woensdag 21 december 2005 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij zegt dus ook dat hij het echt niet voor de aandacht doet omdat hij nu alle bagger weer over zich heen krijgt maar hij wil gewoon eerlijkheid
Lieske rateld maar door, ik dacht dat ze ging slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee stil is het absoluut niet op de meidenkamer.![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of het hoop of waarheid is ga ik niet eens op wachtenIk lees het morgen mischien wel in de streamverslagen
Ik ben nu iig slapen
Heeft hij express gedaan zodat er minder mensen in de finale zouden stemmen en zo heeft hij Endemol ermee!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:30 schreef melke het volgende:
[..]
Wel een apart tijdstip zo vlak voor de finale wat dus het einde van het programma betekent. Had hij het dan niet beter 'n maand of 3 geleden kunnen doen
quote:
Trustequote:
Dat hoopten wij ookquote:Op woensdag 21 december 2005 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieske rateld maar door, ik dacht dat ze ging slapen![]()
Zo echt wel pffffquote:Op woensdag 21 december 2005 01:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je zou er zelf bijna stil van worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |