nouja in het begin van het seizoen zijn Twente en Schalke er niet uitgekomen en nu hoeven ze hem niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Kun jij niet beter met je poppen gaan spelen in plaats van hier dit soort idiote berichten te plaatsen.
Voor de tweede en laatste keer: ik verwijs slechts naar een uitspraak van Cziommer die hij in het verleden heeft gedaan, dus wie maakt zich hier belachelijk? In zijn hart had hij het liefst voor Twente gespeeld, maar de club wil hem, waarschijnlijk mede door zijn blessuregevoeligheid, niet meer hebben.....
Ik neem psv supporters niet meer serieusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja in het begin van het seizoen zijn Twente en Schalke er niet uitgekomen en nu hoeven ze hem niet meer.
Dit moet een grap zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:57 schreef fernando_redondo het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=10203![]()
![]()
![]()
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:
Hoe zit het nu eigenlijk met Mark Gonzalez? Die zou toch ook naar Liverpool gaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef stevengerrard het volgende:
Traore zou naar Portsmouth gaan
Defoe zou naar LFC gaan omdat hij het niet meer na zijn zin heeft bij de Spurs nu Mido - Keane z'n basisplaats hebben
Andy Johnson word ook weer in verband gebracht met LFC
Daniel Agger zou bijna rond zijn met Liverpool
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef zjroentje het volgende:
Weg ermee voor die prijs.
Hoezo gefrustreerd?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef BennyNL het volgende:
[..]
gefrustreerde ajax "supporters" zijn zo zielig
Ik ook niet. Kutclub.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik neem psv supporters niet meer serieus
Nog steeds niet genoeg interlands gespeeld geloof ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe zit het nu eigenlijk met Mark Gonzalez? Die zou toch ook naar Liverpool gaan?
Mooie vervanger voor Cafu die naar Sao Paulo vertrekt waarschijnlijk. Leuk voor Hatem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
Aggelos Charisteas kan eventueel naar Mallorca.
Hatem Trabelsi zeer waarschijnlijk naar AC Milan in juli.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Kaalhei het volgende:
Vreven naar Roda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |