abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33552424
Figueroa naar River
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33556726
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef King_of_Kool het volgende:
Figo naar Qatar
Hij wil niet weg...
Hij kon er meer verdienen, maar bleef liever in Italië
pi_33570941
Milenkovic van Lierse SK naar GBA
Cavens van GBA naar Lierse SK
Snoeckx van GBA naar Lierse SK
Larsson nu weer naar Helsingborg
Cissé naar Marseille
Hajnal van Sint Truiden naar OFI Kreta of Murica
Van Heerden tekent een dezer dagen voor Club Brugge
Michael Zewlakow van Anderlecht naar Auxerre
Spilar naar Nagoya Grampus Eight
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33572539
Rosales van Ajax naar FC Porto
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:49:04 #130
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_33573918
Bij Roda vertrekken Filipovic (Lokeren), Bodnar (Salzburg), Derksen (Fortuna?), Ouweland (MVV?). Aan het eind van het seizoen gaat van Dijk nog naar Utrecht. Roda haalt er Cziommer voor terug (per direct) plus een Nederlandse/Nederlandsachtige rechtsback. Over de naam van de laatste wordt nog gespeculeerd, maar de naam van Bryssink (MVV) zingt nog steeds rond.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_33573971
Derksen werd ook bij VVV genoemd.

Fritz Korbach kandidaat trainer bij Nieuw Lekkerland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33574659
Bij NAC worden inderdaad de al voorspelde kandidaten genoemd: Cees Lok, Robert Maaskant, Johan Neeskens en Willem van Hanegem. Cees Lok schijnt het meeste kans te maken, Ruud Brood kan in Helmond blijven.

Wordt v/d Ouweland verkocht of verhuurd aan MVV? Zonde dat hij het niet heeft kunnen maken, maar op basis van zijn laatste jaar bij FC Den Bosch had iedereen dat eigenlijk ook wel verwacht.

Bryssinck is een prima speler, die kan makkelijk mee in de Eredivisie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33574964
Laat die v/d Ouweland lekker overkomen naar Den Haag ofzo. Die gast hoort niet thuis in de eerste divisie.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:20:56 #134
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33574972
Cees Lok wil nog niet naar een andere club. Hij wil een rustperiode van minimaal een paar weken, misschien wel 1 of 2 maanden.
NAC kan Lok wel willen, maar Lok wil nog nergens heen.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_33575493
nec en willem 2 hebben iig weer een nieuwe trainer te kiezen na gisteren.
pi_33575553
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:20 schreef Ludacriss het volgende:
Laat die v/d Ouweland lekker overkomen naar Den Haag ofzo. Die gast hoort niet thuis in de eerste divisie.
In de Eredivisie maakte hij de 2e helft van het seizoen echt heel weinig indruk. Hij hangt er nu een beetje tussenin, maar hij moet wel gaan spelen om aan te pikken bij het niveau en dan kan dat beter bij een Eredivisieclub dan bij MVV inderdaad.
pi_33579242
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:38 schreef frenzy2003 het volgende:
nec en willem 2 hebben iig weer een nieuwe trainer te kiezen na gisteren.
Op het forum van de supporterssite van IJsselmeervogels (www.ijsselmeervogels.com staat sinds gisteren te lezen dat Willem Leushuis, de trainer van de koploper van de hoofdklasse B in beeld zou zijn bij Willem II. Volgens mij heeft Leushuis als assistent-trainer al eerder gewerkt in Tilburg en verder onder meer bij Eindhoven. Gisteravond werd duidelijk dat hij het bericht in ieder geval niet ontkende, maar of het daadwerkelijk tot een directe overstap komt?
Leushuis heeft een prima baan in Den Bosch, maar heeft aan de andere kant nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij graag weer wil terugkeren in het betaalde voetbal. Zijn bijnaam is trouwens de Mourinho van het zaterdagvoetbal, daar kan en mag iedereen het zijne van denken.
Misschien zijn er mensen uit Tilburg die kunnen bevestigen of Leushuis inderdaad kandidaat is bij Willem II?
pi_33579441
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:49 schreef Kaalhei het volgende:
Bij Roda vertrekken Filipovic (Lokeren), Bodnar (Salzburg), Derksen (Fortuna?), Ouweland (MVV?). Aan het eind van het seizoen gaat van Dijk nog naar Utrecht. Roda haalt er Cziommer voor terug (per direct) plus een Nederlandse/Nederlandsachtige rechtsback. Over de naam van de laatste wordt nog gespeculeerd, maar de naam van Bryssink (MVV) zingt nog steeds rond.
Voor Cziommer is er maar één club in Nederland en dat is FC Twente, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij naar Roda gaat. Waar baseer je dit op en wie is de bron?
pi_33580895
Fred v/d Hoorn als TD naar Willem II.
pi_33580969
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is wel echt een losse flodder. Iemand roept dat hij wellicht geschikt zou kunnen zijn als TD in Tillburg.
pi_33581055
Volgens mij is hij dat ook wel. Van mij mag hij.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:42:51 #142
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33582359
Eric Addo in de belangstelling van Racing Genk
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_33584599
hehe Lok naar NAC.
less is more
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:50:40 #144
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_33586509
Danny Koevermans waarschijnlijk naar FC Koln
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_33586529
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:50 schreef King_of_Kool het volgende:
Danny Koevermans waarschijnlijk naar FC Koln
Opvallend
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:54:35 #146
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33586620
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:13 schreef fernando_redondo het volgende:
Maar goed dat Ronaldinho wel tot de achterlijn mee terugverdedigd.
Riquelme is niks vergeleken met Ronaldinho. eeuwige subtopper, meer zal hij niet worden. Om bij Villareal uit te blinken hoefje echt geen wereldspeler te zijn. Bij Barca daarentegen wel
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:06:08 #147
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_33590117
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Voor Cziommer is er maar één club in Nederland en dat is FC Twente, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij naar Roda gaat. Waar baseer je dit op en wie is de bron?
voetbalprimeur
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zondag 1 januari 2006 @ 12:27:40 #148
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33598770
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

wat een onzin. Cziommer speelt nu al bijna 1,5 niet. Die jongen zal dolblij zijn als hij weg kan bij Schalke en weer aan spelen toekomt.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33598837
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zijn ze bij WII niet tevreden met Van der Vegt?
That's all folks!
pi_33598892
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zijn ze bij WII niet tevreden met Van der Vegt?
Of ze tevreden over hem zijn weet ik niet, maar ik weet wel dat hij bij RKC zit. Bij Willem II is Zwamborn toch TD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')