Is dat een loze belofte of ben je al bezig?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu over de term 'kattebel' uit een liedje van Blof
Wel een komisch gesprekje, je zou het eigenlijk uitgetikt moeten zien
Weet ikquote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
owja, is ook wel zo, maar doelde effe ergens anders op
hij houd graag dingen lang aanmet alle gevolgen van dien
![]()
Dit is voor mij niet bij te houden, maar dus wel komisch.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat een loze belofte of ben je al bezig?
Tja ze kunnen nog 50.000 euries verdienen dus zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Joost denkt dat er morgen een opdracht komt en wil daarom toch maar gaan slapen voor alle zekerheid
Dank je ik wist dat ze ergens in had gezeten maar kon het niet thuisbrengen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee, die was van Big Diet en nu dikke vriendjes met Patty Brard![]()
achter de heren hun rug kunnen ze dat welquote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Morwen het volgende:
Ik dacht dat de dames gevloerd waren? Ze zijn nog flink aan het beppen![]()
Moet ie wel bij D66 weggaan.quote:
Nee Lieske is flink aan het beppen, Ingrid heeft geen kans om te slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Morwen het volgende:
Onderling beppen bij vrouwen is net als eten en slapen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:12 schreef Morwen het volgende:
Omdat Joost helemaal koortsig wordt als hij niet in zijn eigen bed kan slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Waarom gaan ze trouwens niet allemaal op 1 kamer slapen?
Hij kan beter naar de PvdA gaan, daar zit er nog eentje met zo'n Ben-ik-in-beeld-hoofd: Wouter ik-schrijf-m'n-eigen-boekjes-wel Bos.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet ie wel bij D66 weggaan.
Na de "militairen naar Afghanistan" discussie kan er wel eens weinig van D66 overblijven.![]()
Geen idee Melke we kunnen het ook niet vragenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
de josti bandquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef Bocaj het volgende:
Wie waren eigenlijk die zangers buiten?
Omdat ze dan niet naar elkaar kunnen schreeuwenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Waar zag je dat staan Dizzy? Want Frances is van Big Diet en een van de beste vriendinnen van Patty Brard, die weer vriendjes is met GJ.....?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zag net een post van ene Frances die GJ steunt en hoopt dat er niemand gaat smsen, dus vandaar enne nogmaals HOI![]()
Euhm..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef Bocaj het volgende:
Jeetje wat een mongolen daar in het huis... weten niet eens wat een knijpkat of kattebel is
Dag Muertequote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga slapen, morgen rond een uur of 11 ben ik er weer, voor iedereen die gaat slapen een goede nachtrust en voor iedereen die nog moet werken een goede wacht.![]()
![]()
Slaap lekker Muerte... droom maar fijn van je nieuwe schermenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga slapen, morgen rond een uur of 11 ben ik er weer, voor iedereen die gaat slapen een goede nachtrust en voor iedereen die nog moet werken een goede wacht.![]()
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
![]()
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kan beter naar de PvdA gaan
Dat vraag ik me nu al een week af. Volgens mij omdat Mini-Me dan niet meer haar roddelbehoeftes kan bevredigen. Volgens mij zou Ingrid het best willen en Roel en Joost zowieso wel.... Ingrid moet zich niet teveel laten inpalmen door Lieske denk ik dan, dan kan ze nog met stip op 2 komen....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Wd?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.![]()
Trusten Muertequote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
![]()
Mja, die behoefte heb ik niet zo, dus vrouwen in het algemeen is misschien iets te algemeenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onderling beppen bij vrouwen is net als eten en slapen.
Puur natuur, kost geen enkele energie volgens mij.
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Paquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waar zag je dat staan Dizzy? Want Frances is van Big Diet en een van de beste vriendinnen van Patty Brard, die weer vriendjes is met GJ.....?![]()
Bren is lid van de SM partij, pas maar op ze komt je zo achterna met haar zweepquote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Joost niet. Met 300.000 in de knip wordt hij direct lid van de vvd. Samen met Bren.![]()
Niet zo generaliserenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onderling beppen bij vrouwen is net als eten en slapen.
Puur natuur, kost geen enkele energie volgens mij.
Ben benieuwd wanneer ze de streams op zwart gooienquote:Op woensdag 21 december 2005 01:11 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd wat de opdracht gaat worden! Ben ook benieuwd of ze morgen ook nog zo'n diner krijgen! Ben ook benieuwd wat er donderdag allemaal gaat gebeuren
Geheel in de geest van dit subforum, generaliseer ik uiteraard zonder enige mate nu.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, die behoefte heb ik niet zo, dus vrouwen in het algemeen is misschien iets te algemeen![]()
Ik geloof het zomaar!!!quote:
Dat werd al meerdere malen eerder gevraagd hier maar ze hoorde hier (op Fok!) dat er ooit gezegd is dat ze hun eigen bedje het lekkerste vonden slapenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:13 schreef melke het volgende:
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'quote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Pa![]()
y Brard
Truste slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:15 schreef Muerte het volgende:
![]()
Ja, zo komen we wel aan die duizend topics.quote:
Haha jouw antwoorden zijn altijd anti Lieskequote:Op woensdag 21 december 2005 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu al een week af. Volgens mij omdat Mini-Me dan niet meer haar roddelbehoeftes kan bevredigen. Volgens mij zou Ingrid het best willen en Roel en Joost zowieso wel.... Ingrid moet zich niet teveel laten inpalmen door Lieske denk ik dan, dan kan ze nog met stip op 2 komen....
Typisch mannelijk dusquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geheel in de geest van dit subforum, generaliseer ik uiteraard zonder enige mate nu.
Misschien las je het wel verkeerd... Het lijkt ook sterk op elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kan wd in een quote zomaar zijn veranderd in vvd?????
Ik weet het niet meissie....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe kan wd in een quote zomaar zijn veranderd in vvd?????
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzoquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'
Drama..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze de streams op zwart gooien![]()
Toen hij net uit het huis van bewaring kwamquote:Op woensdag 21 december 2005 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzo![]()
![]()
![]()
Zodra de winnaar het pad verlaten heeft denk ikquote:
Nope ex bewoner GJ doet aangifte OIDquote:Op woensdag 21 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Endemol naar rechter om 'kijkersbedrog'
Ik heb nog wel een plekje in mijn hart voor GJquote:Op woensdag 21 december 2005 01:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach ik vind die GJ toch zo'n kansloos figuur, toen hij ook in Patty's posse was ofzo![]()
![]()
![]()
Dat klopt redelijk, maar ik betrek het nu op Ingrid. Ingrid is een aantal weken geleden begonnen aan een eindspurt en ik denk dat Lieske haar daarin belet....quote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef melke het volgende:
[..]
Haha jouw antwoorden zijn altijd anti Lieske
Oh diequote:Op woensdag 21 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat toppic dat GJ aangifte doet en idd is GJ ook dikke vriendjes met Pa![]()
y Brard
Ow ik postte net in dat topic dat je hier moest zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben op de solotoer gegaan in [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het zou zonde zijn om zo'n geweldig pro Vindicat topic zo om zeep te helpen.
Lang leve Lieske, Lang leve Vindicat, (mijn pillen helpen niet meer()
Net als een drol op de stoep, bedoel jequote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aanpassen aan je omgeving? Absoluut.
Gaat het over een stoplicht dat wel eens op rood en op groen springt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |