Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
FF een vraagje tussendoor, er heeft toch een Frances in BB gezeten ooit???
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houdenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
Joost is gek op zijn smoking... wil hem maar niet uitdoen
[afbeelding]
Nee, die was van Big Diet en nu dikke vriendjes met Patty Brardquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
FF een vraagje tussendoor, er heeft toch een Frances in BB gezeten ooit???
Van 1 of ander zangvereniging denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef Bocaj het volgende:
Wie waren eigenlijk die zangers buiten?
Een soort Peter6000 privetopic dusquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je wat... ga jij lekker daar posten en blijven wij in deze ok![]()
Zag net een post van ene Frances die GJ steunt en hoopt dat er niemand gaat smsen, dus vandaar enne nogmaals HOIquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, Dizzy![]()
Ja, staat me wel iets van bij ja.............
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houden
dan normaal![]()
![]()
Nee, ik lees nu weer effe.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan niet![]()
Misschien is het zijn ex, Caroline.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zag net een post van ene Frances die GJ steunt en hoopt dat er niemand gaat smsen, dus vandaar enne nogmaals HOI![]()
Onderbroeken ook 3 dagen jaquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houden
dan normaal![]()
![]()
is een lurkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan niet![]()
Dan zitten er flinke remsporen gok ik zoquote:
Absoluut!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ik![]()
owja, is ook wel zo, maar doelde effe ergens anders opquote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |