abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33599667
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nihat gaat Real Sociedad verruilen voor Dinamo Moskou of Spartak Moskou.
Roberto Carlos gaat in het Midden Oosten voetballen. Ook Fenerbahce zou interesse hebben.
Nihat verneukt zijn carriere dus, en Roberto Carlos kwam nog op het turkse nieuws en ze zeggen dat ze nu onderhandelen.........
pi_33599991
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:54 schreef BennyNL het volgende:

[..]

Riquelme is niks vergeleken met Ronaldinho. eeuwige subtopper, meer zal hij niet worden. Om bij Villareal uit te blinken hoefje echt geen wereldspeler te zijn. Bij Barca daarentegen wel
Wel als je wekelijks uitblinkt bij Boca en Villareal, Real van het kastje naar de muur stuurt en iedere keer de uitblinker in het Argentijns elftal bent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33600843
Diego Jongen naar Paderborn
Emile Mpenza wederom naar Standard
Van Buyten naar Bayern München
Cafu als aanvaller naar Sao Paulo
Ribery van Marseille naar Manchester Utd of de Spurs
Evra naar Inter of Manchester Utd
De Los Santos van Valencia naar Arsenal
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 1 januari 2006 @ 14:53:42 #154
113682 WeebI
Wee Bull
pi_33601951
Weet er iemand een site waar alle, zoniet veel van de bevestigde transfers staan?

edit: sorry had nog niet in de handige linkjes post gekeken, heb het al gevonden

[ Bericht 52% gewijzigd door WeebI op 01-01-2006 15:01:37 ]
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_33604442
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Op het forum van de supporterssite van IJsselmeervogels (www.ijsselmeervogels.com staat sinds gisteren te lezen dat Willem Leushuis, de trainer van de koploper van de hoofdklasse B in beeld zou zijn bij Willem II. Volgens mij heeft Leushuis als assistent-trainer al eerder gewerkt in Tilburg en verder onder meer bij Eindhoven. Gisteravond werd duidelijk dat hij het bericht in ieder geval niet ontkende, maar of het daadwerkelijk tot een directe overstap komt?
Leushuis heeft een prima baan in Den Bosch, maar heeft aan de andere kant nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij graag weer wil terugkeren in het betaalde voetbal. Zijn bijnaam is trouwens de Mourinho van het zaterdagvoetbal, daar kan en mag iedereen het zijne van denken.
Misschien zijn er mensen uit Tilburg die kunnen bevestigen of Leushuis inderdaad kandidaat is bij Willem II?
Leushuis zou wel lachen zijn. Lurken aan die sigaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33604563
In de VI staat dat Twente de Uruguayaanse linksback Pablo Caceres wil overnemen als hij een Spaans paspoort kan krijgen.

Bij welke clubs speelde hij eerder?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 1 januari 2006 @ 18:29:10 #157
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33606430
k heb gehoord dat San Marco na het WK waarschijnlijk in de Bundesliga gaat werken
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_33619278
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar allerlei transfers. Potverdikkie jongens. Elke dag weer haast ik mij naar de sportpagina's. Wie zou er nou weer getransfereerd zijn?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_33619407
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:29 schreef King_of_Kool het volgende:
k heb gehoord dat San Marco na het WK waarschijnlijk in de Bundesliga gaat werken
Op 1 januari om een uur of 4 's nachts in de kroeg?

Advocaat kan misschien bondscoach worden van Rusland. Dat lijkt me echt een ideale job. 6 maanden per jaar in moskou wonen en verder mooi in Den Haag en een beetje vanuit DH alle internationals gaan bekijken die in Europa spelen
pi_33620382
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:27 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

wat een onzin. Cziommer speelt nu al bijna 1,5 niet. Die jongen zal dolblij zijn als hij weg kan bij Schalke en weer aan spelen toekomt.
Dit is helemaal geen onzin, want dat heeft hij zelf meerdere malen geroepen en deze uitspraak heeft twee jaar geleden ook in de Tubantia gestaan. En dat hij al 1,5 jaar niet speelt komt voornamelijk door het feit dat hij de laatste twee seizoenen continu geblesseerd is. De Twente-supporters zullen deze echte 'clubman' bij de wedstrijd FC Twente-Roda JC met 'open armen' ontvangen. Weet zeker dat hij dolgraag bij Twente was teruggekeerd, maar technisch directeur Johan Plageman wil na enkele minder leuke ervaringen met Cziommer waarschijnlijk niet meer hem om de onderhandelingstafel.
  maandag 2 januari 2006 @ 11:56:57 #161
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_33620844
Roda zou interesse hebben in Verhaegh van Den Bosch
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_33620927
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:59 schreef fernando_redondo het volgende:
In de VI staat dat Twente de Uruguayaanse linksback Pablo Caceres wil overnemen als hij een Spaans paspoort kan krijgen.

Bij welke clubs speelde hij eerder?
Danubio.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33621113
Volgens mij kan dan geen Spaans paspoort krijgen want die worden alleen in Spanje uitgegeven.

Of hij moet Spaanse ouders hebben
pi_33621128
Ik denk dat het niet zo mee gaat vallen voor hem om een Spaans paspoort te krijgen, anders had hij er vast al eentje gehad.
pi_33621178
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:56 schreef Kaalhei het volgende:
Roda zou interesse hebben in Verhaegh van Den Bosch
Verhaegh kan zonder moeite mee bij iedere ploeg in de Eredivisie, op de Top 4 na.

Geweldige aankoop voor Roda, grote aderlating voor FC Den Bosch.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33621221
In elk geval moeten we de hoofdprijs zien te vangen. Dat Verhaegh weggaat komen we toch niet aan onderuit.
pi_33621256
Ron Vlaar naar Feijenoord. Goede keuze van die Rotterdammers.
Maybe
pi_33621695
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:12 schreef R_ON het volgende:
Ron Vlaar naar Feijenoord. Goede keuze van die Rotterdammers.
Is geen gerucht.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33621713
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Is geen gerucht.
Dat niet, maar wel leuk om te melden.
Maybe
pi_33621756
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:32 schreef R_ON het volgende:

[..]

Dat niet, maar wel leuk om te melden.
Jij bent niet vies van een primeurtje he
Houd van een lijntje.
pi_33621775
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:33 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jij bent niet vies van een primeurtje he
Ik ben de laatste tijd zo traag dat ik vandaag de krant lees van vorige week.
Maybe
  maandag 2 januari 2006 @ 15:13:22 #172
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33626699
Inter is geinteresseerd in Riquelme (old news), Tevez en Aguero (nieuw talent van Indenpendiente geloof ik)
  maandag 2 januari 2006 @ 15:58:45 #173
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33628251
Bergkamp misschien nog een jaar in Nederland
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_33628497
Nederlands elftal of een team? Lijkt mij eigenlijk uitgesloten, maar ik weet niet waar je het vandaan hebt...
pi_33628519
Voetbalzone ofzo waarschijnlijk.
pi_33628662
Kuyt naar Spurs Voetbalzone
  maandag 2 januari 2006 @ 16:13:43 #177
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33628718
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef King_of_Kool het volgende:
Bergkamp misschien nog een jaar in Nederland
Niet naar hem luisteren, hij post hier eens in de zoveel dagen gewoon iets wat ie compleet uit zijn duim zuigt, en dan hopen op reacties.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33629948
Charisteas naar Real.
pi_33629952
pi_33630403
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:50 schreef Sloggi het volgende:
Charisteas naar Real.
Real Oviedo?
pi_33630992
Real Mallorca zoekt wel een spits.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33631495
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:07 schreef planethugo het volgende:

[..]

Real Oviedo?
Dat is een stuk waarschijnlijker ja
  maandag 2 januari 2006 @ 17:55:19 #183
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33631738
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Dit is helemaal geen onzin, want dat heeft hij zelf meerdere malen geroepen en deze uitspraak heeft twee jaar geleden ook in de Tubantia gestaan. En dat hij al 1,5 jaar niet speelt komt voornamelijk door het feit dat hij de laatste twee seizoenen continu geblesseerd is. De Twente-supporters zullen deze echte 'clubman' bij de wedstrijd FC Twente-Roda JC met 'open armen' ontvangen. Weet zeker dat hij dolgraag bij Twente was teruggekeerd, maar technisch directeur Johan Plageman wil na enkele minder leuke ervaringen met Cziommer waarschijnlijk niet meer hem om de onderhandelingstafel.
Nou dat blijkt dus wel onzin te zijn en bovendien erg dom en naief van jou.
Op vi staat dat Cziommer naar Roda gaat.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33636973
Twente toont belangstelling voor Lovre en Hasi. De afronding van de transfer van Gerk naar de Nederlandse ploeg is nog slechts een kwestie van details.
  maandag 2 januari 2006 @ 21:26:54 #185
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33638787
Wotte al bijna rond met Willem 2
pi_33640401
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:55 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

yup al rond
  maandag 2 januari 2006 @ 22:27:13 #187
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_33641105
Er is door fiorentina drie miljoen euro geboden voor wilhelmson van anderlecht . Het zou een goeie aanwinst zijn voor fiorentina, me dunkt.
pi_33641655
Anderlecht wil 5 miljoen.
pi_33641766
Zou hem graag bij Ajax zien, alleen heeft hij een beetje farfan trekjes

en dan bedoel ik niet de scorende trekjes
Houd van een lijntje.
pi_33642317
pi_33642412
quote:
wat een bewijs!!

Vanuit dit standpunt zie je helemaal dat het een schwalbe was!
Houd van een lijntje.
pi_33642470
Hooguit dat hij geraakt werd
pi_33642748
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

wat een bewijs!!

Vanuit dit standpunt zie je helemaal dat het een schwalbe was!
Urby pakt hem toch smerig vast

Juanfran maakte pas een schwalbe
pi_33642783
Laten we nou niet weer beginnen mensen.
pi_33642870
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Urby pakt hem toch smerig vast

Juanfran maakte pas een schwalbe
Urby moet gewoon zijn handen thuis houden

Next!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_33642913
Next schwalbe van Farfan of next transfergerucht?
Houd van een lijntje.
pi_33642988
Doe maar de laatste want die eerste bestaat niet
pi_33643511
Daar gaan we weer...
pi_33650147
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou hem graag bij Ajax zien, alleen heeft hij een beetje farfan trekjes

en dan bedoel ik niet de scorende trekjes
Ga je nu ook nog even melken over die schwalbe van Machlas tegen Feyenoord?
pi_33652483
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:55 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Kun jij niet beter met je poppen gaan spelen in plaats van hier dit soort idiote berichten te plaatsen.
Voor de tweede en laatste keer: ik verwijs slechts naar een uitspraak van Cziommer die hij in het verleden heeft gedaan, dus wie maakt zich hier belachelijk? In zijn hart had hij het liefst voor Twente gespeeld, maar de club wil hem, waarschijnlijk mede door zijn blessuregevoeligheid, niet meer hebben.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')