Tuurlijk, met de Live en the Afterlive moet dat zeker lukkenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, we moeten die 1000 topic toch kunnen halen he!?!?!![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:55 schreef I_doubt het volgende:
Ik wacht tot Josit zijn tranen gaat plengen.
Dan stap ik in de auto en dan zullen jullie op de streams plotseling een auto het BB huis zien binenrijden en een volkomen overstuur geraakte BB fan Josti zien aftuigen.
Alles voor live televisie![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:00 schreef Foreverblue het volgende:
Deze maar doen?
Nee hoor, iemand moet 't toch doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
U heeft zichzelf uitgeroepen tot de centrale topicopener deze nacht?
Liefquote:
Jaha, heb al een topic reportje gestuurd, maar de modjes slapen vast.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
HIER VERDER, DEZE SLUITEN AUB [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
toch niet Frans Bauer héquote:Op woensdag 21 december 2005 01:02 schreef Morwen het volgende:
Lieske overdrijfffffff niet zo *zucht* "Ik Haaaaat Frans"![]()
Ik probeerde de verwarring wat te vergroten, dat DIT topic gesloten zou gaan worden, en we toch naar het andere topic zouden gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaha, heb al een topic reportje gestuurd, maar de modjes slapen vast.
Niks sluiten... gewoon verder gaan hierquote:Op woensdag 21 december 2005 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
HIER VERDER, DEZE SLUITEN AUB [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!
Het is GVD al 1:04quote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:
Werken hier überhaupt modjes?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, we kunnen beter hierheen gaan: [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks sluiten... gewoon verder gaan hier
Thanksquote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Had je gelezen wat je had geschreven
ipv SuperMOM, schreef jij SuperMem, daar moest ik om lachen, leuk type foutje
Deze post helemaal gemist..... gaat zo hard hier nu
Dat is een soort van grapje van mij, omdat ik in Friesland woon noem ik SuperMom SuperMem geen typefoutje.... gewoon leuk geintje tussen ons
Moest het even hier plaatsen hoorvoor ze denken dat je mij express in de maling neemt
![]()
Morgen gaan de overbodige topics hard opslot dus no worries iig wat betreft datquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Werken hier überhaupt modjes?
Of moeten ze bij gelegenheid wakker gebeld worden?
Dan kan beter tijdelijk een vd vaste BB users een ge-upgrade userfunctie krijgen, denk ik.
Hai, Dizzyquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
FF een vraagje tussendoor, er heeft toch een Frances in BB gezeten ooit???
Weet je wat... ga jij lekker daar posten en blijven wij in deze okquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, we kunnen beter hierheen gaan: [BB SC] 984 Groningen middelpunt universum!!!!!!![]()
Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houdenquote:Op woensdag 21 december 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
Joost is gek op zijn smoking... wil hem maar niet uitdoen
[afbeelding]
Nee, die was van Big Diet en nu dikke vriendjes met Patty Brardquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Van 1 of ander zangvereniging denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef Bocaj het volgende:
Wie waren eigenlijk die zangers buiten?
Een soort Peter6000 privetopic dusquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je wat... ga jij lekker daar posten en blijven wij in deze ok![]()
Zag net een post van ene Frances die GJ steunt en hoopt dat er niemand gaat smsen, dus vandaar enne nogmaals HOIquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, Dizzy![]()
Ja, staat me wel iets van bij ja.............
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houden
dan normaal![]()
![]()
Nee, ik lees nu weer effe.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan niet![]()
Misschien is het zijn ex, Caroline.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zag net een post van ene Frances die GJ steunt en hoopt dat er niemand gaat smsen, dus vandaar enne nogmaals HOI![]()
Onderbroeken ook 3 dagen jaquote:Op woensdag 21 december 2005 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach Joost is gewend om de dinger langer aan te houden
dan normaal![]()
![]()
is een lurkerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij leest nog steeds mee? Waarom post je dan niet![]()
Dan zitten er flinke remsporen gok ik zoquote:
Absoluut!quote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ik![]()
owja, is ook wel zo, maar doelde effe ergens anders opquote:Op woensdag 21 december 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En het staat hem best behoorlijk okej moet ik zeggen, die zien we zeker terug in de politiek denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |