Trabelsi komt natuurlijk in de basis als Cafu teruggaat naar Brazilie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Trabelsi niet van wereldklasse
Er zijn mensen die het daar niet mee eens zijn (ik)
Dat zijn rechtsbacks?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik vind trabelsi een zeer goede speler, en ik betreur het dan ook dat ie bij Ajax weggaat. Ik denk alleen niet dat ie kan tippen aan het niveau van een Pirlo of een Kaka
Ja hoor, Cafu is een defensief ingestelde verdediger. Komt ook nooit mee op de flank ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef King_of_Kool het volgende:
daar hebben ze zo weer iemand anders voor. Het is Italie weet je en daar hebben ze niet zoveel aan aanvallend ingestelde verdedigers. Daar geven ze alleen om defensief ingestelde verdedigers. Maar we zullen het wel zien of hij een bankzitter wordt of niet.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef Ubeydullah het volgende:
liverpool wil Cisse ruilen voor Anelka(Fernerbahce) + nog wat $$$
Nou, die Cisse vind ik ook niet echt goed. In potentie vind ik Anelka beterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]Want Anelka is bij vele clubs succesvol geweest
Cafu is van wereldklasse, Trabelsi haalt dat niveau nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja hoor, Cafu is een defensief ingestelde verdediger. Komt ook nooit mee op de flank ofzo.![]()
't Is wel een 'kakker'!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
zijn we nog niet van die gast af...
![]()
Cafu vertrekt dan ook en daarom komt Trabelsiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Cafu is van wereldklasse, Trabelsi haalt dat niveau niet
Echter Hatem is rechtsback en aangezien Cafú gaat en Stam vermoedelijk ook, is Dario Simic zijn enige concurrent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik vind trabelsi een zeer goede speler, en ik betreur het dan ook dat ie bij Ajax weggaat. Ik denk alleen niet dat ie kan tippen aan het niveau van een Pirlo of een Kaka
En daar hoeft Hatem niet wakker van te liggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Echter Hatem is rechtsback en aangezien Cafú gaat en Stam vermoedelijk ook, is Dario Simic zijn enige concurrent.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef King_of_Kool het volgende:
daar hebben ze zo weer iemand anders voor. Het is Italie weet je en daar hebben ze niet zoveel aan aanvallend ingestelde verdedigers. Daar geven ze alleen om defensief ingestelde verdedigers. Maar we zullen het wel zien of hij een bankzitter wordt of niet.
Cafú is een opkomende verdediger.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef King_of_Kool het volgende:
Volgens teletekst heet het beestje Limaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:33 schreef Joagertje het volgende:
Pablo Silva (24 jaar 10 voudig international voor Uruguay en linksback) naar FC Groningen, inmiddels al bevestigd
Welke spits nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zigic stond toch ooit in de belangstelling van Ajax?
Klopt, maar toen kwam Wesley Sonck.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zigic stond toch ooit in de belangstelling van Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |