nouja in het begin van het seizoen zijn Twente en Schalke er niet uitgekomen en nu hoeven ze hem niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Kun jij niet beter met je poppen gaan spelen in plaats van hier dit soort idiote berichten te plaatsen.
Voor de tweede en laatste keer: ik verwijs slechts naar een uitspraak van Cziommer die hij in het verleden heeft gedaan, dus wie maakt zich hier belachelijk? In zijn hart had hij het liefst voor Twente gespeeld, maar de club wil hem, waarschijnlijk mede door zijn blessuregevoeligheid, niet meer hebben.....
Ik neem psv supporters niet meer serieusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja in het begin van het seizoen zijn Twente en Schalke er niet uitgekomen en nu hoeven ze hem niet meer.
Dit moet een grap zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:57 schreef fernando_redondo het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=10203![]()
![]()
![]()
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:
Hoe zit het nu eigenlijk met Mark Gonzalez? Die zou toch ook naar Liverpool gaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef stevengerrard het volgende:
Traore zou naar Portsmouth gaan
Defoe zou naar LFC gaan omdat hij het niet meer na zijn zin heeft bij de Spurs nu Mido - Keane z'n basisplaats hebben
Andy Johnson word ook weer in verband gebracht met LFC
Daniel Agger zou bijna rond zijn met Liverpool
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef zjroentje het volgende:
Weg ermee voor die prijs.
Hoezo gefrustreerd?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef BennyNL het volgende:
[..]
gefrustreerde ajax "supporters" zijn zo zielig
Ik ook niet. Kutclub.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik neem psv supporters niet meer serieus
Nog steeds niet genoeg interlands gespeeld geloof ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met Mark Gonzalez? Die zou toch ook naar Liverpool gaan?
Mooie vervanger voor Cafu die naar Sao Paulo vertrekt waarschijnlijk. Leuk voor Hatem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
Aggelos Charisteas kan eventueel naar Mallorca.
Hatem Trabelsi zeer waarschijnlijk naar AC Milan in juli.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Kaalhei het volgende:
Vreven naar Roda
Essien is redelijk serieus geblesseerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Maniche mag zich richten op zo'n 6 a 7 wedstrijdjes wanneer Essien in Afrika speelt.
Enkele bronnen rondom Ajax weten te melden dat de Amsterdammers bezig zouden zijn met Ricardo Quaresma. De Portugese vleugelspits, momenteel uitkomend voor het FC Porto van trainer Co Adriaanse, zou bovenaan het lijstje staan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef Black-Death het volgende:
Argh, ik blijf maar F5'en in de hoop dat er geruchten staan over een vleugelspeler die Ajax wil aantrekken...
M'Penza zou misschien naar Dubai gaan.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef fanneke het volgende:
-Chris Sutton gaat van Celtic naar Birmingham City.
-Nemanja Vidic gaat van Spartak Moskou naar Manure.
enkele geruchten
-Liverpool heeft belangstelling voor verdediger Daniel Agger van het Deense Brøndby IF. Hij moet wel £5,5 miljoen kosten.
-Manure is vrijwel rond met linkervedediger Patrice Evra van AS Monaco (£5 miljoen)
-Portsmouth heeft zo'n £10 miljoen over voor doelman Cudicini (leuk voor Westerveld) en Benny McCarthy.
-M'Penza en Takahara(naar Frankfurt?) mogen vertrekken bij de Hamburger SV. HSV zoekt zelf een nieuwe aanvaller.
Misschien Lukas Podolski(1.FC Köln), alhoewel er ook geruchten vanuit Bremen zijn over een transfer van het grootste talent van Duitsland.
Nou, vergeet niet dat José altijd goed met Maniche heeft gewerkt. Kan zo de basis in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Maniche mag zich richten op zo'n 6 a 7 wedstrijdjes wanneer Essien in Afrika speelt.
Dat zou wel heel spectaculair zijn, maar ik geloof er weinig van. Of ze moeten ruilen met Mauro.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Enkele bronnen rondom Ajax weten te melden dat de Amsterdammers bezig zouden zijn met Ricardo Quaresma. De Portugese vleugelspits, momenteel uitkomend voor het FC Porto van trainer Co Adriaanse, zou bovenaan het lijstje staan.
Quaresma maakte grote indruk in zijn eerste twee seizoenen bij Sporting Lissabon, waarna hij een contract kreeg aangeboden bij FC Barcelona. In Catalonië hoopte men op de nieuwe Luís Figo, maar de rechtspoot kon de hoge verwachtingen niet waarmaken. Na één seizoen en 22 wedstrijden mocht Quaresma vertrekken.
De technisch hoog begaafde aanvaller, die zowel op de vleugelposities als op 10 uit de voeten kans, is momenteel aan zijn tweede seizoen in Porto bezig. Onder Adriaanse kan hij regelmatig op een basisplaats rekenen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
Nog een gerucht:
Jamie Oliver naar Atlético Madrid
Domme op geldbeluste actie,quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
Aggelos Charisteas kan eventueel naar Mallorca.
Hatem Trabelsi zeer waarschijnlijk naar AC Milan in juli.
laten we hopen dat 'ie komtquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Enkele bronnen rondom Ajax weten te melden dat de Amsterdammers bezig zouden zijn met Ricardo Quaresma. De Portugese vleugelspits, momenteel uitkomend voor het FC Porto van trainer Co Adriaanse, zou bovenaan het lijstje staan.
Quaresma maakte grote indruk in zijn eerste twee seizoenen bij Sporting Lissabon, waarna hij een contract kreeg aangeboden bij FC Barcelona. In Catalonië hoopte men op de nieuwe Luís Figo, maar de rechtspoot kon de hoge verwachtingen niet waarmaken. Na één seizoen en 22 wedstrijden mocht Quaresma vertrekken.
De technisch hoog begaafde aanvaller, die zowel op de vleugelposities als op 10 uit de voeten kans, is momenteel aan zijn tweede seizoen in Porto bezig. Onder Adriaanse kan hij regelmatig op een basisplaats rekenen.
Ja want nog 3 jaar RBC en Sparta uit is erg interessantquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Domme op geldbeluste actie,
Liever op de bank zitten en veel geld verdienen ipv. een basisplek en zo'n 1,5 miljoen per jaar verdienen
OW wacht, dit komt van Voetbalzone.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Alsof Hatem niet makkelijk mee kan met het niveau van Milanquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Domme op geldbeluste actie,
Liever op de bank zitten en veel geld verdienen ipv. een basisplek en zo'n 1,5 miljoen per jaar verdienen
Makkelijk jazeker, maar dat kan Johan Vogel ook wel....quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alsof Hatem niet makkelijk mee kan met het niveau van Milan
Trabelsi komt natuurlijk in de basis als Cafu teruggaat naar Brazilie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Trabelsi niet van wereldklasse
Er zijn mensen die het daar niet mee eens zijn (ik)
Dat zijn rechtsbacks?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik vind trabelsi een zeer goede speler, en ik betreur het dan ook dat ie bij Ajax weggaat. Ik denk alleen niet dat ie kan tippen aan het niveau van een Pirlo of een Kaka
Ja hoor, Cafu is een defensief ingestelde verdediger. Komt ook nooit mee op de flank ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef King_of_Kool het volgende:
daar hebben ze zo weer iemand anders voor. Het is Italie weet je en daar hebben ze niet zoveel aan aanvallend ingestelde verdedigers. Daar geven ze alleen om defensief ingestelde verdedigers. Maar we zullen het wel zien of hij een bankzitter wordt of niet.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef Ubeydullah het volgende:
liverpool wil Cisse ruilen voor Anelka(Fernerbahce) + nog wat $$$
Nou, die Cisse vind ik ook niet echt goed. In potentie vind ik Anelka beterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]Want Anelka is bij vele clubs succesvol geweest
Cafu is van wereldklasse, Trabelsi haalt dat niveau nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja hoor, Cafu is een defensief ingestelde verdediger. Komt ook nooit mee op de flank ofzo.![]()
't Is wel een 'kakker'!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
zijn we nog niet van die gast af...
![]()
Cafu vertrekt dan ook en daarom komt Trabelsiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Cafu is van wereldklasse, Trabelsi haalt dat niveau niet
Echter Hatem is rechtsback en aangezien Cafú gaat en Stam vermoedelijk ook, is Dario Simic zijn enige concurrent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik vind trabelsi een zeer goede speler, en ik betreur het dan ook dat ie bij Ajax weggaat. Ik denk alleen niet dat ie kan tippen aan het niveau van een Pirlo of een Kaka
En daar hoeft Hatem niet wakker van te liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Echter Hatem is rechtsback en aangezien Cafú gaat en Stam vermoedelijk ook, is Dario Simic zijn enige concurrent.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef King_of_Kool het volgende:
daar hebben ze zo weer iemand anders voor. Het is Italie weet je en daar hebben ze niet zoveel aan aanvallend ingestelde verdedigers. Daar geven ze alleen om defensief ingestelde verdedigers. Maar we zullen het wel zien of hij een bankzitter wordt of niet.
Cafú is een opkomende verdediger.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef King_of_Kool het volgende:
Volgens teletekst heet het beestje Limaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:33 schreef Joagertje het volgende:
Pablo Silva (24 jaar 10 voudig international voor Uruguay en linksback) naar FC Groningen, inmiddels al bevestigd
Welke spits nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zigic stond toch ooit in de belangstelling van Ajax?
Klopt, maar toen kwam Wesley Sonck.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zigic stond toch ooit in de belangstelling van Ajax?
Oeps haal silva en hem nu al doorelkaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Volgens teletekst heet het beestje Lima
Dus als Figo zoiets zegt dan is dat maar zo? Vind het niet zo'n geweldige voetballer. Het is meer een loper.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:59 schreef DeVinger het volgende:
Figo noemde Trabelsi enkele jaren terug (één van) de beste rechtsback(s) van de wereld
quote:TELSTAR DOELVERDEDIGER KEVIN MOELIKER NAAR SC HEERENVEEN
SC Heerenveen heeft per direct doeverdediger Kevin Moeliker overgenomen van Telstar.
Kevin doet zeker niet onder voor vandenBussche en Waterman, al ben ik persoonlijk wel gecharmeerd van vandenBussche. Waterman vind ik zelf niksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moeliker wint de strijd daar wel met die Belg en met Waterman.
Vandenbussche is erg wisselvallig vind ik, af en toe rare blunders. Waterman vind ik ook niets eigenlijk. Ik denk dat Moeliker eerste doelman kan worden, mits hij een eerlijke kans krijgt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef spurs het volgende:
[..]
Kevin doet zeker niet onder voor vandenBussche en Waterman, al ben ik persoonlijk wel gecharmeerd van vandenBussche. Waterman vind ik zelf niks
Birmingham of Manchester?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Samaras in onderhandeling met City
quote:[08/01/2006] Heracles Almelo heeft tevergeefs geprobeerd Marek Heinz te contracteren, zo meldt RTV Oost. Heracles is op zoek naar een directe versterking voor het middenveld van Heracles en leek deze met de Tsjechisch international gevonden te hebben. De FIFA werkte echter niet mee aan een transfer. Een speler mag niet voor drie clubs in 1 seizoen uitkomen. Dit seizoen kwam hij al in competitieverband uit voor het Duitse Gladbach en het Turkse Galatasaray.
Galatasaray heeft echter problemen met het uitbetalen van de spelerssalarissen. Na lobbywerk van doelman Pieckenhagen en aanvoerder Hoogma heeft Heracles geprobeerd de speler naar Nederland te lokken. Pieckenhagen en Hoogma speelden tussen 2000 en 2003 namelijk met Heinz voor het Duitse Hamburg. De FIFA stak een stokje voor een mogelijke transfer die Heinz zeker had overwogen.
Overigens heeft Heracles haar twee buitenlandse testers afgetest, beide waren international van hun land. De Chinese middenvelder Xi Liang was aanvallend gezien een prima speler te noemen, verdegigend mankeerde er echter het een en ander. Joseph Nestroy Kizito viel helemaal door de mand. In een oefenduel met een team uit de eerste klasse van de amateurs had hij het bijzonder lastig.
quote:[07/01/2006] Rolf Landerl was met Emmen op trainingskamp om een contract te verdienen, de Oostenrijker is inmiddels echter uit Turkije vertrokken. Landerl kreeg een aanbieding van het Oostenrijkse Admira Wacker en hoefde niet lang na te denken. Zodoende geen Emmen voor Landerl maar Admira Wacker, de nummer laatste in de T-Mobile Bundesliga.
Landerl stond dit seizoen onder contract bij het Hongaarse Matav SC Sopron, maar kon niet aarden in dat land. De aanvaller hoopte dan ook op een andere club en bood zich aan bij Emmen. Eerder kwam Landerl uit voor het Slowaakse Inter Bratislava, AZ, Fortuna Sittard, FC Groningen. In het seizoen 2004/2005 kwam hij uit voor het Portugese FC Penafiel.
Manchesterquote:
dan neem ik aan dat ze weer proberen Lazovic te huren.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:22 schreef Chen het volgende:
Als ADO een vervanger weet te vinden zal den Ouden waarschijnlijk naar RBC gaan.
Topclubs willen topkeepers.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef pekel het volgende:
Sander Westerveld gaat trouwens 100% zeker terug naar Nederland. Hij wil weer aan de bak bij een topclub en z'n familie weer zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |