Hij wil niet weg...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef King_of_Kool het volgende:
Figo naar Qatar
In de Eredivisie maakte hij de 2e helft van het seizoen echt heel weinig indruk. Hij hangt er nu een beetje tussenin, maar hij moet wel gaan spelen om aan te pikken bij het niveau en dan kan dat beter bij een Eredivisieclub dan bij MVV inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:20 schreef Ludacriss het volgende:
Laat die v/d Ouweland lekker overkomen naar Den Haag ofzo. Die gast hoort niet thuis in de eerste divisie.
Op het forum van de supporterssite van IJsselmeervogels (www.ijsselmeervogels.com staat sinds gisteren te lezen dat Willem Leushuis, de trainer van de koploper van de hoofdklasse B in beeld zou zijn bij Willem II. Volgens mij heeft Leushuis als assistent-trainer al eerder gewerkt in Tilburg en verder onder meer bij Eindhoven. Gisteravond werd duidelijk dat hij het bericht in ieder geval niet ontkende, maar of het daadwerkelijk tot een directe overstap komt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:38 schreef frenzy2003 het volgende:
nec en willem 2 hebben iig weer een nieuwe trainer te kiezen na gisteren.
Voor Cziommer is er maar één club in Nederland en dat is FC Twente, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij naar Roda gaat. Waar baseer je dit op en wie is de bron?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:49 schreef Kaalhei het volgende:
Bij Roda vertrekken Filipovic (Lokeren), Bodnar (Salzburg), Derksen (Fortuna?), Ouweland (MVV?). Aan het eind van het seizoen gaat van Dijk nog naar Utrecht. Roda haalt er Cziommer voor terug (per direct) plus een Nederlandse/Nederlandsachtige rechtsback. Over de naam van de laatste wordt nog gespeculeerd, maar de naam van Bryssink (MVV) zingt nog steeds rond.
Dat is wel echt een losse flodder. Iemand roept dat hij wellicht geschikt zou kunnen zijn als TD in Tillburg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fred v/d Hoorn als TD naar Willem II.
Opvallendquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:50 schreef King_of_Kool het volgende:
Danny Koevermans waarschijnlijk naar FC Koln
Riquelme is niks vergeleken met Ronaldinho. eeuwige subtopper, meer zal hij niet worden. Om bij Villareal uit te blinken hoefje echt geen wereldspeler te zijn. Bij Barca daarentegen welquote:Op donderdag 29 december 2005 16:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Maar goed dat Ronaldinho wel tot de achterlijn mee terugverdedigd.
voetbalprimeurquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Voor Cziommer is er maar één club in Nederland en dat is FC Twente, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij naar Roda gaat. Waar baseer je dit op en wie is de bron?
wat een onzin. Cziommer speelt nu al bijna 1,5 niet. Die jongen zal dolblij zijn als hij weg kan bij Schalke en weer aan spelen toekomt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Voor Cziommer is er maar één club in Nederland en dat is FC Twente, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij naar Roda gaat. Waar baseer je dit op en wie is de bron?
Zijn ze bij WII niet tevreden met Van der Vegt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fred v/d Hoorn als TD naar Willem II.
Of ze tevreden over hem zijn weet ik niet, maar ik weet wel dat hij bij RKC zit.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn ze bij WII niet tevreden met Van der Vegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |